برای دیدن محتوای انجمن باید ورود کنید. اگر حساب کاربری ندارید اکنون ثبت‌نام کنید.

بازی دور هفدهم مافیا | بزم بزهکاران

رای به اعدام:

  • پویا

    رای: 0 0.0%
  • رامتین

    رای: 0 0.0%
  • یاسین

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    3
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
ساعت 14 هستم مهسا جان.
 
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
چرا واژه کثیف رو نسبت دادی به اون فاز؟ کثیف رو من فقط میتونم به کثافت‌کاری مافیا ربط بدم. یعنی داری میگی اعدام ترسا به خاطر کثافت‌کاری مافیا بوده؟
این که روی یه بیگناه همچین اجماعی بشه کثیف بود. مافیا هم به نظرم نقش داشته.


کی جو رو مسموم کرده؟ اگه پیداش کردی چرا کاری باهاش نداری؟ اگه پیداش نکردی و نمیدونی کی جو رو مسموم کرده، اصلا از کجا میدونی جو مسموم بوده؟
من در مورد اعدام ترسا بیشتر به اشتباه بیگناهی که شامل خودش و بقیه بیگناها میشه معتقدم تا کثافت‌کاری و مسمومیت و اینا. به نظر میرسه نظرمون مخالف همه؟
ضمنا اینکه رای اول ندی و رای دوم بدی فرقش با اینی که هم رای اول بدی و هم دوم چیه؟ بلاخره رای اصلیه رو دادی دیگه!


جو که مسموم بوده. از کجا میدونی چیه دیگه :)) وقتی اکثریت به ترسا رای دادن یعنی جو شدیدی روش بوده دیگه.
کی هم نام بردم دیگه. عرفان، رضا، هادی، پویا، امین. اینا بیشترین نقشو داشتن. و گفتم به نظرم بینشون حتما مافیا پیدا میشه.
رای دوم رو خیلی تردید داشتم واقعا. توضیح دادم کلا چه کردم. ولی به نظرت مثلا در حد هادی توی اعدام ترسا نقش داشتم یا نه؟


من کلا با این که اسم نمیاری و اونا و اینا میکنی مشکل دارم رامتین. بعد چرا دوپهلو حرف میزنی کلا؟ قسمتی که قرمز کردم این حسو میده که از دست اونا ناراحتی کلا و میدونی که اشتباه کردن.قسمت آبی در تناقض با اون قسمت قرمزه چرا؟! آبی این حس رو میده که اونایی که که این کارو کردن میدونستن نتیجه کار چیه و عمدا این کارو کردن.
در کل پستت خیلی حس بدی رو بهم القا کرد.
باو اسم آوردم که. این همه اسم اوردم میگی اسم نمیاری :))
کلیت جواب قرمز و آبی هم اینه که به نظرم قطعا بعضیا اشتباه کردن ولی قطعا کسی هم بوده که عمدی این کارو کنه.

چرا حس بدی رو بهت القا کرد؟

این بودین رو هم دوست نداشتم کلا.
چرا؟ :دی

چرا جوری حرف میزنی انگار قبل اعدامش صدبار گفتی بچه‌ها رای ندین، ترسا معلومه بیگناهه؟ اگر حرفاش قابل قبول بود خب چرا به عنوان یه شهروند دیگه ازش دفاع نکردی؟ بازم منو میرسونی به همون قضیه آسه برو آسه بیا!
شک داشتم دیگه ولی مثل بقیه شکم بالا نبود. جو هم ناجور بود روی منم اثر گذاشت متاسفانه و قاطع ازش دفاع نکردم.

اما این که گفتی ادعای نقش میکرد رو نمیخوای توضیح بدی؟

کلا اگه بیگناهی تمرکزت رو روی چیزای دیگه بذار. هر چقدر بخوای جواب میدما. ولی بحث بیهوده ایه‌.

مهسا اصلا باشه من آسه میرم آسهدمیام به قول تو.

