برای دیدن محتوای انجمن باید ورود کنید. اگر حساب کاربری ندارید اکنون ثبت‌نام کنید.

بازی دور اول مافیا در سال 99 | کرونا، بخش نخست: دشمنی ناشناخته

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

God

Administrator
گاد
نوشته‌ها
1,307
پسندها
899
امتیازها
0
تاپیک باز هست. از الان تا فردا ظهر فرصت 3 پست دارین نفری.
از ساعت 13 یا 13:30 که داستان بیاد هم می‌تونید هرچقدر میخواید پست بدید.:دی داستانم برای این ننوشتم تا الان که برای حداقل 1 اعدامی تنظیم شده بود. اعدام نکردین.:|:دی وگرنه چیز خاصی نداره برای بازی. ادامه روند خود داستان هست بیشتر.
سعی کنید از 4 یا 5 بعدازظهر باشین فردا حتما. فازها به ترتیب ساعت 18، 19 و 20 به اتمام می رسه و بعدش اگه لازم بود سرعتی میشه. سیستم رای هم مث قبل هست. یعنی تا 17:30 رای اولیه. بعد تا 18 رای پایانی. اعدامی عوض بشه، حداکثر 5 دقیقه فرصت دفاع داره و بعدش سریع باید رای بدین. بلافاصله میریم فاز بعد. و ادامه ماجرا 18:30 و 19 و ... .
 

God

Administrator
گاد
نوشته‌ها
1,307
پسندها
899
امتیازها
0
آها اعدامم اینجوریه: به حد نصاب (نصف+1) رسید، سریع میریم فاز بعد. وگرنه با 1 رای هم اعدام می‌کنم. خواستم بگم 2 رای؛ دیدم یه بازی دیگه در میارین.:|:دی
 
Underwood
نوشته‌ها
496
پسندها
424
امتیازها
565
مدال‌ها
38
سلام.

من تا فردا ساعت 4 عصر فقط همین یه پست رو میدم، از همه خواهش می کنم عمیقا این پست رو بخونند و رو منطقش فکر کنند. بعدش دیگه خودتون می دونید و بازیتون :دی


تو شرایطی که بازی رو میاره به عملکرد انتحاری بازیکنا، بحث کردن در مورد تک تک کلمات و جملات حوصله سر بر و گیج کنندست.
من یه خلاصه ای از چیزی که رخ داد میدم و راه حل میدم.

از چند روز پیش ایده سید بندی بازیکن ها رخ داد و بعد از اعدام آرش، وقتی که گاد از جادو شیطان صحبت کرد، علی رغم اینکه روی مهدی خیلی مشکوک بودم (شکم شیطان بود) این ایده رو مطرح کردم که الان هر کدوم از ما سه نفر، یعنی مهدی و امین و من که اعدام شیم، بیشترین احتمال برای موضوع جادو شیطان وجود داره، و اعدام هیچ کدوم از ما نمی تونه قطعیت بده که آیا واقعا گناهکار اعدام شده یا بیگناه، شیطان اعدام شده یا مافیا و گره بازی باقی میمونه.
این باعث چی میشد ؟ اینکه اگر اشتباه اعدام کرده باشیم و ندونیم، اشتباه بعدی اشتباه آخرمون باشه که البته با توجه به حضور 1 شیطان و دو مافیا امکان اشتباه قطعی بود.

راهکار برون رفت چی بود؟ اینکه اول یک گناهکار پیدا کنیم. اعدام کنیم که تا یه اشتباه هم ممکن باشه، بعد بیایم سراغ ما سه نفر ! منطقی بود و مهدی و عرفان هم موافقت کردند.
بعد در بین ایده هام یه ایده دیگه مطرح کردم قبلتر که قطعا قبل از ساعت 3 بعد از ظهر فاز آخر بود، اون ایده چی بود ؟ اون ایده این بود که با توجه به اینکه من، امین و مهدی، تا این لحظه، هیچ دلیل قطعی برای گناهکاریمون وجود نداره و با توجه به حضور شیطان که می تونه، یک بیگناه یا یک مافیا رو جادو کنه و شیطان معرفی کنه، در صورتی که هیچ سر نخی بین ما سه نفر وجود نداشت، بیاین هر سه نفر ما رو اعدام کنید. در این صورت اگر شیطان یکی رو جادو کنه، نفر دوم رو نمی تونه، و یا شیطان کشته میشه که نیاز به نفر سوم نیست، یا کشته نمیشه که نفر سوم قطعا گناهکاره، و اینطوری گره بازی باز میشه.
بدیهیه که این پیشنهاد مال زمانیه که فاز بین ما به بن بست بخوره، در صورتی که خب اگر بین ما واقعا کسی براش دلیل احتمال قوی پیدا بشه، منطقا اجرایی کردن همچین چیزی احمقانست و قطعا پیشنهاد منم نبوده.
به هر حال من ساعت 3 عصر پرونده این پیشنهاد رو بستم و امین بارها با من بحث کرد اما اشاره مستقیمی به این تو بحثش با من نکرد و نظر منو نخواست تا توضیح بدم، در واقع تا ساعت 8:05 دقیقه شب، یکی دوبار صرفا و ملو پرسید که این ایده مال کیه ؟ و ساعت 8:05 دقیقه تازه بازم خودشو زد به اون راه که این ایده مال کی می تونه باشه ؟ یا بیگناهانه احمقانست یا گناهکارانه هوشمندانه !
اوکی من نظرمو در موردش دادم و گفتم که این ایده رو قبول دارم، دقیقا دم رای دادن اومد گفت خب عرفان اینو دایورت کرد، مهدی هم رد کرد پس سید که اصرار کرده گناهکاره، رای به اعدام سید !

خیلی خب خیلی جالب، یعنی بحثی که دوروزه داره مطرح میشه گناهکارانه نیست که تو از صاحب فکر بپرسی و باهاش جدی بحث کنی، بعد دم رای اعدام که میگه من حرفمو قبول دارم یهو بگو گناهکارانست ؟ یعنی امین بحث من و رضا در مورد موضوع سید بندی و این نوع اعدام هارو نخونده بود ؟ :دی نمی تونست وارد بشه ؟ یعنی امین تا 8:05 دقیقه نمی دونست اون ایده اصلش مال منه بعد از دو روز و دقیقا 8:05 دقیقه شب فهمید و به من بابتش رای داد چون مصر بودم ؟ اونم بدون بحث مستقیم و استدلال ؟ امین ؟ در مورد سید ؟

حالا استدلال امین در مورد این چی می تونه باشه که گناهکارانست ؟

من اگر شیطان باشم، این که ایده اعدام "هر سه نفرمون" رو بدم غیر ممکنه، چون شیطان باید تو بازی باشه تا برنده بشه، در نتیجه از نظر امین من مافیا هستم ! بسیار خب، ما تمام عملکرد فاز های قبل سر آرش و مهدی و ... رو ندید میگیریم و میگیم همه فیک بوده و امین هم مطمئن شده من مافیا هستم :دی (مطمئن شدن امین از همچین چیزی در این حد مسخرست، کدوم حد، توضیح میدم )

خب حالا امین توی حین فاز سریع که نزدیک اعدام بود، اصرار داشت تو اعدام شو، من مسئولیت تورو می پذیرم، خب یه سوال دارم، اگر من مافیا باشم، اگر من شیطان باشم، اگر من بیگناه باشم، در هر سه صورت شیطان احتمالی آیا اسکل است که من رو جادو نکنه و من شیطان معرفی نشم ؟ :))) در نتیجه تو مسئولیت چی نقش من رو گفتی قبول می کنم و اینکار جز جو دادن یعنی چی ؟ :دی


حالا بیایم در نظر بگیریم حالت های منو

1- من شیطان باشم واقعا : با استدلالی که تو رو گناهکاری من مطمئن شدی شیطان بودن من غیر ممکنه، چون من باید تو بازی می بودم تا برنده میشدم و مطرح کردن ایده اعدام خودم احمقانه ترین حالت ممکن بوده که هر استدلالی در موردش کنی پیش پیش سفسطه است. ولی به هر حال بازی 7 نفرست و مافیا برای بر نیاز داره بازی رو به 4 برسونه و یعنی سه تا اعدام نیاز داره.

2- من بیگناه باشم : شیطان اعلام میشم، با اعدام اشتباه یه بیگناه بازی تموم میشه و گناهکارا برنده میشن ( که با وجود 2 مافیا و 1 شیطان و بیگناهای گیج قطعیه )

3- من مافیا باشم: شیطان اعلام میشم بازی 7 نفرست، و مافیا برای برد نیاز داره بازی رو به 4 برسونه تا با شیطان تموم کنه، یعنی 3 تا اعدام میشه داشت.


در نتیجه پس اعدام من، همینطور خالی خالی می تونه بازی رو به نفع تو تموم کنه :دی برعکسشم همینه، یعنی من الان تورو اعدام کنم، تو بیگناه باشی همین اتفاق میوفته و تو شیطان اعلام میشی و با یه اعدام بازی تموم میشه.


راه حل: من اعدام رو این فاز می پذیرم، اعدام میشم. یا بیگناهم، یا شیطان، یا مافیا، اگر شیطان و مافیا باشم که خب بازی باید به 4 برسه که برنده بشن مافیا و شیطان، در نتیجه با دوتا اعدام اشتباه هم می تونند بازی رو پیش ببرن.

