برای دیدن محتوای انجمن باید ورود کنید. اگر حساب کاربری ندارید اکنون ثبت‌نام کنید.

بازی دور دهم مافیا | داستان یک جلاد - بخش دوم

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
399
پسندها
118
امتیازها
405
مدال‌ها
27
رای به اعدام باطل: مهسا



رای به اعدام: مهدی

پی نوشت: من دارم دفاعیه می نویسم، اگر دنبال حقیقت هستین، یه مسلمونی مهدی رو که به این شیوه منو فرستاد دفاعیه با من به دفاعیه بفرسته، اگر از استدلال هام قانع نشدین به من و اگر شدین به مهدی رای بدین. فکر می کنم برای این بازی چیز غیر منطقی ای نیست.

اگرم کسی گفت ممکنه امیر گناهکار باشه و بخواد با تیمش بریزه سر مهدی، با پشت دست بزنید تو دهنش، شما شاید ندونید چرا، اما خودش خواهد دونست :)) وقتی 6 رای برای اعدام لازمه، هیچ تیمی تو این مقطع از بازی همچین قدرتی نداره :دی رقیبشم حتما کمکش نخواهد کرد.

الان تو چرا نسبت به مهدی صفر و یکی شدی؟ تا قبلش که یک بی‌گناه تحت حفاظت تو بود. :))
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
640
پسندها
103
امتیازها
295
مدال‌ها
34
یاسین معروفه به حرکات ایمپالسیو خصوصا وقتی بیگناهه(باور رایج) تو دو مورد باور رایج رو نادیده گرفتی توی این بازی. یکی سر من وقتی که دیدی تمام بازیکنای باتجربه درصد بیگناهی من براشون بالا رفت اما بهم رای دادی. یکیم سر یاسین که واکنش خود مهدی رو دیدی به پست یاسین. ولی نمیدونم تا چه حد یاسین و میشناسی. بعدم پست یاسین هیچ وزنی نداشت این که این وزن نداشتنه برات مشخص نیست و روش واکنش نشون میدی طبیعتا عجیبه.
اين باور رايجو كه ميگي من طبيعتا ندارم . چون اين ٣-٤ امين باريه كه با ياسين بازي ميكنم همچين حركتي نديدم از ياسين اين اولش

راي به تو رو بهش اشاره كرده بودم كه برا من ٥٠ گناهكار بودي ٥٠ بيگناه . و چون تا اون موقع بازي خلفي برا من ٤٠ بود گناهكاريش و راي احباري من ب تو راي دادم . كاملا واضح گفتم و بعدش خود من اومدم ترسا رو بررسي كردم كه تو و امين برام سفيدتر شدين. اگه اينو حركت مرض دار ميبيني كه هيچ اگه نه باز حرف ميزنيم. اخه چجوري ميگي وزن نداشت . برا من داشت شايد اين شماخت شما بيشتره ب اون خاطر ك من اينو نميدونستم . من شناخت اونچنيني ندارم ب ياسين و چيزي كه ديدم رو قضاوت ميكنم . اگه بقيه هم چيزي كه تو ميگي در مورد ياسينو بگن شايد تجديد نظر كنم البته بعد جواب خودش
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
ممل: میدونی چی برام غیر قابل باوره؟ اینکه تکرار جملات نمیفهمم، مشکل چیه رو نمیبینی، ولی استفاده یک بار ایراد مستند و میبینی و ازش استفاده میکنی. بعد در دفاعت میگی خوب محتمله که منظورشونو فهمیده باشی و این جمله رو گفته باشی و بخاطر همین من بهت شک کردم:| باید قانع شم؟