خودت که آسه نمیری و آسه نمیای :)) الان اصلی ترین گزینه هات کیان؟ قطعیت داری روشون؟ قطعا منظورم صد در صد نیست. ولی مثلا در حد هشتاد درصد‌ به کی شک داری؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Amir
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
539
پسندها
128
امتیازها
155
مدال‌ها
22
خب.
یکی دو نفر اشاره کردن که فاز قبل یکی از کثیف‌ترین فازهای تاریخ مافیا بود. موافقم شدیداً.
اول درباره‌ی خودم یکم حرف بزنم. اتفاقی که دور قبل سر قضیه‌ی آرش افتاد برام، این دور هم برای ترسا تکرار شد. یعنی تا یه جایی اول فقط عرفان بود، و بعد من باهاش مکالمه داشتیم. بعد یهو دیدم جو خیلی سنگینی روش شکل گرفت. درسته که من دور قبل جلاد بودم اما بالأخره نمی‌خواستم توی اعدام یک بی‌گناه شرکت داشته باشم طبیعتاً و از جایی که حس کردم آرش بی‌گناهه سعی کردم از اعدامش جلوگیری کنم. این دور بی‌گناه هستم و خیلی بیش‌تر از دور قبل نمی‌خواستم و نمی‌خوام که بی‌گناه اعدام بشه. فاز صفر دیدم که جو داره شکل می‌گیره روی ترسا و ترجیح دادم رأی ندم و اعدام نشه و یه فاز دیگه حداقل تو بازی بمونه. فاز دیروز هم مکالمه‌ی بیش‌تری باهاش ایجاد نکردم و سعی کردم فقط به طور منطقی واکنشش به اتفاقات رو ببینم و یه تصمیم درست بگیرم. متأسفانه جو و فضای بازی طوری بود که ترسا رو تحت فشار قرار داد و به خوبی از بازی خارجش کرد. من هم با خودم گفتم شاید مثل دور قبل دارم اشتباه می‌کنم و باید به حس ابتدایی‌م گوش بدم که می‌گفت ترسا گناه‌کاره. اما حسم اشتباه بود و بهتر بود به همون منطق می‌چسبیدم.

به نظرم در بین کسانی که اون جو سنگین رو طی یکی دو روز قبل روی ترسا شکل دادن هم مافیا وجود داره هم بی‌گناه. چند تا نکته‌ی اساسی این فاز وجود داره. از مهم‌ترینش شروع می‌کنم.

در حال حال حاضر پویا برای من بی‌گناه نیست. پویا با ادعایی که کرد و پشت‌بندش گفت هر کسی ادعا کنه اعدامش می‌کنم، عملاً اگر پارتیزان دیگری وجود داشته باشه در نطفه خفه‌ش کرد. دقیقاً کاری که با مملگر کرد. این‌که اومد گفت شهری که اجماع نکنه ولیاقتشه پارتیزان نداشته باشه پس من ادعای نقش می‌کنم هم الآن برام خیلی بی‌معنی شد.
پویا
اگر این‌قدر از دست شهر شاکی بودی که به نظرت لیاقت‌ش نداشتنِ پارتیزان بود، الآن بعد از اعدام یک بی‌گناه چه اتفاقی افتاده که دوباره شهر این‌قدر برات مهم شده و می‌خوای با همه مکالمه کنی؟ این‌که می‌گی من حاضرم هر جای بازی که شهر خواست برم بیرون، با توجه به پلیری که هستی و ادعایی که کردی بی‌گناه‌ها رو می‌ترسونه و بی‌گناه‌هایی که احتمال می‌دن یک بیگ پلیر پارتیزان باشه هیچ‌وقت نمیان بگن خب پویا الآن برو بیرون. :دی این در کنار اون که گفتی هر کی ادعا کنه اعدامش می‌کنم و حمایتی که از افرادی مثل اشکان و هادی داشتی همه و همه باعث می‌شه هیچ‌کس جرئت نکنه بهت نزدیک بشه.
حالا ممکنه بگید پویا چرا باید بیاد با این قدرت روی ترسا اجماع ایجاد کنه؟ می‌تونه فرعی باشه که واقعاً فکر کرده ترسا مافیاست و احتمالِ مافیا نبودنش رو خیلی در نظر نگرفته چون براش مهم نبوده. می‌تونه هم مافیا باشه که با فضایی که تو بازی ایجاد کرد، که بالاتر توضیح دادم، کاملاً تونست یک محیط امین برای خودش حتی بعد از اعدام یک بی‌گناه دست‌وپا کنه؛ اتفاقی که الآن افتاده و کسی نیومده و نمیاد بگه پویا چطوری این‌قدر مطمئن بودی روی ترسا؟ بیا برو بیرون. :))


