برای دیدن محتوای انجمن باید ورود کنید. اگر حساب کاربری ندارید اکنون ثبت‌نام کنید.

بازی دور هفدهم مافیا | بزم بزهکاران

رای به اعدام:

  • پویا

    رای: 0 0.0%
  • رامتین

    رای: 0 0.0%
  • یاسین

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    3
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
539
پسندها
128
امتیازها
155
مدال‌ها
22
آقا من رأی دادم به امین دوباره گنده نمی‌شه بیاد این‌جا. :))
 
  • Dislike
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
Thomas Shelby
نوشته‌ها
777
پسندها
626
امتیازها
835
مدال‌ها
47
بیخیال تو رو خدا :))

من میخوام امشب ریسک کنم. ال‌امین بازیش برا من در مجموع گناهکارانه بود. گیرای بیخودش هم احتمالش رو بیشتر کرد. و پویا هم بیشتر برام بیگناهه تا گناهکار، حالا چه ربطی داره؟ بعید میدانم پویا و ال امین هر دو بیگناه باشن.
پس با توکل بر خدا رای میدهم به
تجدید نظر کن در مورد امین با این کارش. بازی سخته.
 
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
اشکان رو شوت کنیم بیرون؟ :))
 
  • Smile
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
کارآموز مافیا
نوشته‌ها
97
پسندها
132
امتیازها
20
مدال‌ها
4
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
  • Love
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
مافیایی
نوشته‌ها
213
پسندها
252
امتیازها
95
مدال‌ها
11
یه سوال دارم ازت رامتین، یکی از نقش های بیگناهی دو تا ازشون هست تو بازی و مشترکه
بنظرت برا مافیا ریسک داره اصن که بخواد بیاد اعلام نقش کنه ؟ راحتم از زیرش در میره
گول بازی شو نخور عزیزم :دی

امین مافیاس ، پویا جان از شما انتظار دارم بیشتر فکر کنی و بعد نظر بدی :دی
 
Thomas Shelby
نوشته‌ها
777
پسندها
626
امتیازها
835
مدال‌ها
47
ادعا نکنید ها. هرکی ادعا کنه و فردا تو بازی باشه اجماع میگیرم براش. ادعای غلط هم به درد نمیخوره. اصلا ادعا نکنه کسی.
 
مافیایی
نوشته‌ها
213
پسندها
252
امتیازها
95
مدال‌ها
11
چیکار داری میکنی پویا !!! برات آخر عمری مافیا جُستم چرا انقدر ساده به قضیه نگاه میکنی آخه ؟ :))
 
  • Poker Face
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
539
پسندها
128
امتیازها
155
مدال‌ها
22
آقا من این‌جا هم گنده می‌زنم که ببینن همه.
امین مافیاست.


رای به اعدام: ال‌امین
 
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
یه سوال دارم ازت رامتین، یکی از نقش های بیگناهی دو تا ازشون هست تو بازی و مشترکه
بنظرت برا مافیا ریسک داره اصن که بخواد بیاد اعلام نقش کنه ؟ راحتم از زیرش در میره
گول بازی شو نخور عزیزم :دی
هادی به قول مهسا خیلی خیاری بازی میکنی :))
بله اگه ادعا کنه و مفتش نزنتش، شهر جرش میده :دی
 
مافیایی
نوشته‌ها
213
پسندها
252
امتیازها
95
مدال‌ها
11
هادی به قول مهسا خیلی خیاری بازی میکنی :))
بله اگه ادعا کنه و مفتش نزنتش، شهر جرش میده :دی

حالا بازی که تموم شد میفهمی خیاری بازی میکنم یا نه :))
من اگه امینُ سیاه نکنم قبل از مرگم این بازیو میزارم کنار :دی
 
Wooden
نوشته‌ها
255
پسندها
132
امتیازها
145
مدال‌ها
19
قبل از اینکه در مورد نفرات توضیح بدم یه مسئله مهم رو باید بگم.
بنظر من رای این فاز خیلی مهمه و باید بدون خطا باشه. دیشب جواب های پویا رو در مورد استراتژی نقش پارتیزان شنیدم و بنظرم خوب بودند. من اعتقاد دارم اگر پویا پارتیزان نیست و پارتیزان بازیکن دیگه ای هست، الان دقیقاً وقتش هست که بیاد ادعای نقش بکنه تا دیگه پرونده پویا و قضیه پارتیزان برای شهر بسته بشه. اگر ادعا نکرد، از من شخصاً نمره 1 تا 3 میگیره بعد بازی، بسته به اینکه چجوری بازی کرده. من پارتیزان نیستم، و بر خلاف فاز قبلی در این لحظه پارتیزان بودن پویا رو پذیرفتم. بنابراین اگر کسی ادعا نکنه، پویا برای من سفید میشه کاملاً. مگر اینکه یک سری احتمالات مریض رو توی ذهنم بخوام نگه دارم که اونا دیگه خل بازیه. منم چنین احتمالی الان به ذهنم نمیرسه اصلاً. ضمن اینکه اگر کسی ادعا کنه هم بحث های جفتشون رو دوباره میخونم و دیمی چیزی رو قبول نمیکنم من. خودم هم جزو کسانی بودم که گاهاً پویا رو داخل بازی محک زدم که هدف ام هم مشخص بود. الان هم راحت این رو بدونید که من اون نقش نیستم.