اما اگر بیگناه باشم، تنها راه برد بیگناها اینه که تورو اعدام کنند، چون اگر من بیگناه باشم، با این حرکتی که تو انجام دادی و از قصد بازی رو به اینجا کشوندی (ایده خارق العلاده ای بود و قبول دارم به ذهنم اصلا نرسیده بود ) تو قطعا گناه کاری و بیگناها باید تورو اعدام کنند تا بازی براشون تموم نشه.


در واقع تو هیچ تضمینی به بازی نمی تونی بدی که من بیگناه نباشم، جز اینکه خودت اعدام رو بپذیری امین.



مهم :
اما اگر پرسیده شد که مگه من دنبال مافیا نبودم ؟ مگه ادعا نکردم که امین شیطانه ؟ پس چرا میگم بعد من امین شیطان رو اعدام کنید. مگه تو پست های فاز قبلم نگفته بودم امین سیف هست، مگه نگفته بودم بین ما سه تا احتمال یه گناهکاره، یه جواب برای همش وجود داره، تمام اون فرضیات بر اساس اتفاقات بازی تا قبل از پایان این فاز تحلیل شده بود. تو اون شرایط امین بازی رو تمیز در آورده بود با رای 4 به آرش، مهدی احتمال مافیا بودنش کم بود بخاطر کارایی که کرده بود و منم کسی نمی تونست بهم اتهامی بزنه که براش استدلال منطقی وجود نداشته باشه که اگر بود مهدی و امین منو جر داده بودند :دی

در نتیجه تمام اون نتیجه گیری ها، وقتی رفتار امین در اعدام خلق الساعه من به شکل سرعتی و رفتار دو دوزه بازانه مهدی ( پست ها هست می تونید بخونید، از اینکه سید هم رای بیاره بهش رای میدم که مخالف قطعی حرف خودش بود که میگفت وقتی شیطان می تونه جادو کنه، از اعدام سید نمیشه چیزی فهمید ! ) محل اعراب نیست

اون نتیجه گیری ها در زمان خودش اعتبار داشت که هیچ کدوم از ما سه نفر کار گناهکارانه ای نکرده بودیم، رفتار امین الان برای من مسجل می کنه امین دنبال پیدا کردن سید گناهکار نبود، دنبال اعدام کردن سید با برچسب گنارکار بود وگرنه حتما با من بحث می کرد.


ضمنا من به سحر اعتماد دارم، چون اگر مافیا بود قطعا نمیزاشت یا نمیزاشتند که رای نده و گاد کش بشه، پس سحر اتهام از روش برداشته است، عرفان هم احتمال زیاد بخاطر رای مهدی و اینکه می خواست منو وادار به رای به عرفان کنه بیگناهه، ولی خودتون باهاش سر و کله بزنید.



فقط این یادتون نره، اگر قبل من کسی اعدام بشه و شیطان اعلام بشه، و اگر من اعدام شم و شیطان اعلام بشم، هیچ تضمینی برای شما وجود نداره که بازنده بازی نباشید !! و تنها چارتون اینه که اول منو اعدام کنید بعد امین یا برعکس، به خاطر همین من رای اعدام به احدی تو بازی نخواهم داد. چون رو هیچ کس جز امین 100 درصد و مهدی 80 درصد مطمئن نیستم.

- - - Updated - - -

رای به اعدام: امین
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
399
پسندها
118
امتیازها
405
مدال‌ها
27
به نظرم بازی بالاخره یک جلو رفتی داشت فاز پیش. :دی
سید هم برگشت به تیپیکال خودش. :دی

خلاصه‌ت که اشتباهه. من دو فاز پیش، بعد از اعدام آرش بود که اشاره کردم به باگ دار بودن‌ـه این ایده‌ی اعدام رندومی. منتها کسی بهش توجهی نکرد، تا امروز خیلی جدی‌تر مطرح شد. ساعت ۳ که من نبودم، ۷ اومدم و گفتم این رفتار گناهکارانه‌ست. چون فقط تو نبودی، مهدی و عرفان هم روش موافقت داشتن و همون‌طور که استدلال کردم گناهکارانه بود این فکر از نظرم، ساعت ۹:۴۰ من ازت پرسیدم که بهم بگو چه دید بی‌گناهانه‌ای پشت اینه، که جواب درستی ندادی. در نتیجه منم به مشکوک‌ترین گزینه‌ی اون لحظه‌م رای دادم.

بعد اتفاقا جو و این‌ها که می‌گی، پست‌ها هست، من تمام پست‌هام خطاب به خودت و بحث باهاته، تو از سحر - که بی‌بنیادترین رای‌ها رو می‌ده - تا همه‌ی اعضای بازی رو صدا می‌زدی؛ و اتفاقا یکی از چیزهایی که من رو بهت بیشتر مشکوک کرد، اون ننه‌من‌غریبم بازی‌هایی بود که درآوردی اون آخر؛ چون کلا هم ۱ رای داشتی. یعنی تو یک رای گرفتی و اصلا در شرف اعدام نبودی، در نتیجه خلق‌الساعه نبود، و اتفاقا دلیل رای من خیلی بهتر از رای تو به رضا بود، که این بود که بهش می‌گفتی «تو از عمد وانمود کردی که نمی‌دونی فاز کی تموم می‌شه»، درحالی که خودت دو بار این اشتباه رو کردی و ساعت تموم شدن فاز رو متوجه نشده بودی. :)) اما تحت فشار بودی دیشب، که اون فشارها هم خوب جواب داد و برگشتی به تنظیمات گناهکاری‌ت. :دی

ضمن این‌که الان مافیا بودنت، خیلی محتمل‌تره. آرش تروریست بود، درسته؟ یعنی باید می‌اومد که اعدام می‌شد. این توجیه می‌کنه گیر تو بهش رو به جای مهدی. منتها به نظرم آرش تر زد تو ورودش، وگرنه خیلی راحت می‌تونستین اون شب محمدرضا رو اعدام کنین، بعدش هم فاز بعد آرش رو می‌زدی و یکی هم باهاش می‌رفت. اعتبار می‌گرفتی و ۲ بی‌گناه کشته شده. درواقع گیر تو به آرش، از این جهت می‌تونه مافیا بودنت رو تقویت کنه، که آرش تروریست بود و مهره‌ای که مافیا بالاخره باید فداش می‌کرد.

از طرفی همون‌طور که گفتم، پلن اعدام سه‌تایی خیلی هم هوشمندانه بود. تو قطعا می‌دونی که رسیدنت به نفرات آخر غیر ممکنه، چون اسم سید، شک رو زیاد می‌کنه و از طرفی هم باید من و مهدی رو حذف می‌کردی تا ببرین. ایده‌ت هم ساده بود،دوتا از رقیب‌های جدی‌ت رو می‌بری با خودت، اون طرف یارت که من حدس می‌زنم عرفان باشه، می‌تونست و به نظرم شانسش رو هم داره که بازی رو در بیاره. تازه اگر بین ما سه تا، مهدی هم شیطان نباشه، که دیگه ماجرا تموم بود. :دی در نتیجه من هنوز هم سوالم رو می‌پرسم، چه تفکر بی‌گناهی‌ای اون ایده رو می‌تونه بده؟

نکته‌ی بعدی هم، تو خواستی به عنوان مافیا، رضا رو اعدام کنی - در شرف اعدام هم بود کاملا و نمی‌تونی بگی پرت بود و اگر رای‌ت رو بر نمی‌داشتی اعدام بود دیشب - و احتمالا می‌دونستی که با توجه به وضعیت، امکان نداره بتونی توی نیم ساعت من رو اعدام کنی. پس برای چی رای‌ت رو از رضا برداشتی؟ چون رای‌ت به من پرت بود و به جاش می‌تونستی مافیات رو بزنی و بعدش مثل این فاز بیای رو من. تازه اگر مافیا در می‌اومد هم که بهتر می‌تونستی من رو جر بدی، به خاطر دفاع ازش.
این هم گناهکارانه‌ست. از نظرم تو می‌دونستی رضا بی‌گناهه و به این فکر کردی که اگه رضا اعدام بشه و بی‌گناه در بیاد، امروز دیگه کاملا کارت تمومه. وگرنه هیچ دلیل منطقی‌ای برای تعویض رای وجود نداشت. این‌که بگی مطمئن بودم و این‌ها چرته، چون رای‌ت بی‌حاصل شد. می‌دونستی من توی اون تایم اعدام نمی‌شم.

سومین ذهنیت گناهکاری‌ت هم توی همین پست اخیرت در اومد. :دی

در نتیجه پس اعدام من، همینطور خالی خالی می تونه بازی رو به نفع تو تموم کنه برعکسشم همینه، یعنی من الان تورو اعدام کنم، تو بیگناه باشی همین اتفاق میوفته و تو شیطان اعلام میشی و با یه اعدام بازی تموم میشه.

این جمله داره احتمال می‌ده من بی‌گناه باشم و بعد با یک اشتباه بازی تموم می‌شه.

