برای دیدن محتوای انجمن باید ورود کنید. اگر حساب کاربری ندارید اکنون ثبت‌نام کنید.

بازی دور شانزدهم مافیا | خون‌بَس

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
آرش

من دقیق نمی‌تونم توضیح بدم. ولی می‌تونی فرض کنی که خواستم خودمُ برای مافیا مفیستوفلس قطعی بکنم. الآن این به‌نظرم انجام شده. یعنی اگه مافیا ببره، قطعی انتخابش من هستم. یک پست دیگه البته لازمه بدم بعدا.
من چه مفیستوفلس باشم چه نباشم، این کار منطقی هست. نیست؟

از الآن هم فرض کن می‌خوام جوری بازی کنم که بی‌گناه‌ها فکر کنن من هلن هستم. می‌خوام برد دو طرفه داشته باشم. چه مفیستوفلس باشم چه نباشم. با بالایی هم تناقض نداره. با یه پست درست می‌شه اون.

حله تا این‌جا؟

اگه حل نیست، بگو ایرادش چیه.

بریم جلو. فرض کن من مفیستوفلس نیستم و حس کردم یا استدلال کردم تو بی‌گناهی. چه کاری بهتر از اون رایی که دادم می‌تونم انجام بدم؟

اون سمتش مشخصه دیگه. که من مفیستوفلس هستم. خواستم امین کی‌پی بشه ۲ رای. که بی‌گناها یک نفر دیگه رو هم بیارن در دفاعیه. چون در اون لحظه به درست یا غلط، امین کی‌پی برای بازی بی‌گناه بود با احتمال بالا. و از آرا هم معلومه دیگه. اکثرا ته گذاشتنش که قابل پیش‌بینی بود.


اینا رو که جواب دادی، در مورد این افراد هم بگو بهم:

آرا و حرکاتی که در جهت رای دادن محمدامین انجام داده، چقدر شبیه یه بی‌گناهه؟
و چقدر شبیه ادوار خودشه؟ شبیه دور یازده هست مثلا یا دوازده؟

رای ابتدایی و تغییر رای محمدحسین واقعی و صادقانه و نادانسته بود یا دانسته و عمدی و مظلوم‌نمایانه؟

آیا رامتین برای بازی سفید است؟ آیا برای تو سفید است؟ نسبی منظورمه، نه قطعی. اگه من با اون پست نمی‌گفتم رامتین گناه‌کاره و رای می‌دم، آیا رامتین گزینه اعدام نبود باتوجه به بحث‌هاش خصوصا با تو؟
توجه کن که بازی هیچ گزینه واضحی بعد از گادکش شدن اشکان نداشت. و کاملا ممکن بود هرکسی اعدام بشه.

و نهایتا، ۶ نفر دیگه رو بگو اگه مافیا بودن، رای‌ـشون چه‌جوری می‌شد؟
تو الآن بهترین فرد برای پاسخ به این سوال هستی. چون نقش خلفی مشخص شده. و لباس هم نیست. مافیا لباس بی‌نقش نمی‌ده به خلفی.
و تو تنها کسی هستی که علم داره به نقش خودت.
من شاید با اطلاعاتی که دارم یا ندارم، بتونم حدس بزنم. شایدم علم دارم بهت از دید بازی. ولی قطعی نیست نه برای تو نه برای بازی با هیچ نقشی.

اینا رو بگو بریم جلو.

کی‌پی

امین جان، خیلی از بازیکنا می‌تونن پدرخوانده باشن در این بازی. اصلا این‌جوری نیست که مثلا فقط آرش و یه نفر دیگه بتونن باشن.
اگه پیش‌فرضت سیدبندی هست که ما مدت‌هاست ازش عبور کردیم، محمدامین هم می‌تونه پدرخوانده باشه. محمدحسین هم می‌تونه. رامتین هم می‌تونه. رضا هم می‌تونه. اینا یا قبلا نقشی در چنین رده‌ای بازی کردن یا رده بالاتر:)) بازی کردن.
تنها کسی که جز تو از سیدبندی در می‌ره، هادی هست که قبلا نقش این‌چنینی یا نداشته یا یادم نیس. ولی جفت‌تون ممکنه مافیا یا جلاد باشید.
سیدبندی، ریسمان پوسیده هست و گورستان سایت پره از افرادی (نقش منظورمه) که گول سیدبندیُ خوردن.
 
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
پویا
باید به حرفات فکر کنم و پست‌ها رو دوباره بخونم و رای‌ها رو دوباره بررسی کنم. جوابت رو می‌دم. فعلا اینکه اون توضیحی که ازت خواستم منطقی و اوکیه. رایت رو هم نمیدونم اگه هلن بودی می‌شد بهتر بدی یا نه، باید بررسی کنم.

ئههه پویای زرنگگگ. تازه می خواستم این ایده رو بدم که به رامتین رای بدیم پویا رایش موثر شه :))
به هر حال. آرش که فکر می کنم دفاعیه بیاد و رای فری موثر شه. از نظر من یکی از افرادی که رای پرت می خواد بده به امین کی پی بده رای پویا هم موثر شه.
این در نگاه دوم خیلی عجیب اومد به نظرم. تو مگه نمی‌گفتی پویا مفیستوفلسه؟ امین کی‌پی رو هم بهش شک نداشتی و حتی می‌گفتی با هم هم‌مسیرین. چرا باید بخوای امین‌کی‌پی بیاد دفاعیه، صرفا به خاطر اینکه رای پویا (مفیستوفلس تو) موثر محسوب بشه؟ بعد حتی اگه به امین‌کی‌پی شک گناهکاری داشتی و فکر می‌کردی اسمش به پویا اعلام شده باز هم منطقی نبود چون پویا مرض نداره به کسی که بهش اعلام شده رای بده اونم رای دوم، یعنی فکر می‌کنی این که یکی بیاد رای پویا رو به رای موثر تبدیل کنه و پویا رو درجا ببازونه به ذهن پویا نرسیده بوده که این حرکت رو زدی؟ به نظرم صرفا می‌خواستی تعداد افرادی که می‌رن دفاعیه بیشتر بشه یا حالا شاید قصد داشتی از یه نفر محافظت کنی که نره دفاعیه. عجیب بود حرکتت. از اون عجیب‌تر که رامتین هم می‌گه منطقیه و رای می‌ده :|

