برای دیدن محتوای انجمن باید ورود کنید. اگر حساب کاربری ندارید اکنون ثبت‌نام کنید.

بازی دور چهاردهم مافیا | جنگ شاه و امپراتور

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

FM

کارنیاموز مافیا
نوشته‌ها
735
پسندها
171
امتیازها
315
مدال‌ها
32
سلام.

دیشب اتفاقات خوبی افتاد. من متوجه شدم رای های امین ایراد داره و در راستای بازی خودم نمیدیدم رای هاشو، ولی توی بازیش مورد مشکوکی ندیدم که بخوام اعدامش کنم، ضمن اینکه پویا هم اومده بود روش به ترسم افزود که تحت تاثیر جریان قرار بگیرم. بخاطر همین گذاشتم اولویت سومم، فکر میکنم اولین اشتباه من در این بازی بود امین، و بخاطرش خودمم سرزنش نمیکنم حقیقتا. صدرا هم که با اون طرز بازیش حتم داشتم یه مرضی داره که خوب وکیل درومد:| ولی بیرون رفتنش و فکر نمیکردم یعنی پیش خودم گفته بودم این فاز باید بیام که براش رای جمع کنم. الان که رفتم نقششو خوندم دلیل بیرون رفتنش حذف بیش از نصف گناهکارا بوده دیگه؟ یا دلیل دیگه ای داره؟

با مشخص شدن نقش ممل (که خیلی دوست داشتم بازیشو این دور) میشه الان برگشت و تقابلاشو نگاه کرد و پویا هم حرف درستی زد که احتمالا امین و پرسیده بخاطر همین انقدر بحثاشون جدی بود. فکر کنم با ترسا و بهاره بحث های زیادی داشت و بهاره رایم بهش داده بود باید برم بررسی کنم.

در مورد احسان هم این که تمام رای هاش درست و تمیزه من و یکم به شک انداخته واقعیتش باید بیشتر دربارش فکر کنم. و این اصرار بیش از حدش روی پویا هم باید اول برم بخونم ببینم دلایلش تا چه حد سندیت داره. بعد جالب هم اینه که پویا سه چهار بار این فاز گفته احسان مافیا نیست:| یه جورایی حس سفید کردن عمدی بهم القا کرد این حرکت. پویا میشه بپرسم چرا توی هر سه پستت روی این نکته تاکید میکنی؟

در مورد سپهر که نظری ندارم هیچ راهی هم برای تشخیصش ندارم، منتهی به نظر بازی پذیرفتدش و توی پست هاشم علم گناهکاری بیرون نزده اما در نهایت هنوزم علامت سواله برام.

آرش عزیز، بازیش نه تمیز تمیز بوده مثل دور جادوگرش و نه علم و ناخودآگاهی بیرون زده ازش و همچنان حس بدی ندارم بهش. و لی هیچکس و حذف نمیکنم فعلا.

مهسا و ترسا هم مورد مشکوکی ندیدم و تقریبا هم مسیر بودیم ولی حواسم هست بهشون.
 
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
FM">FM
فری،
ترسا هم پرسید. توضیح دادم.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: FM
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
در مورد احسان من حقیقتش حس خوبی بهش ندارم برخلاف بقیه‌تون، حقیقتا در سیستم ذهنی من نمی‌گنجه که یک بازیکن هرچقدر هم اعجوبه، در دور اولش بیاد و یکی یکی دست روی اعضای مافیا بذاره و اعدامشون کنه بدون هیچ‌گونه تردید و گیج زدنی.

کلا ۹ تا پست داده و نگاه کردن کلیت بازیش اونقدر سخت نیست.

نظرات احسان در مورد هادی:
هادی زیاد حال نکردم با روش گناهکار یابیتون، مطمئنید بیگناهید و اینجوری گناهکار پیدا میشه کرد؟

هادی
پست‌های شما رو میبینیم بیشتر به مشکوک بودنشون پی میبریم و از امیر خیلی مشکوک تر هست

ما نباید کاری به دورهای قبل داشته باشیم ، هر دور شرایط خودش رو داره ، بنده به شخصه هیچ حس مثبتی از پست های ایشون نگرفتم.

در مورد پست ۸۸ هادی و جواب فری در پست ۸۹ ، بنده هادی رو گناهکار و فری رو مثبت میبینم و جواب فری خیلی خوب و منطقی بود

در مورد هادی که زیاد پیام دادم، گزینه مشکوک بالایی به جز هادی ندارم

چیزی که من می‌بینم اینه که خیلی راحت و سریع می‌آد دست می‌ذاره روی هادی و در نهایت هم بهش رای می‌ده. این رو هم اضافه کنم که مثلا با بهاره هم در همون فاز سوال و جواب داشت و با حرف‌هاش مشکل داشت و می‌گفت چرا همه‌ی احتمالات رو در نظر نمی‌گیری، اما بهش رای نداد و رای پرت به صدرا داد.

حالا در مورد سعید:

مشکوک ترین فرد خود شما کیه اونوقت؟

*گیر فری به سعید بجا و خیلی خوب بود.

در مورد کاربر سعید، من پست‌های ایشون رو جز نوار خالی پر کردن چیزی نمیبینم پست ۱۵۳ ایشون مثال بارزه
همین، و رای می‌ده به سعید و پویا.

و بعد در مورد امین:
امین
این ۸ نفر رو میشه دقیق بگید مثلا چند تا مافیا چند تا فرقه هست؟

امین
شما میتونی هر برداشتی که دوست دارید انجام بدید، به خاطر آواتار میخوای شک کنی مشکلی ندارم

امین
بنده هیچ هیجان خاصی ندارم ولی دوست داری با انتخاب اواتار بگی من مافیا هستم بنده هیچ مشکلی ندارم.
این تا قبل از فاز اعدام امینه. همون‌جوری که می‌بینید هیچ مشکلی با امین نداره حتی با اینکه گفته آواتارت مافیاست هم مشکلی نداره.
اما فاز اعدام امین:
امین
شما که به اواتارم گیر دادی بازم حرفی برای گفتن داری ؟ چطور بنده مافیایی هستم که هی دارم به یارام رای و اولویت اول میدم؟
خیلی ریز اومدی سمت من و مطمئنا برای بنده برنامه داری ولی خب نخواهم گذاشت ایده‌هات رو برای من اجرا کنی

آرای شما رو در هر دو فاز بررسی میکنیم
در دو فاز قبل ابتدا به محمد امین و بنده رای دادید و در اولویتها اول به سپهر، دوم هادی و سوم محمد امین

اما در فاز قبل:
به ارش و محمد امین رای دادید و اولویتها:
عرفان اول، پویا دوم و سعید اخر

هادی و سعید که مافیا بودن و به هیچ کدوم اولویت اول ندادید، بازیتون هم که به شدت مشکوک هست و امیر هم یه پست خوب در مورد پویا و امین داد که در ادامه میتونید همگی ببینید
و بعد به امین و پویا رای می‌ده و جالب اینجاست با گیر امین به آواتارش مشکل پیدا می‌کنه :دی

من حقیقتا تو کتم نمی‌ره که این‌ها، روند طبیعی گناهکاریابی و رای دادن یک بیگناه باشه. اونم بیگناهی که هیچ شناخت و کانتکستی از افراد مورد بحث نداره. اینکه یک نفر بیاد و در هر سه نوبت به سه مافیا رای اول و اولویت اول بده، غیرممکن نیست، اما برای من روند طبیعیش این نیست. ایشون نه بحث و سوال جواب خاصی (در راستای اتهام به افراد مورد بحث) داشته و نه از این مسیر تمیز و مستقیم انحرافی داشته.
تنها حرکت چشمگیری که غیر از مشکوک شدن تک‌جمله‌ای به افراد مافیا و رای دادن بهشون داشته، گیرش به پویا و صحبت‌هاش در مورد پویا بوده. من نقش پویا رو نمی‌دونم و بازیش هم برام بیگناهانه بوده بیشتر تا اینجا، منتهی درک نمی‌کنم کسی که به هادی و سعید و امین اینقدر ساده و تو د پوینت اتهام زده و رای داده، این همه در مورد پویا حرف می‌زنه و دلیل می‌آره و حتی پرونده می‌سازه. بالاخره سیستم گناهکاریابی این فرد چجوری کار می‌کنه؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: FM
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
فری

کلا تو بازیت هیچ اینترکشن و نظر خاصی درباره‌ی بهاره نیست. سوال من اینه که اگه دلیل رای دادن به امین به خاطر آرا رو درک نکردی، چرا همین نظر رو درباره‌ی رای دادن به بهاره نداشتی؟ چون اون هم رای‌هایی که آورد به خاطر آراش بود دیگه. مورد مشکوکی هم درباره‌ی بازی بهاره اشاره نکرده بودی. اینکه اولویت بالاتر دادی صرفا به خاطر این بود که تحت تاثیر پویا قرار نگیری؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sepehr

FM

کارنیاموز مافیا
نوشته‌ها
735
پسندها
171
امتیازها
315
مدال‌ها
32
فری

کلا تو بازیت هیچ اینترکشن و نظر خاصی درباره‌ی بهاره نیست. سوال من اینه که اگه دلیل رای دادن به امین به خاطر آرا رو درک نکردی، چرا همین نظر رو درباره‌ی رای دادن به بهاره نداشتی؟ چون اون هم رای‌هایی که آورد به خاطر آراش بود دیگه. مورد مشکوکی هم درباره‌ی بازی بهاره اشاره نکرده بودی. اینکه اولویت بالاتر دادی صرفا به خاطر این بود که تحت تاثیر پویا قرار نگیری؟


اینتراکشن امروز میخوام باهاش داشته باشم. چون هیچ شناختی از بهاره ندارم اما از امین دارم و دفاعیه امین قانع کننده هم بود. درسته رای هاش درست نبود اما بخاطر تفاوتی که با هم داریم قبلا هم دیدم رای هاش با من فرق کنه اما گناهکار نباشه، اما در مورد بهاره مثلا درک نکردم رایش به ممل رو و کلا من نسبت به بازی کسی که شناخت نداشته باشم برام باگ میشه. اما اونجوری هم تفاوت فاحشی نداشتن. اما در نهایت این جوی که بر علیه امین شد فکر کنم تاثیر داشت روی این قضیه.
 
