برای دیدن محتوای انجمن باید ورود کنید. اگر حساب کاربری ندارید اکنون ثبت‌نام کنید.

بازی دور هفدهم مافیا | بزم بزهکاران

رای به اعدام:

  • پویا

    رای: 0 0.0%
  • رامتین

    رای: 0 0.0%
  • یاسین

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    3
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
مافیایی
نوشته‌ها
213
پسندها
252
امتیازها
95
مدال‌ها
11
رضا

منظورت اینه خودم ادعای نقش کنم ؟ ابلهم آیا ؟ :دی
 
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
696
پسندها
130
امتیازها
115
مدال‌ها
17
رامتین
اولا به خودم ربط ندادم به رضا ربط دادم. دوما مشخصا من اونجا دارم با اصطلاح تو شوخی میکنم و در قالب شوخی میخوام منظورم رو برسونم! معلوم نیست؟

رضا
وای رضا :دی حوصله دوباره نفهمیدن هم دیگه رو ندارم :))
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
399
پسندها
118
امتیازها
405
مدال‌ها
27
۱. من چند درصد براتون پارتیزانم و چند درصد بی‌گناهم؟
۲. چند درصد براتون فرعی هستم و چند درصد مافیا؟
۳. اگر من براتون پارتیزان نباشم، به نظر شما پارتیزان باید چه کار بکنه؟
۴. اگر مافیا بودید، منُ حدس می‌زدید کلا یا خیر؟
۵. اگر بی‌گناه بودید، چقدر به من اطمینان می‌کردید؟
۶. اگر فرعی بودید، آیا با من بازی می‌کردید یا نه؟

1. 80 درصد پارتیزان، ۵۰ درصد بی‌گناه
۲. ۳۰ درصد مافیا، ۱۵ درصد جایزه‌بگیر، ۵ درصد جادوگر
۳. پارتیزان واقعی باید در زمان مناسب بیاد ادعا کنه و بگه اگر راست می‌گی خودت رو فدا کن.
۴. نه.
۵. تا وقتی بازیت در جهت بی‌گناهان باشه، اطمینان می‌کنم.
۶. اگر جایزه‌بگیر بودم بله، اگر جادوگر بودم خیر.

متأسفانه جو و فضای بازی طوری بود که ترسا رو تحت فشار قرار داد و به خوبی از بازی خارجش کرد. من هم با خودم گفتم شاید مثل دور قبل دارم اشتباه می‌کنم و باید به حس ابتدایی‌م گوش بدم که می‌گفت ترسا گناه‌کاره. اما حسم اشتباه بود و بهتر بود به همون منطق می‌چسبیدم.

رضا اون به خوبی چیه؟ یعنی چی به خوبی یک بی‌گناه از بازی خارج شد؟

سوال دوم. در فاز قبل انتظار 10 رای یا بیشتر را برا ترسا داشتی؟ در رای گیری نهایی. اگه بله، لایک.
ادغام پست‌ها در دیروز ساعت 3:07 بعد از ظهر

مهسا لایک داد.


سوال سوم. اگر مافیا بودی، به ترسا رای می‌دادی؟


مهسا دیس‌لایک داد.

مهسا تو این‌جا به پویا گفتی که احتمال می‌دادی ترسا ۱۰ رای یا بیشتر میاره، چرا پس اگر مافیا بودی به‌ش رای نمی‌دادی؟

ها اینم یادم رفت بگم. مهسا مافیاست برای من. با احتمال بالای 70.
من دیروز خیلی سعی کردم منطقی باهاش بحث ایجاد کنم و ببینم چرا به من رأی داده و چرا اصلاً به من شک داره. اما دائم پیچوند و برمی‌گردوند رو خودم. با این حالت که الآن من از تو سؤال کردم و تو باید جواب بدی. :)) در قبال قضاوت بحث من و هادی بسیار لجوج عمل کرد. خود هادی از موضعش کوتاه اومده مهسا نه. طرف می‌گفت تو مراسمم سیاه نپوشید می‌گفتن مرحوم غلط کرده ما می‌پوشیم. :))
اگر لازم به صحبت بیش‌تره بگید. مهسا مافیاست برای من. خیلی بعیده نظرم برگرده.

رضا تو این‌جا یک سفسطه‌ای کردی. اون‌جایی که مهسا به‌ت گفت هادی کوتاه نیومده، مربوط به زمانی بود که هادی هنوز نیومده بود بگه تو براش سفیدتر شدی. درست می‌گم یا اشتباه دیدم پست‌ها رو؟

سوال اول. به نظرت هر 3 مافیا به ترسا رای ورود به دفاعیه دادن در فاز قبل؟

رضا دیس‌لایک داد.


سوال چهارم. آیا به نظرت بین محمدحسین و امین، حداقل یک مافیا هست؟

رضا لایک داد.

رضا یعنی الان تو با جمع سوال اول و چهارم معتقدی که محمدحسین مافیاست؟

قشنگ حس خوبی نداشتم که به ترسا رای بدم که حسم هم درست بود ولی خب دیگه اجماع شده بود رو ترسا و کاری نمی‌شد کرد.
:|

1. به نظر شما اگر هادی می‌رفت دفاعیه فاز قبل، مافیا از بند وکیل استفاده می‌کرد که هادیُ بندازه بیرون و بعدش شک روی ترسا خیلی بیشتر بشه؟
2. اگر فرد دیگری به جای هادی به دفاعیه می‌رفت (همراه ترسا) چی؟
3. هادی براتون چند درصد مافیاست؟
4. این فاز هادی در دفاعیه هست. توصیه‌ای دارید برای استراتژی یا هرکسی هر رایی خواست بده؟
5. مافیا به‌نظرتون بیشتر در رای‌های ابتدایی ورود به دفاعیه ترسا هست یا انتهایی؟ یا رای نداده؟
۱. به نظرم استفاده نمی‌کرد.
۲. ممکن بود.
۳. ۴۰ درصد.
۴. هنوز نه.
۵. در رای‌های میانی.