امین کی‌پی

اون «حست» که از روش به خلفی رای دادی و می‌گفتی ربطی به بحثش با رضا هم نداره رو توضیح بده.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya

FM

کارنیاموز مافیا
نوشته‌ها
735
پسندها
171
امتیازها
315
مدال‌ها
32
امروز ممکنه من نرسم زیاد به بازی ولی از فردا باز میام برای صحبت کردن ( مثل دوست خوب و خوشتیپ پویا فکر نمیکنم بچه زرنگم) فقط چند تا نکته رو بگم بهتون:

من ته تهش یا هلنم یا مفیستو، و با توجه به اینکه نقش مقابلم پویاست همون اول بازی پذیرفتم که ممکنه در پایان من و اشتباه حدس بزنند و مشکلی باهاش ندارم(معنیش این نیست که ناامیدم و تلاش نمیکنم). از اول بازی بهتون گفتم ذهنتون و درگیر این دوتا نقش نکنید، که اگر من در یک پست، یک جمله ام مغرضانه به نظرتون رسید، کل سیستم اعتقادیتون به هم نریزه.

بعضی دوستان خودخواسته بالکل رهبرا رو نادیده گرفتن و حتی بعضیا پستامونم نمیخونن، اینکه کلا نادیده بگیری با اینکه بترسی روت تاثیر بزاره خیلی فرق داره. اگر قراره من و پویا نادیده گرفته بشیم دیگه چرا توی تاپیک بیایم؟ میریم تو همون گروهمون خیر و شر بازی میکنیم.

در مورد آرش، من فعلا این فاز میخوام به سایر بازیکنان بیشتر برسم شاید نکته ای پیدا کردم، علی الخصوص محمد حسین و محمد امین که توی سایه ترین بازیکنا بودن، فکر میکنم منطقی هم همین باشه، باید همه رو به شکل مساوی بررسی کرد و ذهن و باز نگه داشت (البته اگر افتخار بدن و بیان تو بازی). اما هنوزم معتقدم که نگارش اون پست آرش مشکل داشته و به خودم کامل حق میدم که چنین برداشتی کنم از حرفش، و جواب هایی هم که داد، اصلا خوب نبود، ولی این حرکتش هم بی سابقه نیست در بیگناهیاش، این رو هم در نظر میگیرم.

در مجموع عملکرد بیگناها رو متوسط ارزیابی کردم تا این لحظه. من در ابتدای بازی قصد نداشتم مستقیم در بازی دخالت کنم و فقط میخواستم برم رو منبر که پویا رو خنثی کنم(:دی) مثل همین پست، اما الان شرایط سخت تر شده و باید به جای بیگناها پرسش و پاسخ کنم. اگر کسی هست بین بیگناها که فکر میکنه من هلنم و قصد گول زدن! ـش رو ندارم، لطفا ذهنتو باز کن و همه رو بررسی کن نه فقط یک گزینه. پویا با اینکه شر خالصه اما حرفای خوب هم میزنه: یکیش همین بود که به هادی گفت، که اگر تنها گزینه ات بیگناه از آب درومد میخوای چیکار کنی؟ هرچی که لازم بوده درباره آرش گفتی، اگر بی گناهی وقت و انرژیت رو تقسیم کن بین سایر گزینه هات.

یک بار دیگه میگم: نگذارید کسی توی نقطه کورتون قرار بگیره.
 
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
عزیزم می‌دونم به خاطر قیافه‌ام نبوده و حتما شک بیشتری داشتی که اولویت اول دادی، می‌گم چرا شکت به من بیشتر از دو نفر دیگه بوده. تا دیروز که اتهام خاصی به من نزدی و هر چی هم گفتی در حد ابهام و سوال بوده که همه‌اش رو جواب دادم و چیزی نگفتی.
مشکل اینه امینِین (دو امین) در حد‌ ابهام و سوال هم نبودن. باید اولویت میدادم دیگه؟
……………..

آقا من به خاطر نوع بازی و مخصوصا رای ها و بعدش اولویت بندی محمد حسین، به شدت بهش مشکوک شدم.

حقیقت اینجاست که من قطعیتی روی اولویت هام نداشتم. دفاعیه آرش بنظرم بهتر از دفاعیه امین بود و بین هر سه امین کی پی برام بیگناه تر بود. از امین معذرت میخوام اگر بیگناه بود.

جالبه واقعا هم محمدامین هم محمدحسین با این همه دبدبه و کبکبه گفتن به خاطر دفاعیه اونطوری اولویت دادن 😐🚶‍♂️

این‌ چرا نوشنه ویرایش
تکذیب میکنم

آها ادغام پستا رو مینویسه ویرایش
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
درباره‌ی نقش خلفی من واقعاً فکر نمی‌کردم بی‌گناه بی‌نقش داشته باشیم با وجود چند نقشِ جدیدی که این دور اضافه شد. شک دارم سر این موضوع واقعاً. لطفاً بقیه هم یه نظری بدن درباره‌ش.
آها بعد در این مورد. باید بگم که هیچ شک و شبهه ای نیست و احتمال قریب به یقین خودش از گاد خواسته بهش بی گناه بی نقش بده.

ضمنا به قول مفیس سابق و هلن نمای فعلی، مافیا لباس بی نقش نمیده به خلفی.

حرکتت. از اون عجیب‌تر که رامتین هم می‌گه منطقیه و رای می‌ده :|

در این مورد هم یه توضیحی بدم
حقیقتش من دقیق شرایط رو نخونده بودم و فکر میکردم این توی برد و باخت مفیس تاثیر داره. امروز دقیق خوندم دیدم اصلا تاثیر نداشت و الان اون منطقیه رو تکذیب میکنم. دیروز وقت تنگ بود دیگه یهو به نظرم رسید منطقیه بعدا خوندم دیدم منطقی نبود =))
 
آخرین ویرایش:
  • Smile
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
بریم جلو. فرض کن من مفیستوفلس نیستم و حس کردم یا استدلال کردم تو بی‌گناهی. چه کاری بهتر از اون رایی که دادم می‌تونم انجام بدم؟

