برای دیدن محتوای انجمن باید ورود کنید. اگر حساب کاربری ندارید اکنون ثبت‌نام کنید.

بازی دور شانزدهم مافیا | خون‌بَس

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
پرچم قرمزُ برو به خودت و همگروهی‌هات بده که حتی چیدن نقش هم بلد نیستن که به تو خیاط بدن که از پلیس در بری. دو نفر دیگه هم هرکسی می‌خواد باشه مهم نیست.

اینُ نخواستم بگم ولی مجبورم کردی دختر جان.:دی
 
  • Haha
واکنش‌ها[ی پسندها]: Arsonist
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
رامتین

خودم رو می‌ذارم جای تو، خوب بازی کردم و کسی بهم شک نداره، یهو یکی از رهبرها که از قضا قیافه‌اش شبیه مفیستوفلسه :دی می‌آد می‌گه گزینه‌ی رایم رامتینه.
حالا اینجا یا منِ رامتین اگه بیگناه باشم فکر می‌کنم پویا هلنه و داره اشتباه می‌کنه، می‌آم تعجب می‌کنم و می‌گم داری اشتباه می‌کنی و سعی می‌کنم براش توضیح بدم.
یا فکر می‌کنم مفیستوفلسه، که میام می‌گم تو مفیستوفلسی که می‌خوای به من رای بدی. مثل همون کاری که محمدامین کرد در واکنش به رای پویا.

اما تو اومدی دلیل پرسیدی. وقتی کسی در واکنش به اتهام و تهدید به رای می‌گه «چرا من» اصولا ریگی به کفشش هست و پیش‌فرض خودش رو گناهکار گرفته و صرفا می‌خواد بدونه چرا لو رفته.
حالا از اونور ممکنه وقتی کسی می‌خواد بهت رای بده، اگه فکر کنی طرف بیگناهه، بیای بپرسی چرا و بخوای توجیهش کنی. ینی «چرا من» رو در صورتی ممکنه یک بیگناه بگه که فکر کنه طرفی که بهش اتهام زده بیگناهه. بله اینم ممکنه.

منتهی تو توی پست ۹۷ می‌گی «مطمئن شدی» پویا مفیستوئه. یعنی قبلش هم فکر می‌کردی پویا احتمالا مفیستوفلس باشه که الان مطمئن شدی دیگه؟
حالا اگه قبلش فکر می‌کردی که پویا مفیستوفلسه، یعنی احتمال زیادی نمی‌دادی که هلن و بیگناه باشه، پس اگه بیگناه باشی چرا باید بیای بپرسی «چرا من؟»؟ پویا که به نظرت احتمالاً مفیستوفلسه گفته بهت رای می‌دم، تو هم بیشتر مطمئن شدی مفیستوفلسه، در این صورت دلیل پرسیدن داره؟

از اون مهم‌تر بیگناهی که مفیستوفلس ذهنش گفته می‌خواد بهش رای بده، چرا باید اموجی :( بذاره؟ اونم وقتی که به قول خودت مطمئن شدی که پویا مفیستوفلسه، و فهمیدن این موضوع و روشن شدنش بیشتر خوشحالی داره تا ناراحتی.

در نهایت می‌گی که این پستت «بیشتر جنبه‌ی طنز داشته». در این صورت بیا توضیح بده که دقیقا چه طنزی تو ذهنت بوده اون لحظه که چیزایی که من الان گفتم رو نقض می‌کنه؟ و چرا انتخاب کردی که با طنز جواب پویا رو بدی؟

امیدوارم خوب توضیح داده باشم که باعث سوتفاهم نشه. اینم بگم که به جز همون یک پست «چرا استاد؟ :(» برای من بیشتر بیگناه بودی تا اینجای کار، اگه حسم درسته و بیگناهی این رو قشنگ توضیح بده که خیالم راحت شه. چون احتمال اینکه پویا هلن باشه و چیزی توی تو دیده که می‌خواد بهت رای بده قلقلکم می‌ده و نمی‌خوام در این صورت به راحتی بذاریمت به امان خدا و مفیستوفلس بودن پویا.

آقا خیلی همه چیز رو زیادی میپیچونی
واقعا الان چیو قشنگ توضیح بدم.
شش صبح بود اومدم توی تاپیک دیدم پویا نوشته میخواد بهم رای بده. منم به حالتی که بیشتر طنز بود نوشتم چرا استاد؟ :(

اصلا تفکر خاصی پشتش نبود و فکر نمیکردم مهم باشه. چه خودش چه اون ایموجی که الان مهم شده 😐

اشتباهم این بود مکر پویا رو کم در نظر گرفتم و بعدش همون رو اومده بهونه کرده که بیشتر بیگناها رو گول بزنه.
دوست دارم نظر بقیه هم در این مورد بدونم.
 
  • Smile
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
آقا خیلی همه چیز رو زیادی میپیچونی
واقعا الان چیو قشنگ توضیح بدم.
شش صبح بود اومدم توی تاپیک دیدم پویا نوشته میخواد بهم رای بده. منم به حالتی که بیشتر طنز بود نوشتم چرا استاد؟ :(

اصلا تفکر خاصی پشتش نبود و فکر نمیکردم مهم باشه. چه خودش چه اون ایموجی که الان مهم شده 😐

اشتباهم این بود مکر پویا رو کم در نظر گرفتم و بعدش همون رو اومده بهونه کرده که بیشتر بیگناها رو گول بزنه.
دوست دارم نظر بقیه هم در این مورد بدونم.

خب همین که میگی تفکر خاصی پشتش نبود یعنی با ناخوداگاهت اون حرف زدی. ناخوداگاه یه بیگناه هم نمی‌آد در جواب تهدید به رای یکی که به نظرش گناهکاره بگه «چرا من» و ناراحت بشه. اگه این طور نیست پس بیا بگو چطور بوده خب.
اینی که الان گفتی توضیح واضحاته و برای من هم از اولش واضح بود که فکر خاصی نکردی و هدف خاصی نداشتی از اون پست،‌ مهم اینه که چه چیزی در ذهنت می‌گذشته وقتی اون حرف رو زدی. قاعدتا برای تشخیص گناهکار یا بیگناه بودن افراد ببینیم که حرفی که زدن رو یک بیگناه می‌زنه یا یک گناهکار دیگه، درسته؟ و اتفاقا همون حرف‌هایی که بدون دقت و ناخوداگاه زده شدن هستن که گناهکاری و بیگناهی یک نفر رو نشون می‌دن، نه پستی که با تفکر و دقت داده شده.
 
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
یه چیزی هم چند بار دیدم گیج‌بازی درآوردید یا به هر صورتی دقیق متوجهش نشدید، توضیحش می‌دم.

فرضا منِ مفیستوفلس بهم اعلام شده که به امیر رای نده. رای یعنی رای موثر. یعنی یا رای بدم بیاد تو دفاع یا با اولویتی که دادم اعدام بشه. رای بدم نیاد تو دفاع، موثر نیست.
کاری هم نداره بازی با رای. می‌خوام یکی اعدام بشه ولی بهش رای ندم، خب یا نمی‌دم یا می‌دم و پس می‌گیرم. یا برعکس. می‌خوام یکی اعدام نشه و بهش رای بدم. جو و جهت بازیُ می‌برم به همون سمت.

شاید اونی که من بهش رای دادم اعدام نشه، ولی مطمئن باشید خصوصا این فاز یکی از افرادی که من می‌خوام اعدام بشه اعدام خواهد شد. یعنی جوری می‌چینم که تهش به این برسید. در واقع مسیر با شماست، ولی تهش به هدفی که مدنظر مفیستوفلس بوده می‌رسید؛ حتی با یک گناه‌کار. فازهای بعدی هم همینه در واقع.