صحبت خوآگاه و ناخودآگاهه فری. نمی دونم چی می گین و نمی فهمم رو یه گناهکاری که داره تمیز بازی می کنه هم می تونه بگه. اما رای مستند ندارین می تونه از ناخوداگاهت بر بیاد. من همچنان نمی فهمم دلیل بحثمون چیه؟ سناریوت چیه خب فری؟ من به عنوان گناهکار چرا باید اولین نفر بگم حس خوب می گیرم؟ اگه همونجور که فکر کنم داری ادعا می کنی قصدم مرض بوده و خراب کردن تو، دیگه چرا باید بگم حس می کنم مثبتی اونم اولین نفر؟ سناریویی که فکر می کنی من گناهکار باشم و این کار رو کرده باشم رو بگو حداقل :| چرا اصلا به این نمی خوای فکر کنی؟
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
544
پسندها
24
امتیازها
265
مدال‌ها
26
سلام مجدد.
سه نکته مهم:
1- مهدی یه عادت داره، میاد یه صورت مسئله فرضی رو می کنه تو حلق بازیکنا، بعد بر اساس اون اقدام می کنه و اینقدر اون صورت مسئله رو بدیهی بیان می کنه که فرد مجبوره تو اون زمین توضیح بده، از اونجا که فرد جرات نداره اون زمین رو نفی کنه چون واکنش تند میگیره، گیر میوفته چون اون زمین برای همین طراحی شده. با این مقدمه من اصلا واژگانی به عنوان رای اولیه موثر رو به شکلی که مهدی گفت به رسمیت نمیشناسم. کارکرد رای اولیه بردن نفر مشکوکت به دفاعیه است و کارکرد رای ثانویه اعدامه. من در تمام فاز ها، تلاش کردم که مهمترین فرد مشکوکم به دفاعیه بره (خلفی و مهسا) و البته رصد کردم که سایر افراد مشکوکم به دفاعیه برن (محمد امین، چاوش و رضا) که رفتن و دلیلی هم نمی بینم که قبلش دستم رو برای تیم ها رو کنم با بالا بردن وزن به نفر تیمشون در مرحله اول. (انتقادی که به امین دارم) و رای ثانویه ام رو هم بر اساس منطقم دادم. اگر کسی به هر کدوم از رای های من انتقاد داره، موردی بگه تا در موردش توضیح بدم. ایندکس گذاری عمومی رای های من با اصول ساختگی مرض توشه و نکته دوم هم من واژگانی به عنوان رای بی مسئولیت رو بازم به شکلی که مهدی گفت به رسمیت نمیشناسم. رای بی مسئولیت یعنی اگر من جای رضا به محمدامین رای داده بودم و محمد امین فرضا بیگناه اعدام میشد و فرداش رضا اعدام میشد، تو نمی تونستی بیای به من بگی چرا. در حالی که اگر این اتفاق افتاده بود تو شلوار منو در میوردی و جاش مایو پام می کردی. و حالا جالب اینه که این فقط در مورد من صادق بوده از نظر مهدی و در مورد آرش و عرفان که دو روز فقط یاسین رو به دفاعیه بردن صادق نبوده چون کوچیکترین اشاره ای نکرده.

2- مهدی پرسیده من چرا به حرف امین در مورد به دفاعیه بردن عرفان گوش کردم، در حالی که امین گزینه من بوده، اولا اینکه کی گفته اگر یکی برات مشکوک بود نباید باهاش بازی کنی ؟ این مغلطه است. ما دو گروه گناهکار داریم و اگر امین عضو یکی از گروه های گناهکار من باشه اتفاقا بهترین گزینه برای شناسایی گروه مقابلشه، پس حس کنم که اکتی که خواسته به نفع بازیه انجام میدم. و البته امین مشکوک بوده و باهاش بحث کردم و متهم نبوده از جانب من. اگر بود رای اعدام منو می داشت. چون رضا سه فاز قفلی زده بود رو امین و می تونستم ببرمش دفاعیه با توضیحات بالا.

3- در مورد رای دیرهنگام به عرفان، دو مطلب وجود داشت، من در اون لحظه مشغول صحبت کردن با تلفن بودم که ذهنم رو درگیر کرده بود. بعد که اومدم پست امین رو دیدم و به نظرم حرکتش منطقی اومد و چیزی بود که از امین توقع داشتم. پس خیلی فوری بدون اینکه پست های بعدی رو بخونم حرکتی که ازم خواسته بود رو کردم.که از شانس ساعت سایت هم خراب بود و وقتی پست رو فرستادم 23:50 رو نشون داد. بعد اومدم پست بعد از امینِ پویا رو خوندم که نوشته بود فقط اون سه نفر میتونند دفاعیه بفرستن که حتی رفتم ازش پرسیدم مگه ما شاخ داریم نتونیم کسی رو بفرستیم دفاعیه ؟ :)) و البته بعدش با توضیحاتی که داد و البته تو تاپیک هم تاکید کرد فهمیدم موضوع چیه. اون رای به عرفان صرفا بخاطر گیجی ناشی از تماس تلفنی و یهو توی جریان بازی قرار گرفتن بوده. مضاف بر اینکه اون چیزی هم اثبات نمی کرد در مورد من که بخوام باهاش شوآف بدم، صرفا می خواستم با حرکت امین همراهی کنم نا نتیجش مشخص شه.