اون سمتش مشخصه دیگه. که من مفیستوفلس هستم. خواستم امین کی‌پی بشه ۲ رای. که بی‌گناها یک نفر دیگه رو هم بیارن در دفاعیه. چون در اون لحظه به درست یا غلط، امین کی‌پی برای بازی بی‌گناه بود با احتمال بالا. و از آرا هم معلومه دیگه. اکثرا ته گذاشتنش که قابل پیش‌بینی بود.
اگه من برات بیگناه بودم و می‌خواستی من رو از اعدام نجات بدی، بهتر نبود رای به گزینه‌ای بدی که احتمال می‌دادی گناهکار باشه یا حداقل بقیه بهش شک داشته باشن و احتمال اولویت آوردنش بیشتر از من باشه؟ چون امین‌کی‌پی که مشخص بود کمتر از من اولویت می‌آره، خودتم می‌گی قابل پیش‌بینی بود. این چطوری می‌تونسته من رو نجات بده؟

آرا و حرکاتی که در جهت رای دادن محمدامین انجام داده، چقدر شبیه یه بی‌گناهه؟
و چقدر شبیه ادوار خودشه؟ شبیه دور یازده هست مثلا یا دوازده؟
اون حرکتش که اشاره کردم که می‌خواست رای تو رو موثر کنه عجیب بود برام، یعنی محمدامین بیگناه‌ هم از این حرکت‌ها می‌زنه منتهی وقتی سودی داشته باشه، سودش رو الان نمی‌فهمم چی بوده خصوصا وقتی تو رو مفیستوفلس در نظر گرفته.
درباره‌ی رای خودش هم اینکه از روی دفاعیه اولویت پایین‌تر از خلفی به من داد عجیب بود یه کم، چون من سوالاتی که ازم پرسیده بود رو قبل دفاعیه همش رو جواب دادم و اگر بیگناه بود و نظرش عوض شده بود می‌تونست قبل از دفاعیه رایش رو عوض کنه. واقعا تو دفاعیه چیز جدیدی نگفتم که بخواد نظرش رو عوض کنه بیشتر وصیت بود. این حس رو دارم که می‌خواسته من برم دفاعیه هرطور شده و حدس می‌زده من بالاتر از خلفی رای می‌آرم شاید و می‌دونسته که بیگناه اعلام می‌شم به خاطر همین خودش اولویت اول نداده به من.
شبیه ادوار قبلیش رو هم نمی‌دونم. محمدامین همیشه از این حرکات عجیب‌غریب سر اعدام می‌زنه ولی برای تشخیص نقشش باید دید از اون حرکات چه سودی مد نظرش بوده برای شهر. الان درک نمی‌کنم که یه بیگناه چه سودی از این حرکات به شهر اضافه می‌کنه.

رای ابتدایی و تغییر رای محمدحسین واقعی و صادقانه و نادانسته بود یا دانسته و عمدی و مظلوم‌نمایانه؟
برای من عجیبه که کسی یادش رفته باشه پویا قراره به رامتین رای بده اونم بعد از اون همه بحث که سرش شد. منتهی اینکه صرفا خواسته رای پرت متقابل به رامتین بده و این‌ها برام قابل درکه اگه واقعا یادش رفته باشه که تو قراره به رامتین رای بدی. از اونور سودی هم برای حرکتش نمی‌تونم متصور بشم، یعنی برفرض می‌دونسته که تو هم قراره به رامتین رای بدی، و عمدا رای دوم به رامتین داده، که بعد رایش رو عوض کنه به یه نفر دیگه (فکر هم نمی‌کنم حدس زده باشه تو میای به همون نفر رای می‌دی :))) خب کلا کل این تحرکات برای یه گناهکار چه سودی داره؟ نمی‌تونم این رو به گناهکاری ربط بدم لزوما.
ولی درباره‌ی محمدحسین به بازیش که فکر می‌کنم گزینه نداشت اصلا اونم بعد از این همه بحث. این کمتر به محمدحسین بیگناه شبیهه. یادمه اون دور که با هم مافیا بودیم هم رای دادن براش سخت بود و گزینه پیدا نمی‌کرد. به خاطر همین بیشتر باید حواسم بهش باشه.


آیا رامتین برای بازی سفید است؟ آیا برای تو سفید است؟ نسبی منظورمه، نه قطعی. اگه من با اون پست نمی‌گفتم رامتین گناه‌کاره و رای می‌دم، آیا رامتین گزینه اعدام نبود باتوجه به بحث‌هاش خصوصا با تو؟
توجه کن که بازی هیچ گزینه واضحی بعد از گادکش شدن اشکان نداشت. و کاملا ممکن بود هرکسی اعدام بشه.
آخه بحث‌های من با رامتین معلول اعلام رای تو بود، یعنی تو اگه نمی‌گفتی به رامتین رای می‌دی رامتین هم اون واکنش رو نشون نمی‌داد و من هم باهاش بحث نمی‌کردم.
برای بازی سفید نیست به نظرم ولی جاش خوبه. برای من نسبتا بیگناه‌تر بود نسبت به سایر افراد، دلیلش هم کلیت بازی و حس پستاش بود. فکر هم نمی‌کنم اگه اون بحث پیش نمی‌اومد کلیت بازیش چیز متفاوتی می‌بود. و نه فکر نمی‌کنم رامتین گزینه‌ی اعدام می‌بود فاز قبل.
چیزی که برای من درباره‌ی رامتین مشکوک شد همونه که گفت حرکتی که محمدامین پیشنهاد داده منطقیه و به امین‌ کی‌پی رای داد. خصوصا چون رامتین هم اعتقاد داشت تو مفیستوفلسی. منتظر توضیحش هستم.


و نهایتا، ۶ نفر دیگه رو بگو اگه مافیا بودن، رای‌ـشون چه‌جوری می‌شد؟
این سخته. :))

بازیکنرای اولیهرای نهاییاولویت ۱اولویت ۲اولویت ۳
امین خلفیرضارضاآرشکی‌پیخلفی
پویارامتینامین کی‌پیکی‌پیخلفیآرش
محمدحسینرامتینامین‌ کی‌پیخلفیآرشکی‌پی
آرشهادیامین خلفیخلفیکی‌پیآرش
فریآرشآرشآرشخلفیکی‌‌پی
هادیآرشآرشآرشخلفیکی‌پی
محمدامینآرشآرشخلفیآرشکی‌پی
رضاامین خلفیامین خلفیخلفیکی‌پیآرش
امین کی‌پیامین خلفیامین خلفیخلفیآرشکی‌پی
رامتینمحمدامینامین کی‌پیآرشخلفیکی‌پی

خلفی که مافیا نبوده احتمال ۹۹ درصد

محمدحسین که رای‌های پرت داد و با افراد داخل دفاعیه هم کنتاکتی نداشته بود آن چنان و حتی نظری هم نداده بود. ولی از اونجایی که گفته بود دوگانه‌ی آرش و هادی واقعی‌ترین دوگانه‌ی بازیه، می‌تونست به من هم اولویت اول بده به نظرم. در کل به نظرم مافیا در صورتی رای پرت می‌ده که اعضای خودش توی دفاعیه نباشن. در کل به نظرم محمدحسین مافیا باشه همین رای رو می‌ده.