اگرم هر فازی این نشد (یعنی فردی اعدام شد که من نمی‌خواستم اعدام بشه) به عنوان جایزه یک مافیا و یک بی‌گناه قطعی بهتون معرفی می‌کنم.

خیلی رو دارم باهاتون بازی می‌کنم و همه‌چیُ دارم می‌گم بهتون.:دی
ته بازی هم که گفتم. احتمال زیاد بی‌گناها می‌برن و با آرایی که داده می‌شه و احیانا یکی دو نکته‌ای که از قبل کاشتم، گول خواهند خورد و با انتخاب اشتباه خواهند باخت.
 
مافیایی
نوشته‌ها
213
پسندها
252
امتیازها
95
مدال‌ها
11
سلام و درود مجدد

دیشب شب صرفا خوبی نبود، استثنایی بود :دی جاده ی برد برای بی گناها آسفالت شده و الان میشه خیلی آسوده تر بازی رو ادامه داد . اول سوالاییکه ازم پرسیدن رو می خوام جواب بدم تا بریم سراغ بحث های بازی

خلفی

هادی یه جا گفتی که فلانی( اگه اشتباه نکنم امین کی پی رو گفتی) نمیتونه گناهکار باشه چون تو تیم مافیا آقا بالاسر داره و بهش میگن چیکار کنه و نکنه...این فرضیه رده به نظرم چون اتفاقا من هروقت مافیا بودم تو گروه میگفتیم کار خودتون رو بکنید و اصلا انگار نه انگار که تیم دارین، و تا جایی که امکان داشت سعی میکردیم تو بازی همدیگه هیچ دخالتی نکنیم که ضایع تره :دی پس این فرضیه ت خارج از اینکه امین کی پی بیگناهه یا گناهکاره رد میشه

با نهایت احترام، من با این نظرت مخالفم امین جان :دی دور قبلی که مافیا بودم پویا پدرخوانده بود، حتی به ویرگول هایی که می خواستیم بزاریم توجه داشت :)) پس شاید استراتژی شما اینطوری باشه اما منطقیش اینه سوتی نده یارت تا جاییکه میشه :دی
البته که حرف منم نمیشه قطعیت داد و بگیم طبق این استدلال هرکی سوتی میده گناهکار تیمی نیست :)) ولی فعلا AKP رو گناهکار تیمی نمیبینم تا خلافش ثابت شه :دی

ترسا

سلام ، می دونم الان که دارم جوابتو میدم زیر قبری. نیستی ببینی یارات چه فاتحه ای دارن برات می خونن :)) این همه گفتم تو دنیا به مردم خوبی کن، نماز بخون . کو حرف شنوا ؟ رفتی پیش شیطان عاقبتتم شد خوش حالی مظلومین از مرگت . به هر حال نشد مباحثه ای داشته باشیم امیدوارم در دنیای موازی دیگری زمانیکه سرت به سنگ خورد و برگشتی به آغوش نیکان، مکالمه طوفانی ای داشته باشیم . شیرینی تم باشه برا همون وقت :))

محمد حسین

چطوری هادی؟ یادش بخیر بازی قبلی وقتی فهمیدم تو و عماد بیگناه نبودید واقعاً دلم شکست یه مدت بازی نکردم :33:
مشکلی با حس ات ندارم و بنظرم اول بازی بخاطر اینکه اطلاعات کمی وارد بازی شده طبیعیه. هر چی بازی بیشتر پیش بره بیگناه ها مشخص تر میشن و مطمئنم اگر بیگناه باشی با دیدن ادامه بازیم خیالت بابت من راحت میشه.

محمد حسین عزیز، من همیشه خوبم، همیشه :دی به هر حال سکه دو رو داره و از قضا اون دور ما به پشتش بودیم . شاید این دور شما پشتش باشی، کسی چه می داند ؟ :دی
متاسفانه حسم بیشتر تر شد با خوندن ادامه ی پستات . مخصوصا با رای اعدامی که دادی . اما مجدد اینجا اومدی در مورد من و رامتین همچین حرفی زدی :

با اشکان و امین کی پی بازی نکردم پس نظری ندارم. در مورد بیگناهی رامتین و هادی درست گفته ولی گناهکاری این دو نفر رو من ندیدم که بتونم قضاوت کنم.

اولین حرفت این بود که دلت شکست دیدی بیگناه نیستم، دومین حرفت هم اینه که میگی گناهکاریه منو ندیدی :دی میشه این رو به من توضیح بدی ؟


------------


در مورد بحث هایی که تو بازی شکل گرفته و روند بازی سعی می کنم نظرمو بزودی بگم .
 
  • Smile
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
مهم اینه که چه چیزی در ذهنت می‌گذشته وقتی اون حرف رو زدی.
هیچی نمیگذشت واقعا :))

...............

من این بحثو زیاد ادامه نمیدم و توضیح خاص دیگه ای هم ندارم. هر چی بود گفتم.

مفیس خبیث از ادامه این بحث خیلی خوشحال میشه که از واکنشاش به پستای من و آرش هم مشخصه.

از این طریق قصد داره که مافیا رو به بازی برگردونه. دقت کنین سریع بعد اون پستای سرزنش مافیاش و این که گفت خوتونو نبازید حالا یه کاریش میکنیم، اومد گفت به من رای میده.
حالا بیگناها میل خودشونه گول رهبر گناهکارا رو بخورن یا نه.

اما چرا منو انتخاب کرده. حدس میزنم چون تجربه داره میدونه من یه حساسیتای روحی دارم که اکثرا مقابل هجمه های بی دلیل، یه واکنشایی نشون میدم که از توش میشه بهونه دراورد و متاسفانه منم جدی نگرفتم و با این که عصبی نشدم ولی با یه ایموجی، بهونه دادم دستش. از این طریق با یه تیر چند نشون میزنه. اول یه مهره نسبتا مهم بیگناها رو در موضع دفاعی میبره و حتی به اعدامش امید میبنده. اگه در اعدام‌ موفق شد روحیه مافیا رو بازیابی میکنه. برتری نفری واضحی که الان به نفع بیگناها ایجاد شده رو کم میکنه‌.

دقت کنین در یه پستش هم گفت که الان رای بگیری بین بیگناها حتی شاید منو بیشتر هلن بدونن (قریب به مضمون) برا همین با این که واضحا مفیس بازی کرده نا امید هم نیست که بیگناها ازش تبعیت کنن.

پس نتیجه میگیریم که توطئه در کار است‌. توطئه بزرگ در کار است. توطئه ها در کار است. این ها توطئه است.

حالا آرش تو هم اگه واقعا بیگناهی حداقل فعلا توی زمین پویا بازی نکن. اگه بیگناه نیستی هم که هیچی.
بقیه هم اگه سوالی عیر از چیزایی که گفته شد داشتن در خدمتیم. اگه همون سوالا رو دارن هم به پست های قبلی مراجعه کنن.

دوست دارم واکنش رهبر خودخوانده بیگناهان، جناب فری، به این اقدام ناجوانمردانه رقیبش رو هم ببینم.
 
  • Dislike
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya

AKP

مافیایی
نوشته‌ها
129
پسندها
133
امتیازها
65
مدال‌ها
8
بابا من دارم یه سوال ساده می‌پرسم که چرا می‌خوای در آخر بازی انتخاب بین هلن و مفیستو رو به شانس موکول کنی، وقتی راه برای فهمیدنش هست. کاری ندارم که تا قبل از اون کار به رهبرها داری یا نه. حس می‌کنم داری خودتو به نفهمیدن می‌زنی با عرض احترام.