نظرم در ادامه فاز بسته به نوع بازی و تحرکات یهویی افراد طبیعیه که ممکنه تغییر کنه. بنابراین این تمام شده نیست. برای من شبیه کلانتر هر فاز امیر هست تا حدودی. ضمن اینکه احتمال فرعی بودن افراد الان برام اصلاً محل صحبت نیست و در نظر گرفته نشده. تا این لحظه:


دامنه سبز:

فری/رامتین:
فری نوعی گارد دفاعی خاص در بیگناهی داره، که برای من همیشه بیشتر نشونه مثبته تا منفی. یک جایی اوایل بازی پویا بهش یه اتهامی زده بود، فری توضیح داده بود و از موضع نسبتاً پایین و گربه ای ته پستش به پویا مضموناً گفته بود "الان برات هنوز گناهکارم؟" این حالت رو فری بیشتر در بیگناهی داره تا گناهکاری. در گناهکاری عموماً با کارکتر خاص خودش حمله های تدریجی و نقطه ای میکنه به فرد مقابل. رامتین رو هم دیشب داخل پستم دلایلش رو گفتم. کاملاً منطبق بر هیستوری بازیش بوده، و در حال حاضر سفیدترین بازیکن بازیه برای من.

رضا: رضا عموماً نسبتاً مستقل بازی میکنه و ربطی هم به نقشش نداره. ولی در گناهکاری بر خلاف بیگناهی موضع افتاده تری داره. من اونطوری ندیدمش تا اینجا. یه جایی هم از بازی یه جمله ای مضموناً گفت که " بازی ای که همین اولش مافیا اینجوری همگانی حمله کنه باید فاتحه اش خونده بشه". این جمله هم بیشتر از ذهن بیگناه میاد، هم اینکه چون منم ذهنیت ام این بود که مافیا در روز all in داده، انطباق ذهنی خوبی ازش حس کردم. با تحلیل پویا در مورد حمله ی رضا به خودش در اون نقطه از بازی هم موافقم و بنظرم نشونه مثبتی بود. با حالت روانی بازی بیگناهی رضا منطبقه. فعلاً مثبت دیدمش.


دامنه میانی رنگارنگ: :دی

هادی: هادی فاز قبلی تا قبل از اون تغییر رای آخرم، به شدت برای من مافیا بود. دلایلم رو هم گفته بودم. ری اکشنی که به من داد تازه مطمئن ترم هم کرده بود چون تهدیدش فیک مینشست برام. حین بیگناهی این چیزا روی من جواب نمیده چون من بازی خودم رو میکنم نهایتاً :دی آخر فاز با چیزایی که توضیح دادم، به شدت به تشخیص خودم شک کردم. فاز جدید که شروع شد هنوز برام منفی بود و منتظر بودم ببینم چطوری بازیش رو جبران میکنه، و بنظرم به بهترین نحو این کار رو انجام داد. پست اولش که معذرت خواهی کرد هنوز برام مشکوک بود، ولی ادامه ی بازیش بسیار عالی. اینکه در دامنه میانی قرارش دادم، بخاطر اینه که به نسبت انتظارم در فاز قبلی تشخیص هاش بد بود و نمیخوام اگر یک درصد در موردش اشتباه کردم احساس خریت بهم دست بده. سبز کمرنگ هم دلیلش همینه :دی