خودم اگه مافیا بودم رای ابتداییم رو تک رای به هادی نمی‌دادم وقتی کسی جز خودم به هادی شک نداره و احتمال دفاعیه رفتن و اعدام خودم هست. دلیل تغییر رایم هم این بود که اگه من و کی‌پی می‌رفتیم دفاعیه من احتمالا اعدام می‌شدم و خب تنها کسی که از نقشش مطمئنم خودمم.

هادی رایش طوری بوده که نمی‌شه به نقشش ربط داد. اینکه اگه مافیا بود اونجوری سمت آرش نمی‌اومد هم اوکی ولی وقتی از همین استفاده می‌کنین که بگین بیگناهه، به این فکر کنین که شاید نقشه و هدفش همین بوده اصلا.

محمدامین اگه مافیا بود به نظرم همین رای رو می‌داد چون تا قبل دفاعیه جو روی اعدام من بود و خب می‌دونسته اگه من بیگناه اعدام بشم با اون رای سومی که به من داده چه شکی می‌آد روش. به خاطر همین احتمال می‌دم اگه مافیا باشه یارش از بین کسایی باشه که اولویت اول به من دادن یعنی هادی و رامتین.

رضا رایش به نظرم با بازیش همخونی داشت و اوکی بود، اگه مافیا بود هم کی‌پی رو می‌ذاشت آخر به نظرم و من رو می‌ذاشت دوم. این که من رو گذاشته آخر هم به اینکه به اعدام من و جوی که شکل گرفته شک کرده بود می‌خونه.

امین کی‌پی به نظرم اگه مافیا باشه حرکتش حرکت خوبی بوده برای اینکه به جز من یک بیگناه دیگه رو هم بیاره دفاعیه. چون خلفی یه میزان نزدیک به کافی روش شک وجود داشت و چرخش یهویی امین کی‌پی روی خلفی بود که اون رو اورد داخل دفاعیه. ولی بیشتر حس جلاد بهش دارم تا مافیا.

رامتین هم رای‌هاش رو نفهمیدم اصلا. رای اول پرت، رای دوم برای موثر کردن رای پویا. سودش برای بیگناه رو نمی‌دونم چی می‌تونه باشه. اولویتش هم به نظرم بیشتر شبیه این بود که صرفا خواسته بود که به کسی رای بده که بیشترین کنتاکت رو باهاش داشته، چون اگه دو به شک باشی و بعد از اون دفاعیه امین، امین رو پایین‌تر از من بذاری قابل درک نیست برام.


این تحلیل رای‌ها رو جز پویا از بقیه هم می‌خوام که بخونن. کسانی که این فاز بهشون مشکوک شدم محمدامین و رامتین و بعد از اون محمدحسین و امین‌کی‌پی هستن. هادی هم منتظرم اگه بیگناهه صحبت کنه.

مشکل اینه امینِین (دو امین) در حد‌ ابهام و سوال هم نبودن. باید اولویت میدادم دیگه؟
……………..

آقا من به خاطر نوع بازی و مخصوصا رای ها و بعدش اولویت بندی محمد حسین، به شدت بهش مشکوک شدم.



جالبه واقعا هم محمدامین هم محمدحسین با این همه دبدبه و کبکبه گفتن به خاطر دفاعیه اونطوری اولویت دادن 😐🚶‍♂️

این‌ چرا نوشنه ویرایش
تکذیب میکنم

آها ادغام پستا رو مینویسه ویرایش

تو مگه نمی‌گفتی پویا مفیستوفلسه؟ چرا خواستی رایش رو موثر کنی؟ رای موثرش اگه مفیستو باشه درصورتی باعث باختش می‌شه که امین کی‌پی بهش اعلام شده باشه، پس اگه امین کی‌پی بیگناهه چرا خواستی رای پویا رو موثر کنی و امین کی‌پی رو بیاری دفاعیه، اگه هم امین کی‌پی گناهکاره و به پویا اعلام شده پس چرا اولویت بهش ندادی؟
 
مافیایی
نوشته‌ها
213
پسندها
252
امتیازها
95
مدال‌ها
11
سلام مجدد .

بجز خودم، 6 نفر دیگه تو بازی هستن، که شامل 3 بیگناه و 1 فرعی و 2 مافیا ن .

مافیای اول که آرشه، واضح و مشخص . از نظرم آرش 70% گادفادر، 20 % مافیا ، 9 % فرعی و 1% بیگناه می تونه باشه .
یار آرش برام بین این 3 تا گزینه هستن که درصدشونم میگم خدمت تون :

1- رضا :
بچه که بودم، معلم یه خاطره ای برامون تعریف کرد، مصداق بارز رضاست الان :دی میگفت شما اگه بری تو یه جلسه سخنرانی کنی، کلی هم نکات مثبت بگی، کلی هم حرفات بدرد مردم بخوره ولی اگه تو همون جلسه پات پیچ بخوره و بخوری زمین، تمامی افراد اون جلسه اگه کل حرفات رو یادشون بره اون پیچ خوردن پات یادشون نمیره :دی رضا هم الان همینه . من با فکت، دلیل، استدلال و حس م به آرش تارگت می زنم، این همه شور و عشق و اشتیاقمو برا بردن شهروندا رو نمیبینه، ولی میاد بگرده تو پستم تا هرجوری شده یگیری بهم بده :دی اصلا هم کاری با ماهیت حرفام نداره . احتمال 60% مافیا، 20% فرعی و 20% شهرونده . امیدوارم اگه شهروند هستی امروز مسیر درست بازی رو تشخیص بدی .