این فاز هادی می‌ره دفاعیه. کاریش ندارم. اگر بی‌گناهه انتظار دارم بازی رو از صفر شروع کنه و مثل فازهای قبل بازی نکنه؛ اگر به همون روند ادامه بده لحظه‌ای در رأی دادن بهش تأمل نخواهم کرد.


کسی اگر سؤال به‌ جا مانده داره که جواب ندادم لطفاً بعد از این پست دوباره اشاره کنه که بگم. خیلی پست اومد از دیشب تا حالا و موارد زیادی مطرح شد که من ممکنه گم کرده باشم بعضی‌هاشون رو.
 
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
مهسا هرموقع بود و شیوه مکالمه رو هم تایید کرد، لایک بده لطفا.
 
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
آقا من فقط یه چیز در مورد عرفان دلم نمیاد نگم :))
اینو میگم بعد میرم تا شب.

میگه این که با اجماع شهر به یه بیگناه رای اولیه ندادم پوئن منفیه چون ممکنه علم داشتم بیگناه اعلام بشه که بعدش بیام بگم دیدین حق با من بود؟ بعد میگه این که رای گیری ثانویه رای آری دادی نشونه اینه که در حد من در اعدامش نقش داشتی :)) خب من اگه علم داشتم مرض داشتم رای گیری دوم بیام رای مثبت بدم؟
تناقض به این بزرگی رو عرفان متوجه نمیشه ایا؟ :))
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Amir
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
مهسا اگه در فاز اول و قبل از اعلام گاد، فکر می‌کردی ترسا اعدام می‌شه لایک بده. وگرنه دیس‌لایک.

مهسا لایک داد.

سوال دوم. در فاز قبل انتظار 10 رای یا بیشتر را برا ترسا داشتی؟ در رای گیری نهایی. اگه بله، لایک.

مهسا لایک داد.

سوال سوم. اگر مافیا بودی، به ترسا رای می‌دادی؟

مهسا دیس‌لایک داد.

سوال چهارم. اگه فرعی بودی، چی؟ رای می‌دادی؟

مهسا لایک داد.

سوال آخر. آیا هادی با احتمال بالای 70 درصد برات مافیاست؟

مهسا دیس‌لایک داد.

سپاس فراوان. من توضیحی لازم ندارم. خودت اگه خواستی مختاری.
سوالی چیزی هم هست بفرما.
 
آخرین ویرایش:
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
539
پسندها
128
امتیازها
155
مدال‌ها
22
ها اینم یادم رفت بگم. مهسا مافیاست برای من. با احتمال بالای 70.
من دیروز خیلی سعی کردم منطقی باهاش بحث ایجاد کنم و ببینم چرا به من رأی داده و چرا اصلاً به من شک داره. اما دائم پیچوند و برمی‌گردوند رو خودم. با این حالت که الآن من از تو سؤال کردم و تو باید جواب بدی. :)) در قبال قضاوت بحث من و هادی بسیار لجوج عمل کرد. خود هادی از موضعش کوتاه اومده مهسا نه. طرف می‌گفت تو مراسمم سیاه نپوشید می‌گفتن مرحوم غلط کرده ما می‌پوشیم. :))
اگر لازم به صحبت بیش‌تره بگید. مهسا مافیاست برای من. خیلی بعیده نظرم برگرده.

پویا منم الآن هستم.
 
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
رضا، در مورد حرفات چون به اعلام نقشم ربط داره، بعد از ساعت 22 که جوابا رو گرفتم جواب می‌دم.

الآن اگه هستی و شیوه مکالمه رو تایید می‌کنی، لایک بده.

سوال اول. به نظرت هر 3 مافیا به ترسا رای ورود به دفاعیه دادن در فاز قبل؟

رضا دیس‌لایک داد.