پویا: فاز قبلی اولویت سوم من برای مافیا بودن بود. به جز پست شروع پویا که بنظرم بسیار بیگناهی بود، هیچ چیزی از ادامه اش با بازی من نمیخوند :دی طبیعیه که وقتی بیگناه هستی و یک بازیکن اینقدر ذهنش با تو عدم انطباق داره بهش شک میکنی. لحنش هم برخی جاهای بازی بهم حس منفی میداد و اون مسئله رو تقویت میکرد. پست شروعش در این فاز هم به من حس خوبی نداد حتی. اونجایی که گفته بود "مسئولیتش رو میپذیرم" پویا بود، و بقیه اش یک محمدحسین غر غرو و لوس :دی اگر بعد از اون پست واقعاً ساکت میشد و در بازی دخالتی نمیکرد، اصلاً شبیه پویا نبود و رای امروز من میشد. از اون نقطه ای که کمر همت رو بست و دوباره شروع کرد شد پویا :دی خیلی هم خوب و مسئولیت پذیرانه بازی کرد. توضیحاتش رو در مورد نقش پارتیزان پذیرفتم، و تا لحظه ای که کس دیگه ای اعلام پارتیزانی نکنه پویا پارتیزان منه. دلیل دامنه میانی و سبز کمرنگ پویا هم همین قضیه و دلایل ام برای هادیه. ذهنش هم این فاز درصد انطباقش باهام خیلی بیشتر از فاز قبله، که حتی اگر اختلاف نظر داشته باشیم هم فرسنگ ها با فاز قبلی فاصله داره.

عرفان: عرفان تا یکی دو ساعت قبل جزو اتهامات اصلی من شده بود. مدل تشخیص عرفان هم برای من تلفیق حس و استدلاله، که اولی پررنگ تره. قسمت استدلالیش میشه اون جایی که دیشب رای داد، که بنظر من اتفاقاً روی کاغذ پوئن منفی نیست. وقتی یک نفر جایی از بازی توی باغ نیست، کمتر ممکنه مافیا باشه :دی مشکل من این بودکه این فاز تا یه جایی زده بود به کله خرابی :دی حس بازی عرفان گناهکار کله خرابیه، و حس بازی عرفان بیگناه دلسوزی و پاکبازی. پست های آخرش و صحبتاش با پویا پاکبازانه بود برای من، و از شک جدی تبدیل به خنثی شد فعلاً.

امین کی پی: در موردش هنوز به نتیجه خاصی نرسیدم. بازیکن بسیار خوبیه، و داخل پست هاش هم نسبت به من لطف داشت که ازش ممنونم. یه پست هم در مورد افراد داد که پست بسیار خوب و استانداردی بود. هنوز نه میتونم بهش اعتماد کنم، و نه از نظر من دلیل گناهکاری داره.

مهسا: مهسا به جز دور هشتم که همدیگه رو اذیت کردیم، عموماً داخل بازی ها بیگناهی من رو خیلی زود و خوب تشخیص داده. حتی توی مافیای تلگرام هم این اواخر زود روی هوا زد شهروندی من رو. این دلیل خوبی نیست ولی خب منطبق با مهسا هم نبوده تا حالا برام از این نظر. غیر از این مورد که خودمم میگم دلیل خوبی نیست و من توی تصمیم گیری دخیل نمیکنم، من ازش وایب بدی نگرفتم. تشخیصش ندادم هنوز و خنثی ست. یه جا فقط یه پستی در مورد اینکه نیازی نیست فاز 1 رای بدیم ازش دیدم که حس گیجی ازش گرفتم و برام اون لحظه مثبت بود. در ادامه هنوز تاثیر مورد انتظار رو ندیدم.

اشکان: فرم بازیش چون گاهی یهویی و بی ربط هست روی کاغذ بیگناهیه. محتوای بازی گاهی حس نکته سنجی از روی هوش میده، گاهی هم حس سخنان امام راحل :دی واقعاً به نتیجه نرسیدم. خنثی.

محمد امین: شروع بسیار خوب و عالی. بلحاظ استدلالی درست بازی کرده در آغاز و پست های خوبی هم داره. مثلاً اون پستی که میگه اشکان آزاری برای بازی نداره، عموماً این حرفا از دهن بیگناه بیرون میاد. قطعی نیست ولی برداشت اولیه اینه. بلحاظ حسی هم اینکه در شروع اول رفته بود تحلیل دور قبل رو نوشته بود، و بعد از فردا وارد بازی شد، حس مثبتی میداد. احتمالاً برای شما هم چنین بوده. ادامه بازیش رو نپسندیدم. یه گره مربوط به ادعای نقش پارتیزانی هم ازش در ذهنم شکل گرفت، که اگر واقعاً پارتیزان هست باید همین الان اعلام کنه تا استدلالش رو بسنجم در قیاس با پویا و تصمیم بگیرم. بحث اواخر فازش با هادی رو هم باز دنبال میکنم ببینم به چه نتیجه ای میرسم.