آقا اول بازی اومدی 4 تا اسم گفتی سر یه حرف، گفتی دوتاشون (امین و عرفان) منفی ترین واکنش رو دادن و اصلا حس خوبی بهشون نداری. دوتا اسم هم (ترسا و رضا) رو گفتی که ازشون حس طبیعی تری گرفتی. از اونایی که حس منفی ازشون گرفتی یکی رفته بیرون مافیا نبوده، از اونایی که برات واکنش طبیعی داشتن یکی رفته بیرون مافیا بوده. نمیخوای بیخیال این قضیه بشی هنوز؟ :)) اصلا من حرفم بد بوده، براساس روند بازی بیخیال شو دیگه :)) گفتم به جای اینکه به لغت دقت کنی به مفهوم دقت کنی مشخصه. یعنی من لیترالی نمیخوام سکه بندازم (سکه ندارم عزیزم:دی)،اولش دنبال مافیا میگردم بعدش یه فکری برای تهش میکنم اگر توی بازی بودم (دستور قتلم هم که صادر شده:))).
بازی قبلی که تموم شد من به پویا گفتم اگه بازی رو بر اساس سر نخ ها نمیخواستم جلو ببرم روز اول گردنت میگرفتم چون یه نفر نمیتونه انقدر حرف اشتباه بزنه اگه عمدی نباشه. الان هم بعد این همه حرف اگه هنوز بخوای متوجه نشی و هی سر یه اصطلاح شیر یا خط انقد گیر الکی بدی جدی امروز بهت رای میدم :دی دو روزه دارم مکالمه میکنم هنوز سر خونه اولیم. میگم دیگه اصلا من اشتباه کردم، میشینم شرلوک هولمزی تهش تجزیه و تحلیل میکنم. مافیات کیه الآن؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
مافیایی
نوشته‌ها
186
پسندها
73
امتیازها
50
مدال‌ها
9
رضا

آقا جان این دیگه ناخودآگاه نیست یه چیزیه فراتر از خودآگاه! از نظر عقلی واقعاً خیلی باید وضع آدم بد باشه که بیاد به عنوان یک مافیا که می‌دونه فلانی عضو گروهش نیست بگه اعدامش کنیم شب بزنیمش. خب شب خودم می‌زدمش دیگه. :))

بعدشم تو الآن نگاه کن. گفتی که شوخی‌های این‌چنینی باعث می‌شه افکار بقیه منحرف بشه. ولی به اون شوخی‌های من هیچ‌کس هیچ واکنشی نشون نداد. البته به جز پویا که خودش یه سر شوخی بود. :دی ولی وقتی تو اومدی اون‌طوری واکنش نشون دادی بدتر توجه چند نفر جلب شد بهت.
نمیتونم بپذیرم جدی :دی از دید تو شوخی بوده حرف و هیچی پشتش نبوده درسته؟ :دی خب دقیقا تو شوخی ها ناخوداگاه آدم میزنه بیرون :دی پس رد نمیشه اتفاقا بدترم میشه به نوعی

در مورد شوخی هم منظورم واکنش بقیه نسبت به بازی نبود. وقتی هی میگین سوتی سوتی این فکر رو تو ناخوداگاه افراد بازی میندازه که اصلا حرفای من رو نخونن یا اصلا حساب نکنن...یا برعکس من فرضا گناهکار بتونم از این قضیه نهایت سو استفاده رو ببرم در صورت دادن خطای احتمالی :دی از این جهت میگم رو بازی تاثیر میذاره و افکار بقیه رو خش خشی :دی

یعنی منظورت اینه که من با همون یکی دو تا پست هم برات 100 گناه‌کار شدم که دیگه کلا هیچ احتمالی به بی‌گناهیم نمی‌دی؟! آیا این کاریه که یک بی‌گناه می‌کنه؟ آیا واکنشت شتاب‌زده و شدید نبود؟!
نه عزیزم من کی گفتم 100درصد گناهکاری؟ :دی اینا همه فرضیه بود و بیشتر میخواستم دیالوگ داشته باشم و وارد گفت و گو شم. اگه لحن پست تند بوده و چنین چیزی برداشت شده ( چون دیدم آرش هم همینو برداشت کرده) من عذر میخوام 100 درصد نیست اصلا هیچ چیزی :دی (بخاطر عصبانیت سر شوخی های مسخره ی باب شده تو مافیا بوده)

در ضمن هنوز من جوابی نگرفتم ازت جز اینکه من فرضا مافیا مگه (دور از جون) خلم فلان کارو بکنم :دی

آرش

اول کلیت پستت رو بگم. اصلا حس خوبی ندارم...احساسم اینه که میخوای رضا رو شیر کنی بیاد تو دل من و دو غیر گناهکار رو به جون هم بندازی یا جون بدی به یک طرف بحث که هم تیمیته. عجیب چنین حسی گرفتم من :دی

بله من اصلاح کردم حرفم رو اما تعجب من از این نبود :دی از جمله آخرت بود که میگی چرا یه بیگناه باید سود ببره از فلان اتفاق در صورتی که توضیح دادم تو پست قبلی دوباره بخون

من پست رضا رو شوخی برداشت نکردم اصلا حالا تو بعنوان کسی که بیرون از قضیه ست به نظرم صلاحیت این که بگی نه اقا شخص تو نباید جدی بگیره قضیه رو نداری با کمال احترام :دی فقط میتونی بگی به نظرم این میتونه شوخی باشه من نوعی (تو) برداشت شوخی ازش کردی نه جدی، چون در جایگاه من نیستی :دی

بند آخر حرفت هم نفهمیدم اصلا. میگی که چیدی رضا گناهکاره بعد اومدی فرض چیدی؟ نخیر اصلا :دی گفتم اینا شوخی نیست پس چی میتونه باشه؟ و براش فرضیه مطرح کردم که ممکنه اینا باشه ( همینا رسید به ذهنم اونموقع)، حالا جلوتر که بحث شد گفتم حتی اگه شوخی هم باشه نمیتونی فلان فرضیه رو رد کنی ( همون فرضیه ناخوداگاهه) این مشکلش کجاست؟
خود تو پایین تر داری به رامتین میگی که :

خب همین که میگی تفکر خاصی پشتش نبود یعنی با ناخوداگاهت اون حرف زدی.

خب "شوخی" قاعدتا تفکر خاصی پشتش نیست درسته؟ پس با توجه به حرف خودت از ناخوداگاه میاد. حالا اینکه فلانی رو شب بزنید از چه ناخوداگاهی میاد؟ جز اینکه میدونه من گناهکار و هم تیمیش نیستم؟
اینو حتما حتما جواب بده
 
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
رامتین
هیچی نمیگذشت واقعا :))

...............

من این بحثو زیاد ادامه نمیدم و توضیح خاص دیگه ای هم ندارم. هر چی بود گفتم.

مفیس خبیث از ادامه این بحث خیلی خوشحال میشه که از واکنشاش به پستای من و آرش هم مشخصه.

از این طریق قصد داره که مافیا رو به بازی برگردونه. دقت کنین سریع بعد اون پستای سرزنش مافیاش و این که گفت خوتونو نبازید حالا یه کاریش میکنیم، اومد گفت به من رای میده.
حالا بیگناها میل خودشونه گول رهبر گناهکارا رو بخورن یا نه.

