برای دیدن محتوای انجمن باید ورود کنید. اگر حساب کاربری ندارید اکنون ثبت‌نام کنید.

بازی خاندان‌ها:‌ میراث نسل‌ها

آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38

تصمیم چهارم - اکسیر جادویی​


کیمیاگر جوانی وارد کاخ سهاکلاک شده و می‌خواهد با شما صحبت کند. او که پیشبند چرمی به تن و کیسه‌ای پر از بطری‌های کوچک به کمر دارد، مقابل شما تعظیم می‌کند و خود را رازیئل معرفی می‌کند، از شاگردان حکیم اعظم بولانازی که روی کیمیاگری و جادو تحقیق می‌کند.

رازیئل می‌گوید در چند ماه اخیر روی یک تحقیق محرمانه کار می‌کرده که اکنون به نتیجه رسیده است و ماحصل آن، اکسیر جادویی جدیدی است که می‌تواند توانایی ذهنی و جسمی فرد را افزایش دهد. او می‌گوید می‌خواهد دستور ساخت این اکسیر را به پادشاه تقدیم کند تا از آن برای صلاح مملکت استفاده شود.

رازیئل توضیح می‌دهد که این اکسیر از یک گیاه کمیاب و عجیب به نام نفس اژدها ساخته شده که فقط در دشت‌های گمند پیدا می‌شود. او می‌گوید این اکسیر قابلیت‌های مختلفی از جمله افزایش قدرت، سرعت و مقاومت جسمانی فرد، افزایش حواس، حافظه و هوش فرد، و افزایش روحیه، اعتماد به نفس و شجاعت را دارد.

رازیئل ادعا می‌کند که این اکسیر اعتیادآور یا مضر نیست اما عوارض جانبی‌ای دارد که بی‌خطر هستند و شامل تغییر رنگ چشم می‌شوند. همچنین در صورت استفاده‌ی طولانی‌مدت از این اکسیر، میل به خشونت در فرد بالا می‌رود. این اکسیر باید روزی یک بار نوشیده شود و تاثیرش تا چند ساعت برجا می‌ماند.

رازیئل همچنین مقداری از این اکسیر را برای شما آورده است تا امتحان کنید. شما بعد از نوشیدن این اکسیر، تمام تاثیراتی که رازئیل گفته است را حس می‌کنید. حس خوبی دارید و احساس می‌کنید قدرتمندتر شده‌اید. رازئیل می‌گوید اگر شما بخواهید، حاضر است این اکسیر را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.

بعد از رفتن رازیئل و فروکش کردن تاثیرات اکسیر، شما درباره‌ی پیشنهاد او صحبت می‌کنید.

فرزانیا، فرمانده ارشد جنگ، معتقد است که این اکسیر باید به سربازان داده شود تا قبل از نبرد آن را بنوشند و بهتر بجنگند. او می‌گوید با نوشیدن این اکسیر روحیه و عملکرد سربازان در جنگ بالا می‌رود و می‌توانند بهتر و قوی‌تر بجنگند و نیروهای بیطیس را شکست دهند. او همچنین ادعا می‌کند با این کار ممکن است خصوصیات جدیدی از این اکسیر کشف شود و بتوان اکسیر بهینه‌تری ساخت.

ساریفار، پیشکار سلطنتی، نظر دیگری دارد. او می‌گوید بهتر است این اکسیر در مقیاس بزرگ ساخته شود و به عنوان کالای تجملاتی به افراد ثروتمند فروخته شود و بدین ترتیب خزانه‌ی سلطنتی دوباره پر خواهد شد. او همچنین معتقد است با معرفی این اکسیر میان مردم و فروش آن، مردم دوباره خوشحال خواهند شد و به سطح رفاه آن‌ها افزوده می‌شود.

هاشیاکو درباره‌ی خطرات استفاده‌ی طولانی‌مدت از این اکسیر نگران است. او می‌گوید می‌توانید در عوض نمونه‌ای از این اکسیر به کشورهای همسایه بفرستید و به آن‌ها نشان دهید که به چنین اکسیری دست یافته‌اید و از آن‌ها بخواهید که در جنگ به شما بپیوندند تا دستورالعمل این اکسیر را به آن‌ها بدهید. او پیشنهاد می‌کند با این کار ممکن است گزوان و دزنیان از جنگ علیه شما دست بکشند و کوپودیه و حورزق نیز به شما ملحق شوند.