فقط این یادتون نره، اگر قبل من کسی اعدام بشه و شیطان اعلام بشه، و اگر من اعدام شم و شیطان اعلام بشم، هیچ تضمینی برای شما وجود نداره که بازنده بازی نباشید !! و تنها چارتون اینه که اول منو اعدام کنید بعد امین یا برعکس، به خاطر همین من رای اعدام به احدی تو بازی نخواهم داد. چون رو هیچ کس جز امین 100 درصد و مهدی 80 درصد مطمئن نیستم.

اما جمله‌ی بعدی می‌گه یا من رو اعدام کنید، بعد امین، یا امین رو اعدام کنید، بعد من.

این از یک ذهن گناهکار می‌آد از نظرم. اگر اول بازی بود، نه. اما در این برهه از بازی چرا. چون یک بی‌گناه می‌دونه با دو اشتباه بازی تمومه، از طرفی هم خودش بی‌گناهه و می‌دونه اعدام خودش اشتباهه. در نتیجه تو که اون بالا این احتمال رو دادی من بی‌گناه باشم، این‌که فقط هر طوری هست امین رو با خودم بزنید، همون پازلی رو تکمیل می‌کنه که از اون ایده‌ی اعدام رندومت گرفتم. تو اومدی که انتحار بزنی با من و مهدی.
وگرنه من حاضر نیستم اگر تو اعدام شدی و شیطان معرفی شدی، بعدش اعدامم رو بپذیرم. چون این امکان هست که بازی تموم بشه بعدش و من طبیعتا این رو نمی‌خوام. :دی اتفاقا همین که تو این رو می‌خوای یکی از چیزهایی هست که فقط از یک ذهن گناهکار در میاد.
 
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
539
پسندها
128
امتیازها
155
مدال‌ها
22
یک ساعت و نیم نبودم به اندازه 3 روز پست دادید. :|

داشتم پست ها رو میخوندم، چیزی که خیلی جالب بود، نحوه بازی و واکنش عرفان به نبود من بود. تا میتونست جو داد و بقیه رو منشن کرد که آقا نگاه کنید رضا نیست گناهکاره وای چقدر مشکوک بود این حرکتش نظرتون چیه؟!! تا یک جاییش خب اوکی، مثلا یک پست میدی میگی این که رضا رفت مشکوکه برام، حتی دو پست، اما این که دائم هی بگی نبود رضا مشکوکه و جو سازی کنی و کارایی که عرفان دیشب کرد اصلا نمیگنجه!

عرفان جان. یک جا دیدم گفتی که رضا رفته که مثل خلفی و محمد رای نیاره!! برادر من، من از اول فاز تا حدود ساعت 10 که رفتم تو تاپیک حاضر بودم و به "تمام" سوالاتی که از من شد جواب دادم. خلفی که کلا نبود نیم ساعت آخر اومد، محمد هم چند ساعت آخر نبود یک ربع آخر اومد. این حرفی که زدی مسخره بود. من کاملا تو بازی حضور داشتم، علاوه بر این تایمی که دیشب نبودم هم تایمی هست که تقریبا هر شب آفلاینم و نیستم. همه این ها به کنار، حرفت هم درست از آب در نیومد و من یک جایی تا 4 رای اعدام هم رفته بودم (که یکی از رای ها رو خودت دادی که به شدت جای بحث داره و من به چشم رای بی دلیل و رو هوا بهش نگاه میکنم و منتظرم دلایل "منطقی" برای رایت بیاری، این که یک ساعت نبود دلیل منطقی نیست). بنابراین عملکرد دیشبت صرفا از یک گناهکار که دنبال جو سازیه و میخواد هر طور شده یه نفر رو بندازه بیرون بر میاد.

عماد و سید هم رای ها شون منطقی بود (درباره سید در ادامه حرف میزنم) ولی مملگر؟! رو چه حسابی به من رای دادی؟ واقعا نمیدونم! به شدت رای مسخره و بی دلیلی بود. توضیح درست و حسابی میخوام ازت.




امیر
من اگر شیطان باشم، این که ایده اعدام "هر سه نفرمون" رو بدم غیر ممکنه، چون شیطان باید تو بازی باشه تا برنده بشه

شیطان یا میتونه با مافیا همکاری کنه و با هم برنده بشن و یا اگر میخواد به تنهایی برنده بشه باید تمام بی گناه های بازی حذف شده باشن، بنابراین این حرف غلطه که شیطان حتما باید تو بازی باشه.

من از اول با این سید بندی ها و دسته بندی کردن ها و "اول از اینور اعدام کنیم بعد از اونور" یا "فلانی رو اعدام کنیم اگه نشد اون یکی اگه شد فلانی" مخالف بودم و هستم. تو این مقطع از بازی باید کسی که احتمال بیشتری به گناهکاریش میره اعدام بشه، دسته بندی کردن و "اگه من فلان اعلام شدم ..." و اینطور حرف ها رو تقریبا هر بار در جریان مافیا دیدم، از طرف گناهکار ها بوده و قبول نمیکنم هیچوقت همچین ایده هایی رو.

اعدام خلق الساعه من به شکل سرعتی
کلا یدونه رای داشتی چرا جو میدی! اگر هم کسی داشت به شکل خلق الساعه و سرعتی اعدام میشد اون من بودم که یهو عرفان و مملگر از آسمون نازل شدن بهم رای دادن!

چون رو هیچ کس جز امین 100 درصد و مهدی 80 درصد مطمئن نیستم.

چطوری شد که روی مهدی 80 درصد مطمئن شدی یک دفعه. دیروز که من هر چی میگفتم اصرار داشتی که احتمال مهدی کمه؟!
 
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
344
پسندها
0
امتیازها
105
مدال‌ها
14
خوب بازی به جای حساسی رسیده واقعا،۲ فازم هست که اعدامی نداریم و بازی جلو نرفته و این فاز دیگه به نظرم باید یکم محکم تر عمل کنیم و مغزا رو خوب فعال کنیم،،،سعی میکنم این فاز با حواس خیلی جمع و محکم تر بازی کنم.

من پستای جفتتون رو خوندم سید و امین.

««خلاصه‌ت که اشتباهه. من دو فاز پیش، بعد از اعدام آرش بود که اشاره کردم به باگ دار بودن‌ـه این ایده‌ی اعدام رندومی»»
امین ادرس اون پست رو بده،شماره چند صفحه چند.
««بهم بگو چه دید بی‌گناهانه‌ای پشت اینه، که جواب درستی ندادی»»ادرس این پست رو هم بده و جواب سیدم بگو ادرسشو(ببخشید نمیرم خودم نگاه کنم،میخوام بدونم دقیقا کدوم پستا رو میگین و حرفاتون بر اساس کدوم سوال جواباس)

««من تمام پست‌هام خطاب به خودت و بحث باهاته، تو از سحر ء که بی‌بنیادترین رای‌ها رو می‌ده ء تا همه‌ی اعضای بازی رو صدا می‌زدی»» من با حرفش در مورد سحر موافقم سید.

««چون کلا هم ۱ رای داشتی. یعنی تو یک رای گرفتی و اصلا در شرف اعدام نبودی»»اینم حرف درستیه،سید در شرف اعدام نبود اصلا

««اتفاقا دلیل رای من خیلی بهتر از رای تو به رضا بود، که این بود که بهش می‌گفتی «تو از عمد وانمود کردی که نمی‌دونی فاز کی تموم می‌شه»، درحالی که خودت دو بار این اشتباه رو کردی و ساعت تموم شدن فاز رو متوجه نشده بودی.»»
سید جوابت به این حرف امین رو میخوام،اگه علت رای دادنت به رضا این بوده گیر امین درسته،من میرم حالا یه دور دیگه پستای دیشبت در مورد رضا رو میخونم ولی خودتم بگو...کلا من دیشب رای های اعدام رضا برام یکم جای سوال داشت،خصوصا مملگر،منتظرشم هستم بیاد امروز بگه چرا به رضا رای داد،چون گفته بود که پستامونو هنوز نخونده و تازه امروز میخواد بخونه و اصلا تصمیم قطعی راجبه من و رضا نداشت.رای عرفان رو هم باید برم بررسی کنم با دلایلش.

««ضمن این‌که الان مافیا بودنت، خیلی محتمل‌تره. آرش تروریست بود، درسته؟ یعنی باید می‌اومد که اعدام می‌شد. این توجیه می‌کنه گیر تو بهش رو به جای مهدی. منتها به نظرم آرش تر زد تو ورودش، وگرنه خیلی راحت می‌تونستین اون شب محمدرضا رو اعدام کنین، بعدش هم فاز بعد آرش رو می‌زدی و یکی هم باهاش می‌رفت. اعتبار می‌گرفتی و ۲ بی‌گناه کشته شده. درواقع گیر تو به آرش، از این جهت می‌تونه مافیا بودنت رو تقویت کنه، که آرش تروریست بود و مهره‌ای که مافیا بالاخره باید فداش می‌کرد.»»

از همه میخوام نظرشون رو راجب پاراگراف ۴ پست امین بدن،،،نظرتون راجبه این حرف چیه؟

««این جمله داره احتمال می‌ده من بی‌گناه باشم و بعد با یک اشتباه بازی تموم می‌شه.اما جمله‌ی بعدی می‌گه یا من رو اعدام کنید، بعد امین، یا امین رو اعدام کنید، بعد من.