عرفان،
این رایت به محمدامین چی بود؟


هادی،
من نمی‌فهمم. تو به‌ت الهام شد و به ترسا رای دادی. بعد اومدی به پویا می‌گی اعتمادم رو خدشه‌دار کردی؟ کلا نمی‌فهمم این رو که داری می‌اندازی روی پویا.


امین کی‌پی،
من بحث تو و یاسین رو نمی‌فهمم. انگار برای پر کردن خطه. شبیه بحث‌های زرگری می‌مونه.

کلا هم یک‌چیزی برام مشکوکه. یاسین اول بازی اومد گفت از بین امین‌ها مافیا پیدا می‌شه. بعد رای داد به تو. بعد من به‌ش گفتم دلیل حست به من اشتباهیه که سر شارلاتان کردم؟ گفت آره. گفتم پس چرا به کی‌پی رای دادی جای من؟ گفت که چون می‌خواستم سیستم رو چک کنم.
من نمی‌فهمم وقتی تو رایت از گزینه‌های شکت هست (قبل رای گفته بود من و امین رو) بعد به یکی از گزینه‌ها رای می‌دی و می‌گی برای تست بوده. :|

خیلیا در فاز صفر گفتن پویا براشون یکی از 3 سفید هست.
من اومدم گفتم که بین اونا، حداقل 2 مافیا هست. خودم اونجا چون ترسا رو مافیا داشتم به اشتباه، گفتم 2. یعنی اگر ترسا رو مافیا نداشتم، ممکن بود 3 هم باشه برام.
حالا کاری ندارم این حرف چقدر درسته یا نیست.

بین اون تعداد بازیکن، فقط تو اومدی سوال کردی که چرا؟ مگه سفید بودن پویای بی‌گناه برای مافیا بدترین چیز نیست؟ درسته؟ هیچکس دیگه نپرسید. یا اینقدر پستا زیاد بوده که من ندیدم.

این شک برانگیز نیست؟

یعنی تو خودتُ بذار جای من. فرض کن امین یه چیزی گفته. مثلا 7 نفر گفتن جوابمون مثبته. بعد گفته تو این مثبتا 2 تا مافیا هست مثلا.
فقط پویا اومده پرسیده چرا؟
این مثبته یا منفیه یا هیچی نیست؟

خیلی‌ها رو نمی‌دونم. و نشمردم که چند نفر گفتن. اون‌جای بازی هم چون ذاتا به نظرم سفید معرفی کردن به نفع بی‌گناهانه تمرکزم روی کسانی بود که معرفی نمی‌کردن. گفتم هم توی بازی، رضا و محمدامین بود منظورم.
چون تفکرم اینه‌که مافیا ترجیح می‌ده تو سفید نباشی در بازی، به نظرم از کسانی خواهد بود که درش تشکیک می‌کنه. و اگر سوال من هم دقیقا همین سفید بودن بود مثل تو، پویا اگر می‌پرسید چرا برام مثبت بود.


در این نقطه از بازی نظرت چیه در مورد اینکه گفتی؟ :دی

اگگر منظورت اینه که من دیر اومدم این فاز، من ناظر نبودم و خودم در اعدام نقش داشتم متاسفانه.

این ایده رو هم ندیدم بگی کلا.

ضررش الان بیشتره. با ادعای نقش پویا هم فکر نکنم بگم کلا.

این قسمت بالا رو در جواب پویا تقریبا اولای فاز گفتی امین. ولی در ادامه و انتهای فاز اینو گفتی. بعد رای اول رو دادی و رای دوم رو ندادی به ترسا. به نظرم اونجای بازی اختلاف گزینه اول و گزینه‌های دیگه‌ات زیاد بود و خودت هم گفتی در این حالت سودش بیشتره. نمیفهمم چرا رای ندادی خب! و اصلا قبل رای اولت چرا این جمله رو گفتی؟ وقسمت سوم هم که در تناقض با قسمت اوله. از رای‌های پخش و پلا چه دیتایی قرار بود دربیاری؟ هر کسی یه اسم انتخاب میکنه نهایتا و وقتی ازش بپرسی چرا این؟ میگه خب بهش بیشتر از بقیه مشکوک یا گزینه دیگه نداشتم مثلا. من حس میکنم تو دقیقا میخواستی همین کاری رو بکنی که به ترسا گفتی (پایین آوردمش).

این‌ها متناقض نیستن مهسا.

من اعتقاد دارم از رای‌های ملت دیتا به بازی اضافه می‌شه.
بعد هم گفتم تک دفاع فقط زمانی خوبه که اختلاف گناهکاری فرد با بقیه برای بازی زیاد باشه.