2- محمد حسین :
من کلا این دور نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم متاسفانه ، اگه شهروندی که افتضاح بازی کردی تا الان . ولی بعید می دونم همچین پلیر بدی باشی . خودت معتقدی پویا ممفیست و فری هلنه ، بعد حرف های من و هلن بازیت رو ایگنور می کنی میری اولویت میدی به خلفی ای که کلا راجع بش نظر خاصی ندادی ؟ مگه مهم ترین دوگانه ی بازی من و آرش نبودیم ؟ رای به خلفی چی بود دادی الان ؟ من این دور اصلا بازیِ شهروندی تو نمیبینم، احتمال 60% مافیا، 20% فرعی و 20% شهروند برا محمد حسین میدم .

3- محمد امین :
محمد امینم بشدت مشکوک بود . خوب خودشو رسوند به بحث ها، خوبم سوال و جواب کرد ولی با این که میدونست گره ی شهر آرشه، به خلفی رای داد (!) . اگه تجربه ای نداشت تو بازی، قبول می کردم دفاعیه ی آرش ممکنه روش تاثیر گذاشته باشه . ولی محمدامین همون کُنده اس که ازش دود میاد، نمی تونم قبول کنم صرف یک دفاعیه بیاد و آرشُ ولکنه و به خلفی رای بده . برای ایشونم 55% مافیا، 25% فرعی و 20% بیگناه درصد میدم .

از بین 3 دوستِ بالا، حداقل یه شهروند داریم که گول خورده . یک مافیا و یک فرعی هم می تونه توشون باشه ولی چیزی که مهمه اینه حداقل یک شهروند هست بین این عزیزان . امیدوارم اون شهروندِ دریچه های مغزشو باز کنه و بتونه درست تصمیم بگیره . چون تا اینجای کار نتونسته در راستای برد شهروندا بازی کنه .

این فاز کاری که برای خودم در نظر گرفتم اینه اون شهروند گول خورده رو بتونم پیداش کنم و لینک شم باهاش تا با حذف گزینه، نفر بعدی خیلی راحت تر پیدا شه .

خودم که هیچی، بنظرم رامتین و امین AKP نمی تونند مافیا باشند . 60% بیگناه و 40% فرعی میبینمشون .

مشخصه که دیشب حتما مافیا می خواسته شهروند بندازه بیرون . به هر طوری که شده . از اونجایی که من یک مافیا رو آرش میبینم معتقدم حتما یارش هم به خلفی رای داده تا تو بازی بمونه . خداییش شما دفاعیه ی آرش رو ببینید (!) با این شروع میشه که دیگه با یوزر اصلی بازی نخواهم کرد ! یعنی خودشم قبول داشته میره بیرون به عنوان یه گناهکارم میره بیرون :دی ولی آرش جان دلیلی که به شما میگم گناهکار صرفا سید بندی نیستش . چندین چیز رو کنار هم گذاشتم که اینطوری بهت اتهام می زنم . وگرنه اگه صرف سید بندی باشه رامتین، محمدحسین و محمد امینم می تونن هر کدوم شون گادفارد باشن :دی شما چیزی بیش از سید بندی ارائه کردی که گزینه ی اصلیم شدی .

من حرفامو در موردِ آرش زدم و حتما هم بهش رای میدم در این فاز . نمی خوام هی حرف های تکراری رو تکرار کنم . تنها در صورتی به آرش رای نمیدم که یک گزینه ی بالای 95% پیدا کنم که بعیده :دی

-----------

و اما پویا جان، خوب داری از هم تیمی هات دفاع می کنی، خوشمان آمد :دی من وقتی شمارو ممفیستِ بازیم میبینم، دلیلی نداره به پیشنهاد، کمک یا راهنماییت گوش بدم . شما داری برا برد خودت بازی می کنی و منم برا برد شهر . اگه حرفی بزنی که به برد شهر کمک کنه حتما ازش استفاده خواهم کرد . حالا می خواد از جانب شیطان باشه که باشه . مفت باشه کوفت باشه :)) ولی خب وقتی من رو جلاد یا مافیا در نظر میگری و آرش رو تک شهروندِ نمایانِ بازی، حرفی باقی نمی مونه بین من و تو :دی
 
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
مرسی از آرش و بقیه دوستانی که بعد از پست‌های من پست دادن.
من صبر می‌کنم تا افراد دیگر هم وارد بازی بشن، بعد جواب آرش و بقیه اگه سوال داشتید می‌دم.
این فاز هم فعلا از آداب معاف شدید، برید حال کنید.

فقط،
هادی:
اون بخش اول درست. منم هیچ‌جا نگفتم که هلن هستم.
ولی فری گفته. درسته؟ فری برای به قول خودت شهر شما چه کاری کرده؟:دی
یعنی جز بازی شر خالص من، چه دلیلی داری که بگی فری هلن هست.
ولی بخش دوم، اصلا نگفتم آرش تک‌شهروند نمایان هست. گفتم داره درست بازی می‌کنه. شاید گناه‌کار باشه از هر نوعی. باهاش گفت‌وگو کردم که به یه نتیجه‌ای برسم.
در مورد خودت هم گفتم می‌تونی مافیا یا جلاد باشی، مثل بقیه. از دید من هیچ بازیکنی الآن سفید نیست. هیچ بازیکنی هم سیاه نیست.

پستت خوب بود آفرین، سوای درصدها و اعلام شک‌ها.

آها یه چیزی هم در مورد دوست خوب‌وخوش‌تیپم بگم. من یه پست دادم گفتم دوست دارید هلن باشم یا نه. اول لایک زد بعد رفت برعکسش کرد چند دقیقه بعدش.:))
من بقیه رو می‌فهمم چه لایک زده باشن چه برعکسش چه هیچی نزده باشن با هر نقشی. اینُ نمی‌فهمم.
 
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
هادی

چه چیزی جز سیدبندی باعث شده من گناهکار ۹۹ درصدت (!) باشم خب؟ میگم دلایلت رو بگو نمی‌گی، بعد میگی ۹۹ درصد گناهکاره خب قبول کن اینا نمیخونه با هم دیگه. شما دلایلت رو توضیح بده، اگه منطقی بود و من جوابی نداشتم خودم خودمو گادکش می‌کنم از بازی می‌رم بیرون نقشمو همه ببینن.