سوال دوم. قبل از اعلام گاد فکر می‌کردی ترسا 10 رای یا بیشتر بیاره؟

رضا لایک داد.

سوال سوم. هادی برات بالای 50 درصد مافیاست؟

رضا دیس‌لایک داد.

سوال چهارم. آیا به نظرت بین محمدحسین و امین، حداقل یک مافیا هست؟

رضا لایک داد.

سوال پنجم. آیا به نظرت شانس مافیا برای برد بیشتر از شهره الآن؟

رضا لایک داد.
 
آخرین ویرایش:
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
مرسی ازت. سوالی ندارم و توضیحی هم لازم ندارم.
نکته‌ای سوالی چیزی هست بگو.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Amir

AKP

مافیایی
نوشته‌ها
129
پسندها
133
امتیازها
65
مدال‌ها
8
این وسط امین کی پی حتی ادای ناراحت ها هم در نیاورد که جالب بود 🤔
آره داداش من مافیام قاضی شهر رو دادم بیرون اومدم وسط جمع خوشحالی کنم که تو بیای منو بگیری :دی



خوب ببینید، اینکه یه شهر روز اول اشتباه کنه و شهروند بده بیرون چیز عجیبی نیست، بالاخره تعداد شهروندها تقریبا سه برابر تعداد مافیا و دو برابر مافیا+فرعی هست. درصد اینکه روز اول یه شهروند بره بیرون بیشتره. پس من نمیتونم بیام بگم X، Y و Z تشخیص اشتباه دادن اینا مافیا هستن. اگر شهر اجماعی نداشت روی ترسا و من مجبور بودم رای بدم روز اول رایم رو به فری میدادم احتمالا، و با این بازی و رفتاری که از رامتین میبینم و به نظرم مافیایی نیست، من هم توی تشخیصم اشتباه کرده بودم احتمالا. پس به نظر من از روی تشخیص اشتباه نمیشه فعلا مافیا پیدا کرد. اینجای بازی من خودم تارگت قطعی‌ای ندارم، پستای بقیه هم که میخوندم به نظرم نداشتن. کاملا سرگردم هست شهر الان که بازم میگم طبیعیه. پس از اونجایی که تارگت محکم توی بازی نیست، من یه پیشنهاد برای شما دارم. اونم اینه که فاز فعلی بازی دو روز هست. امروز رو با کاری که من میگم ریتم بازی رو کند کنیم و به کسی تارگت نزنیم، جای تارگت زدن بیاین رفتارهای مشکوک هر نفر رو بگین. فردا براساس اینکه توی ذهنتون کیا رفتارهای منفی بیشتری داشتند، تارگت بزنید. من بازم میگم، یه جای بازی هست شهر هیچ تارگت و زنجیره درستی نداره، تنها ابزار دستش اینه که ببینه کی پوینت منفی بیشتری داره و براساس اون تصمیم بگیره. این کار یه مزیتی هم که داره اینه که از اونجایی که دو روز پشت سر هم ریتم بازی خیلی تند بود ممکنه هر کسی نرسیده باشه دقیق همه بحث ها رو خونده باشه، اینجوری یکم دقت ها بیشتر میشه. من نظر شخصیم اینه که وقتی روند استاندارد طی بشه، شاید اشتباه صورت بگیره ولی از یه جایی دیگه مافیا میزنه بیرون. پس کاری که من الان میکنم اینه که امروز بدون لحن تهاجمی، هر کسی رفتارهای مشکوک و مثبت بقیه رو بگه به نظرش و جواب ها رو بشنویم، فردا پوینت ها جمع بزنیم.

خودم شروع میکنم، بازم میگم هدف تارگت زدن نیست، پس دنبال این نباشید که با خوندن اینا مافیای منو پیدا کنید یا بیاید بگید خوب مافیا کیه الآن.