من اون فاز ترسا برام گناهکارتر بود، اما ۸۰ نبود مثلا. از طرفی این رو داشتم که اگر مافیا باشه ترسا، با این‌که لباس این‌ها هم نیست و با اعدامش مافیا آسیب می‌بینه همین اول، احتمال قوی باید بیان و کس دیگری رو بفرستن دفاعیه. در نتیجه می‌خواستم ببینم ملت دارن به چه کسانی رای می‌دن و چرا.
دلیل این‌که رای دوم ندادم هم این بود که دیتای جدید به دست نیاوردم از رای‌گیری شب اول و ترسا هم گناهکاری‌ش نرفته بودم بالاتر. روز دوم ولی برام خیلی رفت بالا و دچار بایاس شدم.
جمله‌ی آخرت هم من کاری کردم که در اعدام ترسا نقشی نداشته باشم؟ من جزو نفرات اصلی‌ام. امیر یک‌جایی وسط اون فاز گفت اگر تو (یعنی ترسا) اعدام شده بودی الان بازی داشت راجع به امین و هادی و رضا تصمیم می‌گرفت.

یه مشکلی که باهات دارم اینه که ایراد پویا به ترسا رو (همون ما) اگر درست میدیدی چرا خودت قبل از پویا بهش اشاره نکردی؟ و اینکه از این قسمت حس کردم خواستی فضا رو بر علیه ترسا متشنج کنی، که این کارو هم کردی واقعا. من قبول کردم و میکنم که ایرادات به ترسا از نظر من خیلی منطقی بود، ولی این دلیل نمیشه که بیگناه باشی برام. سوالم ازت اینه چرا قبل از اینکه پویا در مورد ترسا صحبت کنه این ایرادات به چشم تو نیومده بود، یا اگر اومده بود چرا مطرحشون نکردی زودتر؟ یه جورایی این حس رو میگیرم که پیش خودت گفتی به به پویا یه انتخاب اشتباه کرده برم که از فرصت استفاده کنم :دی
و مشکل دومم اینه که فاز دوم اعدام ترسا، دنبال جایزه‌بگیر بودی کلا! البته که هم من و هم تو میدونیم جایزه‌بگیر نمیاد اونجا بگه، خب چیکار باید بکنم دقیقا؟ :دی ولی فکر میکنم میخواستی واکنش بگیری کلا در این باره. بیگناه چرا باید دنبال جایزه بگیر باشه آخه اونجا؟

ایراد پویا رو تا قبل از این‌که بگه متوجه نشده بودم. بعدش رفتم دقیق پست‌های ترسا رو خوندم و ایرادم رو نوشتم. قبلش مشکلم با لحنش بود. که در پستی که پویا گفته بود سفید و سیاه‌ها رو بگید گفته بودم.

جایزه‌بگیر هم خیلی منطقیه که معرفی شدنش برای بی‌گناه مهم باشه. سفید مطلقه. و اتفاقا مافیا باید دنبالش باشه که این اتفاق نیفته. مگه نه؟
 
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
مختصر در مورد برخی افراد:

رضا فعلا برام شهرونده و احتمال فرعی یا مافیا بودنش کمه. مهم‌ترین علت‌هاش یکی اینه که فاز قبل خوشحال بود که اولین نفر (ها)یی بوده که به ترسا حمله کرده. دوم شناختم از بازیش هست. رضا اگه گناه‌کار بود، حتما این بازی پشت دست من بود. الآن شک کرده. این در مورد بقیه صدق نمی‌کنه لزوما.

یاسین بازی همیشگی خودش هست. فعلا برام شهروند هست. یه جاهایی از حرفاش بی‌پروا هست کاملا. وقتی گناه‌کاره محتاط می‌شه. ضمن اینکه یاسین در بازی از افرادی هست که می‌تونه به راحتی (از دید من) اقتدار منُ بشکنه علی رغم اعلام نقشی که داشتم. گناهکار اگه بود، بعد از اینکه ترسا اعدام شد به من گیر می‌داد به نظرم.

رامتین بازی و لحنش کاملا شهروندی و پاک‌بازانه هست. اشاره داشتم در پست دیشب هم.

محمدامین برام جستجوگر و دقیق در جهت منافع شهر بوده. شاید فرعی باشه؛ احتمالش هم کم نمی‌دونم. متوسط. مافیا بودنش برام کمه ولی فعلا. یکی دو اشتباه دیدم ازش که در بی‌گناهی‌های قبلیش هم داشته و فعلا در نظر نمی‌گیرم.

هادی فعلا برام مافیا نیست به احتمال قوی. فرعی ممکنه کاملا. ولی بیشتر شهروند دارمش.

==========

اشکان هیچ نظر دقیقی فعلا ندارم. اوایل برام متوسط به پایین مافیا بود. الآن متوسط به بالا. حسی فقط. از پستاش به هیچی نرسیدم.

مهسا برام مجهوله و هر چیزی ممکنه باشه. تلاش‌گر بوده ولی.

امین کی‌پی هم مجهوله. و تنها کسی هست که (در کنار شاید هادی) اگه مافیا باشه واقعا خوب بازی کرده. بازیش مثبت و موثر بوده ولی.

==========

محمدحسین: یه چیزی دارم ازش که یا شهروند (و فرعی) می‌شه برام با احتمال بالا. یا مافیا. وسط نداره. منتظر چند داده دیگه هستم. بیشتر شهرونده ولی.

امین: حس فرعی دارم بهش بیشتر. بازی مافیایی یا بی‌گناهیش این نیست خیلی؛ ولی شاید حوصله نداره و اشتباه کنم.