این از یک ذهن گناهکار می‌آد از نظرم. اگر اول بازی بود، نه. اما در این برهه از بازی چرا. چون یک بی‌گناه می‌دونه با دو اشتباه بازی تمومه، از طرفی هم خودش بی‌گناهه و می‌دونه اعدام خودش اشتباهه. در نتیجه تو که اون بالا این احتمال رو دادی من بی‌گناه باشم، این‌که فقط هر طوری هست امین رو با خودم بزنید، همون پازلی رو تکمیل می‌کنه که از اون ایده‌ی اعدام رندومت گرفتم. تو اومدی که انتحار بزنی با من و مهدی.»»

اینجا مهمترین قسمته که باعث شده بهت شک کنم سید،حرف امین اینجا منطقیه از نظر من و من حس خوبی به این حرف ندارم،،،توضیح میدی؟


سید
اگه چیزی راجبه این بحث یا حرف اشتباهی زده شده بگو که بررسی کنم

و اخرم یه سوال دارم ازت از اون قسمت مهمت:««
در نتیجه تمام اون نتیجه گیری ها، وقتی رفتار امین در اعدام خلق الساعه من به شکل سرعتی و رفتار دو دوزه بازانه مهدی»» تو دلیل عوض کردن موضعت رو رفتار امین توی اعدام خلق الساعه عنوان کردی،،،برای من توضیح بده منظورت از این اعدام خلق الساعه رو،تو دیروز در استانه اعدامم نبودی،اعدام ۴ رای بود و تو ۱ رای اوردی،،،رای امین رای تاثیر گذاری هم حتی نبوده،کسی رو هم با خودش همراه نکرده،دلیل این واکنش شدیدت چیه؟
 
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
344
پسندها
0
امتیازها
105
مدال‌ها
14
یک ساعت و نیم نبودم به اندازه 3 روز پست دادید. :|

داشتم پست ها رو میخوندم، چیزی که خیلی جالب بود، نحوه بازی و واکنش عرفان به نبود من بود. تا میتونست جو داد و بقیه رو منشن کرد که آقا نگاه کنید رضا نیست گناهکاره وای چقدر مشکوک بود این حرکتش نظرتون چیه؟!! تا یک جاییش خب اوکی، مثلا یک پست میدی میگی این که رضا رفت مشکوکه برام، حتی دو پست، اما این که دائم هی بگی نبود رضا مشکوکه و جو سازی کنی و کارایی که عرفان دیشب کرد اصلا نمیگنجه!

عرفان جان. یک جا دیدم گفتی که رضا رفته که مثل خلفی و محمد رای نیاره!! برادر من، من از اول فاز تا حدود ساعت 10 که رفتم تو تاپیک حاضر بودم و به "تمام" سوالاتی که از من شد جواب دادم. خلفی که کلا نبود نیم ساعت آخر اومد، محمد هم چند ساعت آخر نبود یک ربع آخر اومد. این حرفی که زدی مسخره بود. من کاملا تو بازی حضور داشتم، علاوه بر این تایمی که دیشب نبودم هم تایمی هست که تقریبا هر شب آفلاینم و نیستم. همه این ها به کنار، حرفت هم درست از آب در نیومد و من یک جایی تا 4 رای اعدام هم رفته بودم (که یکی از رای ها رو خودت دادی که به شدت جای بحث داره و من به چشم رای بی دلیل و رو هوا بهش نگاه میکنم و منتظرم دلایل "منطقی" برای رایت بیاری، این که یک ساعت نبود دلیل منطقی نیست). بنابراین عملکرد دیشبت صرفا از یک گناهکار که دنبال جو سازیه و میخواد هر طور شده یه نفر رو بندازه بیرون بر میاد.

عماد و سید هم رای ها شون منطقی بود (درباره سید در ادامه حرف میزنم) ولی مملگر؟! رو چه حسابی به من رای دادی؟ واقعا نمیدونم! به شدت رای مسخره و بی دلیلی بود. توضیح درست و حسابی میخوام ازت.




امیر


شیطان یا میتونه با مافیا همکاری کنه و با هم برنده بشن و یا اگر میخواد به تنهایی برنده بشه باید تمام بی گناه های بازی حذف شده باشن، بنابراین این حرف غلطه که شیطان حتما باید تو بازی باشه.

من از اول با این سید بندی ها و دسته بندی کردن ها و "اول از اینور اعدام کنیم بعد از اونور" یا "فلانی رو اعدام کنیم اگه نشد اون یکی اگه شد فلانی" مخالف بودم و هستم. تو این مقطع از بازی باید کسی که احتمال بیشتری به گناهکاریش میره اعدام بشه، دسته بندی کردن و "اگه من فلان اعلام شدم ..." و اینطور حرف ها رو تقریبا هر بار در جریان مافیا دیدم، از طرف گناهکار ها بوده و قبول نمیکنم هیچوقت همچین ایده هایی رو.


کلا یدونه رای داشتی چرا جو میدی! اگر هم کسی داشت به شکل خلق الساعه و سرعتی اعدام میشد اون من بودم که یهو عرفان و مملگر از آسمون نازل شدن بهم رای دادن!



چطوری شد که روی مهدی 80 درصد مطمئن شدی یک دفعه. دیروز که من هر چی میگفتم اصرار داشتی که احتمال مهدی کمه؟!

رضا

««داشتم پست ها رو میخوندم، چیزی که خیلی جالب بود، نحوه بازی و واکنش عرفان به نبود من بود. تا میتونست جو داد و بقیه رو منشن کرد که آقا نگاه کنید رضا نیست گناهکاره وای چقدر مشکوک بود این حرکتش نظرتون چیه؟!!»»

چیزی که دیروز یکم منو تکون داد و حساس شدم همین رای های اعدام تو بود.در موردمملگر که گفتم و ۲ باری ازش توضیح خواستم و منتظرم بیاد،در مورد عرفان هم باهات موافقم که چند بار گفتنش و دعوت کردنش از بقیه مشکوکه.

من دیروز حس کردم یه عده امید دارن تو اون شلوغی اخر فاز دیروز رضا هرجوری هست اعدام بشه،و این منو خیلی مشکوک کرده.
 

God

Administrator
گاد
نوشته‌ها
1,307
پسندها
899
امتیازها
0
ادامه بدید. داستان همزمان با اعدام اول منتشر میشه.:دی
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
640
پسندها
103
امتیازها
295
مدال‌ها
34
رضا
داشتم پست ها رو میخوندم، چیزی که خیلی جالب بود، نحوه بازی و واکنش عرفان به نبود من بود. تا میتونست جو داد و بقیه رو منشن کرد که آقا نگاه کنید رضا نیست گناهکاره وای چقدر مشکوک بود این حرکتش نظرتون چیه؟!! تا یک جاییش خب اوکی، مثلا یک پست میدی میگی این که رضا رفت مشکوکه برام، حتی دو پست، اما این که دائم هی بگی نبود رضا مشکوکه و جو سازی کنی و کارایی که عرفان دیشب کرد اصلا نمیگنجه!

عرفان جان. یک جا دیدم گفتی که رضا رفته که مثل خلفی و محمد رای نیاره!! برادر من، من از اول فاز تا حدود ساعت 10 که رفتم تو تاپیک حاضر بودم و به "تمام" سوالاتی که از من شد جواب دادم. خلفی که کلا نبود نیم ساعت آخر اومد، محمد هم چند ساعت آخر نبود یک ربع آخر اومد. این حرفی که زدی مسخره بود. من کاملا تو بازی حضور داشتم، علاوه بر این تایمی که دیشب نبودم هم تایمی هست که تقریبا هر شب آفلاینم و نیستم. همه این ها به کنار، حرفت هم درست از آب در نیومد و من یک جایی تا 4 رای اعدام هم رفته بودم (که یکی از رای ها رو خودت دادی که به شدت جای بحث داره و من به چشم رای بی دلیل و رو هوا بهش نگاه میکنم و منتظرم دلایل "منطقی" برای رایت بیاری، این که یک ساعت نبود دلیل منطقی نیست). بنابراین عملکرد دیشبت صرفا از یک گناهکار که دنبال جو سازیه و میخواد هر طور شده یه نفر رو بندازه بیرون بر میاد.
داری میگی تا 10 بودی و به "تمام" سوالاتی که شده بود جواب دادی ، خب سوال من اینه بحثت با همه اینا تموم شده بود و به نتیجه رسیده بود؟ لعنتی وسط بحث و سوال جواب گذاشتی رفتی :دی
بابا تکلیفتو با خودت روشن کن، بعد بیا یه استدلال کن برای رد صحبت های من
این اخر پست 922 سید ساعت 10 و 10 دیقه! ینی بحث ادامه داره تو وسط بحث گذاشتی رفتی اونم تو یه ساعت اخر مهمترین فاز مافیای این دور :دی مگه میشه اخه هیچ جوره قابل هضم نیست حالا این به کنار

تا پست 914 من که یه رب به 10 داده بودم و در اخرش مشخص کرده بودم گزینه بالای شک امروزمو "با دلیل :دی"

رضا رو بهش مشکوکم چون همونطور که گفتم ما تو یه گروهیم تو تله و اینکه میدونست ممدرضا دور اولشه و اولین احتمالی که تو ذهن میاد ادم میگه از نابلدیشه این طرز رفتار و درگیر نشدنا و رای به اعدامی که تازه 3-4 روزه با مفهومش اشنا شده و شاید با مفهوم موج سواری و قبحش اشنایی اونجوری نداره ، اومد و گفت درسته نوبی ولی این رفتارا گناهکاریه من نمیتونم قبول کنم ، و دقیقا این پست و این رویه رضا به ممدرضا که از قضا از قبل میشناستش هم به طور زیرپوستی نشر پیدا میکنه و بقیه کساییم که نمیشناسن بنا رو این در نظر میگیرن و شکشون بیشتر میشه تا جاییکه خود ممدرضا هم یه موقعی گفت اینو که رضا میدونه من نوبم ولی باز گیر داده به من شک بندازه روم!