  • Thinking
واکنش‌ها[ی پسندها]: Arsonist
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
696
پسندها
130
امتیازها
115
مدال‌ها
17
خب من باید بازی همه رو یه بار دیگه از اول مرور کنم.

پویا:
پست بالانس داده و 4 مافیا رو مطرح کرده. پستی داده و یه مقدار در مورد بالانس صحبت کرده مجددا و درصد اولیه‌اش رو به نفرات به این شکل داده گناهکارترین‌هاش شامل: امین، ترسا، رضا و عرفان. در فاز بعدی مجددا درصد داده، گناهکارترها هم به ترتیب عرفان و رضا. یعنی اینجا امین و ترسا درصدشون کمتر شده. بقیه همون حدی موندن. سری سوم درصداش اینطوری بوده که مهسا و سپهر به دسته اول اضافه شدن و هادی کم شده از این دسته و رفته دسته سوم. عرفان و محمدامین و رضا به ترتیب دسته دومن. توی فاز سوم پویا بازی رو با سوال امین و بهاره شروع میکنه. تنها چیزی که اینجا آزارم میده درصد 50 برای محمدامینه. اون مقطع بازی محمدامین بیگناهی بوده و عجیبه که پویا اینو در مورد دوست خوبش متوجه نشده!

فری:
نفر اول بعد از هادی پست داده، اگر هدف هادی گیر دادن به نفر اول بوده باشه، به نظرم هم‌تیمیش نمیاد سناریوشو مختل کنه. پس این یک پوئن مثبت برای فری محسوب میشه. پست بالانس داده که به 4 مافیا و 3 فرعی احتمال بشتری داده. با امیر در مورد سبک جدید پویا صحبتی کرده و گفته سوالی داشته باشه میپرسه. بحث رو با عرفان شروع کرده و یه سوال بالانسی پرسیده که فرض کن فرقه داریم که من متوجه نشدم. بعد به هادی پاسخ داده و به آرش هم گفته متوجه منظور هادی نشده و زود درگیر شده. در پست بعدی از هادی سوال کرده، از سپهر در مورد بحث زرگری سوال کرده و به سوال امین پاسخ داده. به هادی و ترسا رای داده. به سعید هم بابت رایش به هادی گیر داده. فری به نظرم عضو اصلی مافیا نمیتونه باشه. در فاز بعدی ایرادش به سعید رو پیگیری کرده. به صدرا هم اعتراض میکنه و بحث جدی با هم دارن.

بهاره:
پست شروع داده و مطلب خاصی نگفته. در مورد هادی نظری نداشته، با آرش هم مخالف بوده و گفته پستاشو با دقت میخونه. پست بالانسی داده و در مورد هادی با سبکش کنار اومده و در مورد بازی امیر نظر داده. گفته بین احسان، ترسا و عرفان حداقل دو تا گناهکار میتونه باشه. بعد از آرش خواسته نتیجه‌گیریش رو در مورد بحث سمی هادی و امیر بگه. رای به اعدام عرفان و آرش داده. و فقط بازی پویا براش جذاب بوده. در فاز بعدی یهو نظر بهاره نسبت به آرش برمیگرده و آرش براش مثبت میشه! اینجاست که میگم بازی بهاره یه مقدار برای من تغییر کرده. دقیقا بعد از فازی که یاکوزا رفته. این حس رو میده که بهش گفتن از آرش فاصله بگیره. و جالبه با تقریبا همون دلیل آرش به عرفان مشکوک شده. فاز سوم بازی رو با حمله به پویا شروع میکنه و با عقب کشیدن پویا اونم میکشه کنار.

آرش:
پست بالانس داده 4 مافیا و 3 فرعی رو مطرح کرده. سوال از پویا در مورد 4 اعدام درست. بعد واکنش به پست امیر. به بهاره در مورد سبک هادی توضیح داده و ابراز خوشحالی کرده از اینکه بهاره پستاشو با دقت خواهد خوند. به فری پاسخ داده در رابطه با بحث هادی. و به پست سپهر هم واکنش نشون داده. ولی چیزی که عجیبه در مورد بحث زرگری که سپهر مطرح کرده هیچ سوالی نپرسیده که بحثم با کی زرگریه! به بهاره رای داده. در فاز بعدی صدرا بازی رو با گیر به من و آرش شروع کرده. به نظر من منطقی نیست وکیل بعد از رفتن یه گناهکار از بازی بازی رو با گیر به گناهکارا شروع کنه. امین هم در شروع فاز بعدی بهش گیر جدی میده اینم منطقی نیست اگر یار باشن. اعلام کرده رایش عرفانه.

ترسا:
پست معارفه داده. از فری در مورد شیخ زیاد سوال کرده، با آرش در مورد امیر بحث کرده، به امین در مورد فرقه بدون جذب ایراد گرفته، و به ایراد امین به فری اعتراض کرده. و در مورد درصدهای پویا گفته که اگه بی دلیل بالا بره بهش رای خواهد داد. به مملگر پاسخ داده در مورد اون بحث و حس مرض گرفته ازش. به پست 3 تایی بهاره واکنش داده. رای پرت به سعید. صدرا از ترسا هم سوالاتی پرسیده در فاز بعد.

سپهر:
یه پست معارفه داده که توش با هادی هم شوخی کرده. خطاب به آرش گفته که بحث زرگری میکنه و بعدا اعلام کرده بحث هادی و آرش و زرگریه. به هادی رای داده. دفاع پویا در فاز سوم هم براش مکتب یادگیری بوده.

احسان:
پست معارفه داده. به هادی واکنش نشون داده و مخالف بوده، با امیر موافق و با آرش مخالف. به هادی و صدرا رای داده. در فاز بعدی به اشتباهات درصدهای پویا پرداخته. گیر فری به سعید رو بجا دونسته.


این پایین رای‌های مافیا رو در هر فاز میارم و رای افراد باقیمونده در بازی شاید یه چیزی گیرمون اومد.

فاز اول:

هادی به امیر و صدرا رای داده. سپهر - محمدامین - هادی
امین به محمدامین و احسان رای داده. سپهر - هادی - محمدامین
سعید به هادی و سپهر رای داده. هادی - محمدامین - سپهر

طبق این مدل رایی که به هادی دادن به نظرم اونای دیگه هم همینطوری به هادی رای دادن یعنی یا رای اول و یا رای دوم.
از بین رای‌های اول به هادی، احسان و فری برام قابل درکه. از بین آرش و ترسا پویا بهاره و سپهر میتونن یار اونا باشن.

صدرا رای نداده.

پویا به عرفان و رضا رای داده. محمدامین - هادی - سپهر
فری به هادی و ترسا رای داده. هادی - سپهر - محمدامین
بهاره به عرفان و آرش رای داده. محمدامین - هادی - سپهر
آرش به بهاره و امیر رای داده. هادی - محمدامین - سپهر
ترسا رای پرت به سعید داده. هادی - محمدامین - سپهر
سپهر به آرش، محمدامین و هادی رای داده. محمدامین - هادی - سپهر
احسان به هادی و صدرا رای داده. هادی - سپهر - محمدامین
مهسا به مملگر و فری رای داده. محمدامین - سپهر - هادی

فاز دوم:

امین به آرش و محمدامین رای داده. عرفان - پویا - سعید
سعید به پویا و احسان رای داده. پویا - عرفان - سعید
صدرا به مهسا و احسان رای داده. سعید - عرفان - پویا

به نظرم هدفشون فدا کردن سعید نبود و حتی اولویت سوم امین هم نشون میده که خودشو تو دردسر انداخته که سعید رو نگه داره تو بازی. اگه اینطوری باشه رای‌های اول به سعید مافیا بودنشون خیلی کمه که پویا، فری، احسانن. اولویت سوم دادن به سعید خیلی مشکوک میکنه منو اینجا که فقط بهاره‌اس. اولویت دوم هم مهسا، سپهر، ترسا، آرش هستن که آرش برام قابل قبوله چون رای اولیه نداده. سپهر رو هم میشه توجیه کرد ولی اولویت ترسا اینجا خیلی عجیبتره.
راستی به چیزی که اینجا برام جالبه اولویت اول و دوم صدرا تو این فاز یعنی سعید و عرفان و اولویت اول صدرا تو فاز بعده که عرفانه. حس میکنم سعید و عرفان بهش معرفی نشدن. اینجا آخر گذاشتن پویا میتونه دو تا دلیل داشته باشه، پویا بهش معرفی شده و یا ترس از رای به پویا و اینکه نتونه در ادامه جمعش کنه و گیر بیفته.