عرفان: بیشترین احتمال مافیایی برام عرفانه فعلا. تو پست 420 به سوال چهارم لایک داد. بعد گفتم توضیح بده در پست 422. در پستی (439) که داده توضیح داده.
من نتیجه می‌گیرم که عرفان احتمالا می‌دونسته هادی مافیا نیس که گفته رای خروج می‌دادم؛ و توضیح هم در جهت برطرف شدن شک من نداده.

این سوال هم از چند نفر دیگه پرسیدم. جواب مشکوکی ندیدم.

فعلا عرفان برام مافیاست بعلاوه حداقل یک نفر از اشکان، مهسا و امین کی‌پی. اگه 2 باشه که هیچی؛ اگر نه در مورد یک نفر اشتباه کردم.
محمدحسین هم می‌گم نکته‌اش چیه عصر یا هر موقع که همه جوابا رو به سوالام بدن.

نکات سوالا رو بعضیاشُ گفتم. بعضیاشم بعد می‌گم.
سوالی اگه جز اونا هست بپرسید. در مورد پارتیزان بودنم هم دیشب کامل گفتم.

خب چرا اصلا توی پستت مطرحش کردی که بعدش بگی به بازی ربط نداره و درگیرش هم نشین؟ اصلا از اول فقط به خودشون میگفتی.
کمترین ضررش اینه که تعداد کلماتت هدر میره :دی
درسته. اشتباه کردم. ناراحت/عصبانی بودم.

اون برخی افراد برا اینه که خواستم بعضیا رو بعدا بنویسم. دیدم همه اش یه جا باشه بهتره.
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
399
پسندها
118
امتیازها
405
مدال‌ها
27
امین: حس فرعی دارم بهش بیشتر. بازی مافیایی یا بی‌گناهیش این نیست خیلی؛ ولی شاید حوصله نداره و اشتباه کنم.
جایزه‌بگیر که نیستم منطقا وگرنه خودم رو معرفی می‌کردم. پس درواقع حس جادوگر داری، چه‌قدر احتمال داره امین نقش جادوگر این دور رو بازی کنه؟
 
  • Smile
واکنش‌ها[ی پسندها]: Amir
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
جایزه‌بگیر که نیستم منطقا وگرنه خودم رو معرفی می‌کردم. پس درواقع حس جادوگر داری، چه‌قدر احتمال داره امین نقش جادوگر این دور رو بازی کنه؟
شاید باشی. منتظری که یکی دروغ بگه مچ بگیری. نباشی، به نسبت مساوی میره رو بقیه. احتمال: متوسط.
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
399
پسندها
118
امتیازها
405
مدال‌ها
27
رضا

منظورت اینه خودم ادعای نقش کنم ؟ ابلهم آیا ؟ :دی

تو می‌گی قطعا فردا رو نمی‌بینی. از طرفی هم می‌گی لباس داری و گناهکار معرفی می‌شی. الان با منطق ذهنی خودت، ادعای نقش چرا برات ابلهانه‌ست؟

نظر من این نیست که ادعا کنی البته، می‌خوام ببینم تو ذهن خودت چی فکر می‌کنی. :دی
 
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
539
پسندها
128
امتیازها
155
مدال‌ها
22
هادی
منظورت اینه خودم ادعای نقش کنم ؟ ابلهم آیا ؟ :دی
دور از جون. :دی
آخه مگه مطمئن نیستی که امشب رفتنی هستی تازه لباسم بهت دادن؟ :دی لاقل ما رو مطمئن کن. :دی


این‌یکی پست ال‌امین اصلاً خوب نبود. :))
ال‌امین
بحث من و مهسا رو لطفاً تا آخر بخون بعد نظر بده.
رضا اون به خوبی چیه؟ یعنی چی به خوبی یک بی‌گناه از بازی خارج شد؟
واقعاً این‌طور سؤالات از ال‌امین بعیده. :دی تازه داشت شکم بهت کم می‌شد.
این‌جا مشخصاً منظورم از به خوبی، با موفقیته. یعنی اون جو و فضایی که تو بازی ایجاد شده که گفتم مافیا هم درش دخیل بوده، با موفقیت تونستن ترسا رو، که یک بی‌گناهه، از دورِ بازی خارج کنن. چون ترسا فاز دوم عملاً بازی نکرد و قهر کرده بود. :دی ترسا مشکلی ندارما شاید منم بودم قهر می‌کردم، دارم اتفاقاتی که افتاد رو توضیح می‌دم. :دی

رضا یعنی الان تو با جمع سوال اول و چهارم معتقدی که محمدحسین مافیاست؟
می‌تونه باشه. مثل هر بازیکن دیگه‌ای. :دی
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Amir
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
640
پسندها
103
امتیازها
295
مدال‌ها
34
پويا

۱. من چند درصد براتون پارتیزانم و چند درصد بی‌گناهم؟
۲. چند درصد براتون فرعی هستم و چند درصد مافیا؟
۳. اگر من براتون پارتیزان نباشم، به نظر شما پارتیزان باید چه کار بکنه؟
۴. اگر مافیا بودید، منُ حدس می‌زدید کلا یا خیر؟
۵. اگر بی‌گناه بودید، چقدر به من اطمینان می‌کردید؟
۶. اگر فرعی بودید، آیا با من بازی می‌کردید یا نه؟

١- ٨٥ درصد پارتيزان ٩٠ درصد بيگناه

٢- ٨ درصد جادوگر ٢ درصد مافيا

٣- تو اگه نبودي ، من پارتيزان بودم ساكت ميموندم ببينم چه ميكني اعتماد ميكردم مگر تا جاييكه حس كنم خيلي ديگه از مسير راست بيگناهي منحرف شدي

٤- من مافيا باشم حدست نميزنم چون حسم هميشه نسبت بهت اينه كه به يه چيزايي فك ميكني ك من ذهنم قد نميده و ميترسم ريسك كنم.