اما چرا منو انتخاب کرده. حدس میزنم چون تجربه داره میدونه من یه حساسیتای روحی دارم که اکثرا مقابل هجمه های بی دلیل، یه واکنشایی نشون میدم که از توش میشه بهونه دراورد و متاسفانه منم جدی نگرفتم و با این که عصبی نشدم ولی با یه ایموجی، بهونه دادم دستش. از این طریق با یه تیر چند نشون میزنه. اول یه مهره نسبتا مهم بیگناها رو در موضع دفاعی میبره و حتی به اعدامش امید میبنده. اگه در اعدام‌ موفق شد روحیه مافیا رو بازیابی میکنه. برتری نفری واضحی که الان به نفع بیگناها ایجاد شده رو کم میکنه‌.

دقت کنین در یه پستش هم گفت که الان رای بگیری بین بیگناها حتی شاید منو بیشتر هلن بدونن (قریب به مضمون) برا همین با این که واضحا مفیس بازی کرده نا امید هم نیست که بیگناها ازش تبعیت کنن.

پس نتیجه میگیریم که توطئه در کار است‌. توطئه بزرگ در کار است. توطئه ها در کار است. این ها توطئه است.

حالا آرش تو هم اگه واقعا بیگناهی حداقل فعلا توی زمین پویا بازی نکن. اگه بیگناه نیستی هم که هیچی.
بقیه هم اگه سوالی عیر از چیزایی که گفته شد داشتن در خدمتیم. اگه همون سوالا رو دارن هم به پست های قبلی مراجعه کنن.

دوست دارم واکنش رهبر خودخوانده بیگناهان، جناب فری، به این اقدام ناجوانمردانه رقیبش رو هم ببینم.

ببین اینی که درباره‌ی هدف پویا می‌گی ممکن و منطقی و حتی محتمله به نظرم، ولی یه باگ داره. اونم اینه که پویا مفیستوفلس و تو گناهکار باشی اما اسمت به مفیستوفلس گفته نشده باشه. در این صورت ممکنه پویا فکر کنه تو بیگناهی و بخواد همین حرکت رو روت بزنه دیگه، نه؟ چیزی که شخصا برای من مهمه اینه که واکنش تو گناهکارانه بوده، حالا اگه مفیستوفلس قطعا همه‌ی گناهکارها رو می‌شناخت می‌گفتم آره تو درست می‌گی و پویا اگه مفیستو باشه نمی‌آد روی گناهکاری که میشناسه همچین کاری بکنه، منتهی حتی اگه مفیستوفلس باشه و نقشه‌ای که تو می‌گی درست باشه، بازم ممکنه تو گناهکار باشی.


امین کی‌پی
آقا اول بازی اومدی 4 تا اسم گفتی سر یه حرف، گفتی دوتاشون (امین و عرفان) منفی ترین واکنش رو دادن و اصلا حس خوبی بهشون نداری. دوتا اسم هم (ترسا و رضا) رو گفتی که ازشون حس طبیعی تری گرفتی. از اونایی که حس منفی ازشون گرفتی یکی رفته بیرون مافیا نبوده، از اونایی که برات واکنش طبیعی داشتن یکی رفته بیرون مافیا بوده. نمیخوای بیخیال این قضیه بشی هنوز؟ :)) اصلا من حرفم بد بوده، براساس روند بازی بیخیال شو دیگه :)) گفتم به جای اینکه به لغت دقت کنی به مفهوم دقت کنی مشخصه. یعنی من لیترالی نمیخوام سکه بندازم (سکه ندارم عزیزم:دی)،اولش دنبال مافیا میگردم بعدش یه فکری برای تهش میکنم اگر توی بازی بودم (دستور قتلم هم که صادر شده:))).
بازی قبلی که تموم شد من به پویا گفتم اگه بازی رو بر اساس سر نخ ها نمیخواستم جلو ببرم روز اول گردنت میگرفتم چون یه نفر نمیتونه انقدر حرف اشتباه بزنه اگه عمدی نباشه. الان هم بعد این همه حرف اگه هنوز بخوای متوجه نشی و هی سر یه اصطلاح شیر یا خط انقد گیر الکی بدی جدی امروز بهت رای میدم :دی دو روزه دارم مکالمه میکنم هنوز سر خونه اولیم. میگم دیگه اصلا من اشتباه کردم، میشینم شرلوک هولمزی تهش تجزیه و تحلیل میکنم. مافیات کیه الآن؟
خب از همون اول چرا نگفتی که منظورت از شیریاخط انداختن لیترالی نیست و اصطلاحیه؟ :)) من سوالم رو واضح مطرح کردم گفتم چرا باید یه بیگناه شانسش رو با شیر یا خط انداختن (که مشخصا معلومه منظورم لیترالی شیر یا خط انداختنه) کم کنه، تو همون موقع می‌تونستی بگی منظورت لیترالی شیر یا خط انداختن نیست.
اونجا که گفتی به لغت دقت نکن به مفهوم دقت کن، من فکر کردم منظورت اینه که اون توضیحاتی که دادی رو به مفهومش توجه کنم. اگه منظورت از لغت شیریاخط بوده اوکی مشکلم حل شد :دی

مافیام رو فعلا نمی‌دونم ولی حس می‌کنم دارم نزدیک می‌شم، بحث‌ها پیش بره می‌گم.

آرش

اول کلیت پستت رو بگم. اصلا حس خوبی ندارم...احساسم اینه که میخوای رضا رو شیر کنی بیاد تو دل من و دو غیر گناهکار رو به جون هم بندازی یا جون بدی به یک طرف بحث که هم تیمیته. عجیب چنین حسی گرفتم من :دی

بله من اصلاح کردم حرفم رو اما تعجب من از این نبود :دی از جمله آخرت بود که میگی چرا یه بیگناه باید سود ببره از فلان اتفاق در صورتی که توضیح دادم تو پست قبلی دوباره بخون

من پست رضا رو شوخی برداشت نکردم اصلا حالا تو بعنوان کسی که بیرون از قضیه ست به نظرم صلاحیت این که بگی نه اقا شخص تو نباید جدی بگیره قضیه رو نداری با کمال احترام :دی فقط میتونی بگی به نظرم این میتونه شوخی باشه من نوعی (تو) برداشت شوخی ازش کردی نه جدی، چون در جایگاه من نیستی :دی

بند آخر حرفت هم نفهمیدم اصلا. میگی که چیدی رضا گناهکاره بعد اومدی فرض چیدی؟ نخیر اصلا :دی گفتم اینا شوخی نیست پس چی میتونه باشه؟ و براش فرضیه مطرح کردم که ممکنه اینا باشه ( همینا رسید به ذهنم اونموقع)، حالا جلوتر که بحث شد گفتم حتی اگه شوخی هم باشه نمیتونی فلان فرضیه رو رد کنی ( همون فرضیه ناخوداگاهه) این مشکلش کجاست؟
خود تو پایین تر داری به رامتین میگی که :


خب "شوخی" قاعدتا تفکر خاصی پشتش نیست درسته؟ پس با توجه به حرف خودت از ناخوداگاه میاد. حالا اینکه فلانی رو شب بزنید از چه ناخوداگاهی میاد؟ جز اینکه میدونه من گناهکار و هم تیمیش نیستم؟
اینو حتما حتما جواب بده

اول اینکه حست اشتباهه. من یه حرف اشتباه (همون حالت ۱) ازت دیدم و گفتم، هدفم هم بیشتر دیالوگ با تو بود تا ورود به بحث تو و رضا، و به خاطر همین به یه چیز متفاوت با چیزی که رضا اشاره کرده بود اشاره کردم. کما اینکه یه طرفه هم قضاوت نکردم و گفتم حالت‌های ۲ و ۳ ات می‌تونه درست باشه صرفا درست بیانشون نکردی. جواب‌های رضا رو در این باره هم دارم می‌خونم و عمدا وارد اون بخش از بحث نشدم هنوز.