پویا:
لحن پویای روز یک به نظر من کاملا و به شدت شهروندی و بیگناهی هست. حتی رامتین ازم یه جا پرسید گفت نظرت درباره این حرفش چیه گیر الکی هست یا نه و گفتم آره ولی لحن و رفتار پویا به نظر من مثبت بوده. منتهی پویای روز دو به نظر من اصلا شهروندی نیست. یا اینکه بهتر بگم اصلا برخلاف ادعای نقشش پارتیزانی نیست. چرا اینو میگم؟ چون به نظرم شخصیت پویا اینجوری نیست که فاز قهر برداره و بگه این نقش من، من از بازی میرم هرکاری میخواید بکنید خودتون دیگه برام مهم نیستید و این حرفا. یه جورایی منو یاد آرش تو بازی قبلی میندازه که میومد میگفت من دیگه با یوزر اصلی بازی نمیکنم چه وضعشه و ... . بعد میگفت دیگه کاری نداره ولی با چماق تو بازی بود. این ها به نظر من رفتارهای شهروندی نیست یا همونجور که گفتم رفتارهای پارتیزانی نیست. یعنی اگر دیشب از من سوال میکردی من میگفتم پویا حتما پارتیزان نیست حتی اگه شهروند باشه. ولی با همه این رفتارهای منفی که گفتم، یه اکت درست داشت و اونم این بود که نمیذاشت دو نفر بیان دفاعیه. شاید اگر اجازه داده میشد دو نفر بیان دیتای بیشتری وارد بازی میشد، ولی به نظرم شهروند دیشب ترجیحش این بوده که دو نفر بالا نیان. پست های امروزش باز حس پارتیزانی داره.


هادی:
رفتار هادی به نظرم اصلا مافیایی نیست. همون مدل به قول یکی از بچه ها تاس انداختنی خودشه. با اینکه تشخیص و اصرارش بیش از حد غلط بوده، ولی فکر نمیکنم رفتارش برای شخص هادی مافیایی باشه چون الآن یکی از گزینه های اعدام هست طبیعتا. از طرف دیگه به جادوگر هم نمیخوره چون جادوگر باید تا اخر بازی بمونه و این حجم رفتار پر ریسک جادوگری نیست. نهایتا میتونم بگم مثلا جایزه بگیری باشه رفتارش ولی خوب اگه اونم باشه حداقل اینجا داره کمک شهر میکنه. منتهی من پست بالای رامتین رو خوندم راست میگه، میخواستی تکلیف مشخص کنی بعد ترسا، منتظر هستیم.


فری/رامتین:
دیگه حرف تکراری نزنم که به نظرم فری مشکوک بود سوالاش، ولی رامتین رفتارهاش تا اینجای بازی به نظرم اصلا مافیایی نبوده. حس خوب میگیرم ازش. این حرفای عرفان که مافیا علم داره که ترسا بیگناهه میاد میگه نه بیگناهه میشینه ولی فقط مختص رامتین نیست، تقریبا میشه گفت روی نصف شهر میشینه، و البته این فکت یه شمشیر دو لبست که لبه دیگش اینه که مافیا وقتی میبینه یه بیگناه داره تارگت میخوره پوشش میکنه بره بیرون که اینم برای نصف دیگه شهر میشینه. پس کلا به این فکت دولبه برای همه این جا کاری ندارم.


محمدحسین:
شروع بازی محمدحسین برای من خیلی خیلی مشکوک بود. حتی یه جا نوشتم محمد حسین کلا اومده یه عکس الگری گذاشته و رفته خیلی مشکوکه. بعد رفتم پستاش رو دوباره خوندم دیدم نوشته عروسی باید بره و نخواهد بود یه مدت کوتاهی و پستم رو پاک کردم. منتهی محمدحسین بعد از عروسی اصلا مافیا نبوده. من اگر میدونستم یه همچین ورژنی از محمدحسین هم وجود داره بازی قبلی روز یک گردن میگرفتمش :دی این کجا و آن کجا. حتی اگه مافیا هم باشه یعنی از بازی قبلیش درس گرفته و این بازی حسابی داره میترکونه، پس نوش جونش بزار ببره. تنها کسی هم بوده که دنبال این بوده ترسا بمونه تو بازی و امروز حق داره زبونش دراز باشه. حداقل امروز کسی طرفش نمیره، کسی طرفش بره با 206 یا لندکروز، فرق نمیکنه، از روش رد میشم :)) (کپی رایت صاحب اثر محفوظ، خیلی دوست داشتم یه جا بگمش این جمله رو:دی).