٥- اطمينانمو بعد از پست ادعات ديدي . برام سفيدي درصدشم دادم

٦- نميدونم شايد ، بايد تو شرايطش باشم الان نميتونم بگم ، احتمالا ميكردم ولي با احتياط ك يهو پشتم خالي نشه

———

پويا منم چنتا سوال دارم ازت ، طبق جوابات تصميم ميگيرم براي ادامه بازيم ممنون ميشم جواب بدي

١- با توجه ب شناختت از من ، من بيشتر بيگناه دوس دارم باشم يا فرعي يا مافيا ؟

٢- چقد احتمال ميدي من مافيا يا فرعي باشم و اون پست شروع رو داده باشم؟ يني اونقد با ذوق و شوق و همونطور ك گفتم " دوس داشته باشم بازي كنم " ؟

٣- با توجه به اينكه "بهترين بازياي " من تو اين سايت ٣ تا نقش بيگناهي بوده ، چقد احتمال ميدي كه من مافيا يا فرعي باشم و تو پستم بيام بگم " ميخام يبار يه بازي خوب براي عارش انجام بدم "؟

٤- چقد احتمال ميدي من مافيا باشم و ب ترسا ك ميدونم بيگناهه همون فاز اول تئوري درست كنم و فاز اول پي اش رو نگيرم ك بهش راي بدم ، و بعدش فاز بعد مصرانه بيام بهش راي بدم راي دومم بدم در حاليكه ميدونم نقش خودش اعلام ميشه؟ و احتمال بالا بيگناهه؟
فرعي باشم ك مشخصه درگير نميشم اول بازي ميشينم يه گوشه موزمو ميخورم . منطقيش اينه .

٥- اگر بيگناهي كه بهت اعتماد دارم ٩٠ درصد ، من بيگناهم . فكت و درصد و رياضي رو بزار كنار ، به حست رجوع كن ، اگر حس ميكني من براي بازي غير از بيگناهي اون شوق اوليه رو داشتم ، حتما بهم راي بده فقط زودتر ك من تلاش بيهوده نكنم چون تو برام مهمي ك تشخيصم بدي خودتم ميدوني اينو . تو غلط تشخيصم بدي دوس ندارم بازي كنم.


اها راجع ب ممدحسين پرسيدي ، من قبلتر هم گفتم ممدحسين و مهسا و تو رو بيگناه ميدونم ، چيزي نديدم ك عوض شه.

هادي و بقيه

اگه مقدوره يكم جو نده ، جواب پويا و حسش راجع بهم رو ميبينم بعد طبقش تصميم ميگيرم ك باهاتون بحث كنم يا نه
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
سلام. من با گوشیم. جواب سوال های پویا رو می دم می رم یه سری کار دارم امروز روز شلوغی‌ه. یکم دیرتر میام. حالا یا اون وسط مسطا یا میام که کامل باشم.
۱. ۲۰ درصد پارتیزان ۶۰‌ درصد بیگناه
۲. ۲۵ درصد فرعی ۱۵ درصد مافیا
۳. پارتیزان باید وایسه، ببینه در جهت منافع شهر داری بازی می کنی یا نه. اگه آره که وایسه فعلا. اگه نه بیاد الان خودش رو اعلام و شاید حتی فدا کنه. اگه الان در جهت منافع شهری و اون اواخر ببینه نیستی، باید بیاد و از تو بخواد خودت رو فدا کنی.
۴. بستگی به وضعیتم داشت. اگه مجبور بودم آره. اگه نه هم نه.
۵. به بیگناهیت منظورته یا تشخیصت؟ به بیگناهیت همون ۶۰ درصد رو اطمینان دارم. به تشخیصت یه مقداری بیشتر. حدود ۸۰.
۶. اگر جایزه بگیر بودم حتما. اگر جادوگر بودم هم یه بازی قشنگ تو ذهنم هست که می کردم. که نمی تونم بگم تا به جادوگر ایده ندم.
......
پویا، راجع به این سوالات، با توجه به شناختی که می دونم از من و نوع بازیم مخصوصا تو بازی های ادعای آزاد داری، انتظار دارم متوجه بشی که یه سری جواب ها رو باید modify کنی تا چیزی که واقعا در ذهنم هست رو بهشون برسی.
 

God

Administrator
گاد
نوشته‌ها
1,307
پسندها
899
امتیازها
0

گاد

تعداد کلمات افراد تا این لحظه در روز دوم فاز روز سوم:​

اشکان​
164​
امیر​
588​
امین​
2014​
امین‌ کی‌پی​
91​
پویا​
2669​
رامتین​
382​
رضا​
246​
عرفان​
550​
محمدامین​
222​
محمدحسین​
1341​
مهسا​
928​
هادی​
624​
یاسین​
845​
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
از بازیکنا مخصوصا افرادی مثل عرفان که کم بازی کردن یا تک مسیر بازی کردن می خوام یه پست جامع راجع به بازی کنا بدن لطفا. خودم دیرتر میام.
 