اگه بیگناهی و دلیلت اینه که رای متقابل بهت دادم، خودتو بذار جای من ببین اگه بیگناه باشی و یکی با اون دسته از دلایل یه راست بیاد بگه رایم قطعی و حتمی آرشه و آرش پدرخوانده‌ست، چی‌کار می‌کنی؟ بوسش می‌کنی؟

اگه هم مشکلت اینه که چرا یهو چسبیدم به تو و بقیه گزینه‌هام رو ول کردم، اصلا اینطوری نبود خب همون دیروز هم گفتم با اینکه رای اولم هادیه ولی همچنان حواسم به بقیه هست و ممکنه عوض شه. بحث‌های قبلش هم به فراموشی نسپردم قطعا با خلفی و رامتین و … و بعدش توی یه پست جمع‌بندیشون کردم همه بحث‌ها رو که می‌تونی بخونی. مگه حتما چون با کسی بحث کردم باید ازش گناهکار دربیاد و بهش رای بدم. این وسط تو از آسمون نازل شدی روم برام گناهکار شدی دیگه. برای خودت پیش نمیاد یکی با یه حرکت برات گناهکار بشه؟

من نمیدونم تو بیگناهی یا گناهکار، ولی دلایلی که برای بیگناهیت میگی دقیقا می‌تونه دلیل گناهکاریت باشه، ینی اومدی روی من که بعد بگی اگه گناهکار بودم مگه مرض داشتم برم سمت آرش. اینطوری از اعدام من هم می‌تونی در بری. قبول نداری که ممکنه و این حرفت دلیل بر بیگناهیت نمی‌شه؟
 
  • Dislike
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
گادکش می‌کنم چیه. یعنی من بی‌کار بودم باهات بحث کردم؟:))

می‌فهمم چی می‌کشی پسرم. ولی احساسات پرخروشتُ سعی کن کنترل کنی.
 
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
هرکی که متهم واضح و نظر کلی در مورد افراد نداشته باشه، با فری روش اجماع خواهیم کرد.

اگرم درصد بلد نیستید بدید، یه چیزی بگید موضع‌تون کاملا مشخص باشه مثل بقیه افرادی که گفتن. آفرین.
 
  • Smile
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sadra
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
آرش

جوابتو دادم دیگه. پست آخرم رو بخون

درصدام هم فردا میگم
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
رامتین ندیده بودم پستت رو.


در این مورد هم یه توضیحی بدم
حقیقتش من دقیق شرایط رو نخونده بودم و فکر میکردم این توی برد و باخت مفیس تاثیر داره. امروز دقیق خوندم دیدم اصلا تاثیر نداشت و الان اون منطقیه رو تکذیب میکنم. دیروز وقت تنگ بود دیگه یهو به نظرم رسید منطقیه بعدا خوندم دیدم منطقی نبود =))
خب وقتی دقیق نخوندی چرا میای از روی حرف یکی دیگه فردی که بهش هیچ شکی نداری رو میفرستی دفاعیه. عجبا :|
فکر می‌کردی چجوری این توی برد و باخت مفیستو تاثیر داره؟ ینی مثلا فکر کردی مفیستوفلس به بیگناه رای بده می‌بازه یا چی؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: FM
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
رامتین ندیده بودم پستت رو.



خب وقتی دقیق نخوندی چرا میای از روی حرف یکی دیگه فردی که بهش هیچ شکی نداری رو میفرستی دفاعیه. عجبا :|
فکر می‌کردی چجوری این توی برد و باخت مفیستو تاثیر داره؟ ینی مثلا فکر کردی مفیستوفلس به بیگناه رای بده می‌بازه یا چی؟
دوست مکارم گولش زده.:دی
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
سلام.
امیر کی پی
من واقعا ناراحت میشم اگر تو مافیا باشی و مافیا اینجوری بخواد بازی رو ببره. من تحلیل های بازی قبلیتون رو خوندم که بعضا تحسین کرده بودین سیاست یه گوشه نشستن و نون و ماست خوردن رو. من خوشم نمیاد از این کار اونم توی این سبک بازی که فیدبک رو توی ریل-تایم نمیگیری از بازیکن ها. از وقتی وارد بازی شدی که جنگ های دو نفره بازی شکل گرفته بود و بازیکن ها بسته بودن طرفشون رو بندازن بیرون. پس این دیر وارد شدن رو دلیلش رو همون مشغله میزارم و خلاصه اینکه من به این دلیلی که گفتم بازیم رو روی بیگناهی تو بستم و مافیام رو از بین بقیه میخوام پیدا کنم. اگر بهش ببازم هم مشکلی ندارم. یه سری چیزا هم میتونم بگم مث اینکه تو که وقت نکردی تو جریان بازی شرکت کنی تا لحظه های اخر چطور انقد به همه پست های بچه ها سریع مسلط شدی و از این حرفا یا اینکه چرا گفتی یکی رای پویا رو موثر کنه (توضیح بیشترش رو وقتی درباره رامتین حرف میزنم میگم) ولی گفتم نمیخوام اینجوری فکر کنم. جدای از این ها هم از پست ها و تحلیل هات خوشم میاد و حس مافیایی اصلا ازشون نمیگیرم. پس کلا بیگناه دارمت. امیدوارم درست باشه و متقابل.
تو یه گوشه نشستن و نون و ماست خوردن که هیچوقت تحسین نشده پیش ما. اگه دور یازده رو می گی خود دور رو باید بخونی که چرا سیاست توش مهم بوده بازم نه یه گوشه نشستن. من تلاشم رو از دور 12 کردم که اینجوری نشه که دیر بیام. متاسفانه نتونستم بیام این بازی زودتر. چرا مسلط بودم؟ تو پست اولم گفتم که تا صفحه 8 با گوشی دنبال کرده بدم منتها چون می خواستم پست درست و حسابی بذارم وایسادم پشت لپتاپ برم. رای پویا رو هم توضیح می دم. خوشحالم که بیگناه داریم.

رامتین
الان باور کنم محمد امین به خاطر یه دفاعیه انقدر تحت تاثیر قرار گرفت
من یکی از مشکلات اصلیم تاثیر گرفتن بیخود از دفاعیه هاست. اصلا این پست پویا راجع به دفاعیه انگار برای من نوشته شده.

پویا
قرار بود با من دو نفره صحبت کنی. چی شد؟

رضا
چیزایی رو که توضیح دادی من جواب دادم. که این حسی که روی اجماع گرفتی با توجه به اینکه مافیا کلا دو نفره معنا نداره اصلا. واسه اون 5-6 نفره اس. بعد از اون، بازی خود آرش رو بیخیال شدی و بر اساس بازی دیگران تصمیم گرفتی؟ یا مشکلی با بازی آرش نداشتی کلا؟
یه بار هم گفتی از هادی ایراد گرفته بودم ولی به آرش رای دادم.
این رو فکر کنم از آرش و رامتین هم شنیدم پس یه بار دیگه دعوتتون می کنم اون پست من رو بخونید که به هادی چقدر و چه ایرادایی گرفتم به آرش چقدر و چه ایرادایی. مقایسه کنید. در نهایت هم همون مسئله هادی اگر گناهکار بود کامیکازه براش منطقی نبود هست.