رضا:
پوینت منفیش اینه که از شروع کننده های موج علیه ترسا بوده، ولی غیر از اون تقریبا همه بازی حرفاش، حرفای ذهن من بوده. حتی یه جاهایی میشده مثل کیانوش توی برره و بازم باهاش همزادپنداری کردم:)) چیز مشکوکی ازش ندیدم حقیقتا.


مهسا:
گفتم که به نظر خودم سوال هاش از من گیر الکی بود. در واقع همونجوری که بهتر گفتمش یه بار احساس کردم خواسته یه چیزی بپرسه فقط از هر کسی. مدل بازی اینجوری کلا برام یه ذره مشکوکه، بیشتر ترجیح میدم یکی دوتا بحث رو دنبال کنم خودم ولی خوب ترسا هم همینجوری بود و شهروند بود. من باهاش بازی نکردم ولی دیدم خیلیاتون که باهاش بازی کردید گفتید حس شهروندی ازش میگیرید و دلسوزی صادقانه و اینا..


اشکان:
کلا نمیفهممش دیگه، حرفای تکراری. اکت مشکوک جز اون حرفای تکراری بخوام بگم این بود که مثلا روز یک من تنها کسی بودم که از قبل گفته بودم به این دلایل احتمالا به ترسا رای 2 نمیدم، برداشته بود بعد رای گیری منو مواخده میکرد بین اون همه ادم. یا اینکه اولش گفت هرچی پویا بگه ولی رای نداد اولش.


محمدامین، یاسین و عرفان:
این سه تا چون دیر اومدن من زیاد دیتایی ازشون ندارم. بین اینا فقط محمدامین بیشتر پست داده که یه جا با پویا سر پارتیزان بحثش شد من متوجه نشدم اونجا چی شد. یاسین خان که قرار شد باهم حرف بزنیم :دی عرفان هم تازه وارد بازی شده بهش سلام عرض میکنیم :دی


امین:
من با امین بازی نکردم نمیدونم بازیش چطوریه، استدلال هاشو دوست داشتم و به نظرم خوب بودن با اینکه غلط از آب در اومد و اون یکی تارگتش یعنی محمدحسین هم به نظر میاد سفید باشه. اون تذکری که به پویا داد که گفت بزار دیتا وارد بازی شه بجا و خوب بود. حسی نمیتونم ازش بگیرم چون بازیشو ندیدم. شمایی که دیدید حسی که میگیرید رو بگید.


بازم میگم هدف این پست تارگت زدن نبود، پست هایی میخوام مثل پست دیشب محمدحسین که توش دلایل مافیایی هادی رو میاورد. مثلا من خودم بالا گفتم اکت های هادی مافیایی نیست ولی به نظرم اون پست خیلی منطقی بود حرفاش و آدم به فکر فرو میرفت. اگر دیدم اومدید و این مدلی که گفتم اکت های مشکوکتون رو گفتید، میشینم همشو میخونم کامل سعی میکنم براساس اون تارگت بزنم. اگر دیدم باز حرفامو به یه ورتون گرفتید دیگه تا فردا صبر نمیکنم که تهاجمی بشم، همینجوری دیمی بازی میکنم و تارگت میزنم.
 
کارآموز مافیا
نوشته‌ها
97
پسندها
132
امتیازها
20
مدال‌ها
4


رای به اعدام: مهسا

گاد باز دوباره رای من ثبت نشد اون بالا



رای به اعدام: مهسا

الان شد!
انگار ۲ بار باید رای بدم.
 
  • Thinking
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya

AKP

مافیایی
نوشته‌ها
129
پسندها
133
امتیازها
65
مدال‌ها
8
پویا
اگه هستی بیا همین الآن مصاحبتو به عمل بیار اگه نیستی هم خستمه برم بخوابم :))
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
الآن می‌آم عزیزم.:دی

امین اگه هستی و شیوه مکالمه رو تایید می‌کنی و استف کری بهترین بازیکن فعلی هست، لایک بده.:))

لعنت بهت عزیزم.:))

سوال اول. به‌نظرت مافیاها حداقل 2 تاشون رای ورود به دفاعیه به ترسا دادن در فاز قبل؟

امین لایک داد.