همونطور که بی واکنشی ارش برا من جالب بود و غیر بیگناهی این جرکت رضا رم نپسندیدم چون این دیدش نسبت به ممدرضا زیادی مغرضانه بود و من فک میکنم بیگناه تو اینجور موارد یکم بیشتر فک میکنه رو بالانس و حتی بازی خود فرد و احتمال بیشتری به نابلدی میده تا گناهکاری! این نظر منه ...حالا اگه این نظرش فقط یه نظر معمولی بود مشکلی نداشت ولی این چمله که اورده اون 2 تا رای به اعدام مملگر و عماد بود و حتی سید هم میتونست باشه چون دیدی نداشت از ممدرضا و احتمال میده طبیعتا ، مشکل سازه و اون لباس ممدرضا و حرکت ارش سر رایش که نشون داد باید این تارگت از بین نره و حتما اعدام بشه منو به رضا مشکوک میکنه در درجه اول!

با این پست و تا ساعت 10 که خودت پست دادی 4 تا رای بالقوه داشتی و 4 نفر گزینه گناهکاریشون بودی ، من سید مهدی و عماد تک تک پستاشونم که مشخص میکنه تو از نظرشون گناهکاری هم میارم اگه بخای...اخه لامصب کسی که 4 نفر حداقل روشن و یه ساعت مونده به اخر فاز که مهمترین فازه تا الان و در حالیکه یه بحث مستقیم در جریان داره که نبسته اونو میاد میگه من میرم فاز بعد میام چی میتونی برداشت کنی ازین جز اینکه گناهکاریه که میخاد تو یه ساعت اخر فاز که دیوانه وار میشه و هر آن ممکنه اعدامی عوض شه با توجه به یه پست و یه واکنش و یه جواب نامعقول ، تو بازی و متنش نباشه تا خطر کمتری تهدید کندش؟

تو میگی من همش بودم و یه ساعت اخر نبودم منو با خلفی و ممد مقایسه نکن اونا کمتر بودن! خب همون یه ساعت اخر نبودنت شک برانگیزه دیگه اصلا 24 ساعته تو بازی باش ولی وقتی داره جمع بندی صورت میگیره خودتو بکشی کنار به بهونه اینکه هرشب نیستم ! که هم تب و تاب از روت بیفته چون 4 تا بالقوه داشتی و نگو ندیدی که به شعورم توهین میشه و هم اینکه اینطور القا کنی که اگه 4 تا رای گرفتی مثلا تیم نداری بهت بگن که بیا داری اعدام میشی و بیگناه بیخبر هستی و وقتی که کلا نیستی همه میگن چون نیست رای نمیدیم بهش و رای ها برگرده از روت که همونطورم شد اتفاقا!

داری میگی جو سازی و این کانتر اتکه جالب بود و انتظار داشتم جوابش اینه، وقتی یه حرکت کااملا گناهکاری میبینی که داره تو سیل عظیم بحثها و پستهای بعدش "دفن" میشه و داری میبینی چقد راحت رای ها سر داره میخوره و کسایی که اون یه ساعت اخر وسط گود هستن دیوانه وار به جون هم افتادن و هر ان ممکنه اعدامی اشتباه داشته باشیم رو" جو" معلومه که وظیفه دارم نزارم اینطور بشه و از رایم دفاع کنم! چه انتظاری داری عین ماست بشینم تا با یه تریک از مد افتاده بازنده بازی شیم؟ نه عزیزم ، تازه خیلی از پستایی که داری به عنوان جو سازی داعم! ازشون یاد میکنی جواب من در سوال کساییه که میپرسیدن کدوم پستو داری میگی و هی پست رو پست میومد دیده نمیشد.

من رو یه دلیل که تو پستمم گفتم به تو رای دادم ولی با دیدن اون اتفاقات 1 ساعت اخر رفته رفته مطمعن شدم روش و اینکه بیای رای منو متهم به باد هوا بودن و موج سواری بکنی تلاش بیهوده و جو سازی محضه و اینو هرکی بخونه میفهمه!
_________________
عماد سوال توام بود ، اینو بخون و واقعا استدلال کن برام که چطور یه نفر اخرین ساعت مهمترین فاز رو در حالیکه بحث در حال انجام داره و 4 نفر روش مشکوکن و رای اونا رو بالقوه داره به جای اینکه بمونه و سعی در قانع کردن بکنه فرار میکنه از بحث ؟ هرجور حساب میکنم یه بیگناه که به بازی و وقت خودش در این یه هفته ارزش قایله به هررر بهونه این کارو انجام نمیده!
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
640
پسندها
103
امتیازها
295
مدال‌ها
34
این پستم خطاب به اوناییه که دیروز میخاستن به من به بهونه مافیا بودن رای بدن و بارها گفتم بخونین و نظر بدین ولی خب جو دیوانه ای که حاکم شده بود احتمال تصمیم گیری از رو منطق رو کم میکنه برا همین دوباره مینویسم خطاب به مهدی و امین خصوصا ، خاهشا اینو بخونین کامل نه ناقص بیاین بگین که من چجور مافیایی هستم اخه :دی یه دیقه نمیکشه خوندنش

الان قبول داری ممدرضا بیگناهه دیگه؟ و قبول داری اون فاز ارش نباید اعدام میشده دیگه؟ چون با توجه به بال بال زدن و رایش این قطعیتو به من یکی میده که نمیخام این فاز اعدام شم و این نفر تیم داره پشتش پس اعدام نشدن ارش به نفع تیمم بوده چون احتمالا درد بردشون پایین میاد . این از این

مافیا نقشش چیه؟ به ممدرضا لباس داده و اون تارگتی هست که باید قبل از ارش اعدام شه و مافیا اعلام شه اتفاقا که شک برانگیز نباشه ، تا یه بیگناه کم شه از بازی و ارش فرداش اگه اعدام شد بشه که یه بیگناهم ازونجا بگیره و این بهترین دستاورده و باید به دنبال این باشن! پس ینی به هر قیمت ارش نباید اعدام شه و لباسم حیفه بسوزه پس ممدرضا باید اعدام شه !

رویکرد دیشب من چی بوده حالا؟ اولا به ارش رای دادم ، حالا مثلا هر هم تیمی میتونه رای بده به یارش و این مبرا نمیکنه کسیو!

ثانیا با دیدن هجمه علیه ممدرضا رای دهنده هاشو به دیدن دوباره و تصمیم گیری و فکر مجدد در مورد نقش ممدرضا دعوت کردم که عماد گفت راس میگی منطقیه رضا گفت میخونم نظر میدم نداد ، نمیدونم ازین حرکت رای جم کردن برا ممدرضایی که باید توسط تیمم اعدام میشده برداشت میکنی یا گفتن غیر مستقیم اینکه از نظر بالانسی و عقلی ممدرضا نمیتونه مافیا باشه و بیشتر فک کنین!

حالا من برا اینکه مشکوک نشم به ارش گفتم گناهکار و تو سیف تایمم رای دادم که تابلو نباشه و اونور تیمم نمیخان که ارش اعدام شه چون لباس به فاک میره و ازون مهمتر به هدفشون که کم کردن بازیکن بیشتر از بازیه نمیرسن پس بهتره دنبال پربازده ترین حرکت باشن و ارش اعدام نشه ، اون لحظه که تو رایتو از ارش برداشتی و مساوی بود من تنها نفری بودم که میتونستم ارشو از اعدام نجات بدم! با ورداشتنممم اب از اب تکون نمیخورد و استناد میکردم به حرف تو که میخام بی لباس اعدام شه و هیچ خرده ای گرفته نمیشد قبول داری؟ چرا نکردم؟ و شانس این که تروریستمون بجای یه نفر دو نفرو از بازی بندازه بیرونو از دست دادم؟

مهدی
اینم دلایل دیروزت که سید ازت پرسید گفتی بخاطر رای به خلفی ندادن منو مشکوک میدونی دیشب جواب دادم احتمالا ندیدی باز میارم

رای ندادن به خلفی که مشخصه اون فاز اول تا اخرش با ممد درگیر بودم و بحثمون دو نفره شده بود و من احتمال بالای گناهکاریمو ول نمیکنم بیام رو موج به خلفی رای بدم اونقدر خل نیستم فک کنم که اصول اولیه مافیا رو اجرا نکنم صرف نظر از گناهکاری یا بیگناهی

گفتی من مث تو بودم نه مث من نبودی من تموم تمرکزم رو ممد بود و داشتم یه سره بحث میکردم چجوری سوویچ کنم رو خلفی اخه :دی بله حرکتش گناهکاری بود از نظر منم و من وقتی این حرکتو دیدم که 6 رای کامل گرفته بود و وقت برا تغییر رای نداشتم و اگر داشتمم عوض نمیکردم بالاخره صرف نظر از بیگناه گناهکاری یه اصولی داره دیگه دیقه اخر بیای گزینه اولتو ول کنی به کسی که داره اعدام میشه رای بدی بیگناهم باشی فاتحت خوندس چه برسه گناهکار!
 