از الویت صدرا به نتیجه‌ای نمیشه رسید.
پویا به سعید و عرفان رای داده. سعید - عرفان - پویا
فری به سعید و صدرا رای داده. سعید - عرفان - پویا
بهاره به ترسا و عرفان رای داده. عرفان - پویا - سعید
آرش به عرفان و امیر رای داده. عرفان - سعید - پویا
ترسا به سعید و بهاره رای داده. پویا - سعید - عرفان
سپهر به سعید و عرفان رای داده. عرفان - سعید - پویا
احسان به سعید و پویا رای داده. سعید - پویا - عرفان
مهسا به امین و آرش رای داده. عرفان - سعید - پویا

فاز سوم:

امین به محمدامین، عرفان و پویا رای میده. عرفان - بهاره - امین
صدرا به فری و ترسا رای میده. عرفان - بهاره - امین

اینجا امین شب قبلش تیر خورده و معلوم بود فردا خواهد مرد. به همین خاطر اونایی که یهویی با شروع فاز قبل میان رو امین یا بهو امین میاد تو اولویت اولشون برای میتونن مافیا باشن که اینجا برای مورد اولی فقط پویا رو داریم و یه مقدار هم احسان و برای مورد دوم ترسا! که در مورد اولویت‌هاش توضیح میخوام ازش. البته میگم در این شرایط منطقی اینه که مافیا تلاشش رو بکنه که یکی دیگه اعدام بشه. ولی چون تعدادشون کم بوده این زیاد ممکن نمیشه در اون لحظه. ولی طبق اولویت اول امین اگر بخوان اینطوری سرمایه‌گذاری کنن، احتمالا به عرفان اولویت اول میدن که شامل فری، بهاره، آرش و سپهرن. که آرش و تا حدودی سپهر تو این جمع برام قابل درکتره. و شکم به بهاره بیشتر از فری عه.

پویا به امین و مهسا رای میده. امین - عرفان - بهاره
فری به صدرا و عرفان رای میده. عرفان - بهاره - امین
بهاره به مملگر، عرفان و امین رای میده. عرفان - امین - بهاره
آرش به عرفان و امین رای داده. عرفان - امین - بهاره
ترسا به صدرا و بهاره رای میده. امین - عرفان - بهاره
سپهر به عرفان، بهاره و محمدامین رای میده. عرفان - بهاره - امین
احسان به امین و پویا رای میده. امین - بهاره - عرفان
مهسا به امین و بهاره رای داده. امین - بهاره - عرفان


عجیب‌ترین و مشکوک‌ترین فرد طبق آرا برای من ترسا و بهاره‌ان.
 
کارآموز مافیا
نوشته‌ها
21
پسندها
19
امتیازها
35
مدال‌ها
4
در مافیای حضوری وقتی به اینجای بازی میرسیم رندوم گزینه‌های مشکوک رو اعدام میکنیم و اگر بیگناهی مشکوک بود حاضر میشه برای شهر فدا شه تا گناهکار اصلی پیدا شه و بنده خیلی دوست دارم این ایده رو اینجا پیاده کنیم
همگی لطفا گزینه های گادفادرشون رو بگن بعد ببینیم کدوم افراد بیشترین احتمال رو دارن و بهشون رای بدیم

بنده که گزینه هام رو گفتم
پویا و آرش
تاکید موکد و مکرری بر «ما بیگناهان...ما بیگناهان» داره یا که اندکی بوی تصنع میده. سیکل رای‌هات تاکنون هم خالی از سوتی مافیایانه نیست

سپهر
بنده نقش خودم رو میدونم نکنه انتظار داری بگم مافیام؟
اگر شما شک داری به بیگناهی بنده و اون سوتی مافیایی رو بیزحمت توضیح بده بفهمیم

شما اول فرض کنید من پدرخوانده باشم، ببینید چقدر احتمال داره من این کارا رو کرده باشم

پویا
یارت ولی خیلی قشنگ گفت

در بازی‌ای که احتمال بالا فقط مافیا داره، و زدن مافیا اتفاقا سفید می‌کنه آدم رو. چرا فکر می‌کنید من کسی‌ام که یارم رو می‌ذارم اولویت آخر؟

به نظرت این حرف در مورد شما نمیتونه درست باشه؟

صدرا هم از پویا حمایت نکرده احسان جان. از پویا ترسیده. سمتش نیومده که اعدام نشه. علتش اینه.

بازی با کلمات چیزی که میبینم
این ترسیدن رو خوب یاد گرفتید هر جا به نفعتون باشه نکته مثبت هر جا به ضررتون نکته منفی
اتفاقا صدرا خیلی قشنگ حمایت کرده و ترسی بنده نمیبینم اونجا

و این‌که مگه نمی‌گی بهاره جذبی ممکنه باشه؟ من پدرخوانده باشم، می‌دونم هست یا نه دیگه. اگر این‌قدر خودزنی کردم به‌نظر شما، خب چرا بهاره رو هم نزنم که تکمیل بشه اگر جذبی هست؟

چون پیدا کردن جذبی کار سختی هست
بله ممکنه ولی قطعی کسی نمیتونه چیزی بگه

دوستانی هم که منُ می‌شناسن، ببینن چقدر احتمال داره که مافیا منُ جذب کنه. خود اقدام به‌جذب منظورمه. وگرنه معلومه دوست دارن منُ جذب کنن

حالا چه کسی گفته شما جذبی هستی؟ توضیح در مورد جذبی بودنتون میدی؟ فعلا ما با گادفادر کار داریم

در مورد بقیه دوستان، من به همه شک دارم حقیقتا. فعلا هم روشی ندارم که از بررسی آرا به درصد بخوام برسم. دارم روش فکر می‌کنم.

میشه گزینه های گادفادرتون رو به ما بگید هر چه زودتر

به دو نفر یه یک روش شک مافیا بودن داریم، مثل چیزی که تو گفتی. فرض کن رو یکی‌شون اجماع می‌کنیم، بعد می‌بینیم بی‌گناهه. می‌گیم پس اون یکی هست. اونم اگر بی‌گناه باشه، رای‌ها در مرحله بعدی می‌آد رو فردی که به این کار اصرار داشته و اگر اون فرد (در اینجا تو) هم بی‌گناه باشه، 3 بی‌گناه از بازی کم می‌شه. و اگر 2 مافیا مونده باشه، در آستانه باخت قرار می‌گیریم.

برای این مورد راه حل وجود داره که میگم در ادامه

چیزی که تا الان متوجه شدم؛ تو خیلی به شناخت ماها از همدیگه بها نمیدی. خب کار درستی هم هست؛ نمی‌تونم بگم اشتباهه. اما اگر به صورت درستی چاشنی شناخت هم به استدلال‌ها اضافه بشه به نظر من جنبه‌ی منطقی‌تر به ماجرا میده. حالا من یک توضیحی میدم؛ رو این حرف‌هام فکر کن.

ترسا
خب فرق من و شما در همین هست
بنده فکر کردید چرا رو هادی موندم چون به خاطر شیوه بازیش ولی بعضیا به خاطر شناخت باهاش کاری نداشتن و در آخر دیدیم اونی که شناخت نداشت موفق بود نکنه فکر کردید من علم و غیب دارم که اول بازی مافیا پیدا کنم
روش بازی و استدلالش رو قبول نداشتم بهش مشکوک شدم
در مورد پویا هم همینه
اصرار دارید سبک بازی انتخابیشه ولی یکیتون نمیاد بگه شاید گناهکار باشه اصلا حرف بنده رو گوش نمیدید
حرف امین سناتور استدلال خوبیه برای حرکت پویا

اینجا مافیا چهار نفر هست در شونزده نفر. پویا و امین در یک تیم، با یاکوزا، با تیر، با سناتور، با دو هم‌تیمی بین شونزده نفر رو من حقیقتا نمی‌تونم بالانس ببینیم. این از بالانس شروع

در بازی مافیا همه چیز امکان پذیره اینکه بالانس نمیبینید دلیل بر درستی بیگناهی یا گناهکاری پویا نیست
من اصلا این میزان یار فروشی بی دلیل رو به صرف سفید شدن منطقی نمی‌بینم. تا حالا هم سابقه نداشته کسی بیاد زرت زرت هم‌تیمی‌هاش رو اعدام کنه فقط برای اینکه سفید بشه. و اصلا پویا نیازی نداره که به همچین کاری رو بیاره. به همین دلایل من حقیقتا برام سخته قبول کنم پویا مافیا باشه.

متاسفانه اصلا پست های بنده رو نمیخونید بارها گفتم چرا میشه سفید کرد با یارفروشی

میشه شما هم گزینه های گادفادر رو بگید؟

حرف من اینه که «انتخاب این سبک» توسط پویا ربطی به نقشش نداشته. دیگه اگه حرف من و این و اون رو قبول نداری، حرف خود پویا توی تاپیک تحلیل دور پیش هست.
درحالت عادی، اگه یک نفر بخواد یار فروشی بکنه تو چطور می‌خوای مچش رو بگیری؟ با «دلایل و استدلال‌هاش» و با «توضیحات عملکردش»، غیر از اینه؟ بازی پویا مگه این دوتا رو نداره؟ تو مشکلی توی این دو از پویا می‌بینی که بهش مشکوک بشی؟

آرش
چه ربطی داره، اصلا پست های من رو میخونی؟ سبکش رو انتخاب کرده درست ولی نقشش برای این دور چه ربطی داره که مثلا گناهکار نمیتونه باشه؟
یار فروشی فقط با رای دادنه استدلال و عملکرد چیه؟ انقدر تعریف دارید میکنید ازش بعد نتونه با اینا شماها رو دور بزنه؟ یار فروشی میکنه و میره جلو
خیلی بهش داری اعتماد میکنی و ضربش رو خواهی خورد

خیلی باحالی احسان واقعا کل پست من در مورد امین که دارم می‌گم چرا بهش مشکوکم رو ول کردی، یک جمله که گفتم فلان رایش رو درک می‌کنم رو نقل قول کردی می‌گی دفاع از امین من هیچ من نگاه

تو گیر امین به من در مورد اواتار رو قبول داری ولی گیر من رو نه؟ مشکل از شماس نه من

یه چیزی دوستان. الان که می‌دونیم امین گناهکار بوده، چقدر به نظرتون احتمال داره که گیرش به احسان از روی علم بیاد؟ ینی برفرض دیده یارش (و گادفادرش) آواتار گادفادر گذاشته و گفته برم یه گیر بدم که حداقل خودی گیر داده باشه و بشه جمعش کرد. این احتمال یه کم ذهنم رو قلقلک می‌ده برم احسان رو بیشتر بررسی کنم

بفرما اخرش هم رسیدی به اینجا بعد به من میگی خیلی باحالی؟
منتظر دلایل احسان برای گادفادر خوندن خودم هم هستم. اینم بگم که به نظرم الان اوضاع خوبه و جای لغزش داریم و اگه اعدام من باعث بشه بقیه‌ی گناهکارها پیدا بشن، مشکلی با اعدامم ندارم.