سوال دوم. قبل از اعلام گاد، بالای 70 ترسا رو گناه‌کار داشتی؟

امین دیس لایک داد.

سوال سوم. همون سوال قبلی. بالای 50 درصد گناه‌کار بود برات ترسا؟

امین لایک داد.

سوال چهارم. جز خود ترسا، همه جز یک نفر بهش رای خروج دادن. انتظار این تعداد را داشتی؟

امین دیس لایک داد.
 
آخرین ویرایش:
  • Dislike
واکنش‌ها[ی پسندها]: AKP
کارآموز مافیا
نوشته‌ها
97
پسندها
132
امتیازها
20
مدال‌ها
4
راستی اینم بگم.

همون موقع شک داشتم بگم یا نه. الان دوباره نقش هارو خوندم و به نظرم میاد گفتنش ضرری نداره.

اقا من میتینگ بودم وقتی که ترسا اعدام شد و شب شد. اصلا تو فروم نبودم، نمیدونستم چی شده.

آرش نزدیک ۵۰ تا مسیج واسم فرستاد 😂 هی وسط میتینگ میدیدم داره مسیج میده! پیش خودم گفتم این چرا ول نمیکنه؟ 😂

هیچی دیگه وسط میتینگ مسیجش رو باز کردم. گفت مافیا زدتت. سریع بگو میخوای به کی زنگ بزنی! اصلا نمیفهمیدم چی میگه 😂 بعد گفت میتونی دکتر رو حدس بزنی. ۲ زاریم که افتاد و با کمال ناامیدی یه نفر رو گفتم.

بعد که میتینگ تموم شد و اومدم تو فروم از ۲ جهت پشمام ریخت! اول اینکه ترسا بی گناه بوده! دوم اینکه حدسم در مورد دکتر درست بوده. البته اگه بشه اسمش رو حدس گذاشت 😂 چون واقعا فقط یه اسمی پروندم.

خلاصه اینکه من یکی از هم تیمی هام رو شناختم. مرسی که نجاتم دادی ❤️
 
  • Poker Face
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
اگه مافیا بودی به ترسا رای می‌دادی؟

امین لایک داد.

سوال آخر. اگه فرعی بودی چی؟ رای ورود و خروج می‌دادی بهش؟

امین لایک داد. مرسی.
نکته‌ای چیزی هست بفرما.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: AKP
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
640
پسندها
103
امتیازها
295
مدال‌ها
34
میگه این که با اجماع شهر به یه بیگناه رای اولیه ندادم پوئن منفیه چون ممکنه علم داشتم بیگناه اعلام بشه که بعدش بیام بگم دیدین حق با من بود؟ بعد میگه این که رای گیری ثانویه رای آری دادی نشونه اینه که در حد من در اعدامش نقش داشتی :)) خب من اگه علم داشتم مرض داشتم رای گیری دوم بیام رای مثبت بدم؟
تناقض به این بزرگی رو عرفان متوجه نمیشه ایا؟ :))

اول از همه بگم من بي ادبي نديدم در پستم ، عصبي بودم و هستم ، اگر بي احترامي كردم ببخشيد

بله يكي از روشهاي كتاب مافيا اين بوده در قديم و حتي الان . چون ميدونه كي سفيده كي سياه ، محتاط تره و سعي ميكنه نقش پر رنگ در اعدام سفيد نداشته باشه و با اكراه راي بده ، كه بعد بامبول دربياره روش . تو اجماع نكردي ، ميتونه صادق باشه برات ولي صد در صد؟ خير

تناقضي وجود نداره اينجا! تو در اعدامش نقش داشتي و راي دوم رو دادي . ولي بلافاصله اومدي سلب مسعوليت كردي! يني قبول نميكني كه گناهكارت بود كه راي دادي بهش.