جمع بندی نهایی: پست هارو خوندم، فردا در مورد بعضی از نظراتتون صحبت خواهم کرد (فاز شب تموم شد بلاخره و زنده موندیم :دی) اما این توضیح رو بدم که اولا من مهسا رو به عنوان قاتل بهش رای میدم با توجه به جریان رای ها، و ثانیا اینکه از امین می خوام یکم به بالانس بیشتر توجه کنه، اگر معتقدی چاوش مافیا بوده و لباس داشته، فکر نمی کنم با بدیهی انگاری ترسا به عنوان قاتل و رها کردن قاتل احتمالی کار عاقلانه ای باشه. مگه گزینه خیلی قطعی از مافیا داشته باشه. به هر حال من رایم به مهساست، اما با رایم بازی می کنم تا از این محدودیت پست عبور کنم.




رای به اعدام: مهسا

من متاسفانه امروز به شدت درگیر بودم و نتونستم بیام و بررسی‌های خودم رو روی رای‌ها و سایر بحث‌ها داشته باشم. در بین بحث‌ها چون اولویت رو با این پست دیدم در موردش صحبت می‌کنم تا بتونم قبل ۱۲ تمومش کنم و اگه امیر به دفاعیه رفت درموردشون پاسخ بده.

۱- من تو حلق کسی نکردم. من گفتم که تعریف من از رای موثر این هست. به‌جای اینکه استدلال من رو زیر سوال ببری، استدلال خودت رو انجام بده. چرا می‌گم رای اولیه رای موثر هست؟ برای‌ اینکه استارت کار رو می‌زنه. برای اینکه باید رایت همراه با دلیل باشه. دیگه رندوم و طبق حروف الفبا و قد و اینا نیست که بتونی از زیرش در بری. دیگه برحسب این نیست که بگی آقا بین ۲ گزینه یا ۳ گزینه من این رو انتخاب کردم دیگه مجبور بودم انتخاب کنم. خیر. این موثر نیست. من قبلا هم استدلال کردم که امان گرفتن یک اکت بی‌گناهی نیست. امان گرفتن از عدم مسئولیت میاد. مگر در شرایط خاص. تو در این بازی هم رای پرت دادی، هم امان گرفتی، هم چند فاز پیاپی رای غیرموثر دادی و صرفا از طریق اولویت در اعدام تاثیرگذار بودی. بعد می‌گی من چرا به آرش و عرفان کاری ندارم. عزیز من کاری که اونا کردن دقیقا تعریف همین رای موثر هست از نظر من. اومدن خلاف جریان بازی به یک نفر رای دادن و بردنش دفاعیه. خب منم دارم همین رو می‌گم دیگه. من می‌گم تو این کار رو نکردی برادر من.

۲- من نگفتم باهاش بازی نکن. من احساسی که از دیدن اون پست بهم دست می‌ده رو نقل کردم. طبیعیه که هرکس استنباط خودش رو می‌تونه داشته باشه. به دید من حالت بازی کردن نداشت، حالت ای ملت، ببینین من چقدر دیدم باز هست داشت.

۳- اصل مشکلی که من با اون پست دارم اینه که ۱۰ دقیقه بعد از پست نهایی گاد در مورد دفاعیه‌ها ارسال شده. وگرنه منم دیروز دیدم که ساعت سایت ایراد داره بله. بهرحال این بحث جای کش دادن نداره و این قسمت رو می‌پذیرم فعلا.

این قسمت از صحبتت، من رو مجاب کرد که بهت رای بدم. اولا اگر فکر می‌کنی مهسا قاتل هست چرا این فاز باید به قاتل رای بدی؟‌ من مشابه این حرف رو فکر کنم از امین خوندم که موافق بودم با منطقش. که گفته بود اولویت اعدامش نیست. من نمی‌فهمم تو با علم به این مسئله چرا به کسی که فکر می‌کنی قاتل هست رای می‌دی؟ و از این مهم‌تر این فکر کنم چندمین باره که این بحث بدیهی انگاری ترسا به عنوان قاتل رو داری مطرح می‌کنی در بازی. من اصلا متوجه نمیشم دقیقا چرا باید ترسا رو قاتل ندونیم؟ اگه ترسا قاتل نباشه یعنی لباس تنش بوده و نقشش درست اعلام نشده. یعنی مافیا اومده به ترسا لباس قاتل بده که قاتل‌ها رو ضعیف‌تر نشون بده در بازی؟ این که به ضرر خود مافیا هست عزیز من. من اصلا نمی‌فهمم چرا این رو مطرح می‌کنی. د لامصب اگه این حرفت درست باشه و ما بفهمیم که ترسا قاتل نبوده اتفاقا این یعنی اینکه تو حضور ذهن و ذهنیت فراتر از یه بیگناه نسبت به بازی داری (مخصوصا وقتی این رو کنار بحث چاوش و اینکه تلویحا گفتی احساس می‌کردی که لباس داشته باشه می‌ذارم) آخه چطور به ذهن بی‌گناه باید خطور کنه که ترسا قاتل نیست و اون رو بدیهی ندونه؟ کسی که به نوع بازیش هم می‌خوره قاتل بوده باشه.