پستها رو چرا قشنگ نمیخونی؟ دلایلم رو گفتم
واکنشت به بازی هادی، رای دادن هات که دوستان بهشون اشاره کردن
میخوای بنده هم آرای شما رو بررسی کنم اونا رو هم ندیدی؟
دلیل بعدی با حذف گزینه هم به شما و پویا رسیدم
بازم دلیل میخوای؟

جمله آخرت رو ولی خیلی دوست داشتم ، به نظرت آیا پویا هم حاضره برای شهر فدا شه؟

بنده همین الان حاضرم به خودم رای بدم و همه هم به من رای بدن تا مشخص شه نقشم چیه ولی از بیگناها میخوام رفتید تو ۵ نفر اگر جذبی باشه ۳ به ۲ میشه
اونجا دیگه ۳ بیگناه حتما به پویا رای بده چون اگر همینجوری با حذف بیگناه اگر پویا مونده باشه بین ۵ نفر بدون شک گادفادر خودشه پس تو ۵ نفر حتما به پویا رای بدید


فدا شدن شهروند حرکت خیلی شهروندی هستش که آرش اشاره کرد بهش و بنده هم تو ذهنم بود چون در بازی حضوری این کار زیاد میشه و اینجای بازی هم میشه این کار رو کرد.
اگر پویا حاضره فدای شهر بشه استقبال میکنیم اگر نمیشه رفتید ۵ تا همون کاری که گفتم رو انجام بدید

اونایی که به من شک دارن من همین الان حاضرم رای به خودم بدم و فدا شم.

پست ۴۸۳ آرش رو هم جدا جواب میدم و در مورد بازی خودم کمی صحبت میکنم اونجا
 
کارآموز مافیا
نوشته‌ها
50
پسندها
17
امتیازها
10
مدال‌ها
2
دوستان با توجه به بازي و راي ام و تغيير نظرات لحظه ايم تو فاز هاي قبل هر برداشتي ميتونين ازم داشته باشين و كاملا بهتون حق ميدم بهم مشكوك شين

حس ميكنم تا اعدام نشم نقشم بهتون ثابت نميشه بنابراين مشكلي با اعدامم ندارم چون در هر صورت اكثرتون روي من شك دارين .



اما اگه بخوام نظر خودم رو بگم گادفادر به نظر من آرشِ . ارش كسي بوده كه از اول تو بازي بود اما به كسي خيلي گير نداده . يعني يا بهش گير دادن و يا اگر با كسي درگير شده بعدش بيخيالش شده .

از اول بازي به عرفان گير دادهه . عرفان رو هم شايد با شناختي كه از بازيش داشته تشخيص داده گناهكار فرعي هست و به خاطراون زوم كرده روش . غير از اون گير جدي به كسي نداده حتي فاز اول هم تو يكي از پست هاش به من گفت امير به نظرش بيگناه نيست اما تو راي گيري يهو به من راي داده . ديروز هم چون ميدونستن امين امشب ميميره حتما بهش راي دادن و احتمالا مافيا بين كسايي كه به امين سريع تر راي دادن بيشتره .

به نظرم اگر كسي هم جذب كردن اون سپهره . چون بعد اينكه اون شب ياكوزا اقدام كرد سپهر در يك حركت روز بعديش كلا موضعش نسبت به ارش عوض شد . ضمنا سپهر خيلي الكي هم به من راي داد ديروز در حاليكه پست من رو لايك كرده بود قبلش . فعلا اين نظر منه تا موقعي كه فرصت كنم پست ها رو دقيق تر تا شب بخونم .

پست هاي احسان در مورد پويا و ارش در مورد احسان هم قابل تامل هست .
 
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
696
پسندها
130
امتیازها
115
مدال‌ها
17
یه بار افکارم در مورد بازیکنارو به صورت کلی بگم و بعد برم بخونم پستای امروزو با دقت.

احسان به نظر من مثبته نمیدونم آرش چطوری یه بازیکن تازه کار میتونه اینقدر دقیق بازی کنه و درست حدس بزنه. البته به این هم فکر کردم شاید یوزر فیکه و قبلا بازی کرده. شبیه پالیزوانه :دی ولی به نظرت تیمی که امین توشه اینقدر رای دقیق به هم‌تیمی توش شدنیه؟ حالا توی هادی بگیم فداش کردن، سعید رو من هیچ جوره نمیتونم فدا کردنش رو درک کنم. مگر اینکه مثلا اونم پلیس پرسیده باشه و در خطر بوده باشه. با توجه به تعداد فازها ممکنه همچین چیزی؟ به همین خاطر خیلی برام سخته قبول کردن اینکه پویا مافیا باشه و بیاد اول فاز سعیدی رو فدا کنه که شاید سوتی داده باشه ولی اینطوری نبوده که نتونن نجاتش بدن. مافیای اولیه خیلی بعیده. جذبی احتمالش کمه ولی خب هست.

فری هم سبک بازیش و رای‌هاش خیلی تمیزه. اگر گناهکار باشه خیلی خوب جلو رفته. ولی یه چیزی که یه ذره اذیتم میکنه اینه که یه کم حضورش کمتر از بقیه بوده. برام مثبته حقیقتا. مافیای اولیه به هیچ وجه نیست، جذبی امکانش هست.

بهاره اوایل بازی خیلی سفید بود، قشنگ حس دور اول خودم رو میگرفتم ازش. در عین حال که میخواست محکم باشه، گیج میزد. ولی بعد از اون فاز جذبی یاکوزا اصلا اون حس رو نگرفتم از بازیش. از بازی محکم و گیج تبدیل شد به بازی سست و ترسو. اگر جذبی در بازی باشه گزینه اول من براش بهاره‌اس. مافیای اولیه نیست به نظرم.

پویا همونطور که گفتم تنها دلیلی که نمیخوام در موردش فکر مافیایی بکنم رایش به سعیده. اگر رای به سعید نبود، تو جریان هادی و حتی سر رایش به امین حرکتش میتونسته ساختگی باشه. خیلی سخته واقعا هضم این. البته پویاست و واقعا هر چیزی برمیاد ازش. منطقم میگه بیگناهه بیشتر، ولی حس ترسی دارم که میگه ممکنه مافیا باشه و بازی بخورم.

آرش بازیش رو شبیه خودم میبینم. شبیه یه بیگناه ناآگاه. اشتباه داشته رای خوب هم داده. مخصوصا اونجا که حواسش نبود امین رو پلیس زده و اونا خبر داشتن از مردن فردای امین. حسم میگه مثبت. ولی منطقم اجازه اعتماد کامل رو نمیده. نیاز به بررسی دارم.

سپهر جز اون دسته‌ایه که اگر گناهکار باشه از باخت بهش ناراحت نمیشم. به نظرم گزینه اصلی مافیا نمیتونه باشه (حسی) ولی احتمال جذبی بودنش هست.

ترسا متاسفانه حس بیگناهی نمیگیرم از بازیش و منطقم هم طبق رای‌هایی که هست در این راستاست. بازیش هم برام سخت و غیرقابل درکه. بعضی جاها مثبت بعضی جاها منفی. خیلی سردرگمم میکنه.


ضمنا اگر بیگناهید اعدام شما بازی رو گنگ‌تر میکنه. چون هیشکی از نقش دیگری مطئن نیست که بعد از مرگش بشه اکتفا کرد به حرفای اون. تکرار سه باره این حرف توسط بهاره هم خیلی فیک بود به نظرم.
 
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
Moonsa">Moonsa
در مورد محمدامین، اولا علم غیب ندارم. ثانیا دور 11 که گناه‌کار بود هم بازیش مشابه همین بود از نظر من.