صلاحیت اینکه بگم تو نباید جدی بگیری اون رو ندارم نه، ولی صلاحیت این رو دارم که این مسئله رو قضاوت کنم که :دی یعنی مشابه همون حرفی که تو به رضا زدی، منم می‌تونم بگم که تو هم شوخی رضا رو عمدا جدی برداشت کردی که بیای وسط و از سایه دربیای، اینطور نیست؟

بخش آخر هم مشکلی با ته حرفت و نتیجه‌ای که گرفتی ندارم و با نکته‌ای که از ناخوداگاه رضا گرفتی موافقم حتی :دی، ولی می‌گم این رو برعکس مطرح کردی، به جای اینکه از ناخوداگاه رضا به نقشش برسی (کاری که تو همین پست آخر کردی مثلا)، از نقشش احتمالیش (همون حالت‌هایی که نوشتی و اولش نوشته بودی بیگناه نیستی) به ناخوداگاهش رسیدی. بیشتر ایراد فنیه و هنوز نتیجه نگرفتم که می‌شه به پای نقشت گذاشت یا نه.
 
  • Smile
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
مافیایی
نوشته‌ها
186
پسندها
73
امتیازها
50
مدال‌ها
9
آرش
اول اینکه حست اشتباهه. من یه حرف اشتباه (همون حالت ۱) ازت دیدم و گفتم، هدفم هم بیشتر دیالوگ با تو بود تا ورود به بحث تو و رضا، و به خاطر همین به یه چیز متفاوت با چیزی که رضا اشاره کرده بود اشاره کردم. کما اینکه یه طرفه هم قضاوت نکردم و گفتم حالت‌های ۲ و ۳ ات می‌تونه درست باشه صرفا درست بیانشون نکردی. جواب‌های رضا رو در این باره هم دارم می‌خونم و عمدا وارد اون بخش از بحث نشدم هنوز.
حسه دیگه
حس دخالت مرض دار رو گرفتم من از دخالتت :دی نه اینکه بخوای بیای و کمک کنی تا گره بحث باز شه. کاری که من خودم همیشه وقتی گناهکارم انجام میدم :))
ولی بالاخره حسه صرفا و نمیشه روش اونقد استناد کرد

صلاحیت اینکه بگم تو نباید جدی بگیری اون رو ندارم نه، ولی صلاحیت این رو دارم که این مسئله رو قضاوت کنم که :دی یعنی مشابه همون حرفی که تو به رضا زدی، منم می‌تونم بگم که تو هم شوخی رضا رو عمدا جدی برداشت کردی که بیای وسط و از سایه دربیای، اینطور نیست؟

بخش آخر هم مشکلی با ته حرفت و نتیجه‌ای که گرفتی ندارم و با نکته‌ای که از ناخوداگاه رضا گرفتی موافقم حتی :دی، ولی می‌گم این رو برعکس مطرح کردی، به جای اینکه از ناخوداگاه رضا به نقشش برسی (کاری که تو همین پست آخر کردی مثلا)، از نقشش احتمالیش (همون حالت‌هایی که نوشتی و اولش نوشته بودی بیگناه نیستی) به ناخوداگاهش رسیدی. بیشتر ایراد فنیه و هنوز نتیجه نگرفتم که می‌شه به پای نقشت گذاشت یا نه.
چرا با کلمات بازی میکنی عشقم؟ :دی
تو سایه نبودن با بحث فیک رو یکی میکنی با حرف من؟ ( من اصلا کاری ندارم به اون فرضیه 1 که تا حد زیادی عقب نشینی کردم ازش )
در مورد بخش آخر هم یعنی اگه من میومدم گناهکار رو آخر جمله میذاشتم اوکی بود؟ کلیت حرف من به نظرم واضح بود حتی اگه ایراد نگارشی داشته باشه تو که متوجه حرف شدی پس ایراد گرفتنت الکیه
چون مشخص بود کامل حرف من
گفتم خب چرا این حرف رو زده طرف ( در صورتیکه شوخی نگیریم)؟ این سه فرضیه به ذهن من رسیده تا الان که...
خب این مشخصه علتش چیه و معلولش چیه :دی مهم نیست کدوم اول تو جمله اشاره بشه بهش
 

FM

کارنیاموز مافیا
نوشته‌ها
735
پسندها
171
امتیازها
315
مدال‌ها
32
دوستان من یک موشکیلی فنی برام ایجاد شده و نمیتونم با حضور قبل خدمتتون باشم فعلا. فقط این که حس کردم رامتین دست نیاز به سوم دراز کرده دستشو بگیرم، دستشو گرفتم دستاش پشمالو بود :)) من به این مشکوکم بریزین سرش ببینم عصبی میشه یا نه؟:))

نه ولی بی شوخی منم حس میکنم آرش یکم داره زیادی سعی میکنه بین خطوط پویا رو بخونه و اون چیزی که من برداشت کردم از چرا استاد؟:( همون تیپیکال رامتینی بود، اما کاملا استقبال میکنم از بحث های اینچنینی و ادامه بدید، رامتین اگر بیگناهی با صبر و وحوصله جواب آرش رو بده و سعی کن قانعش کنی اگر اون قانع نشد و من حس کردم جوابات قانع کننده و بیگناهیه و به اندازه کافی صحبت کردین آرش با من طرفه.

پست های بقیه اتون رو هم میخونم به وقتش و از نور وجودم بهره مندتون میکنم.
 
  • Haha
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
539
پسندها
128
امتیازها
155
مدال‌ها
22
خلفی
نمیتونم بپذیرم جدی :دی از دید تو شوخی بوده حرف و هیچی پشتش نبوده درسته؟ :دی خب دقیقا تو شوخی ها ناخوداگاه آدم میزنه بیرون :دی پس رد نمیشه اتفاقا بدترم میشه به نوعی

در مورد شوخی هم منظورم واکنش بقیه نسبت به بازی نبود. وقتی هی میگین سوتی سوتی این فکر رو تو ناخوداگاه افراد بازی میندازه که اصلا حرفای من رو نخونن یا اصلا حساب نکنن...یا برعکس من فرضا گناهکار بتونم از این قضیه نهایت سو استفاده رو ببرم در صورت دادن خطای احتمالی :دی از این جهت میگم رو بازی تاثیر میذاره و افکار بقیه رو خش خشی :دی
منطقی که داری استفاده می‌کنی اصلاً برام قابل درک نیست واقعاً! من هم متقابلاً نمی‌پذیرم ازت این حرف رو. :دی
چه فایده‌ای برای من داره که کسی حرف‌های تو رو نخونه؟ وقتی هنوز فاز اول بازی هستیم و همه تا قسمت زیادی تو تاریکی سیر می‌کنیم؛ دقیقاً چرا باید بخوام کسی به حرف‌های تو توجه نکنه؟

نه عزیزم من کی گفتم 100درصد گناهکاری؟ :دی اینا همه فرضیه بود و بیشتر میخواستم دیالوگ داشته باشم و وارد گفت و گو شم. اگه لحن پست تند بوده و چنین چیزی برداشت شده ( چون دیدم آرش هم همینو برداشت کرده) من عذر میخوام 100 درصد نیست اصلا هیچ چیزی :دی (بخاطر عصبانیت سر شوخی های مسخره ی باب شده تو مافیا بوده)

در ضمن هنوز من جوابی نگرفتم ازت جز اینکه من فرضا مافیا مگه (دور از جون) خلم فلان کارو بکنم :دی
آقا جان اومدی پست من رو نقل قول کردی و سه حالت نوشتی که تو هر سه تاش بی‌گناه نبودم من. خب آره در لفظ نگفتی تو 100 درصد گناه‌کاری ولی وقتی سه حالت در نظر می‌گیری و تو هر سه تاش من بی‌گناه نیستم، چه معنی دیگه‌ای می‌تونه داشته باشه؟!