اينم در ادامه اون كارت قرار ميگيره ، اگر مافيا باشي اول بر هلاف احماع رفتار ميكني بعد مياي راي ميدي تاثيرتو ك گذاشتي و طرف رفت بيرون مياي ب كسايي ك راي دادن به خروج ، ميتوپي كه اي داد بيداد ديدين چيشد من نميخاستما شما مجبورم كردين . بي تربيتا حالا بياين اعدامتون كنم . نظرمم اينه كه هر ٣ مافيا تو اعدام يه شهروند كه لباسم نميتونه داشته باشه و قطعي سفيد اعلام ميشع دست داشتن . ب همين سادگي و خوشمزگي!

من هنوز اتهام بالاي گناهماري بهت نميزنم . سعي ميكنم عجله نكنم و ديدمو باز كنم وگرنه هم خودم هم شهر ممكنه ضرر كنه . ولي براي بار سوم ميگم اگر بيگناهي بكم دقت كن ب اطرافت و اتهامي ك ميزني . وگرنه اصرار داشته باشي ب روند و رويكردت ديگه نميتونم احتمال بيگناه سطحي نگر بودن رو برات بالا نگه دارم و اونوقته ك مافياي نابلد ميشي برام . مرسي

منم هستم الان فقط اگه زودتر باشه چون تايم استراحتمه برنامش دست خودم نيست فعلا

پويا
 
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
عرفان اگه هستی و شیوه مکالمه رو تایید می‌کنی لایک بده.

اگه نیستی منم برم یه استراحت بکنم.:دی
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Erfan

AKP

مافیایی
نوشته‌ها
129
پسندها
133
امتیازها
65
مدال‌ها
8
در مورد حجم گناهکاری ترسا:
اولا که منظور از گناهکاری رو مافیا+فرعی گرفتم. چندبار تو بازی گفتم به اون مشکوک های اولیم اونقدری شک ندارم که بگم گناهکارن. ولی اون لحن مورد استفادش باعث شد بگم بالای 50 درصد گناهکاره. حالا مافیا هم نباشه فرعی. حتی فرعی بیشتر چون باید تکی بازی رو ببره.
انتظار اون همه رای رو اصلا نداشتم چون روند بازی جوری نبود که همه بهش رای بدن. یه عده خیلی زیادی داشتن ازش دفاع هم میکردن حتی فکر کنم هادی یه جا گفت با فدایی های ترسا کار دارم فردا.
در مورد دو تا سوال اخرت هم باید توی موقعیتش باشم تا بتونم جواب بدم این چیزا رو. هر نقشی یه جوریه باید توی موقعیتش باشی. حالا باز یه درکی از مافیا دارم ولی از فرعی ها اصلا. دلیلم برای لایک دادن این بود که حس کردم جایزه بگیر باید حتما روی مهسا بوده باشه تا حدسش شاید درست شه (مهسا مشخص بود گزینه خروجیه)، جادوگر هم باید بازی رو به سه نفر برسونه.

*اسماتون شبیه همه، ببخشید ترسا:)). برم بخوابم:))
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
640
پسندها
103
امتیازها
295
مدال‌ها
34
“این سه تا چون دیر اومدن من زیاد دیتایی ازشون ندارم.

عرفان هم تازه وارد بازی شده بهش سلام عرض میکنیم”

امين كي پي

داداش من دومين نفر پست شروع دادم و تو بازيم از همون اول مطمعني بازي ديگه اي رو نگاه نميكني؟ :))

تازه وارد شدم ؟ 😨😨😨😨😨
 
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
عرفان.
سوال اول. بالای 70 درصد می‌دادی ترسا گناه‌کار باشه؟

عرفان لایک داد.

سوال دوم. اگه مافیا بودی همون گیرُ بهش می‌دادی و رویکردت همین بود در برابرش؟

عرفان دیس‌لایک داد.

سوال سوم. اگه مافیا بودی بهش رای خروج (دوم) می‌دادی دیشب؟

عرفان دیس‌لایک داد.

سوال چهارم. فرض کن هادی هم با ترسا می‌رفت دفاعیه دیشب. به نظرت مافیا رای خروج به هادی می‌داد که بعدش ترسا هم اعدام بشه؟

عرفان لایک داد.

سوال پنجم. به نظرت حداقل 2 مافیا رای ورود به دفاعیه دادن به ترسا؟
 
آخرین ویرایش:
  • Dislike
واکنش‌ها[ی پسندها]: Lotus
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

بالا پایین