Ehsan">Ehsan
پستتُ خوندم. راهت بسیار خوب بود. منم حاضرم فدا بشم، منتهی نه الآن و به شکلی که شما گفتی. هیچ مشکلی هم با اعدامم ندارم. چون از نظر خودم به حد کافی گناه‌کار فرستادم بیرون و کاملا از بازیم راضی هستم. اگر اعدامم کمک کنه به برد بی‌گناها، خودمم به خودم رای می‌دم.
ولی من از یه چیزی می‌ترسم.
شما فرض کن خودت یا یک بی‌گناه دیگه فدا بشه یا اعدام بشه و همین جمله تو رو بگه که بعد از من پویا رو بندازید بیرون. این‌جوری 2 بی‌گناه رفتن بیرون، و اگر مافیا الآن 2 باشه می‌شه 2 از 6، اونجا به‌نظرم هرکسی مافیا باشه می‌تونه شهروندا رو بازی بده و ببره. منُ نمی‌تونه بازی بده. پس الآن اصلا دوست ندارم اعدام بشم. این یک.
دو، من اصلا اجازه نمی‌دم کسی خودشُ فدا کنه و بگه بعد از من فلانی بره بیرون. چون بازی ممکنه در بره.
خیال تو رو هم راحت می‌کنم احسان جان. اگر تو خواستی فدا بشی، من به خودم رای می‌دم و قبل تو از بازی می‌رم بیرون. چون من نمی‌گم بعد از من احسانُ بندازید بیرون. می‌گم تا آخر بازی احسانُ نندازید بیرون. منتهی الآن وقتش نیست. جو بازی جوریه که من حس می‌کنم ممکنه بیاد رو تو. نمی‌گم آرش یا فری (که مواردیُ علیهت مطرح کردن) گناه‌کار هستن ها. یا بقیه. چون واقعا نمی‌دونم. فرقی هم نداره. ممکنه گناه‌کار شک ایجاد کنه، بی‌گناه بازی بخوره یا بی‌گناه شک ایجاد کنه و گناه‌کارا روش بازی کنن. من اگر در بازی باشم با اینا مقابله خواهم کرد. ولی فرض کن تو بری بیرون، منم برم بیرون؛ یکی از اینایی که شک ایجاد کرده هم بی‌گناه باشه و بره بیرون. ممکنه بازی در آستانه باخت قراره بگیره اون‌جوری.
بنابراین فعلا زمان چنین کاری نیست.

واقعا بدترین چیز در مافیا اینه که به یکی بگی تو بی‌گناهی و اون بگه تو گناه‌کاری!

پرسیدی گزینه گادفادریم کیه؟ تک گزینه اگه داشتم خب اعلام می‌کردم عزیز.
به فری آرش ترسا مهسا شک بیشتری دارم تا بهاره و سپهر. فعلا همینه.

به چیزی دیگه برسم اعلام می‌کنم.

موارد دیگری هم که گفتی، تکرار مکررات هست. من فقط امیدوارم گادفادرُ بتونم اعدام کنم تا نظر تو عوض بشه. چون برام بی‌گناهی کاملا.

نبینم گفته بشه که منُ بندازید بیرون، بعد فلانی. اگر بی‌گناهید این الآن کمکی نمی‌کنه. منم حاضرم قبل از احسان فدا بشم نه قبل بقیه، اونم نه الآن. مافیا یا مافیاهای عزیز، خوشحال نشن یه موقع.:دی
 
کارآموز مافیا
نوشته‌ها
50
پسندها
17
امتیازها
10
مدال‌ها
2
یه بار افکارم در مورد بازیکنارو به صورت کلی بگم و بعد برم بخونم پستای امروزو با دقت.

احسان به نظر من مثبته نمیدونم آرش چطوری یه بازیکن تازه کار میتونه اینقدر دقیق بازی کنه و درست حدس بزنه. البته به این هم فکر کردم شاید یوزر فیکه و قبلا بازی کرده. شبیه پالیزوانه :دی ولی به نظرت تیمی که امین توشه اینقدر رای دقیق به هم‌تیمی توش شدنیه؟ حالا توی هادی بگیم فداش کردن، سعید رو من هیچ جوره نمیتونم فدا کردنش رو درک کنم. مگر اینکه مثلا اونم پلیس پرسیده باشه و در خطر بوده باشه. با توجه به تعداد فازها ممکنه همچین چیزی؟ به همین خاطر خیلی برام سخته قبول کردن اینکه پویا مافیا باشه و بیاد اول فاز سعیدی رو فدا کنه که شاید سوتی داده باشه ولی اینطوری نبوده که نتونن نجاتش بدن. مافیای اولیه خیلی بعیده. جذبی احتمالش کمه ولی خب هست.

فری هم سبک بازیش و رای‌هاش خیلی تمیزه. اگر گناهکار باشه خیلی خوب جلو رفته. ولی یه چیزی که یه ذره اذیتم میکنه اینه که یه کم حضورش کمتر از بقیه بوده. برام مثبته حقیقتا. مافیای اولیه به هیچ وجه نیست، جذبی امکانش هست.

بهاره اوایل بازی خیلی سفید بود، قشنگ حس دور اول خودم رو میگرفتم ازش. در عین حال که میخواست محکم باشه، گیج میزد. ولی بعد از اون فاز جذبی یاکوزا اصلا اون حس رو نگرفتم از بازیش. از بازی محکم و گیج تبدیل شد به بازی سست و ترسو. اگر جذبی در بازی باشه گزینه اول من براش بهاره‌اس. مافیای اولیه نیست به نظرم.

پویا همونطور که گفتم تنها دلیلی که نمیخوام در موردش فکر مافیایی بکنم رایش به سعیده. اگر رای به سعید نبود، تو جریان هادی و حتی سر رایش به امین حرکتش میتونسته ساختگی باشه. خیلی سخته واقعا هضم این. البته پویاست و واقعا هر چیزی برمیاد ازش. منطقم میگه بیگناهه بیشتر، ولی حس ترسی دارم که میگه ممکنه مافیا باشه و بازی بخورم.

آرش بازیش رو شبیه خودم میبینم. شبیه یه بیگناه ناآگاه. اشتباه داشته رای خوب هم داده. مخصوصا اونجا که حواسش نبود امین رو پلیس زده و اونا خبر داشتن از مردن فردای امین. حسم میگه مثبت. ولی منطقم اجازه اعتماد کامل رو نمیده. نیاز به بررسی دارم.

سپهر جز اون دسته‌ایه که اگر گناهکار باشه از باخت بهش ناراحت نمیشم. به نظرم گزینه اصلی مافیا نمیتونه باشه (حسی) ولی احتمال جذبی بودنش هست.

ترسا متاسفانه حس بیگناهی نمیگیرم از بازیش و منطقم هم طبق رای‌هایی که هست در این راستاست. بازیش هم برام سخت و غیرقابل درکه. بعضی جاها مثبت بعضی جاها منفی. خیلی سردرگمم میکنه.


ضمنا اگر بیگناهید اعدام شما بازی رو گنگ‌تر میکنه. چون هیشکی از نقش دیگری مطئن نیست که بعد از مرگش بشه اکتفا کرد به حرفای اون. تکرار سه باره این حرف توسط بهاره هم خیلی فیک بود به نظرم.

وقتي اكثر بازيكن ها روي من به عنوان گزينه جذبي شك دارن در حاليكه نيستم چاره اي ندارم خودمو فدا كنم .
احسان و ارش اگر گفتن براي من خيلي منطقي نيست چون شكي روشون نيست
اما شك به من رو تقريبا همه بازيكن ها ميگن بنابراين اگر قرار باشه يك نفر اعدام شه اون منم . حداقل مطمئن ميشين كه من جذبي مافيا نيستم . البته با اعدام من بيگناه ها ٦ به ٢ يا ٧ به ١ ميشن و شب هم ممكنه تير بزنن
اينكه ميگين با اعدام ما بازي گنگ تر ميشه قبول ندارم . حداقل در مورد من مطمئن ميشين كه اگر دنبال مافياي جذبي هستين اون من نيستم و دنبال سر نخ هاي ديگه ميشين . البته چون الان اوضاع بيگناه ها خوبه اينو گفتم واگرنه اينكه بيايم خودمون رو فدا كنيم رو خودم به شخصه قبول ندارم و قطعا اگر تا اخر تو بازي باشم و بازي كنم برام لذت بخش تره .
 
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
ضمنا. الآن دیگه وقتی آرا رو بررسی می‌کنید، فقط به خود رای نگاه نکنید. نوع رای مهم‌تره اتفاقا.
فرضا نظر من نوعی اینه که در رای اول به امین، مافیا وجود داره. نوع رای مهم‌تره اینجا، چون فرد می‌دونسته که امین قراره بمیره. این‌که همه رو بریزیم تو یه کاسه درست نیست.
منتهی من هنوز به نتیجه نرسیدم در بررسی‌هام.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Arsonist
مافیایی
نوشته‌ها
289
پسندها
123
امتیازها
90
مدال‌ها
13
مهسا

ترسا متاسفانه حس بیگناهی نمیگیرم از بازیش و منطقم هم طبق رای‌هایی که هست در این راستاست. بازیش هم برام سخت و غیرقابل درکه. بعضی جاها مثبت بعضی جاها منفی. خیلی سردرگمم میکنه.

این بخش حرف‌هات خیلی برای من جالب بود مهسا. توضیح بده چطور به شیوه‌ی منطقی از رای‌های من حس بیگناهی نگرفتی. و یعنی چی بعضی جاها خیلی مثبته، بعضی جاها خیلی منفی؟ دقیق بگو کجاها منفی بودم.
 