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
539
پسندها
128
امتیازها
155
مدال‌ها
22
عرفان
4 تا رای بالقوه؟ خنده داره! اون موقع که من رفتم فقط سید بهم رای داده بود که تاکید زیادی کرده بود قطعی نیست و امکان داره عوض بشه. (که شد) از بین بقیه بازیکن ها فقط عماد احتمال زیادی وجود داشت که به من رای بده. میشه 2 رای، حتی مهدی هم میداد باشه 3 رای. 4 رای بالقوه رو الان از کجات دراوردی؟ رای تو اصلا بالقوه حساب نمیشه، تو اخر فازی اومدی دیدی سید و مهدی دارن با من بحث میکنن گفتی از فرصت استفاده کنم یه رای هم چپوندی اون وسط به بهانه این که به محمدرضا رای داده! این که چرا به محمدرضا رای دادم رو کامل با جزئیات تو همون فاز اعدامش توضیح دادم و بهت هم گفتم اگر دنبال جوابی برگرد برو بخون، که ظاهرا دنبال جواب نبودی میخواستی تو شرایط پیش اومده منو اعدام کنی. وگرنه نمیومدی تو اون زمانی که من نبودم دائما این و اون رو کوت کنی بگی رضا رو نگاه کن چه پستی داده، ای مردم رضا رو ببینید! بیشتر رو نبودن من مانور دادی که رای دادنت توجیه بشه. خب خودشون که کور نیستن میتونن ببینن پست من چی بوده و کی رفتم، این کار تو جو سازیه مطلقه و از گناهکاری سر میزنه که میخواد از شرایط سواستفاده بکنه. بعدش هم برنامه این بود که فاز تا 11 باشه و بعد از اون فاز جدید شروع بشه که اینطوری نشد و 11:30 فاز تموم شد کلا. نکته دیگه این که من "وسط" بحث ول نکردم برم، تا زمانی که بودم به همه سوالات جواب دادم و خب اون موقع کار داشتم و باید میرفتم و فکر میکنم اون قدری برای این بازی زمان و انرژی گذاشتم (بیشتر از خیلی ها) که این ایراد بهم وارد نباشه بازی رو ول کرد رفت.
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
544
پسندها
24
امتیازها
265
مدال‌ها
26
الان قبول داری ممدرضا بیگناهه دیگه؟ و قبول داری اون فاز ارش نباید اعدام میشده دیگه؟ چون با توجه به بال بال زدن و رایش این قطعیتو به من یکی میده که نمیخام این فاز اعدام شم و این نفر تیم داره پشتش پس اعدام نشدن ارش به نفع تیمم بوده چون احتمالا درد بردشون پایین میاد . این از این

مافیا نقشش چیه؟ به ممدرضا لباس داده و اون تارگتی هست که باید قبل از ارش اعدام شه و مافیا اعلام شه اتفاقا که شک برانگیز نباشه ، تا یه بیگناه کم شه از بازی و ارش فرداش اگه اعدام شد بشه که یه بیگناهم ازونجا بگیره و این بهترین دستاورده و باید به دنبال این باشن! پس ینی به هر قیمت ارش نباید اعدام شه و لباسم حیفه بسوزه پس ممدرضا باید اعدام شه !

رویکرد دیشب من چی بوده حالا؟ اولا به ارش رای دادم ، حالا مثلا هر هم تیمی میتونه رای بده به یارش و این مبرا نمیکنه کسیو!

ثانیا با دیدن هجمه علیه ممدرضا رای دهنده هاشو به دیدن دوباره و تصمیم گیری و فکر مجدد در مورد نقش ممدرضا دعوت کردم که عماد گفت راس میگی منطقیه رضا گفت میخونم نظر میدم نداد ، نمیدونم ازین حرکت رای جم کردن برا ممدرضایی که باید توسط تیمم اعدام میشده برداشت میکنی یا گفتن غیر مستقیم اینکه از نظر بالانسی و عقلی ممدرضا نمیتونه مافیا باشه و بیشتر فک کنین!

حالا من برا اینکه مشکوک نشم به ارش گفتم گناهکار و تو سیف تایمم رای دادم که تابلو نباشه و اونور تیمم نمیخان که ارش اعدام شه چون لباس به فاک میره و ازون مهمتر به هدفشون که کم کردن بازیکن بیشتر از بازیه نمیرسن پس بهتره دنبال پربازده ترین حرکت باشن و ارش اعدام نشه ، اون لحظه که تو رایتو از ارش برداشتی و مساوی بود من تنها نفری بودم که میتونستم ارشو از اعدام نجات بدم! با ورداشتنممم اب از اب تکون نمیخورد و استناد میکردم به حرف تو که میخام بی لباس اعدام شه و هیچ خرده ای گرفته نمیشد قبول داری؟ چرا نکردم؟ و شانس این که تروریستمون بجای یه نفر دو نفرو از بازی بندازه بیرونو از دست دادم؟

ببین یه چیزیو مشخص کنم، اصولا لباس و کمی هرج و مرج توی بازی، چیزی نیست که یه تیم اعضاشو به خاطرش به فاک بده. یعنی حداقل من اگر مافیا باشم قطعا دیدم به بازی اینطوریه، من اگر لباس بدم اونم به کسی که دور اولشه. هیچوقت انرژی نمی ذارم روی اعدام کردنش. اجازه میدم که موج بازی اعدامش کنه. چرا انرژی نمی ذارم؟ چون اولا فایده ای نداره، حالا اگه یه بازیکنی باشه که حسابی رو مخ تیمم رفته باشه یا مثلا کلا بهش بخوره مافیا بودن، آره شاید بیارزه یه انرژی ای گذاشته بشه براش. ولی من لزوم گذاشتن این انرژی رو برای محمدرضا تو اون فاز نمی بینم حالا با این منطق که چون لباس دادیم باید حتما اعدامش می کردیم :دی به درک که لباس دادین. اون لباس باطل کردنش کار ۲ دقیقه بود تو فاز بعد.

من به نظرم تو رای های محمدرضا نمیتونه بیشتر از ۲ مافیا وجود داشته باشه. و رای های آرش مهمترن اتفاقا :دی وقتی خود آرش همچین انرژی میذاره برای محمدرضا و لباسش و اینکه اگه راه داشت یه فاز بیشتر زنده بمونه و یکی با اعدام و یکی با رای بهش از بازی حذف بشن، دیگه دلیلی نمی بینم کسی دیگه از تیم مافیا بیاد رو اون قضیه انرژی بیشتری بذاره. چون منطقی نداره به نظرم. فوقش فوقش به نظرم ۱ مافیای دیگه باشه تو رای های محمدرضا

اما از اینور تو رای های آرش قطعااااا به نظرم مافیا میشه پیدا کرد. و بهترین جا هم براش سیف ساید هست. واقعا برام جالبه سید تا دیروز این مسئله رو طرح می کرد الان هم تو رو قدیس می دونه هم سحر رو. آخه مگه میشه؟ :))


---------------

در مورد رای عوض کردن هم میگی یه سره سر ممد بودی و نمی تونستی سوئیچ کنی به خلفی. چرا نمی تونستی؟ این که میگی وقت برای تغییر نداشتی رو که نمیشه اثبات کرد ولی من اونجایی برام مهمه که خلفی ۳ تا رای رو گرفته و تو رای به ممد میدی. چون دقیقا یادمه که خودم وقتی به خلفی رای ۴ رو دادم از تو هم سوال جواب کردم سر رای بی تاثیرت به ممد. به نظرم یه بی گناه هر لحظه ای از بازی که بخواد می تونه رایش رو عوض کنه چون اصولا ترسی نباید داشته باشه. و اینکه میگی چجوری باید سوئیچ می کردم. سوئیچ موئیچ برا گناهکاراس که برا هر کارشون باید یه دلیلی باشه که پس فردا توضیح ندن. وگرنه بی گناه در لحظه بهترین تصمیمو باید بگیره.

- - - Updated - - -

این ننه من غریبم بازی در اوردن های سید هم خیلی جالبه دیگه :)) حالا دیگه همه هم اشاره کردن بهش. مردک من میگم خب الان بیا به عرفان رای بده میگی معلومه که نمیدم و رای به اعدام امین؟؟ باور هات چی شد پس :))

الان این فاز بیا به عرفان رای بده شما :دی
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
544
پسندها
24
امتیازها
265
مدال‌ها
26
رای به اعدام: عرفان
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
399
پسندها
118
امتیازها
405
مدال‌ها
27
عماد
اون پست که اولین بار به این سیدبندی گیر دادم رو الان رفتم دیدم، قبل از اعدام آرش هم بود. پست ۷۴۴.