فرزانیا با پیشنهاد هاشیاکو مخالف است زیرا معتقد است نباید در شرایط کنونی دستیابی به این اکسیر را علنی کرد و برتری اطلاعاتی را از دست داد. ساریفار نیز معتقد است درصورتی که این کشورها پیشنهاد شما را قبول نکنند، علاوه بر از دست دادن اطلاعات مهم، آبرو و اعتبار شما نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

تصمیم شما چیست؟ به پیشنهاد کدام مشاور عمل می‌کنید، ساریفار پیشکار، فرزانیای فرمانده یا هاشیاکوی مخبر؟

تا ساعت ۱۱ امشب فرصت دارید که به این درخواست پاسخ دهید. همچنین در این بین می‌توانید از فرمانده ارشد جنگ، پیشکار سلطنتی و مخبر سلطنتی هر سوالی بپرسید و آن‌ها در حیطه‌ی آگاهی خود به آن پاسخ خواهند داد.
 
یاروی اصلی خاندان یاقوت
نوشته‌ها
46
پسندها
16
امتیازها
10
مدال‌ها
2
رأی به فرازنیا، 2 قدرت
 
تازه‌وارد
نوشته‌ها
26
پسندها
3
امتیازها
0
ممتنع تقویتی.
 
مافیایی
نوشته‌ها
289
پسندها
123
امتیازها
90
مدال‌ها
13
ممتنع تقویتی.
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
ممتنع تقویتی
 

FM

کارنیاموز مافیا
نوشته‌ها
735
پسندها
171
امتیازها
315
مدال‌ها
32
تقویتی
 
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
شما به رهبری خاندان فراوکیان تصمیم گرفتید طبق پیشنهاد فرزانیا عمل کنید و اکسیر را میان سربازان تقسیم کنید. این کار اثرات مثبتی روی عملکرد سربازها در رژه‌ها و جنگ‌ها داشت و به قدرت سپاهیان افرام افزود (سپاه ۳+)

همچنین اطلاعات مهمی درباره‌ی اثرات این اکسیر و عوارض جانبی آن کشف شد (دانش ۲+) که به ساخت اکسیرهای بهتر کمک کرد (واقعه دانش مثبت).

یک رویداد داستانی در خط داستانی شارلان هم رقم خورد که فردا می‌ذارم.



1701286662300.png
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: FM
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38

تصمیم پنجم - فتح قلعه‌ی لورنیاک​


پیام‌رسانی از جبهه‌ی جنگی خود را با عجله به سهاکلاک رسانده و می‌خواهد با شما صحبت کند تا خبری مهم به شما برساند. او که یک مرد جوان با بازوی زخمی نوارپیچ و چهره‌ای خسته و جنگ‌زده است، مقابل شما زانو می‌زند و می‌گوید خبری ناگوار از غرب کشور دارد.

به گفته‌ی او، قلعه‌ی لورنیاک در سوریوند به دست نیروهای بیطیس افتاده‌ است. نیروهای بیطیس و دزنیان با تمام قوا و تدبیر بالا و با استفاده از ادوات محاصره، جادوی آتش و موجودات جادویی پرنده حمله کردند. به دیوارهای قلعه رخنه کردند و با غارت قلعه تمام مدافعین را به هلاکت رساندند. قلعه‌بان لورنیاک، شجاعانه تا انتها جنگید اما به دست فرمانده نیروهای دزنیان، شهربانو سیلاسیا کشته شد.

او به شما خبر می‌دهد که اکنون دزنیان پرچم خود را در این قلعه افراشته‌ است و نیروهایشان در حال پیشروی به داخل افرام هستند. او می‌گوید این قلعه موقعیت استراتژیک جغرافیایی بسیار مهمی دارد و باید با فرستادن نیروهای کمکی به غرب، پیش از آنکه دیر شود این قلعه را پس گرفت.

هاشیاکو، مخبر سلطنتی معتقد است که باید هر چه زودتر از این شرایط جلوگیری شود. او می‌گوید دستیابی نیروهای دشمن به قلعه‌های سوریوند و شهرگان می‌تواند به نشت اطلاعات مهم افرام منجر شود و این در حالی است که لورنیاک از مستحکم‌ترین قلعه‌های سوریوند به شمار می‌رود و اگر آن‌ها توانستند لورنیاک را فتح کنند، سایر قلعه‌ها را هم می‌توانند.

هاشیاکو پیشنهاد می‌دهد که به روش دیگری با نیروهای دشمن مقابله کنید. او می‌گوید می‌تواند گروهی از نیروهای جاسوسی و نفوذی به میان لشکریان دزنیان بفرستد تا شهربانو سیلاسیا را که به نظر می‌رسد مغز متفکر و رهبر اصلی حملات دشمن باشد، مخفیانه بکشند. با مرگ شهربانو سیلاسیا، نه تنها نیروهای دشمن با سردرگمی و بی‌نظمی مواجه خواهند شد بلکه شما انتقام قتل بی‌رحمانه‌ی کارناش را نیز می‌گیرید.