کارآموز مافیا
نوشته‌ها
21
پسندها
19
امتیازها
35
مدال‌ها
4
جواب پست ۴۸۳ آرش

جوابت رو خیلی ساده میخوام بدم
فرق بنده و شماها اینه که بنده خیلی ساده بازی میکنم ولی اکثر شماها بازی رو سخت و پیچیده میکنید

بنده نه خارج بازی به چیزی پی بردم نه علم و غیبی دارم فقط ساده بازی کردم و پستها رو خوندم و سبک و شیوه اشخاصی که برام قابل درک نبود روی اونا اصرار کردم و موندم و بازیشون برام قابل قبول نبود که جواب هم گرفتم که خوش شانس هم بودم مثلا میشد هادی بیگناه اعلام میشد خب اینجوری بنده اشتباه میکردم و حرف شماها درست در میومد

در نهایت یا من اشتباه میکردم یا رای ام بهشون درست در میومد جز گناهکار و ییگناه که تو بازی نداریم این از این مورد

در مورد هادی توضیح دادم باز هم میگم اصلا یدفعه اومد پست داد و دومین نفر بعد من گناهکاره و اینا برام قابل قبول نبود این پستش و شیوه بازیش رو مسخره دیدم

از همون اول بهش گیر دادم و روی تصمیمم موندم و بهش رای دادم که گناهکار در اومد بعد پیش خودم گفتم شناخت این دوستان اکثرا چرت و پرته و بهشون توجه نکنم و بازی خودم رو کنم

در مورد پویا هم همین مورد صادقه ولی اینجا تفاوتش اینه بنده خیلی به پستهاش و واکنشهای شما دقت کردم و هرچی پرونده سازی هم میکنم فایده نداره دیگه چقدر فکت مافیایی براش بیارم تا باور کنید؟ بازیکن توانایی هست و اعتماد هم متاسفانه بهش خیلی زیاد

امین هم که سناتور بود به من گیر الکی داد بنده پست و رای هاش رو بررسی کردم که فکت بیگناهی ازش ندیدم و ایشون هم شد یکی از گزینه های مشکوکم و الا چرا به امثال فری محمد امین و اینا گیر ندادم خب بازیشون و رای هاشون در ساید بیگناهی بوده حتی مهسا اوایل بازی سردرگم بود بهش گیر دادم فکر کنم بعد رفته رفته پست هاش و بازیش بهتر شد که برام سفید شد

در مورد سعید ابتدا فری یه گیر منطقی بهش داد بعد ترسا فکر کنم ازش یه سوتی گرفت ، در بازی هم که اصلا سعید چیز خاصی جز نوار خالی پر کردن نداشت و ایشون هم شد یکی از مشکوکین

پس میبینید بازی اونقدر هم سخت نیست درسته خوش شانس هم بودم که شک هام درست از اب در اومد ولی با این حال من حاضرم فدای شهر شم اگر به من شک دارید بسم الله من خودم شروع کنم رای به خودم رو ولی پویا رو فراموش نکنید رفتید تو ۵ نفر


جواب پست ۴۹۰ پویا:
نه دیگه نشد اینجا و اونجا نداریم عین مرد میخواید فدا شید همین الان پس من به خودم رای میدم اگر اینطوریه و قضاوت و ادامه بازی رو میسپارم به دیگر بیگناها که ببینم در قبال شما چیکار میکنن

بیگناها لطفا به حرفی که زدم عمل کنند اگر میخواید برنده بازی باشید اگر جذبی داشت مافیا احساس خطر کردید مثلا ۳ به ۲ یا ۴ به ۲ شدید رای به پویا بدید

**بهاره شما نمیخواد اسکی برید منم حاضرم فدا شم شما بمون برای گزینه جذبی فعلا گادفادر میخوایم پیدا کنیم.

بنده از بازی خودم راضی هستم به بیگناها هم خیلی کمک کردم رای های خوبی دادم
بقیه بازی رو میسپارم به دیگر بیگناها

یا علی



رای به اعدام: احسان
 
  • Dislike
واکنش‌ها[ی پسندها]: Arsonist
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
696
پسندها
130
امتیازها
115
مدال‌ها
17
Lotus">Lotus
توی پست 466 به نظرم بررسی آرا به اون شکل که کی اولین رای داده کی آخرین رای و... اشتباهه.
چون رای‌های در شرایط عادی نبوده. ما فازی داشتیم که مثلا یه مافیا خرابکاری کرده و خواستن فداش کنن، فازی داشتیم که یه مافیا تیر خورده و فرداش قراره بمیره. به همین خاطر اینکه کسی رای اول یا اولویت اول به مافیا بده یا نده (بدون در نظرگیری شرایط اون فاز) پوئن منفی یا مثبت حساب نمیشه.

Ehsan">Ehsan
من درسته به مافیاها رای دادم ولی به هیچ وجه گادفادر نمیتونم باشم انصافا ولی خب یکی دو نفر مثل پویا و آرش میتونن گادفادر باشند که من هنوز سر حرفم نسبت به پویا هستم و هرچی بازی جلو میره احتمال مافیا بودن ایشون برام بالاتر میره
ملاکت برای گادفادر بودن تجربه‌اس اینجا؟ که تو نمیتونی ولی آرش و پویا میتونن؟

جالب نیست براتون هر فاز یه مافیا رو تشخیص میده و درصداش یدفعه میره بالا
خیلی سخته سر این بخوام بگم پویا مافیاست، قبلا هم همچین اتفاقاتی افتاده که پویا دقیق و درست نقشا رو حدس زده مثلا که طرف بیگناهه یا گناهکار.
ولی رای پرتش برام جالب نبود و نکته منفی محسوب میشه. رای ندادن به محمدامین هم نکته جالبی بود. منتظر پاسخ پویا هستم.

یه دفاع ریزی اینجا صدرای وکیل از پویا میکنه که نشون میده یه اگاهی خاصی داره نسبت به پویا که دلیلش جز گناهکار بودن پویا برای وکیل نمیتونه باشه
این مورد با اولویت صدرا هم یه جورایی همخوانی داره که پویا رو اولویت سوم قرار داده. تو پست کلیم اشاره کردم بهش.
با ترسا هم بحث داشته و حتی بهشون رای داده
زیاد با این قسمت موافق نیستم. چون صدرا رای پرت داده بلاخره و از جو بازی مشخص بود این. ولی خب موضوع قابل تاملیه.


Sepehr">Sepehr

به قول وکیل مرحوم چرا سلکتیو عمل میکنی؟ نظر منو نمیخوای؟

Pouya">Pouya
هادی از ابتدای بازی با امیر درگیر شده و امیر بابتش اعتبار گرفته. چرا خودم نگیرم؟! هادی نزدیک اعدام نبود در اون فاز؟ من نمی‌فهمم اینا رو؟ نمی‌فهمم اگر موضع امیر (که اگه مافیا بوده باشم می‌دونم مافیا نیست دیگه:دی) قوی بشه چقدر به ضرر مافیاست؟
پویا جان من اینو قبول ندارم. فاز اول بازی اگر مافیا باشی بهترین کار اینه هادی رو سیو کنین حتی شده به صورت خاموش با گفتن چیزایی مثل نظری ندارم و... اعدام هادی قطعی نبوده که کسی بخواد باهاش اقدام به کسب اعتبار کنه.

مقایسه کنید با سعید. سعید تو بازی، چه چیزی علیهش بود قبل رای من بهش؟ فری یک سوال کرده بود ازش که با ایراد منم بعدا فهمیدم متفاوت بوده. اگر گیر من به سعید نبود، سعید به این زودی اعدام می‌شد؟ کِی اعدام می‌شد به‌نظرتون؟ اگر من هم‌تیمی سعید بودم، بلد نبودم کمکش کنم به گیرهای بقیه جواب بده؟ مگه چقدر شک روش بود؟ یه یار سایه رو نه تنها از دست می‌دم، خودمم می‌زنمش؟ در حالی که هادی که نصف بازی علیهش بوده و یاکوزا هم بوده رو گفتم بی‌گناه.
تنها چیزی که در این مورد میتونم احتمال بدم اینه که سعید نخواد یا نتونه بازی کنه یا همون طوری که گفتم اگر ممکن باشه اونم تیر خورده باشه. اتفاقا اقدام به اعدام سعید روش خوبیه برای جبران خدشه‌ای که در قضیه هادی بهت وارد شده. پس به نظرم نمیشه قطعی گفت اینم شدنی نیست.

Lotus">Lotus : لطفا نظرتو بگو در این مورد.

صدرا هم از پویا حمایت نکرده احسان جان. از پویا ترسیده.:دی سمتش نیومده که اعدام نشه. علتش اینه.
بله در متن بازی منم به این قضیه فکر کردم. ولی در اولویت شوخی بردار نیست وکیله و اگر رای اشتباه بده متن بازی نخواهد بود که بخواد داخلش از کسی بترسه.

مهسا



این بخش حرف‌هات خیلی برای من جالب بود مهسا. توضیح بده چطور به شیوه‌ی منطقی از رای‌های من حس بیگناهی نگرفتی. و یعنی چی بعضی جاها خیلی مثبته، بعضی جاها خیلی منفی؟ دقیق بگو کجاها منفی بودم.
رای‌ها رو کامل توضیح دادم دیگه بالاتر. مشکوک‌ترین گزینه طبق اون استدلال‌هایی که در مورد رای‌ها کردم تویی برام.
ولی وقتی کنار متن بازیت قرارش میدم به تردید میفتم. مثلا ایرادت به سعید خیلی مثبت بود اولویت ندادنت منفی. رای ندادنت به هادی حس بیگناه گیج میده ولی اولویت اول دادنت حس خوبی نمیده.

راستی ترسا به نظر من ترکیب امین و پویا و هادی و سعید خیلی هم عجیب نیست.
 
آخرین ویرایش:
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
Ehsan">Ehsan
به خودت رای نده الآن.

Moonsa">Moonsa
گفتم که، من انتظار ندارم برای کسی کامل سفید بشیم. هرکسی دلایل خودشُ می‌گه و بقیه می‌خونن.

فقط اگر بی‌گناهی، دقیق‌تر صحبت کن. یه جا از حرفات استدلال درستی نداشت.
تو اول می‌گی اعدام هادی اعتبار نداشت، بعد می‌گی خدشه بهت وارد شد! کدومشه بالاخره؟

در اولویت شوخی‌بردار نیست چیه؟ نفهمیدم.
 