در مورد این‌ها پاسخ بده اگر به دفاعیه رفتی.
 
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
278
پسندها
0
امتیازها
135
مدال‌ها
16


رای به اعدام: یاسین
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
544
پسندها
24
امتیازها
265
مدال‌ها
26
رای به اعدام باطل: مهسا



رای به اعدام: مهدی

پی نوشت: من دارم دفاعیه می نویسم، اگر دنبال حقیقت هستین، یه مسلمونی مهدی رو که به این شیوه منو فرستاد دفاعیه با من به دفاعیه بفرسته، اگر از استدلال هام قانع نشدین به من و اگر شدین به مهدی رای بدین. فکر می کنم برای این بازی چیز غیر منطقی ای نیست.

اگرم کسی گفت ممکنه امیر گناهکار باشه و بخواد با تیمش بریزه سر مهدی، با پشت دست بزنید تو دهنش، شما شاید ندونید چرا، اما خودش خواهد دونست :)) وقتی 6 رای برای اعدام لازمه، هیچ تیمی تو این مقطع از بازی همچین قدرتی نداره :دی رقیبشم حتما کمکش نخواهد کرد.

به این شیوه منو فرستاد دفاعیه؟

من ازت سوال جدی دارم و اتفاقا به سرعت تمام تایپ کردم که بتونم سوال هام رو برسونم تا جواب بدی بهشون. تو که تا الان محافظ من بودی من رو می‌فرستی دفاعیه؟ :))

ضمن اینکه خب من الان برم دفاعیه. از چی باید دفاع کنم دقیقا؟ اگه سوالی چیزی دارید بپرسید که تو دفاعیه‌ام جواب بدم پس.
 
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
عه من ندیده بودم یاسین یک رای دیگه هم داره (تو پست گاد نبود) :| فکر کردم دفاعیه نمی‌ره.

رای به اعدام باطل: مهدی


رای به اعدام: یاسین

اولویت‌ها همون.
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
640
پسندها
103
امتیازها
295
مدال‌ها
34


رای به اعدام: ياسين

نرسيدم پستارو تموم كنم دارم ميخونم
 

FM

کارنیاموز مافیا
نوشته‌ها
735
پسندها
171
امتیازها
315
مدال‌ها
32
کسی میتونه رفتار امیرو توضیح بده ما هم بفهمیم؟
 
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
199
پسندها
63
امتیازها
190
مدال‌ها
25
من فاز قبل که کلا نبودم و به گاد گفتم و اومدم تو بازی هم که خودم گفتم
تا حالا دو بار برای گزینه رفتی برای اعدام چون پست و دلیل جامع ندیدم بهت رای ندادم
این فاز وارد شدم اول در مورد پست محمد حسین گفتم و الانم در مورد دو پست سوالی که از من پرسیده شده بود کامل جواب دادم در صورتی که خیلی فعالیتی تو این فاز نشده بود
بعد تو رای دهنده هات برات مشکوک نیستن تو این چند فاز، منی که نبودم مشکوک ترم؟
هیچکدوم برات مشکوک نیستن؟
من مشکوک ترین گزینت تو کل افراد بازیم؟
حس نمیکنی صرفا یک گزینه رای کم دردسر میخواستی؟
ممرضا جان گفتم که نبودی و یه رای داشتی ، آخر فاز چیشد یدفعه پیدات شد :دی
با رای من خواستم بری دفاع ببینیم چی میگی.
آدمی که کلا نیست بعد یدفعه آخر فاز میاد مشکوک نمیشه برات ؟!! از اول بازی هم که جزو مشکوک های بازی بودی برام؟!!

گزینه‌های مشکوکم رو گفتم بارها نمیرسی بخونی که :دی دفاعیه‌ها رو ببینم تصمیم بهتری هم خواهم گرفت.