یاسین: هم با تحلیل امین در مورد یاسین مخالفم، و هم با تحلیل پویا. یعنی اونجایی که امین گفت یاسین مضموناً گفته "به حس من اعتماد کنید" و اینا، از نظر من لزوماً اکت گناهکاری یاسین نیست. از طرف دیگه اونجایی که پویا گفت یاسین اگر گناهکار بود اقتدار پویا رو در بازی میشکست هم برای من لزوماً درست نیست. یاسین دوری که ما مافیا بودیم هم توی ساید چاووش و مهدی بازی کرد. این دو دلیل بیگناهی و گناهکاریش نیست برای من، ولی روند بازیش برای من بیگناه ننشسته تا اینجا و بیشتر ری اکتیو بوده. در ادامه فاز باز بازیش رو زیر نظر میگیرم شاید نظرم عوض بشه.

امین: از دو فاز قبل با هم صحبت زیاد داشتیم. اولش قبل از شنیدن پاسخ هاش نسبت به امین بسیار مشکوک بودم که دلایل ام رو هم داخل یک پست گفتم. جواب های امین طبق تحلیلی که کردم قسمت های خوب و بدی رو مجموعاً داشت. همونجا هم ریز به ریز به همشون پرداختم. بلحاظ استدلالی که بنظرم اُستاد به تمام معناست، گر چه جواب هاش لزوماً تمام اتهامات من رو رد نمیکرد. ولی اون پست بهترین دفاعی بود که ممکن بود یه نفر انجام بده، و بهتر از این قفل بود بنظرم. فاز قبلی هادی برام گناهکارتر شد، و امین یک پله رفت پایین. اواخر فاز قبلی، و در ادامه این فاز هادی برام چندین پله از گناهکاری دور شد. امین هنوز نه. مشکل بازیش هم دو مسئله اس. یکی اینکه حرکتش روی محور محور زمان، شبیه امین بیگناه نیست. دوم اینکه هر چقدر در دفاع خوبه، در حمله بنظر من بد عمل کرده این بازی و شک روی خودش ایجاد کرده. حمله اولش به من وایب گناهکاری داد که من عنوان کردم چرا، و توی بحث اخیرش با رضا (مسئله باقر :دی) هم به یک مسئله ای توجه نکرده، و گر نه تناقضی توی صحبت های رضا نیست. حالا یا واقعاً توجه نکرده یا نمیخواد توجه کنه :دی چیزی هم در این مورد نمیگم فعلاً، چون شاید ادامه بحثشون نظر خودم رو عوض کنه. در حال حاضر گناهکارترین فرد هست برام. دلایل ام هنوز همون هاست به اضافه چیزایی که الان اضافه کردم. فکر میکنم به اندازه کافی هم با هم صحبت کردیم داخل بازی. یک دلیل دیگه هم اینه که گناهکارتر از امین فعلاً ندیدم واقعاً. اگر در ادامه ببینم نظرم عوض خواهد شد طبیعتاً.


نکته آخر هم اینکه اگر از نظر شما هم امین گناهکاره ولی ممکنه لباس و اینا داشته باشه، به استدلال هاتون در این زمینه گوش میکنم و بهش فکر میکنم و تصمیم گیری میکنم.
این فعلاً تمام اون چیزی بود که به ذهن من رسید تا اینجای بازی.



رای به اعدام: امین
 
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
696
پسندها
130
امتیازها
115
مدال‌ها
17
خب نظرم در مورد افراد بازی رو بدم.


اشکان:منتظرم جواب بده و دلیل اون حرکت رای به من رو توضیح بده. چون شناختی ازش ندارم خیلی سخته تحلیل حرکات و کاراش.

ال امین: من الان یکی از گزینه‌هام برای مافیا ال امینه. دلایلم رو اگر بخوام بگم در موردش برمیگرده به همون بحث رای دادن به ترسا. و یه دلیل هم دارم شاید بگین مسخره‌اس ولی به درک:دی چون داره ذهنم رو سوراخ میکنه. نمیشه که پویا و ال امین با هم تو یه ساید باشن. تو ذهن من نمیگنجه. البته شاید هم ال امین فرعی باشه. نمیدونم. پویا بیگناه‌تر بوده تو ذهن من.

امین کی پی: شروع بازیش برام حس منفی داشت رفته رفته بهتر شده. چون شناختی ندارم نمیتونم قاطع نظر بدم. ولی بیشتر حس شهروندی ازش میگیرم. مافیا نمیتونه باشه از نظرم. فرعی شاید.