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
696
پسندها
130
امتیازها
115
مدال‌ها
17
Pouya">Pouya
نگفتم اعدام هادی اعتبار نداشت!
میگم به نظر من ترجیح مافیا این بوده که هادی رو نگه داره تو بازی. چون هادی شرایطش طوری نبود که همه بگن خببب اعدام امشب قطعا هادیه. اعتبار زمانی مطرح میشه که شرایط هادی اینطوری باشه و خب هر کسی که سردمدار باشه اعتبار کسب کنه.
وقتی هادی میره تو لیست سه تایی دفاعیه در مقایسه با بقیه‌ای که در دفاعیه‌ان مافیا احساس خطر میکنه و میگه حیفه یاکوزا رو همینطوری بدیم بره و تقریبا یه جورایی نتونستن این شرایط رو پیش‌بینی کنن و بحث سناتور و ... اتفاق افتاده.
اگر تو مافیا باشی منطقیه که دنبال کسب اعتبار نباشی و سعی کنی یارتو به صورت خاموش حفظ کنی.

صدرا رو میگم. توی متن بازی شاید ازت بترسه و سمتت نیاد، ولی توی اولویت‌دهی با توجه به نقشش اگر مجبور باشه باید بهت رای بده که تو بازی بمونه.
اینکه تو رو اولویت 3 قرار داده یا به این خاطره که یکی از گناهکارای اعلامی بهش هستی، یا به این خاطره که دو تا اولویت اول بهش اعلام نشدن (سعید و عرفان).
 
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
Pouya">Pouya
نگفتم اعدام هادی اعتبار نداشت!
میگم به نظر من ترجیح مافیا این بوده که هادی رو نگه داره تو بازی. چون هادی شرایطش طوری نبود که همه بگن خببب اعدام امشب قطعا هادیه. اعتبار زمانی مطرح میشه که شرایط هادی اینطوری باشه و خب هر کسی که سردمدار باشه اعتبار کسب کنه.
وقتی هادی میره تو لیست سه تایی دفاعیه در مقایسه با بقیه‌ای که در دفاعیه‌ان مافیا احساس خطر میکنه و میگه حیفه یاکوزا رو همینطوری بدیم بره و تقریبا یه جورایی نتونستن این شرایط رو پیش‌بینی کنن و بحث سناتور و ... اتفاق افتاده.
اگر تو مافیا باشی منطقیه که دنبال کسب اعتبار نباشی و سعی کنی یارتو به صورت خاموش حفظ کنی.

صدرا رو میگم. توی متن بازی شاید ازت بترسه و سمتت نیاد، ولی توی اولویت‌دهی با توجه به نقشش اگر مجبور باشه باید بهت رای بده که تو بازی بمونه.
اینکه تو رو اولویت 3 قرار داده یا به این خاطره که یکی از گناهکارای اعلامی بهش هستی، یا به این خاطره که دو تا اولویت اول بهش اعلام نشدن (سعید و عرفان).
اولش که اختلاف نظر داریم. چیزی اضافه ندارم بگم. ولی باز نفهمیدم خدشه‌ش چیه.:دی مهم نیس حالا.

وکیل:

"در صورتی که بیش از نصف گناهکاران اعلام شده به وی تا قبل از شروع فاز سرعتی یا فازهای نهایی اعدام شوند یا به هر طریقی، بیش از دو سوم آنها حذف بشوند، خواهد باخت و از بازی خارج خواهد شد."

این بند وکیل هست.
اولا من که بی‌گناهم، پس اعلام نشدم به وکیل.:دی
ثانیا صدرا بعد از حذف امین رفته بیرون. پس به قبلش ربطی نداره.
ثالثا حرفی که می‌زنی واقعا عجیبه. که فلانی و فلانی شاید بهش اعلام نشدن شاید پس شاید فلان. جواب این احتمالات عجیب و غریبُ واقعا نمی‌دونم چی باید داد.:دی
رابعا من مگه چقدر احتمال داشته اعدام بشم اصلا؟ نظر خودتُ بگو.
با فرض‌های تو، توش اشتباه داره به‌نظرم، من که بی‌گناهم و بهش اعلام نشدم، اونا هم که می‌گی نشدن، بیاد به من رای بده که از اون دو تا دورتر هستم؟

متوجه نمی‌شم اصلا.

حرفات حقیقتا داره حس بافتن می‌ده بهم، با این‌که بازیتُ جستجوگرانه دیدم کلا. اینا رو نمی‌دونم به حساب چی بذارم.

بیشتر دقت کن تو بازیت اگه بی‌گناهی.
 
مافیایی
نوشته‌ها
289
پسندها
123
امتیازها
90
مدال‌ها
13
مهسا

بیا یک چیزهایی رو با هم مرور کنیم. به لحاظ حسی، من تا الان نگفتم مهسا برام مثبته برخلاف بقیه. چون تشخیصت برای من راحت نیست معمولا و به نظرم آرات مشکل داره. مثل اخر بودن هادی در اولویت‌هات. اما همین که سر این مورد سراغت نیومدم؛ همین مفهوم رو می‌رسونه که برای من آرا ملاک اصلیم نیستند. پس لازم نیست نگران پست‌های دیشبم باشی که آرا و اولویت‌ها رو لیست کردم. اون‌ها رو در نظر می‌گیرم، بله، اما بر حسبشون رای نمیدم. در کنارش توام انگار حس خوبی به من نداری. دلیلش رو خودم بهتر از هرکسی می‌دونم. چون من برخلاف ادوار قبلی سعی نکردم حس خوب بدم. کاری که در تمام دفعات قبل اولویتم بوده، این بار نبود و حذفش کردم. و توام دقیقا در حرف‌هات مقایسه‌ام کردی "خودم و فلانی این‌طوری باشیم قبول می‌کنم ولی ترسا..." که بهت گفتم مقایسه نکن. من آگاهانه این خصلت رو حذف کردم با علم اینکه این مشکلات هم پیش میاد. و اومدم بهتون هم گفتم. چون می‌دونستم وقتی این حس خوب دادن رو قطع کنم؛ احتمالش هست که برعکسش پیش بیاد. یعنی حس‌ها خنثی نشه بلکه سمت منفی بودن پیش بره.

تا اینجا من و تو بهم حس خوبی نداریم. من البته افراد منفی‌تر ازت تو بازی دارم و چون فوقش دوتا گناهکار در بازی هست، خب قاعدتا تو رو می‌ذارم تو بیگناهان. مگر اینکه اتفاقاتی بیفته و نظرم تغییر کنه. توام به من حس خوبی نداری، عیبی نداره. اما دلایل "منطقی" شما برای من منطقی نیست.

چرا؟ چون داری تک بعدی نگاه می‌کنی و من رو با ترازوی خودتون می‌سنجی. یعنی روش اولویت‌دهی من رو انگار اصلا درک نکردی، حالا این می‌تونه عمدی باشه یا واقعا درک نکرده باشی. که من اینجا یکبار توضیح بدم. بیشتر هم لازم باشه توضیح میدم. چون این مدل گناهکاریابی من هست و برای ادوار آینده هم همین خواهد بود. پس برام مهمه که درک بشه و چه بهتر که در خود بازی این اتفاق بیفته.

تفاوت من و شما اینه که من موشکافی اصلیم رو در دفاعیه انجام میدم، شماها در متن بازی. در خود متن برای من گناهکاریابی راحت نیست اصلا. چه زمانی راحته؟ وقتی فرد با خود من تماس ایجاد کنه. من اینجور موقع‌ها سنسورهام خوب کار می‌کنه و تشخیص فرد برام راحت می‌شه. اما میگم، تماس واقعی باید باشه. یک سوال بپرسم، اون هم جواب بده و این‌ها کمکی بهم نمی‌کنه زیاد. معمولا وقتی جدی بشه تشخیصم قوی‌تره. اصلا به ادوار قبلی هم اشاره نمی‌کنم برای اثبات این موضوع. همین بازی رو در نظر بگیر. با محمدامین کانتکت داشتم، تشخیص دادم بیگناهه و کوتاه اومدم کامل. از اون طرف صدرا با من تماس ایجاد کرد، دقیقا وقتی این کارش رو شروع کرد متوجه شدم یک جای کارش می‌لنگه و رای هم دادم. حالا چرا من میگم تشخیص مهسا برام سخته؟ دقیقا چون تو این تماس‌ها که اکثر افراد رو می‌تونم بفهمم، تو رو نمی‌تونم. :دی ما چندبار ریز و درشت درگیر شدیم و هر بار من اشتباه کردم. غیر از اینه؟ این مثال رو آوردم که شاید بهتر درک کنی سیستم چطور کار می‌کنه.

حالا اگه به هادی، سپهر و امثالشون گیر ندادم دقیقا مشابه بالاست. تو سیستم متنی من (یعنی فاز روز و صحبت‌ها، نه دفاعیه. دفاعیه رو جدا توضیح میدم) این افراد هم میرن جزو کسایی که تشخیصشون سخته. گیجم می‌کنن و گیج شدن هم اصلا چیز خوبی نیست. درنتیجه ازش اجتناب می‌کنم. وقتی خودم رو می‌شناسم، و بهتر می‌دونم از بحث با یک‌سری افراد چیزی عایدم نمی‌شه و سنسورهام چیزی تشخیص نمیده، سراغشون نمیرم. که نه اتلاف انرژی بشه، نه بدتر گیجم کنن و راه گول زدنم براشون باز شه.