ساریفار، پیشکار سلطنتی معتقد است نباید با جاسوسی و نفوذ برای قتل به مقابله پرداخت زیرا این‌ها روش‌های غیرقابل‌پیش‌بینی هستند و نمی‌توان بر آن تکیه کرد. او می‌گوید بهتر است نیروهای افرام عقب‌نشینی کنند و از قلعه‌های باقی‌مانده دفاع کنند تا از پیش‌روی نیروهای دشمن جلوگیری شود و به‌زودی، وقتی که شهریاری گلدشت به دزنیان حمله می‌کند، نیروهای دزنیان مجبور به ترک قلعه‌ی لورنیاک برای دفاع از قلمرو خودی هستند.

فرزانیا، فرمانده جنگ نظر دیگری دارد. او می‌گوید نباید دست روی دست گذاشت و نباید این شکست را پذیرفت، زیرا این کار تاثیر منفی بزرگی روی وجهه‌ی افرام دارد و افرام یک قدم به شکست در جنگ نزدیک‌تر خواهد شد. او پیشنهاد می‌کند نیروهای افرام با تمام قوا به قلعه‌ی لورنیاک حمله کنند و با برتری‌ای که از لحاظ شناخت منطقه و آن قلعه دارند، آن را پس بگیرند. او همچنین معتقد است در صورتی که نیروهای دشمن قلعه‌ی لورنیاک و مناطق اطراف را تصرف کرده و نگه دارند، به غارت و قتل عام خواهند پرداخت و باید از آن هر چه زودتر جلوگیری شود.

فرزانیا همچنین یادآوری می‌کند که در صورتی که نیروهای دشمن قلعه‌ی لورنیاک را نگه دارند، ممکن است به راز ساخت اکسیر جادویی که به سربازان می‌دهید پی ببرند و بدین‌ترتیب شما یکی از معدود برتری‌هایی که نسبت به نیروهای دشمن دارید را از دست خواهید داد.

تصمیم شما چیست؟ به پیشنهاد کدام یک از مشاوران عمل می‌کنید، هاشیاکوی مخبر (فرستادن نفوذی و قتل شهربانو سیلاسیا)، ساریفار پیشکار (عقب‌نشینی و دفاع و انتظار) یا فرزانیای فرمانده (ضدحمله و بازپس‌گیری قلعه)؟


تا ساعت ۱۱ امشب فرصت دارید که به این درخواست پاسخ دهید. همچنین در این بین می‌توانید از فرمانده ارشد جنگ، پیشکار سلطنتی و مخبر سلطنتی هر سوالی بپرسید و آن‌ها در حیطه‌ی آگاهی خود به آن پاسخ خواهند داد.
 
تازه‌وارد
نوشته‌ها
26
پسندها
3
امتیازها
0
ممتنع مدیریتی.
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
۱ رای به نفع فرزانیای فرمانده. چرا نمی تونیم هم کار هاشیاکو رو انجام بدیم هم فرزانیا؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: FM
مافیایی
نوشته‌ها
289
پسندها
123
امتیازها
90
مدال‌ها
13
ممتنع تقویتی
 

FM

کارنیاموز مافیا
نوشته‌ها
735
پسندها
171
امتیازها
315
مدال‌ها
32
تقویتی
 
یاروی اصلی خاندان یاقوت
نوشته‌ها
46
پسندها
16
امتیازها
10
مدال‌ها
2
من به کار هاشیاکو رأی می‌دم و بعدش هم می‌گم بلافاصله به نقشه فرازنیا عمل کنیم. از نظر منطقی می‌تونیم هر دو کار رو انجام بدیم و اگر خدا بخواد بهونه بیاره من آدرسش رو دارم و بهش توصیه می‌کنم همچین کاری نکنه. مرسی اه.
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
من موافق سورن ام. ولی اگه نشه جفتش رو انجام داد، ۲ رای به فرمانده جنگ
 
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
شما تصمیم گرفتید به رهبری خاندان شنارسیان به پیشنهاد هاشیاکو و فرزانیا عمل کنید.