آرش
تو که الان بعد از اعدام خلفی از عالم و آدم طلبکاری، قبول داری که خودت کسی بودی که خلفی رو پوش کردی سمت اعدام دیگه؟
جالبه. مفیستوت رو پیدا کردی داری باهاش بازی می کنی دیگه؟ من خلفی رو پوش کردم؟ من نظرم رو راجع به همه بازیکنا گفتم. هم تو هم خلفی برای من مشکوک بودین اما من به خلفی رای اولیه هم ندادم! رضا (که مشکوک به سیو کردن توئه با اون اولویت هاش)، امین کی پی و خودت فرستادینش دفاعیه. توی پستم هم راجع به امین خلفی هیچ چیز اضافه ای نگفتم که دیگران نگفته باشن. در نتیجه این که تو و پویا به زور می خواید بندازین گردن من مسخره اس.
حالا جالب چیه؟ کی گفت از این حجمه روی آرش راضی نیستم و رای به امین خلفی داد؟ کی رای ورود به دفاعیه رو به امین خلفی داد؟ خودت رو که ول کردی ایرادی نداره اما چجوری رضا رو کاری نداری و می گی کار من بوده؟
این در نگاه دوم خیلی عجیب اومد به نظرم. تو مگه نمی‌گفتی پویا مفیستوفلسه؟ امین کی‌پی رو هم بهش شک نداشتی و حتی می‌گفتی با هم هم‌مسیرین. چرا باید بخوای امین‌کی‌پی بیاد دفاعیه، صرفا به خاطر اینکه رای پویا (مفیستوفلس تو) موثر محسوب بشه؟ بعد حتی اگه به امین‌کی‌پی شک گناهکاری داشتی و فکر می‌کردی اسمش به پویا اعلام شده باز هم منطقی نبود چون پویا مرض نداره به کسی که بهش اعلام شده رای بده اونم رای دوم، یعنی فکر می‌کنی این که یکی بیاد رای پویا رو به رای موثر تبدیل کنه و پویا رو درجا ببازونه به ذهن پویا نرسیده بوده که این حرکت رو زدی؟ به نظرم صرفا می‌خواستی تعداد افرادی که می‌رن دفاعیه بیشتر بشه یا حالا شاید قصد داشتی از یه نفر محافظت کنی که نره دفاعیه. عجیب بود حرکتت. از اون عجیب‌تر که رامتین هم می‌گه منطقیه و رای می‌ده
من پایین منتظرمن باید برم بیرون. اما این رو یه توضیح سریع بدم. امین کی پی تو هم بخون.
عجیب نیست آرش جان. اگه رهبر ها قابلیت تنهایی بردن رو دارن، ما هم نیاز نیست خیلی به صورت همتیمی بهشون نگاه کنیم. یعنی حتی اگه هلن رو بشه بازوند تا مفیستو و هلن مشخص بشن تا از انتخاب اشتباه تو اون آخر جلوگیری بشه من انجامش می دم. در نتیجه گیر انداختن پویا چند تا سود داره، 1: اگر پویا مفیستو باشه، به 3 بیگناه رای بده، نمی بازه و مطمئن می شیم مفیستوئه. اگر هلن باشه به 3 بیگناه رای بده می بازه و می فهمیم فری مفیستوئه. در کنار اون، اطلاعات کمیه که مطمئن بشیم اگه پویا مفیستوئه امین کی پی گناهکار گردن کلفتی نیست؟ من فکر می کنم امین مثل سری قبل گادفادر و جلاد رو به پویا معرفی کرده باشه چون.

باید برم من.
یه سوال می کنم از آرش و هادی.
جفت می گید احتمال مافیا بودنم به خاطر رایم به خلفی وجود داره. یار من رو کی می بینید در این صورت؟ آرش که باید خودش رو ببینه چون با توجه به اینکه خلفی رو پوش کردم و رای اعدام دادم دلیلی جز نجات آرش نداشتم. هادی هم من رو باید یار آرش ببینه به همین دلیل دیگه درسته هادی؟
 
  • Angry
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
من نبودم، بقیه رو هم گول زده بود. شده قاضی؛ اعدام می‌کنه بعدشم می‌آد فقط سوال می‌کنه.:))

ادب نداری فعلا که دو نفره باهات صحبت کنم. هر موقع حس کردم ادب لازمُ دارا هستی، باهات صحبت می‌کنم.

آرش که باید خودشُ ببینه؟:))))) هرکسی ممکنه یارت باشه.


هر موقع تو تونستی منُ گیر بندازی، دیگه بازی که هیچ، لاگین هم نمی‌کنم تو سایت.:دی

"من فکر می کنم امین مثل سری قبل گادفادر و جلاد رو به پویا معرفی کرده باشه چون."

این تنها جمله نزدیک به درستت بود؛ تازه نه کاملا درست.

آفرین. مگه نمی‌گی من مفیستوفلس هستم. تو رو بهم معرفی کرده. ببین کدومشی. چون به من نقش اعلام نشده.:دی
 
آخرین ویرایش:
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
هر کسی یار من باشه چرا خلفی رو پوش کنم؟
اصلا آرش چیکار کردم که می گی خلفی رو من پوش کردم؟ از پویا کد می گیری ببینم متن و دلایلتم آماده کردی یا نه :((

:))*
 
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
هر کسی یار من باشه چرا خلفی رو پوش کنم؟
اصلا آرش چیکار کردم که می گی خلفی رو من پوش کردم؟ از پویا کد می گیری ببینم متن و دلایلتم آماده کردی یا نه :((

:))*
دور یازده چرا کردی؟ الآن هم مثل همون.
 