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
پويا منم چنتا سوال دارم ازت ، طبق جوابات تصميم ميگيرم براي ادامه بازيم ممنون ميشم جواب بدي

١- با توجه ب شناختت از من ، من بيشتر بيگناه دوس دارم باشم يا فرعي يا مافيا ؟
بی‌گناه
٢- چقد احتمال ميدي من مافيا يا فرعي باشم و اون پست شروع رو داده باشم؟ يني اونقد با ذوق و شوق و همونطور ك گفتم " دوس داشته باشم بازي كنم " ؟
متوسط رو به کم
٣- با توجه به اينكه "بهترين بازياي " من تو اين سايت ٣ تا نقش بيگناهي بوده ، چقد احتمال ميدي كه من مافيا يا فرعي باشم و تو پستم بيام بگم " ميخام يبار يه بازي خوب براي عارش انجام بدم "؟
کم
٤- چقد احتمال ميدي من مافيا باشم و ب ترسا ك ميدونم بيگناهه همون فاز اول تئوري درست كنم و فاز اول پي اش رو نگيرم ك بهش راي بدم ، و بعدش فاز بعد مصرانه بيام بهش راي بدم راي دومم بدم در حاليكه ميدونم نقش خودش اعلام ميشه؟ و احتمال بالا بيگناهه؟
کم. ولی شاید بدی خب.
فرعي باشم ك مشخصه درگير نميشم اول بازي ميشينم يه گوشه موزمو ميخورم . منطقيش اينه .

٥- اگر بيگناهي كه بهت اعتماد دارم ٩٠ درصد ، من بيگناهم . فكت و درصد و رياضي رو بزار كنار ، به حست رجوع كن ، اگر حس ميكني من براي بازي غير از بيگناهي اون شوق اوليه رو داشتم ، حتما بهم راي بده فقط زودتر ك من تلاش بيهوده نكنم چون تو برام مهمي ك تشخيصم بدي خودتم ميدوني اينو . تو غلط تشخيصم بدي دوس ندارم بازي كنم.


اها راجع ب ممدحسين پرسيدي ، من قبلتر هم گفتم ممدحسين و مهسا و تو رو بيگناه ميدونم ، چيزي نديدم ك عوض شه.

هادي و بقيه

اگه مقدوره يكم جو نده ، جواب پويا و حسش راجع بهم رو ميبينم بعد طبقش تصميم ميگيرم ك باهاتون بحث كنم يا نه
:|:|
چرا فکت بذارم کنار؟
حس بی‌گناهی بیشتر. تقریبا همه همینن ولی.

قسمت آبی: چرا با احساسات من بازی می‌کنی لعنتی؟ می‌دونم مهمه. بله. تو و همه هم می‌دونن که من رو این حساسم. سر همین هم در خود دور و تحلیل دور 13 گفتم دوست ندارم بازی کنم.

========
خطاب به شهر: من این فاز با سفیدهام بازی می‌کنم. قدرت تشخیص بقیه رو هم بیش از چیزی که گفتم، ندارم. الآن هم صادقانه با این حرف عرفان قدرت تصمیم‌گیریم کم شده.
واقعا نمی‌دونم چه کار کنم با شما.

آخر فاز برمی‌گردم. مغزدرد گرفتم. نکنید از این کارا.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Amir
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
640
پسندها
103
امتیازها
295
مدال‌ها
34
پويا

اها يچيز يادم رفت . من مشخصا ديروز تو تشخيص فاز اشتباه كردم ك ساعت ده اون پست عجله اي رو فرستادم و راي دادم كه ب فاز برسم و گاد كش نشم ، چقد احتمال ميدي من در طول فاز روز گروه مافيا داشته باشم و بهش سر نزنم و نخونم پيامها رو ؟ من ك خوره خوندن پيام دارم و خواجه حافظم ميدونه . و ايا مني ك در طول روز تو گروه سر ميكشم روند بازي دستم ميمونه يا نه ؟ خب حرف ميزنن يا منم مشاركت ميكنم باهاشون ك چيكار كنيم كي چي گفت بنظرتون اين فاز كي اعدامه ، رو كي بياريم و غيره

و اينكه اگه مافيام و گروه دارم، به فرض ، اگه ببينم كه نزديكاي اخر فاز هست و كسي منو تگ نميكنه ك كجايي بيا زودتر راي بده و ب اخرا نگه ندار ك شك كنن روت و پيام اخطاري دريافت نكنم ، نميرم ي سوالي تو گروه بكنم كه چرا راي ندادين و شك نميكنم ك يچيزي غير عاديه؟ و همونجوري ميپرم تو تاپيك و راي ميدم؟

اگرم فكر ميكني فيك كردم اين ري اكشن رو كه هيچ حرفي ندارم . چون كاملا مشخصه سراسيمه گي از دير رسيدن و عقب موندن و ترس گادكش هست.