بعدش باز دیدم دارن روش اصرار می‌کنن و دیروز این پست رو دادم:

این قضیه‌ی سیدبندی رو هم یک‌بار دیگه گفتم، الان هم می‌گم، بیس ایده‌ش یا گناهکارانه‌ی هوشمندانه‌ست یا بی‌گناهانه‌ی ساده‌انگارانه. :دی چون که رسما از اعدام‌ها سلب مسئولیت می‌کنه. در این حد که می‌تونی سه نفر اعدام کنی و هیچ‌کدوم از رای دهنده‌ها پاشون گیر نباشه. سر همین نمی‌دونم چرا ان‌قدر روش دارین مانور بی‌حاصل می‌دین؟ :دی

این‌جا سید پرسیده که چرا؟

امین مشکلت با اینکه بعد یه گناه کار، ما سه تا اعدام شیم چیه ؟ :دی چرا ساده انگارانه یا گناهکارانست ؟

و این‌جا من براش توضیح دادم و پرسیدم که حالت بی‌گناهانه‌ش رو بگو.

۴. برات توضیح بده که چطور یک بی‌گناه باید با این ایده موافق باشه. چون اومدیم و من اصلا آخرین گزینه بودم. تو رو اعدام کردن بی‌گناه شدی. مهدی رو اعدام کردن بی‌گناه شد. در اون صورت منم بی‌گناهم و می‌دونم من رو هم اعدام کنن بازی تموم می‌شه. گاد امضا نداده که طبق سید بندی نقش داده. ضمن این‌که این اعدام‌ها هیچ مسئولیتی روی کسی ایجاد نمی‌کنن. می‌تونی رای به اعدام دو نفر بی‌گانه بدی و هیچ‌کس هم نمی‌تونه ازت بپرسه چرا؟ چون می‌گی سیدبندی بود. :دی

و جواب سید برای این‌که ازش خواستم چطور این ایده می‌تونه بی‌گناهانه باشه، این بود.

4- امین جان یه مسئله ای که هست اینه که دیکته نانوشته غلط نداره :دی الان سه فازه در مورد سید بندی داره صحبت میشه، اگر از نظرت وجود حداقل یه گناهکار قطعی تو ما سه تا قطعی نبود، چرا جدی مخالفت نکردی ؟ :دی

تمام اون فرضا در مورد ما سه تا اینه که با توجه به نقش های اعلام شده چاوش و رابین و رامتین و ... و ... و ... احتمال اینکه هر سه تای ما بیگناه باشیم تقریبا غیر ممکنه :دی مخالف بودی زودتر گفتی ؟:دی

مضاف بر اینکه یه ایراد دیگه هم که بهت دارم اینه که میای یه نکته از کف بازی در میاری میندازی وسط، بعد هیچ چیز قطعی در موردش نمیگی، مثلا میگی لباس فلانی اینطوری، ولی خب نمیگی نتیجه خودت چیه :دی یا مثلا دیروز در مورد تایم پست ها صحبت کردی، اما نتیجه گیری قطعی در موردش ندیدم :دی

به نظرم این شیوه حرف زدن در عین حرف نزدنه و یادت باشه دو فاز پیشم بهت ایراد گرفتم که گفتی ممکنه یهو الان بیام وسط یکی رو جر بدم :)) ندیدم راستش قیچی جر دادنتو :)) بعد یهو میگی عه این ایده اعدام سه تامون ؟ اگر سه تا بیگناه باشیم چی ؟ :))


بعدشم ایده سید بندی مال کیه ؟ مال من و مهدی ؟ به قول خودت یا گناهکارانست یا بیگناهانه احمقانه، من و مهدی به احمقانه که نمی خوریم، پس گناهکار تومونه دیگه، چه مشکلی با ایده هست ؟ :دی راستش یه جوری شدم به نحوه برخوردت و البته زمان برخوردت با موضوع :دی

حرفت غلط نیست، ولی نیت و زمان و نوع بیانش ... :دی

من جز سفسطه و حمله‌ی متقابل که چیزی ندیدم. چون اگر یک ایده‌ی بی‌گناهانه پشتش بود، می‌اومد می‌گفت ایده‌م این بود. این‌که چرا الان گفتی و قبل نگفتی و قیچی‌ت کو و این‌ها از نظرم پیچوندن موضوع بود. مخصوصا اون تهش که در اومد گفت حرفت غلط نیست - راجع به این‌که این ایده گناهکارانه‌ی هوشمندانه‌ست یا بی‌گناهانه‌ی ساده انگارانه - تا حد خوبی مشوک کرد من رو.

- - - Updated - - -

عرفان

یک جمع بندی راجع به سید و رفتارهاش و پست اخیرش بگو. :دی
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
640
پسندها
103
امتیازها
295
مدال‌ها
34
رضا یه دیقه همه چی رو خنده دار نگیر تا بگم بهت...فرق بالقوه و بالفعل رو میدونی؟ معنی بالقوه ینی چی؟ ین شک اول ین رای به تو رو تو استین داشتن ینی احتمال بالا به تو رای دادن ولی بالفعل نشدن همه اینا! بالفعل ینی رای داده باشن قطعی! این از معنی این که برات خنده دار بود

میگی از کجات دراوردی 4 تا بالقوه رو ازینجا :
بالقوه عرفان عرفان

منو به رضا مشکوک میکنه در درجه اول!
بالقوه مهدی که رضا و عرفانه شکای اولش
از مرور اتفاقاتی که از فاز اول تقریبا تا فاز اعدام محمد و بعدش دیدم. احساسی که به من دست داده بی گناهی سحر هست تا اینجا و مشکوک بودن رضا و عرفان
بالقوه سید که بالفعلش هم کرده اگه میگی قطعی نیست باز بالقوه و شک اول تو بودی اینو رد میکنی؟
رای به اعدام: رضا

بالقوه عماد که قبلا هم در بحثای طولانی رای به اعدامت داده بود و از اول بازی گزینه مشکوکش بودی

راجبه اون حرفم واقعا دارم میگم،تو از اول بازی فقط به من تاختی،هیچ جا حرفمو حتی احتمال درست بودن هم بهش ندادی و در قبال من فقط حمله کردی لحنت منطقی،اروم،پرسشی و به طور کلی نرمال نبوده در قبال من،سوالم داشتی کاملا با حالت تهاجمی پرسیدی،،،حس بد بگیر چون منم از این بازیت فقط حس بد گرفتم.
_______________________________________

بعدش هم برنامه این بود که فاز تا 11 باشه و بعد از اون فاز جدید شروع بشه که اینطوری نشد و 11:30 فاز تموم شد کلا
تو اخر اون پستت گفتی که فاز بعد میام و اینجا هم تایید میکنی که فاز تا 11 بود پس باید 11 میومدی چون اینطور ک الان میگی معلومه میدونستی و صدالبته باید بدونی که فاز بعد از 11 به بعده...چرا نیومدی؟؟ بالفرض که چون تا 11 اعدامی عوض شد بقول پویا فاز رو نیم ساعت تمدید کرد تو که خبر نداشتی و گفته بودی فاز بعد میام پس باید 11 اینا میومدی که فاز بعدو شروع کنی دیگه؟ چرا نیومدی اینو بگو؟؟؟ خاهشا جواب سر راست بده سوال سر راست پرسیدم بدون خنده دار قلمداد کردن بدون جو صاف و پوست کنده چرا 11 تا 11.5 نیومدی ببینی نتیجه فاز قبلی چیشد و فاز جدید رو شروع کنی؟
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
399
پسندها
118
امتیازها
405
مدال‌ها
27
نکته‌ی بعدی هم که الان راجع به سید به ذهنم رسید و باید بیاد تبیین‌ش کنه این یافته‌ی منطقی‌ش بود که یک مافیا احتمالا بین رای‌ها سیف آرش هست؛ رای‌های سیف چی‌ها بودن طبق گفته‌ی خودش؟ سید، عرفان، سحر. سحر رو که گفت بی‌گناهه، عرفان رو هم می‌گه بهش رای نمی‌ده. فقط خودت می‌مونی که. :دی