پویا: پویا رو خیلی توضیح دادم. پویا الان برای من شهره بیشتر. اگر شهر نباشه فرعیه. حس مافیا بهش ندارم در حال حاضر.

رامتین: بهش شک داشتم، ولی توضیحاتش صادقانه بود و به دلم نشسته. حس بدی ازش نمیگیرم. اگر بازی ابتدایی فری رو فاکتور بگیرم، فعلا برام شهرونده. درصد مافیایش رو کم میبینم. شاید هم فرعی باشه.

رضا: در ابتدا اصلا با بازیش اوکی نبودم، الان بهتر شده یه مقداری. توضیحات و مثال زدنش از گذشته برام مثبتترش کرد ولی ساید خاصی نمیتونم بهش نسبت بدم. فعلا زیر نظر دارمش.

عرفان: از ابتدای بازی حس مثبت داشتم به بازیش، الانم همون حس رو دارم. به نظر من عرفان نمیتونه مافیا باشه، اگر هست واقعا عالی بازی کرده.

مملگر: در شروع بازی اصلا حس خوبی نداشتم، الان بهتر شده و به نظرم داره جستجوگر بازی میکنه. فعلا هم ادعا کرده فرعیه. البته من قبول ندارم، که باشه. از این ادعاش هم حس مثبتی میگیرم. ولیی در کل تشخیصش هر دور برای من سخت بوده، این دور هم همینطوره واقعا. میتونه مافیا باشه.

محمدحسین: در ابتدای بازی میخواستم بگم محمدحسین اصلا مثل همیشه نبوده، که خودش دلیش رو توضیح داد و من هم قبول کردم. ولی فقط تو اون پست شبیه محمدحسین موند به نظرم و بعد از اون دیگه اون حس رو نگرفتم. نمیدونم به خاطر عوض کردن سبک بازیه یا چیه. حس محمدحسین مهربون رو نمیده کلا:دی میترسم ازش :)) میتونه مافیا باشه مخصوصا که به ترسا رای نداده. از نظر من مثبت نیست این قضیه. در کنار ال امین میخواستم پستای محمدحسین رو هم از اول بررسی کنم ولی فرصت نکردم فعلا.

هادی: اول بازی برام حالت شجاع و بی باک و کسی که میاد وسط میدون و از هیچ چیزی نمیترسه رو تداعی میکرد و همین حس مثبتی بهم میاد. ولی شجاعتش نتیجه خوبی نداشت. شاید همین باعث شده از حس خوبم بهش کم بشه. البته سبک بازیش این رو بهم میگه ممکنه بیگناه باشه واقعا. ولی فرعی بودن رو بیشتر قبول میکنه ذهنم. به نظرم مافیا نمیتونه باشه.

یاسین: تقریبا همون یاسین بیگناهه از نظرم. هرجا چیزی به ذهنش اومده رو گفته و چیز خاصی ازش ندیدم کلا که مشکوکم کنه. میتونه فرعی هم باشه.
 
Underwood
نوشته‌ها
496
پسندها
424
امتیازها
565
مدال‌ها
38


رای به اعدام: امین
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Franking
کارآموز مافیا
نوشته‌ها
97
پسندها
132
امتیازها
20
مدال‌ها
4
مهسا

واضح هست دیگه. خواستم واکنش تو و بقیه رو ببینم.
 
  • Smile
واکنش‌ها[ی پسندها]: Amir
Thomas Shelby
نوشته‌ها
777
پسندها
626
امتیازها
835
مدال‌ها
47
شهر از نظر من سفید داره به حد کافی برای برد.
به امین به دلیل این حرفی که زد، فرصت بدید به نظرم. به نظرم واقعا اگه مافیا بود نمی‌گفت.
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
399
پسندها
118
امتیازها
405
مدال‌ها
27
خب. من شدم سه رای. نقشم پزشک اورژانس هست. برای این‌که مفتش شیطنت نکنه و نخواد حدس نزنه و این‌ها، کسی اگر تیر خورد، بیاد سراغ من امشب.

مهسا رو هم اعدام کنید.



رای به اعدام: مهسا
 
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
اقا چه وضع بازیه؟!

مهسا رو هم اعدام کنید
چرا؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
Thomas Shelby
نوشته‌ها
777
پسندها
626
امتیازها
835
مدال‌ها
47
ای بابا.
 
مافیایی
نوشته‌ها
213
پسندها
252
امتیازها
95
مدال‌ها
11
با ادعات کاری ندارم امین، از نظرم حتما دروغه، قطعی :))

ولی خب بیا بهم‌ بگو‌ چطور مهسا ؟:))
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Amir
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

بالا پایین