اها يه چيزم بايد بگم ، هادي بي انصاف اون پست اول بازي بود و بيكار بردم و برنامه داشتم برا بازي ، تو كه تو گروه شلم هستي باهامون ، من هم تو بازي هم تو گروه نگفتم و نميدونين ك روز اول بازي رفتم سر كار و كلا درگيرم؟ نامرد من ك ٢٤ پاي شلم بودم و الان نيستم يه دست نيم ساعته بزنم ، تو الان رو اين اتهام ميزني ك كووو چرا گفتي ميخام بازي كنم بازي نميكني مكالمه نميكني تلاش نميكني؟ خب اگه من تلاش نميكردم ك همون پنجشنبه شب تموم شده بود بازي برام و ادامه نميدادم …اتهام بزنين ولي بي انصاف نباشين ، من الان نميتونم جواب خط ب خط بدم فرصتم تا الان بود . ولي منتظر پويام ، الان پست قبليشو خوندم ك مافياشم ، اگر سوالامو جواب داد تصميم ميگيرم چيكار كنم در اين بازي . يا علي
 
مافیایی
نوشته‌ها
213
پسندها
252
امتیازها
95
مدال‌ها
11
امین و رضا

نیازی به ادعای نقش نمیبینم در حال حاضر :دی
اگه انقدر وضعیت شهر بحرانی باشه که باید ادعا کنم، ادعا می کنم :دی
اتفاقا ریسکشم خیلی کمه :)) ولی بازم تا شرایط شهر بحرانی نسه دلیلی به ادعا نمیبینم :دی

جدا از اون، دوست دارم با بازیم سفید شم، از ادعا خوشم نمیاد . امیدوارم تونسته باشم خودمو برا اکثریت شهر ثابت کرده باشم
 
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
اولا به خودم ربط ندادم به رضا ربط دادم. دوما مشخصا من اونجا دارم با اصطلاح تو شوخی میکنم و در قالب شوخی میخوام منظورم رو برسونم! معلوم نیست؟
نه معلوم نبود. الان گفتی فهمیدم :دی

از بازیکنا مخصوصا افرادی مثل عرفان که کم بازی کردن یا تک مسیر بازی کردن می خوام یه پست جامع راجع به بازی کنا بدن لطفا. خودم دیرتر میام.

اشکان: درکش نمیکنم مثل همه. یه جورایی ممکنه اسکولمون کرده باشه که بگیم این بچه که آزارش به کسی نمیرسه پس ولش کنیم. نه سیاه است نه سفید. البته یه اتفاقی افتاد از ناخوداگاهش حس‌کردم بود و گفتم برام مثبت شد ولی با همونم ممکنه خواسته باشه اسکولمون کنه. این بازی مافیا است.

ال امین: کلا بهش حس خوبی ندارم. مشکوووووکه. مشکووووک. غیبت ناموجه دیروزش و پستای کارگردان و مهسا هم در موردش شکم رو بیشتر کرد


امین کی پی: خوب و منطقی بازی کرده. شبیه دور پیشه تقریبا. احتمال شهروندیش زیاده. واکنش هاش هم خوب بوده

پویا: امام اعظم یه مباحثه ای در حجاز داره یه حکایتی میخونه که سندش به عبدالله بن مسعود میرسه. در مورد رجال قبلی توضیح میده و در مورد عبدالله بن مسعود میگه: اما عبدالله، عبدالله است. یعنی لازم نیست چیزی در موردش گفته بشه اصلا. درصداش رو توی همون سوالای دیشب خود پویا گفتم.

رضا: تقریبا اولین شخصی بود که برام سفید شد.

عرفان: اگه لازم شد مفصل یا مختصر میگم. فعلا ترجیحم سکوته.

محمدامین: به پویا هم در جواب سوالاش گفتم. به نظرم سختی. تقریبا مثبتی و جستجوگر. ولی بازیت مثل دور قبل نیست، کلا بخوام درصد بیگناهی بدم بهت ۵۵ میشه حدودا

محمدحسین: عالی بازی کرده. خودمختار هم بوده. درود به شرفش. با همیشه فرق داره. فعلا حسم بهش بیشتر مثبته

مهسا: در مجموع بازیش برام بیگناهانه بوده. تلاشگر و کوشا و غیرتی نسبت به شهر

هادی: بازیش خیلی به مافیا نمیاد. فعلا جزو گزینه های اصلیم نیست. هر چند ممکنه کل اینها نقشه باشه. همونطور که گفتم، این بازی مافیا است. (اینجا محله چینیاس)

یاسین: گفتم به خودشم که جزو گزینه های مشکوکمه. خودش فعالیت مفید نداشته بعد به من میگه اسپم میدی :دی و اصرارم داره من رو بزنن که دلیلش رو نمیفهمم. دلیل رایش به ترسا هم بدترین دلیل ممکن بود. برعکس نظر پویا در موردش، به نظرم اتفاقا شبیه دوره هایی که بیگناه بودش نیست

امین و رضا

نیازی به ادعای نقش نمیبینم در حال حاضر :دی
اگه انقدر وضعیت شهر بحرانی باشه که باید ادعا کنم، ادعا می کنم :دی
اتفاقا ریسکشم خیلی کمه :)) ولی بازم تا شرایط شهر بحرانی نسه دلیلی به ادعا نمیبینم :دی

جدا از اون، دوست دارم با بازیم سفید شم، از ادعا خوشم نمیاد . امیدوارم تونسته باشم خودمو برا اکثریت شهر ثابت کرده باشم

جواب دلایلشون رو ندادی. تو که میگی رفتنی هستی. لباسم بهت دادن.
مگه نمیگی مثل بیماری هستی که بهش گفتن ۲۴ ساعت بیشتر زنده نیست (الان البته حدود ۶ ساعت شده) خودتو با بازیت به شهر اثبات کنی که چه؟

اصلاذچند درصد احتمال میدی فاز بعدی توی بازی باشی؟ ۰ درصد؟ :دی

راستش این دلیلی که عرفان در مورد رای دیشبش آورد از همون دیشب منو قلقلک داد. اصلا همین که رای داد فهمیدم قضیه چیه.
که الان خودشم بهش استناد کرد.