اما بریم سراغ مافیا، مافیا چه کسانی می تونند باشند ؟
مافیا بالقوه سه نفر اول رای دهنده به آرش می تونند باشند، یعنی من، عرفان و سحر. و امین و چلنجر خیر. و البته مهم تر از این با قبول لباس داشتند چلنجر، مافیا می تونه توی رای دهنده های به چلنجر باشه، یعنی مملگر، رضا و عرفان. روی کاغذ مهدی هم می تونه باشه ولی صرفا روی کاغذ.
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
اولا که همچینم کشکی نیس من لیست بدم و بقیه هم گوش بدن و ۲ نفر رو اعدام کنم تا عماد که یار خودمه بمونه و .... . این سناریو که گفتی بیش از حد ساده است. من نظر خودمو گفتم صرفا. من رضا رو به طور کلی تو بازی باهاش بحث هایی داشتم و از اون رو حسم بهش منفی تر بود بین شما ۳ تا. اما اینکه میگی عماد رو چرا آخرین نفر میذارم توضیح دادم که چون بازیشو میشناسم. طبیعتا در مورد همه بازیکنا نمیشه با دلیل صحبت کرد و یه سری تصمیم هارو مجبوری با حس هات بگیری در مافیا. ولی قطعا این اعدام ها با حرف من انجام نمیشه. من نظر خودم رو دادم و بقیه هم باید نظر بدن تا به اجماع برسیم. رو تو شناختی ندارم و ترتیبی هم ندادم. صرفا در مورد کسی که از قبل مشکوک بودم حرف زدم و روی کسی که شناخت دارم از بازی بی گناهیش. همین. ترتیب هم نداره البته این حرفام. اصلا به جایی از بازی نرسیدیم که بخوایم ترتیبی اعدام کنیم.
من دیشب که به رضا رای دادم اون پستی که گفتی جوابمو دادی و پستی که در مورد رضا و صدرا و این که با هم یارن و اینا رو دیده بودم، اینو ندیدم شرمنده 😅 هر برنامه ای پیاده کردن تو این بازی اینه که نظرتو آروم بدی دیگه و الا مستقیم‌ بیای موضع بگیری و یکی رو اعدام کنی (مثلا رضا) و بی گناه در بیاد احتمال زیر سوال رفتن خودت بیشتر می شه. حرفت در مورد رضا‌و صدرا منطقی بود. بحث عماد و رضا هم ۵۰ ۵۰ ا نمیشه گفت کدومشون بیشتر گناهکاری بازی کرده. به همین دلیل به رضا رای دادم.
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
640
پسندها
103
امتیازها
295
مدال‌ها
34
مهدی
ببین یه چیزیو مشخص کنم، اصولا لباس و کمی هرج و مرج توی بازی، چیزی نیست که یه تیم اعضاشو به خاطرش به فاک بده. یعنی حداقل من اگر مافیا باشم قطعا دیدم به بازی اینطوریه، من اگر لباس بدم اونم به کسی که دور اولشه. هیچوقت انرژی نمی ذارم روی اعدام کردنش. اجازه میدم که موج بازی اعدامش کنه. چرا انرژی نمی ذارم؟ چون اولا فایده ای نداره، حالا اگه یه بازیکنی باشه که حسابی رو مخ تیمم رفته باشه یا مثلا کلا بهش بخوره مافیا بودن، آره شاید بیارزه یه انرژی ای گذاشته بشه براش. ولی من لزوم گذاشتن این انرژی رو برای محمدرضا تو اون فاز نمی بینم حالا با این منطق که چون لباس دادیم باید حتما اعدامش می کردیم به درک که لباس دادین. اون لباس باطل کردنش کار ۲ دقیقه بود تو فاز بعد.

ببین اگه هدفت صرفا نسوختن لباس باشه بله منم قبول دارم انچنان اهمیتی نداره به درک بسوزه! ولی اگه یه تیر و دو نشان باشه چرا حیاتی میشه مسعله!
ببین با توجه به رای ارش و تلاشی که من دیدم اون فاز هدف اصلی مافیا این بود که ارش رو بیشترین بازدهی رو ازش داشته باشن ینی چی ینی به هر شکل اول یه بیگناهو اعدام کنن بعد از اون ارش به بهونه مشکوکترین گزینه اعدام شه و یکی دیگرم ببره ینی اونطوری به برد نزدیک میشن و اگه ارش قبل از یه بیگناه اعدام شه عملا سوخت دادن و شانس بردشون کم میشه قبول داری همون 1 نفر تو اخر بازی چه اهمیتی پیدا میکنه؟؟

خب با توجه به این اصن گور بابای لباس ممدرضا باید اعدام میشد که ارش اعدام نشه! حالا با توجه به این تفاسیر اینو نگفتی که منی که مافیام و خودمو جا کردم تو سیف ساید ارش زمانی که تنها فردی بودم که میتونست ارشو از اعدام بکشه بیرون ،بعد از برگردوندن سید و اینکه لباس داره این فاز اعدام نشه بهتره، من مافیا وقتی در دسترسه که پربازده ترین استفادمونو از تروریستمون ببریم و یه بیگناهو بکشیم پایین بدون اینکه کوچکترین خرده ای به برگردوندن رایم از ارش باشه ( چون میگفتم سید گفت لباس داره منم ترسیدم و ترجیح دادم یه فاز دیگه صحبت کنیم باهاش) چرا اون رایو برنداشتم از روش؟؟ چرا گذاشتم اعدام شه اخه:دی واقعا واضحه اگه مغرضانه نگاه نکنین ...تاکید میکنم اصلا به فاک رفتنی نبوده و ریسکی هم نبوده این حرکت! کاااملاتوجیه منطقی داشت و هیچ خطری تهدید نمیکرد که مثلا بگیم چون من مافیای دیوونه نیستم بخاطر تروریستمون خودمو تو خطر بندازم که پام گیر باشه بعدش! ...اینو دقت کنین یکم خیلی واضحه حالا صرف نظر ازینکه اگه قرار نبود ارش اون فاز اعدام بشه من علاوه بر اینکه رای 2 رو به ارش دادم که میتونه اغازکننده موج سواری بقیه بیگناها روش باشه ، تو اون لحظات دلیل بر گناهکاری ارشم پیدا میکنم و اون پستو میدم خطاب بهش که چرا راجب ممدرضا صحبتی نمیکنی تو؟؟ چه ریگی تو کفشته لامصب:دی این منطقیه ادم یار خودشو که قرار نیست اعدام بشه و تموم حواسا اونوره که ممدرضا اعدام بشه بیام به چالش بکشم و تیممو به باخت نزدیک کنم؟ :دی
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
من کاری به بحث افراد دیگه و احتمالات اونا ندارم،قاعدتا وقتی یه احتمالی واسه خودت در نظر میگیری یه منطقی هم راجب اون افراد داری تو ذهنت.
از جوابت اینو برداشت میکنم که هیچ منطق و جوابی واسه سوالم نداری.

ببین عماد شما هر دو اگه یار باشین، خیلی زیبا می تونین این حرکت رو با آرش بزنین که اول ممرضا اعدام شه و با ساقی در اومدنش آرش رو اعدام کنین یه مثبت دیگه بره و شمایی که به چلنجر رای دادین احتمال مافیا بودنتون بیاد پیایین تر، از طرفی به جاییم بازی رسیده که آدم بگه از بین شما یک مافیا فقط وجود داره و به محض اعدام یکیتون اون یکی روشن تر شه رنگش. تو‌ فایده ای تو این نمی بینی؟
 
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
539
پسندها
128
امتیازها
155
مدال‌ها
22
عرفان
رای سید چطوری بالقوه ست وقتی صراحتا میگه احتمال این که عوض کنم وجود داره و قطعی نیست؟ خودش داره میگه قطعی نیست تو میگی بالقوه ست؟ که عوض هم کرد.
رای عماد رو خودم گفتم.
مهدی داره میگه به رضا و عماد مشکوکم الان این میشه رای بالقوه؟ به هیچ عنوان.
درباره رای خودت هم که به اندازه کافی حرف زدم.
حالا باز بیا بگو 4 تا رای بالقوه!

فاز امشب تا ساعت 23:00 هست. فرصت رای قابل تعویض هم میشه 22:30
بعدش یک فاز دیگه هم میریم ولی بعدش میره تا فردا.
فونت بزرگ نوشتم. ببینم باز نمی‌بینین.

من تا آخر فاز نیستم دیگه بخاطر همین رایمو الان میدم، برای اوایل فاز بعد میام.

پس باید 11 میومدی

چرا 11 تا 11.5 نیومدی ببینی نتیجه فاز قبلی چیشد و فاز جدید رو شروع کنی؟

بله برنامه‌م این بود که اوایل فاز بعد بیام، اما کارم بیشتر از چیزی که فکر میکردم طول کشید و نتونستم تو این تایمی که میگی بیام. (نزدیکای ساعت 12 اومدم) هیچ بایدی وجود نداشته که تو میگی "باید" 11 میومدی. هدفت از این کارا و جو دادن ها مشخصه. من همیشه تا جایی که میتونستم تو بازی حاضر بودم و به سوال ها جواب دادم و اتهامی که تو داری بهم میزنی اصلا وارد نیست. هدفت از این کارا رو گفتم تو پست قبلم.



مملگر
من دیشب که به رضا رای دادم اون پستی که گفتی جوابمو دادی و پستی که در مورد رضا و صدرا و این که با هم یارن و اینا رو دیده بودم، اینو ندیدم شرمنده 😅 هر برنامه ای پیاده کردن تو این بازی اینه که نظرتو آروم بدی دیگه و الا مستقیم‌ بیای موضع بگیری و یکی رو اعدام کنی (مثلا رضا) و بی گناه در بیاد احتمال زیر سوال رفتن خودت بیشتر می شه. حرفت در مورد رضا‌و صدرا منطقی بود. بحث عماد و رضا هم ۵۰ ۵۰ ا نمیشه گفت کدومشون بیشتر گناهکاری بازی کرده. به همین دلیل به رضا رای دادم.
چی؟! یعنی تو کلا تو این بازی به من و عماد فقط شک داری و 50-50 رای دادی؟ این چه 50-50یی میشه مرد حساب! من با رای تو اعدام میشدم! جالبه نشستی 50-50 کردی بعد به این نتیجه رسیدی به اونی که در آستانه اعدامه رای بدم؟! خودت بودی قبول میکردی همچین استدلال مسخره ای رو؟
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

بالا پایین