جوابِ چی؟ سؤالت رو یک بار دیگه مطرح کن. :دی
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
مافیایی
نوشته‌ها
213
پسندها
252
امتیازها
95
مدال‌ها
11
خب در مورد بحث های شکل گرفته سعی می کنم خلاصه و مختصر نظرمو بگم

اولین سوالیکه پیش اومد تو بازی رو عرفان از AKP پرسید که چرا جلاد حتما داریم ؟ و پشت بندش رامتین هم وارد بحث شد و اومد به این قضیه گیر داد که همون گیرش باعث شد حسم بهش منفی شه :دی

بحث بعدی بین رضا و امین که بنظرم اگه توش خوردشیم میشه چیزایی درآورد ازش :دی اولین پست رضا که خب مشخص بود شوخیه و بحثی درش نبود ولی با امین موافقم که وقتی مجددتکرارش می کنی می خوای تو روند فکری شهر تاثیر بزاری حالا نه صرفا امروز، ممکنه بعد ها بخوای از همین استفاده کنی و در کل اینکه دو بار به قول خودت شوخی کردی جالب نبود و اگه شهروند و دلسوز شهر باشی می دونی نباید اجازه بدی موج بیوفته دست مافیا و ازاونجایی که هیچ دیتایی هم نداشتی راجع به امین و صرفا خودتم قبول داری جفت پستات شوخی بوده نمیشه راحت از کنارش گذشت :دی اما واکنش امین هم بشدت تندبود و 3 حالت برات در نظر گرفت که تو هر 3 تاش بیگناه نبودی :)) و خب اینم برام عجیبه و از امینِ شهروند نمی تونم اینو بپذیرم که هیچ شانسی برای شهروند بودن رضا قائل نیست . چیزی که برام تا حد زیادی واضحه اینه هر دوتاتون نمی تونید گناهکار باشید. یک گناهکار / یک بی گناه یا دو بیگناه هستید .

و اماااا، آرش وارد میدون می شود :دی و میگه بریم سر اصل مطلب . از محمد حسین، عرفان، اشکان، رضا، امین AKP سوال می پرسه :دی مسخره ترین سوالی که پرسید بنظرم این بود اونم از امیر حسین :

سلام دوست عزیزم. چرا حضور تکاور رو تابع حضور کلاهبردار در نظر گرفتی و نه برعکس؟ :دی

واقعا شهروند می تونه از همچین سوالی حس خوبی بگیره ؟ بشدت سوال مسخره ای بود از نظرم و جلوه های فواونی از کرم تو سوالش دیدم من :دی

بحث جدی آخر هم بین رامتین و آرشه که باید دنبالش کنیم ببینیم به چی می رسیم :دی


----------------------------

خب من رفتم 2 تا پستی که ترسا ارسال کرده رو مجدد خوندم . ولی نکته ی جالبی که به نظرم رسید رو با شما در میون می زارم :دی

پست اولش :

سلام و صد سلام بر بازیکنان عزیزم. من حس گادی گرفتم شدیدا، اگه از بالانس یکم بیشتر سر در می‌آوردم یک دور براتون گاد می‌شدم که شما هم از بازی به گادی یک بانو بی‌نصیب نمونید. فعلا بالانس چیدن سخته. :دی
من یک‌ نگاهی به دور قبلی امین انداختم؛ اون بازی با ده نفر، دو رهبر و دو فرعی برگزار شده بود. همین تعداد الان می‌شه دیگه. سیزده نفر که با حذف دو رهبر می‌مونه یازده نفر. تو اون دور تازه یک فرعیمون فاوست بود. از بین پلیرهای باقی مونده، ما سه مافیا داشتیم و یک جلاد و شش بیگناه. امین به نظرم اهل بالانس‌های عجیب غریب نباشه. خلاقیت و تنوع رو در قالب منطق پیش می‌بره. پس حدس می‌زنم این دور هم سه مافیا داشته باشیم، یک جلاد و به جای فاوست یکی از اون فرعی‌های باقی مونده. گورکن و یقه سفید هر دو نقش‌های جدیدن و هر کدومشون ممکنه تو بازی باشن.

اولینش که خب در موردِ بالانسه . همون بالانسی که اکثرا هم گفتند و نظر روش داشتند پس میشه قطعی نتیجه گرفت به احتمال 99.99% بازی با 3 مافیا شروع شده :دی این تا اینجا، نکات جذابش مونده وایسید و ببینید :دی .

در واقع نکته ی جذابِ قضیه پست دومش هست که شما رو دعوت می کنم مجددا بهش توجه کنید :

پست دیروزم رو کامل کنم اول. گفتم بررسی می‌کنم ببینم چه نقش‌هایی دور دوازده داشتیم و از رو اون‌ها به نتیجه‌ای می‌شه واسه این دور رسید یا نه. حقیقتش خودم دقیق یادم نمیومد که یاکوزا یا تروریست مافیا داشتن یا نه. (از امین هم پرسیدم ولی آفلاینه گویا) رجوع کردم به اون جدولی که امین تو تحلیل‌ها گذاشته بود و طبق اون جدول مافیا شامل پدرخوانده، خیاط و بی‌نقش بود. واسه اینکه ببینم چقدر احتمال داره تو این بازی هم بی‌نقش داشته باشیم؛ نقش بی‌گناهان هم نگاهی کردم و بین بیگناهان هم بی‌نقش بود. این بازی هم امکانش هست همین طوری باشه ولی به نظر خودم احتمال خیلی پایینیه. از این جهت که ما اون دور نقش‌های جدید فعلی رو نداشتیم. فکر می‌کنم به جای بی‌نقش‌های دور دوازده، این دور از نقش‌های جدید استفاده شده باشه. من حقیقتا ته خاطرم بود که اون دور یکی از یاکوزا یا تروریست بوده تو بازی؛ می‌خواستم از اون به نتیجه برسم که الان احتمال حضورشون چقدره که بی‌نتیجه موند کارم. مثل اینکه اون دور فقط بحث و دعوا سرشون بوده، خودشون نبودن. :))

من جز صداقت، چیزی از این پست ترسا ندیدم:دی بنظرم کاملا داره درست میگه و ما نقش های جدیدی داریم که خب دوتاش لو رفته و مشخصه از این جدیدایه ( گورکن، کلاه بردار ) پس اون دو مافیای باقی مونده هم یکی شون که پدر خوانده س، اون یکی هم یه نقش جدیده به احتمال فروااااان . این یعنی چی ؟ یعنی خیاط/ تروریست/ یاکوزا تو بازی نداریم و نکته ای که اینجا مهمه اینه وقتی خیاط نداریم هرکی بره بیرون نقش واقعیش هست و درگیر خیاط نباشید در واقع :دی پس با خیال راحت به هر گزینه ای که مشکوک هستیم رای میدیم بش و با هر نقشی هم بیرون رفت نقش واقعیشه امیدوارم شهروندا اعتماد کنند به من تا خیلی زود بازی در بیاد :دی

ترسا بعدش از من، رامتین و اشکان سوالاتی می پرسه . نمیگم احتمال نداره از یارش تو پست اولش سوال بپرسه و حتما این 2 نفر مافیا نیستند ( خودمو که مطمئنم نیستم :دی ) ولی بازم احتمالش برام کمتره از یارش سوال بپرسه .
نکته ی جالبی که تو 2 تا پست ترسا دیدم 2 تا لایک خوشگل آرش بهش بود که ساده نمی تونم بگذرم ازش :دی

خب می خوام به چی برسم حالا ؟ :دی با فرض ممفیست بودن پویا، یجا میاد میگه :

آرشُ حتما شب بزنید. امشب نه البته. هرموقع که گفتم. فعلا در جهت درستی که ترسیم کردم داره حرکت می‌کنه.