از اون طرف حرفای کارگردان در مورد قطعی بودن اعدام عرفان و این که گفت این دورم اشتباه اجماع میکنین.

من خودم اولین نفری بودم که این فاز وارد مجادله جدی با عرفان شدم. ولی راستشو بخواین الان احتمال مافیا بودنش رو کمتر میدونم.

میخواستم دیرتر بگم
ولی دیدم فرق نداره کِی بگم

اگه دوست داشتین قبل از محو شدن کامل خورشید، گزینه اصلی اعدامتون رو بگین
 
آخرین ویرایش:
Wooden
نوشته‌ها
255
پسندها
132
امتیازها
145
مدال‌ها
19
امین

بازی محمدحسین این‌جا سر بالا آوردن هادی مثبت هست. محمدحسین می‌گه که ترسا بی‌گناهانه. هادی براش گناهکاره. هدفش اینه هادی رو بیاره دفاعیه تا وکیل برای دفاع از هادی مجبور بشه بند وکیل رو بزنه روی ترسا. سوالم ولی اینه‌که محمدحسین چند درصد احتمال اعدام هادی رو می‌دادی که مافیا بخواد براش وکیل بزنه؟ در کل ولی حس پست‌هات مثبت بود.

امین من وقتی بیگناه هستم اصلاً به اینکه درصد اعدام یک نفر چند درصد هست حتی فکر هم نمیکنم. رای من فقط نشون دهنده این هست که یک نفر برام گناهکارتره و چند بار هم توضیح دادم. برای همین هم با ایده اجماع به هر قیمت من شخصاً مشکل دارم و بازی من نیست. اجماع باید بصورت طبیعی با دلایل مستقل از داخل متن بازی شکل بگیره.


کاری که کردی این بود که تو فکر می‌کردی هادی گناهکاره. به‌ش رای دادی و همچنان فکر می‌کردی که اگر واقعا گناهکار باشه امیر رایش رو بر می‌داره. امیر برنداشت، در نتیجه تو فکر کردی هادی شاید بی‌گناه باشه و رایت رو تغییر دادی، تا این‌جا اوکی.
چندتا سوال، یک این‌که آیا تو اطلاع داشتی که حداقل رای برای ورود به دفاعیه ۳ نفره و در دو دقیقه‌ی پایانی هادی با دو رای به دفاعیه نمی‌رفت؟
سوال بعدی، امیر بعد از تغییر رای تو هنوز فرصت تغییر داشت، ولی تو دیگه نداشتی. زودتر از امیر تغییر رای داد به کسی که کمتر از هادی حتی برات گناهکار بوده، این فرصت رو نمی‌داده که کارگردان رایش رو به اون تغییر بده و مافیا شیطنت کنه؟
من در اون لحظه دقیقا این حس رو گرفتم که می‌خوای من برم دفاعیه و منتظر ترسا هستی که رای بده به من.

صادقانه بگم خیر. من از بس همه بهم اصرار داشتند که رای ات رو بردار، فکر میکردم هادی با رای من الان توی دفاعیه اس. وقتی امیر رای اش رو برنداشت، احتمال بیگناهی برای هادی متصور شدم، و رای ام رو به تو تغییر دادم. قاعدتاً در اون لحظه تو دوباره برای من گناهکارتر از هادی شدی. از جمله ام داخل اون پست هم واضحه: "فعلاً رای ام رو به امین که برام بعد هادی گناهکار بود تغییر میدم." از فعل گذشته استفاده کردم.


با چیزی که محمدامین گفت موافقم. خواهشاً سهمیه کلمات رو طوری تنظیم کنید که حتماً یک پست جامع راجع به همه بازیکن ها بدید. خودم هم همین کار رو میکنم.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Amir
مافیایی
نوشته‌ها
213
پسندها
252
امتیازها
95
مدال‌ها
11
رامتین

اگه گزینه اصلی رای ۴ نفر هم بشم ادعای نقش میکنم :دی
درصدی که روز بعد باشم بسیار بسیار ناچیزه . مخصوصا اگه ادعا کنم و سفید ۱۰۰ بشم حتما میرم بیرون و در واقع میشه ۰

چراغو روشن کنید پس اگه میخواید ادعا کنم . ولی توصیه م اینه نکنید، بهم اعتماد کنید :دی
 
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
ان الامین صاحب السواریخ المکشوفه
اینو توی گوگل ترنسلیت زدم، نوشت: “الامین مالک موشک های افشا شده است”

حالا جدای شوخی. نظرتون در مورد پستی که کارگردان در موردش داد چیه؟
 
  • Haha
واکنش‌ها[ی پسندها]: Amir
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
امیر یک‌جایی وسط اون فاز گفت اگر تو (یعنی ترسا) اعدام شده بودی الان بازی داشت راجع به امین و هادی و رضا تصمیم می‌گرفت.
البته فکر کنم اشکان هم گفت
الان همون وقته
بیاین تصمیم بگیرین

ببخشید بابت پستای کوتاه آرش جون

راستی به اسکواد (نه سیدبندی که دود هوا شد و رفت :)) ) اشاره کنم یا اسکواد هم دود هوا شد و رفت؟
 
آخرین ویرایش:
  • Dislike
واکنش‌ها[ی پسندها]: Amir
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

بالا پایین