حالا تا اینجا این شد که من نمی‌تونم فقط بر اساس صحبت‌ها گناهکاریابی کنم. شماها می‌تونید؟ احسان عالی انجامش داده؟ آفرین به شماها. چون من اگر سنسورم چیزی تشخیص نده، حتی اگر گیر بزرگی پیدا کنم باز ممکنه مردد بشم. نمونه‌اش دقیقا سعید. بهترین سوتی رو من ازش پیدا کردم، بعد خودم شک کردم. :دی حالا سنسور هم که دست خودم نیست. واسه همین اکثرا من در فاز روز، گیج هستم و همیشه در رای دادن مشکل دارم. این رو باید تا الان فهمیده باشی که خوب رای نمیدم.

اما به طرز جالبی متوجه شدم در تشحیص دفاعیه‌ها بهتر از صحبت‌هایِ کلی فاز روز عمل می‌کنم. حالا ایراد هم که قطعا داره و اشتباهم می‌کنم قطعا. دیگه چشم خدا رو که ندارم با یک نگاه به دفاعیه همه چیز رو بفهمم. :دی ولی به طور کلی اگه من چشم به انتظار باشم که تو فاز روز گناهکار پیدا کنم، معمولا نمی‌کنم. مگه اینکه به طور خاص مرض کسی رو بفهمم که بالاتر در موردش زیاد گفتم. دفاعیه‌ها راحت‌تره. نسبت به کل فاز منظورمه. وگرنه میگم در دفاعیه هم قطعا اشتباهات دارم. و نمیگم کل ملاک من دفاعیه‌ست. اصلا این‌طور نیست و بازی و رای‌های قبلی و کنش و واکنش‌ها برام خیلی مهمه و خیلی سعی می‌کنم در فاز روز هم پست افراد رو موشکافی کنم. از پست‌های همین بازیم هم دنبال کنی مشخصه این موضوع. اما من دارم در مورد راحتی تشخیص حرف میزنم. یعنی اگر فرد ایکس پست عادی بده، دفاعیه هم بده، من بین این دو، دومی رو بهتر می‌تونم تشخیص بدم لحنش چقدر مصنوعیه. کجا داره می‌بافه. کجا داره با ذهن‌ها بازی می‌کنه و... و باز هم تاکید می‌کنم که قطعا خطا هم داره.

و دقیقا جاهایی که تو میگی برات اولویت‌های من منطقی نیست، از همین آب می‌خوره که این تفاوت من و خودتون رو نپذیرفتی. شما امین رو از آرا و بازی و شناخت و فلان تشخیص دادید. خب آفرین. من نتونستم. اتفاقا با اینکه حس می‌کردم این امین یه کرمی داره ولی خب حسی و برحسب شناختم بود. جای مطرح کردن نداشت. اما تو دفاعیه‌اش دیگه خب متوجه شدم لحنش چقدر مصنوعیه. یک مقدار هم سبک سنگین کردم و رای اول رو دادم. عرفان رو گذاشتم دوم. این ربطی به دفاعیه‌اش نداشت. چون دو بار لحظه‌ی آخری به بهاره رای داد (دیشب رو نمی‌دونم چند نفر رایش به بهاره رو دیدن. بعد پست گاد و بسته شدن فاز بود که اومد نمی‌گفت نمی‌تونم دیگه تحمل کنم یا همچین چیزی و رای داد که بعد پستش پاک شد.) من حقیقتش فکر کردم شغاله و بهاره جزو اهدافشه. واسه همین گذاشتمش دوم. و چرا بهاره رو گذاشتم سوم، چون حس گناهکاری دو نفر قبلی رو بیشتر می‌گرفتم. رای داده بودم که بیاد دفاعیه و ممکن هم بود واقعا اولویت اول یا دوم هم بذارمش. اما اون موقع احساسم اون طوری هدایتم کرد. و یک نکته‌ی مهم که تصمیم‌گیری نسبت به بهاره رو برای من خیلی سخت می‌کنه، اینه که ایشون تازه به جمع ما اومده، اینجا براش جدیده و با افراد آشنایی قبلی نداره. به همین دلیل هر اکتش رو تو ذهنم می‌تونم بذارم پای ناآشنا بودنش به اینجا و فشاری هم که تو این محیط غریب و جدید، روش اومده.

اگر بهاره جدید نبود، من با توجه به آرا احتمالا بهش رای می‌دادم. چون تقریبا در اعدام هیچکدوم از دوستان مافیایی شرکت نداشته. اولویت‌هاش که خوب نیست. تو رای‌ها هم فقط یک رای به امین داره که اون هم رای آخر بوده و اصلا من نمی‌تونم حسابش کنم وقتی امین خیلی وقت بود که دفاعیه رفتنش قطعی شده بود. اما خب چون جدید هست، نمی‌تونم خیلی بهش سخت بگیرم. و بسیار برای تصمیم گیری نسبت به ‌کارهاش مرددم.

حرف‌هام خیلی طولانی شد. اما به نظرم نیاز بود. و به نظرم اگر کسی مرض نداشته براش قابل درک هم هست. به هرحال ما همه شبیه هم نیستیم و نقاط ضعف و قوتمون با هم فرق داره.

و راستی این هم اضافه کنم. من خیلی قبول نمی‌کنم که اولویت دوم گذاشتن سعید چیز بدی بوده. :دی هنوز که ساید پویا مشخص نشده. مخصوصا که مهسا جان وقتی خودت میگی برات بالانسه تیم مافیا با پویا، خب پس نباید انقدر راحت مشکلی که من با دفاعیه‌اش داشتم رو چشم‌پوشی کنی. برو اون پست من رو دوباره بخون. چون قاعدتا وقتی فکر می‌کنی بالانسه، پس باید احتمال پدرخوانده بودنش رو بررسی کنی و به نظرم پستی که توضیح میده چرا یک نفر با وجود گرفتن اون سوتیِ سعید، تصمیم گرفته پویا رو بذاره اولویت اول، باید از منابع مهمت برای بررسی پویا باشه.
 
مافیایی
نوشته‌ها
289
پسندها
123
امتیازها
90
مدال‌ها
13
زیاد با این قسمت موافق نیستم. چون صدرا رای پرت داده بلاخره و از جو بازی مشخص بود این. ولی خب موضوع قابل تاملیه.

این رو الان دیدم. :دی
ببین مهسا روندت داره یکم آزارم میده.

یکی میاد من رو به خاطر رای صدرا از پدرخوانده بودم مبرا کنه. میای اعلام مخالفت می‌کنی به بهانه‌ی اینکه صدرا رای پرت داده. تو اون وضعیت که مافیا زرت زرت دارن رای میارن و اعدام می‌شن، صدرا میاد علیه یکی جو راه میندازه و به پر و پاش می‌پیچه و علیه‌اش شلوغ کاری می‌کنه و بعد رای میده، که حواس بقیه رو پرت کنه؟ صدرا می‌دونست باختش نزدیکه با وجود دفاعیه رفتن امین و عرفان و وضع بازی. بعد به نظر تو میاد علیه بیگناه جو راه میندازه یا علیه یه گناهکار دیگه که هیچ رای‌ای هم نداره؟ یعنی واقعا تو داری میگی رای صدرا به من پرت بوده؟ :دی جو دادن‌هاش چی؟ سی بار اسم من رو زمان رای‌گیری میاره و اون طوری با مرض و جملاتی مثل " از جوابت خوشم نیومد. اها پس تو بیگناهان برات مهم نیستن. تو قصدت فلانه و فرصت طلبی و ..." این‌ها چی؟ این‌ها هم پرت بوده؟

بعد به دوتا مافیا اولویت دادم. میای میگی مشکوکه. :)) یعنی تنها نتیجه‌ای که از تحلیل‌هات گرفتی اینه که ترسا رای‌هاش مشکوکه. :دی خیلی خوبی.

از اون طرف یک بخش حرف‌های دیشب من رو رد می‌کنی به بهونه‌ی شرایط فرق می‌کنه و مافیا ممکنه به خودی رای بده و فلان. درحالی که دقیقا در پست‌ پایینش من همچین نکاتی رو خودم لحاظ کرده بودم. :دی

داری رسما هرچیز مثبتی در بازی من هست رو با یه بهونه‌ای منفی می‌کنی. برداشت من از این کارت خوب نیست.


ولی مهسا، به نکته‌ی خوبی که من حواسم بهش نبود اشاره کردی. شاید صدرا واقعا تصمیم گرفته باشه رای پرت بده (احتمال گادکش شدنش هم با توجه به فعالیتش وجود داره. پس بعید نیست خواسته با رای پرت کمک کنه به گناهکاران اگر یک موقعی از بازی بره بیرون) ولی می‌دونی رایش به کی‌ می‌تونه پرت محسوب بشه؟ آفرین، دقیقا خودت. اومد یک گیر سطحی بهت داد که جدی نبود چون اتفاقا باعث دفاع بقیه از تو شد. یعنی از من بپرسی، اگه می‌خواست مرض بریزه بهت خیلی شدیدتر می‌تونست انجامش بده. بعد بهت رای داد. فرداش گفت می‌خواستم واکنش بقیه رو ببینم! و در شرایط حساسِ بازیش وه در خطر بود دیگه مهسا رو یادش رفت و ترسا ترسا راه انداخت. :دی

اگر توام مثل من و فری قربانی صدرا شده بودی، می‌تونم بپرسم چرا بهش رای ندادی؟ چون دقیقا مثل ما گیر مسخره بهت داد. بهت رای داد. و توام خودت گفتی که بازیش رو درک نمی‌کنی و به نظرت گیر و سناریوهاش هم برات مسخره‌ست. و باز هم بهش رای ندادی؟

چطور صدرا با اون بازی برات گناهکار نبود، ولی الان ترسا به خاطر اولویت اول دادن به دو عضو مافیا، و رای گرفتن از وکیل در شرایط حساس، برات منفی هست؟
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

بالا پایین