و بعدش هم میگه :

گزینه دیگه ترسا هست. منتهی از پست اولش خیلی خوشم اومد فعلا دوست دارم در بازی باشه، ولو ضد اهداف من کار کنه. مهم نیس.

دو گزینه میده برای شات شب ، که یکی شون مافیا از آب دراومده :دی

شهروندای عزیز، اگه می خواید سریع ترین برد بیگناهان رو جشن بگیریم، این فاز می تونیم دنبال پدر خوانده باشیم :دی پدر خوانده کی می تونه باشه حالا ؟ از اونجایی که نقش های مافیا از نظرم نقش های جدید هست و یعنی اون قدرت نقش هاشون کم هست با توجه به نبودن یاکوزا / تروریست و الالخصوص خیاط، من فکر می کنم حالا که نقش های مافیا ضعیفه ولی پلیر های خوبی براشون در نظر گرفته شده :دی

من گزینه های پدرخوانده رو آرش، رامتین، خلفی و محمد حسین می دونم :دی بیشترین شک م هم به آرش هست و حتما و قطعا بهش رای خواهم داد و امیدوارم بقیه ی شهروندا هم یاری کنند و همین فاز آرش رو هل بدیم بیرون:دی حتی اگه گادفادر هم نباشه، روند بازی رو خیلی برامون روشن می کنه :دی

دوستان شهروند اگه نظری در مورد این گستم داشتند، یا سوالی ابهامی بود، در خدمتیم برای جواب :دی

تا درودی دیگر بدرود .
 
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
539
پسندها
128
امتیازها
155
مدال‌ها
22
خلفی
بیا این‌جا ببینم. :دی این همون پستیه که دیروز دادی:

یه بار گفتی من ایگنور کردم گفتم شوخی کرده :دی ولی وقتی دوباره این حرف رو تکرار میکنی من نمیتونم بذارمش پای شوخی، آره یه گور کندم آلردی ولی برا توئه فک کنم :دی
از دید تو به بازی نگاه میکنم...امین خلفی اول بازی 50 درصد بیگناهه 50 درصد نیست بای دیفالت...تو این تعداد کم وقتی یه بیگناه از بازی کم بشه میتونه بسیار برای بیگناها مضر باشه...چرا اصلا تو اینو در نظر نگرفتی؟ بدتر از اون میای میگی یا بگو شب بزننش...یعنی عملا داری میگی امین بیگناهم باشه بگو بزننش.
من برای این حالت فقط میتونم 3 حالت متصور شم
الآن کجای این پست احتمال شوخی و بی‌گناهیِ من رو در نظر گرفتی؟
حرف‌هایی که الآن داری می‌زنی درست نیستن. اصلاً اون‌طوری که الآن ادعا می‌کنی، واکنش نشون ندادی و یه چیزهای دیگه گفتی!
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
حس دخالت مرض دار رو گرفتم من از دخالتت :دی نه اینکه بخوای بیای و کمک کنی تا گره بحث باز شه. کاری که من خودم همیشه وقتی گناهکارم انجام میدم
اتفاقا دیالوگ من باهات رو اگه هم بخوایم به دیالوگ و بحث تو و رضا ربط بدیم و دخالت محسوبش کنیم، در جهت شفاف‌شدن و باز کردن گره بوده چون اومدم گفتم فلان حالتی که برای گناهکار بودن رضا در نظر گرفتی اشتباهه. چطوری مرض داره این؟ :دی دیگه وقتی برای یه چیزی سند و مدرک وجود داره بیا و حس برعکسش رو نداشته باش عزیز من اگه بیگناهی :دی


تو سایه نبودن با بحث فیک رو یکی میکنی با حرف من؟
اره دیگه، اتفاقا اینکه تو حرف شوخی رضا رو جدی برداشت کردی و بهش اتهام گناهکاری زدی، بیشتر می‌تونه در جهت سایه نبودن و بحث فیک باشه، تا حرف رضا که صرفا گفته خلفی رو اعدام کنیم و شب بزنیم. چه بحث فیکی از حرف رضا میتونه ایجاد بشه مثلا؟ بحث فیک اگه باشه تو شروعش کردی به نظرم با جدی در نظر گرفتن شوخی رضا. حالا هدفم این نیست که بگم خواستی بحث فیک ایجاد کنی پس گناهکاری ها، نه اصلا قبول ندارم که حتی اگه کسی بخواد بحث فیک ایجاد کنه حتما گناهکاره. هدفم این بود که بگم حرفی که در مورد رضا می‌زنی در مورد خودت هم می‌تونه صادق باشه.



اون چیزی که من برداشت کردم از چرا استاد؟:( همون تیپیکال رامتینی بود،
منم موافقم که تیپیکال رامتینی بود، ولی تیپیکال رامتینی می‌تونه گناهکارانه باشه می‌تونه بیگناهانه باشه. یعنی در واقع به تیپیکال رامتینی فکر می‌کنم، اگه بیگناه بود یه حرف تیپیکال رامتینی دیگه می‌زد، نه «چرا من»!
 
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
539
پسندها
128
امتیازها
155
مدال‌ها
22
آقا لینک رو اشتباهی فرستاد. :دی
پست خلفی اینه:

جلل‌الخالق. :|
پست شماره‌ی 48 رو کپی می‌کنم این رو میاره هی! برید صفحه سه خودتون بخونید. :دی
 
  • Haha
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
رضا تلاش بیخودی نکن عزیزم، لینک رو کپی پیست کنی توی پیش‌نمایش پست اول صفحه رو می‌آره در هر صورت :))
 

AKP

مافیایی
نوشته‌ها
129
پسندها
133
امتیازها
65
مدال‌ها
8
خب از همون اول چرا نگفتی که منظورت از شیریاخط انداختن لیترالی نیست و اصطلاحیه؟ :)) من سوالم رو واضح مطرح کردم گفتم چرا باید یه بیگناه شانسش رو با شیر یا خط انداختن (که مشخصا معلومه منظورم لیترالی شیر یا خط انداختنه) کم کنه، تو همون موقع می‌تونستی بگی منظورت لیترالی شیر یا خط انداختن نیست.
اونجا که گفتی به لغت دقت نکن به مفهوم دقت کن، من فکر کردم منظورت اینه که اون توضیحاتی که دادی رو به مفهومش توجه کنم. اگه منظورت از لغت شیریاخط بوده اوکی مشکلم حل شد :دی

مافیام رو فعلا نمی‌دونم ولی حس می‌کنم دارم نزدیک می‌شم، بحث‌ها پیش بره می‌گم.