اما به نظر می‌رسید دشمن از تصمیم شما خبر داشت. وقتی با تمام قوا به قلعه لورنیاک حمله کردید تا آن را پس بگیرید، نیروهایتان شکست بدی خوردند. ( سپاه ۲-) و نفوذی‌هایی که برای قتل شهربانو سیلاسیا فرستاده بودید شناسایی، دستگیر و اعدام شدند. (اعتبار ۱-) نیروهای دشمن روستاهای اطراف را غارت کردند و به آتش کشیدند و مردم محل را قتل عام کردند (رفاه ۱-). همچنین از طریق باقی‌مانده‌ی اکسیر در قلعه به رمز ساخت اکسیر تقویتی پی بردند. (دانش ۱-) و خزانه‌ی قلعه‌ی لورنیاک خالی و دارایی‌های آن به دزنیان منتقل شد (ثروت ۱-)

همه‌چیز حاکی از وجود یک نفوذی در شورای سلطنتی است. (واقعه منفی اعتبار)

شب خوش :دی
1701462812560.png
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
هر چی انتخاب می کردیم قرار بود ان شیم؟ :)) می گفتی رهبر نمی شدم حداقل :))
 
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38

تصمیم ششم - مشاور نفوذی​


شورای سلطنتی افرام با شرایط ویژه‌ای روبه‌رو شده است: حداقل یک نفوذی از سوی دشمنان در شورای سلطنتی وجود دارد. شما بزرگان خاندان‌های عضو شورا به یکدیگر اعتماد کامل دارید و مطمئن هستید که نفوذی یکی از سه مشاور شماست: فرزانیای فرمانده، ساریفار پیشکار یا هاشیاکوی مخبر.

شما جلسه‌ای اضطراری با حضور شخص پادشاه برگزار می‌کنید و موضوع را به پادشاه اطلاع می‌دهید. پادشاه زابیز اول که از این موضوع بسیار حیرت‌زده و غمگین است، به شما دستور می‌دهد که نفوذی را پیدا کنید، به عموم معرفی کنید و در ملا عام اعدام کنید.

پادشاه به شما می‌گوید درصورتی که نفوذی را درست شناسایی کنید، با بازجویی از او ممکن است به اطلاعات مهمی درباره‌ی دشمنان برسید. همچنین به گفته‌ی او اعتبار شما نزد مردم به این تصمیم بستگی دارد و فرصت خوبی برای بازیابی آبروی از دست رفته‌ی حاکمیت افرام است.

شما به این نتیجه می‌رسید که در صورتی که هاشیاکو را اعدام کنید، دیگر نمی‌توانید از دانش بالا و نظام اطلاعاتی و جاسوسی قدرتمند او استفاده کنید. در صورتی که فرزانیا را اعدام کنید که میان سربازان و فرماندهان سپاه به محبوبیت بالایی رسیده، روحیه‌ی سپاهیان افرام در جنگ تضعیف خواهد شد و در صورتی که ساریفار را اعدام کنید، کارهای او ناتمام خواهد ماند و سرمایه‌ی افرام آسیب خواهد دید و ممکن است به نارضایتی مردم نیز منجر شود زیرا بسیاری از افرادی که برای او کار می‌کنند بیکار خواهند شد.

در صورتی که نفوذی را درست شناسایی نکنید، عواقب نامعلومی در تصمیم‌های بعدی وجود خواهد داشت، تا زمانی که نفوذی را به درستی شناسایی کنید.

تصمیم شما چیست؟ کدام یک از مشاوران را به نفوذی بودن محکوم می‌کنید، فرزانیای فرمانده، ساریفار پیشکار یا هاشیاکوی مخبر؟

تا ساعت ۱۱ امشب فرصت دارید که به این تصمیم پاسخ دهید. همچنین در این بین می‌توانید از پادشاه هر سوالی بپرسید و او در حیطه‌ی آگاهی خود به آن پاسخ خواهد داد.
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
این هاشیاکو هر چی پیشنهاد داد بد بود. حتی اگه نفوذی نیست حقشه اعدام شه خداییش. من نظرم رو همین هاشیاکوئه. ۱ رای به نفع اعدام هاشیاکو
 
تازه‌وارد
نوشته‌ها
26
پسندها
3
امتیازها
0
اگه خائن ساریفار باشه که واقعاً خاک بر سرش که با لو‌دادن جفت نقشه‌ها، این‌همه زود دستش رو رو کرده.‌اما نمی‌خوام باور کنم این‌قدر احمق باشه. همه با خلقیات هاشیاکو‌ آشناییم؛ می‌دونیم که آدم باهوشی هست. احتمالش بیشتره که هاشیاکو از تصمیم پیشین ساریفار (عقب‌نشینی و دفاع از قلعه‌های دیگر) استفاده کرده تا با لورفتن نقشه‌ی خودش و فرزانیا، بگه که این ساریفار بود که اصرار داشت هیچ کاری نکنیم. من خودم قدرتی ندارم که رأی بدم، ولی این‌ها رو هم در نظر بگیرید.
 

FM

کارنیاموز مافیا
نوشته‌ها
735
پسندها
171
امتیازها
315
مدال‌ها
32
هاشیاکو موذیه و ممکنه خائن باشه ولی ساریفار احمقه و من از احمقا بیشتر بدم میاد، لذا 1 رای به ساریفار.
 
اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

بالا پایین