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
جالبه. مفیستوت رو پیدا کردی داری باهاش بازی می کنی دیگه؟ من خلفی رو پوش کردم؟ من نظرم رو راجع به همه بازیکنا گفتم. هم تو هم خلفی برای من مشکوک بودین اما من به خلفی رای اولیه هم ندادم! رضا (که مشکوک به سیو کردن توئه با اون اولویت هاش)، امین کی پی و خودت فرستادینش دفاعیه. توی پستم هم راجع به امین خلفی هیچ چیز اضافه ای نگفتم که دیگران نگفته باشن. در نتیجه این که تو و پویا به زور می خواید بندازین گردن من مسخره اس.
حالا جالب چیه؟ کی گفت از این حجمه روی آرش راضی نیستم و رای به امین خلفی داد؟ کی رای ورود به دفاعیه رو به امین خلفی داد؟ خودت رو که ول کردی ایرادی نداره اما چجوری رضا رو کاری نداری و می گی کار من بوده؟

تو خلفی رو پوش کردی دیگه، تنها کسی که اولویتش با رایش نمی‌خوند تو بودی. اگه من رو براساس رای اولت بالای خلفی می‌ذاشتی می‌شد ۵ به ۵ مساوی می‌شد پس تو باعث شدی خلفی اعدام بشه دیگه.

اینکه می‌گی دفاعیه‌ام تاثیر گذاشت هم چرته به نظرم، من جواب‌هام رو قبل داده بودم و دفاع‌هام رو قبلش کرده بودم، دفاعیه‌ام صرفا وصیت بود. اگه با جواب‌هام نظرت عوض شده بود باید رایت رو برمی‌داشتی.

بعد حالا جالب اینجاست که با دفاعیه در حدی برات مثبت شدم که بهم اولویت ندی با وجود اینکه بهم رای داده بودی، ولی بعد اینکه فاز شروع شد دوباره می‌آی می‌گی آرش گناهکاره؟ صرفا می‌خواستی خلفی رو بندازی بیرون این وسط؟ :))

امین کی‌پی رو که کار دارم در کنار رامتین و محمدحسین، ولی من رو انتظار داشتی چیکار کنم؟ بذارم خودم و امین‌کی‌پی بریم دفاعیه؟ اونم که کی‌پی که فکر می‌کردم بیگناهه احتمالا و بذارم دوتا بیگناه برن دفاعیه که احتمالا اعدامیش هم خودمم؟

برام عجیبه که اسم رضا رو وسط می‌کشی. رضا از اول بازی با خلفی کانتکت داشته هم رای اول هم اولویتش رو به خلفی داده این کجاش عجیبه؟ حرکت تو عجیبه که با یه توک پا خلفی رو اعدام کردی بر خلاف رای اولت دیگه. رضا حتی اگه اسم من رو دوم می‌ذاشت هم فرقی در نتیجه نمی‌کرد. اگه یارم باشه وقتی مشخصه امین‌ کی‌پی اعدام نمی‌شه چرا باید با اولویت سوم به من که نیازی هم نبوده، خودش رو تابلو کنه؟

عجیب نیست آرش جان. اگه رهبر ها قابلیت تنهایی بردن رو دارن، ما هم نیاز نیست خیلی به صورت همتیمی بهشون نگاه کنیم. یعنی حتی اگه هلن رو بشه بازوند تا مفیستو و هلن مشخص بشن تا از انتخاب اشتباه تو اون آخر جلوگیری بشه من انجامش می دم. در نتیجه گیر انداختن پویا چند تا سود داره، 1: اگر پویا مفیستو باشه، به 3 بیگناه رای بده، نمی بازه و مطمئن می شیم مفیستوئه. اگر هلن باشه به 3 بیگناه رای بده می بازه و می فهمیم فری مفیستوئه. در کنار اون، اطلاعات کمیه که مطمئن بشیم اگه پویا مفیستوئه امین کی پی گناهکار گردن کلفتی نیست؟ من فکر می کنم امین مثل سری قبل گادفادر و جلاد رو به پویا معرفی کرده باشه چون.
اوکی متوجه شدم. ولی باز هم نقش امین کی‌پی این وسط برات مهم نبوده و برات مهم نبوده که توی دفاعیه ممکنه اعدام بشه. ینی اینجا هدف وسیله رو توجیه نمی‌کنه به نظرم. این کاری که تو میگی رو یه گناهکار هم ممکنه بکنه دقیقا، یعنی اینجوری هم یه بیگناه رو می‌فرسته دفاعیه، هم به همون هدفی که تو می‌گی می‌رسه. ینی سودش برای یه گناهکار بیشتره.

ثانیا تو اگه می‌خوای این حرکت‌ها رو بزنی که مطمئن بشی پویا مفیستوئه یا نه، یعنی هنوز مطمئن نیستی دیگه، پس چرا توی پست‌های دیگه‌ات طوری حرف می‌زنی که انگار مطمئنی مفیستوئه؟ :دی قاعدتا خیلی باید شک داشته باشی که مفیستو کیه هلن کیه، که حاضر باشی برای مشخص شدنشون چنین هزینه‌ای (دفاعیه فرستادن یه بیگناه) رو بدی. در حالی که توی پست‌هات تقریبا مطمئنی پویا مفیستوفلسه.

بعدشم امین کی‌پی اگه به پویا اعلام شده بود در وهله‌ی اول پویا بهش رای اونم رای دوم نمی‌داد که یکی با یه توک پا بیاد رایش رو موثر کنه و پویا رو ببازونه، بنابراین این حرکتی که می‌گی ربطی به این قضیه نداره و از همون رای دوم پویا هم می‌تونستیم بفهمیم که امین کی‌پی بهش اعلام نشده.

جفت می گید احتمال مافیا بودنم به خاطر رایم به خلفی وجود داره. یار من رو کی می بینید در این صورت؟ آرش که باید خودش رو ببینه چون با توجه به اینکه خلفی رو پوش کردم و رای اعدام دادم دلیلی جز نجات آرش نداشتم. هادی هم من رو باید یار آرش ببینه به همین دلیل دیگه درسته هادی؟
گفتم که، اگه تو مافیا باشی یارت بین کساییه که اولویت اول به من دادن. چون فکر می‌کردی من اعدام می‌شم در هر صورت و به خاطر همین اولویت اول بهم ندادی. و اینکه در این حالت احتمال زیاد پدرخوانده‌ای.
 
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
امیدوارم به این درکی که آرش از بازیت رسیده، بقیه هم برسن. دوست ندارم تکی بفرستمت بری بیرون.

پست شماره 259 آرشُ همه بخونن. حتی کسی که فکر می‌کنه آرش گناه‌کار با درصد بالا هست.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

بالا پایین