خوب خدا رو شکر :دی ولی من اگه تو این لحظه مجبور باشم به یکی رای بدم به تو رای میدم. ولی آدم گیری نیستم در کل تا فردا شب وقت داری با پست هات یه کاری کنی به یکی دیگه رای بدم:دی

من جز صداقت، چیزی از این پست ترسا ندیدم:دی بنظرم کاملا داره درست میگه و ما نقش های جدیدی داریم که خب دوتاش لو رفته و مشخصه از این جدیدایه ( گورکن، کلاه بردار ) پس اون دو مافیای باقی مونده هم یکی شون که پدر خوانده س، اون یکی هم یه نقش جدیده به احتمال فروااااان . این یعنی چی ؟ یعنی خیاط/ تروریست/ یاکوزا تو بازی نداریم و نکته ای که اینجا مهمه اینه وقتی خیاط نداریم هرکی بره بیرون نقش واقعیش هست و درگیر خیاط نباشید در واقع :دی پس با خیال راحت به هر گزینه ای که مشکوک هستیم رای میدیم بش و با هر نقشی هم بیرون رفت نقش واقعیشه امیدوارم شهروندا اعتماد کنند به من تا خیلی زود بازی در بیاد :دی

قبول این برام سخته که خیاط تو بازی نباشه، چون مثلا فرض کنید شب اول ما پدرخوانده رو میدادیم بیرون بعدش مافیا میخواست چیکار کنه؟ بیاد در خونمون ؟:دی برای همین به نظرم خیاط حتما تو بازی هست (البته اگه الآن باز نیان بگن چرا حتما :))). به نظرم خیاط تو بازیه و بیشتر از یک نقش هم داره.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
کارآموز مافیا
نوشته‌ها
97
پسندها
132
امتیازها
20
مدال‌ها
4
در مورد رضا ازم سوال شد.

جوابم هیچ حرف جدیدی نیست. فقط اتفاقاتی که قبلا افتاده رو دوباره به ترتیب بهتون میگم.

شب کشته نداشتیم.
گفتم رای اعدام بدیم به رضا.
همه حالاتی که ممکنه کشته نداشته باشیم رو پرسیدم.
جوابم رو گرفتم.
از رضا عقب کشیدم.

هیچ توضیح بیشتری نمیخوام/نمیتونم بدم.

یه سوال دیگه ازم شد که قشنگ بود.

گفتن اشکان تو که قبلا انقدر استدلالی بازی میکردی، واسه چی الان با پیش فرض اینکه پویا هلن هست بازی میکنی و اصلا آماده گرفتن دیتا جدید و تغییر نظرت نیستی؟

چون قبل از پست دوم پویا، با مهدی حامدی بحثی داشتیم و من پیشبینی ای رو ثبت کردم. اینکه اون پیشبینی درست بشه، واسم مهمتره.
اینکه اون پیشبینی درست شه، به معنی این نیست که من عمدا بد بازی کنم که مافیا ببره! در واقع ۲ پیشبینی داشتم، یکی نقش بازیکن ها، یکی برنده بازی. اون نقش بازیکن ها مهمه واسم. والا امکان نداره چون پیشبینی کردم مافیا میبره، عمدی بد بازی کنم.

انقدر شرایطمون خوبه که من میخوام به بی گناه هایی که شناساییشون کردم اعتماد کنم. منتظرم رای شون رو بگن که مثل اونا رای بدم.
 
  • Love
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
اقعا شهروند می تونه از همچین سوالی حس خوبی بگیره ؟ بشدت سوال مسخره ای بود از نظرم و جلوه های فواونی از کرم تو سوالش دیدم من :دی
قبول دارم که بعد از جواب محمدحسین، سوال من مسخره به نظر اومد. ولی من چون خودم حضور کلاهبردار رو تابع حضور تکاور در نظر گرفته بودم، برام عجیب اومد که محمدحسین برعکسش رو در نظر گرفته، و حس کردم که شاید از حضور کلاهبردار خبر داره که داره تکاور رو تابع اون در نظر می‌گیره. ولی بعدش گفت که به نظرش دو طرفه‌ست مشکلم حل شد.


من جز صداقت، چیزی از این پست ترسا ندیدم:دی بنظرم کاملا داره درست میگه و ما نقش های جدیدی داریم که خب دوتاش لو رفته و مشخصه از این جدیدایه ( گورکن، کلاه بردار ) پس اون دو مافیای باقی مونده هم یکی شون که پدر خوانده س، اون یکی هم یه نقش جدیده به احتمال فروااااان . این یعنی چی ؟ یعنی خیاط/ تروریست/ یاکوزا تو بازی نداریم و نکته ای که اینجا مهمه اینه وقتی خیاط نداریم هرکی بره بیرون نقش واقعیش هست و درگیر خیاط نباشید در واقع :دی پس با خیال راحت به هر گزینه ای که مشکوک هستیم رای میدیم بش و با هر نقشی هم بیرون رفت نقش واقعیشه امیدوارم شهروندا اعتماد کنند به من تا خیلی زود بازی در بیاد
اینو واقعا نفهمیدم چطوری نتیجه گیری کردی. ترسا گفته دور پیش پدرخوانده و خیاط و بی‌نقش داشتیم ولی این‌ دور چون نقش جدید توی لیست هست احتمالا بی‌نقش نداریم و جاش نقش جدید داریم (که همون طور که دیدیم کلاهبردار داشتیم) بعد تو از این نتیجه می‌گیری که خیاط تو بازی نیست؟ به جای اینکه نتیجه بگیری که شاید خیاط دو نقش داره مثلا؟ به شدت مشکوک بود این حرفت :دی


نکته ی جالبی که تو 2 تا پست ترسا دیدم 2 تا لایک خوشگل آرش بهش بود که ساده نمی تونم بگذرم ازش
من رفتم نگاه کردم ببینم چرا لایک زدم، لایک اول به پست اولش بود که گفته بود رهبرها رو دوست داره و دلیلی که آورده بود رو دوست داشتم، لایک دوم هم به همین پست بالانسش بود که نقل قول کردی، به خاطر اینکه من یادم نبود که دور قبل گادی امین، مافیا بی‌نقش داشته و ترسا که این رو یادم انداخت لایکش کردم.

در مورد اینکه پویا اسم من و ترسا رو با هم آورده هم خودم قبل تو تحلیل کردم که ممکنه چی باشه. ولی خب فرقش اینجاست که من می‌دونم اسمم به مفیستوفلس اعلام نشده، تو نمی‌دونی و ممکنه هم مرض داشته باشی این وسط :دی از طرفی اینکه کسی بخواد از روی حرف مفیستوفلس احتمالی به گناهکاری یه فرد برسه به نظرم کاملا اشتباهه چون ممکنه که مفیستوفلس خواسته باشه بازیت بده و برام عجیبه که به این فکر نکردی. بیگناه نمی‌آد از روی حرف مفیستوفلس به گناهکار برسه. از پستت کاملاً حس سواستفاده از حرف پویا و گذاشتن اسم من کنار ترسا گرفتم، چون دو تا دلیل آبکی اوردی برای مشکوک بودن من بعد گفتی چون پویا اسم آرش رو کنار ترسا آورده پس به آرش رای بدیم.

رفتی توی لیستم هادی، بد هم رفتی، اون از حذف احتمال خیاطت به چرت‌ترین دلیل ممکن، اینم از نحوه‌ی اتهام زدنت به من بر اساس حرف مفیستوفلس :دی

خوب خدا رو شکر :دی ولی من اگه تو این لحظه مجبور باشم به یکی رای بدم به تو رای میدم. ولی آدم گیری نیستم در کل تا فردا شب وقت داری با پست هات یه کاری کنی به یکی دیگه رای بدم
اگه با این دلیل بخوای بهم رای بدی خودت هم توی گزینه‌های رای من قرار می‌گیری، چون سوتفاهمی پیش اومد که مقصرش تو بودی نه من، بعد به خاطر این سوتفاهم می‌خوای به من رای بدی؟ و اینکه اینقدر می‌گی گزینه گناهکاری و مافیا پیدا کنین و این‌ها، بعد ته گزینه‌ی گناهکاری که خودت پیدا کردی اینه اونم با این دلیل؟ :دی
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

بالا پایین