میبینم رای هم بهم دادی سریع، سریع اتهام متقابل زدی :دی

آرش و عرفان هم که عالین :))
 

God

Administrator
گاد
نوشته‌ها
1,307
پسندها
899
امتیازها
0
آرای اولیه فاز هشتم:

امیر: محمدحسین + مهدی
محمدرضا: مهسا + یاسین
یاسین: محمدامین + آرش + محمدرضا + عرفان
عرفان: امین
محمدامین: فری
مهدی: امیر

آرش هم تغییر رای اولیه ش باطله هم دومین تغییر رایش.

تغییر رای تا قبل 12 فقط یک بار امکان‌پذیر هست و کسی که بعد از 23:30 تغییر داده، امکان تغییر مجدد نداره.

ساکت. یاسین به همراه امیر و محمدرضا به دفاعیه میرن. آرش و عرفان هم به دفاعیه میرن.

اینا حق دفاعیه دارن. بقیه فقط رای.

بین همه این افراد هم باید اولویت داشته باشید. یا به گاد اعلام می‌کنید یا همین جا.
 

FM

کارنیاموز مافیا
نوشته‌ها
735
پسندها
171
امتیازها
315
مدال‌ها
32


رای به اعدام: امیر

اولویت: محمد رضا، آرش،عرفان، یاسین
 
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
199
پسندها
63
امتیازها
190
مدال‌ها
25
انصافا دیگه خسته شدم ، از مسافرت هم میایم باید بریم تو دفاعیه :))
اعدام کنید بره تموم شه ، نقش من قطعا بیگناهه ، اگر چیزی غیر از این اعلام شد شک نکنید لباسه.
با اعدام من شانس پیروزی بی‌گناه‌ها خیلی میاد پایین ، اونایی که به من رای دادن اگر بی‌گناهید اشتباه نکنید من تازه از سفر برگشتم مطمئنا از فردا با وقت و تمرکز بیشتری بازی می‌کنم.
اگر گناهکارید که هیچی ،کاری نمیتونم کنم یه بی‌گناه رو انداختید بیرون ، دمتون گرم.
آرش و عرفان که ول نمی‌کنید ما رو اگر یکیتون بی‌گناهه بیخیال من شین ، اعدام بشم کار بی‌گناه‌ها خیلی سخت میشه.

محمدرضا آخر فاز اومده تو بازی ، به نظر شما این کارش مشکوک نیست ، کلا تو سایه هس به احتمال زیاد یکی از گناهکارایه بازیه.

به امیر و مهدی هم براحتی اعتماد نکنید چون بازی رو خوب بلدن و سر هر کسی رو راحت میتونن کلاه بزارن .

همین دیگه
کار بی‌گناه ها سخته ولی ایشالا که ببرن :گل:
 
Underwood
نوشته‌ها
496
پسندها
424
امتیازها
565
مدال‌ها
38
دفاعیه:
آخیش اینجا محدودیت پست ندارم. :)) میگه عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، اینجا کارایی داره. چیزایی که من می خواستم تو پست ها به مرور به بازی اضافه کنم به سبب محدودیت پست و تغییری که ناچار به نحوه بازیم باید می دادم، حالا یکجا به بازی اضافه میشه، اگر موندم که خودم پیگیری می کنم، اگر اعدام شدم بقیه پیگیری می کنند. :دی
امین یه صحبت در مورد چاوش کرد که از اون زمان ذهنمو بهش مشغول کرد، گفت من رضا رو نیورده دفاعیه چون بازی در موردش تصمیمشو گرفته بود و نمی شد کاری کرد، از اونجایی که امین یه انتقاد به من کرد مبنی بر اینکه من زیادی خودم رو تو بازی در نظر گرفتم، بخاطر همین و اینکه چون این ممکنه آخرین پست من تو این بازی باشه، می خوام بیش از اینکه از خودم دفاع کنم در مورد روند بازی صحبت کنم، و قضاوت در مورد اینکه این صحبت ها از بیگناه ساطع میشه یا گناهکار رو به شما واگذار کنم. اما چون میدونم اگر اعدام شم، اینقدر رند هستند که سعی در تخطئه من بکنند اولش یه استدلال می خوام براتون داشته باشم.

اکثر اطلاعات این پست در هر صورت و فارغ از نقشم اعتبار داره، یکی از مهم ترین مغلطه ها، مغلطه تختطئه گوینده است که من خودمم وقتی گناهکارم یا زورم به استدلال فرد نمیرسه ازش استفاده می کنم. به این مفهوم که یک نقطه تاریک پیدا می کنند، اونو به گوینده تعمیم میدن و به واسطه اون کل صحبت های فرد رو از اعتبار میندازن. مثلا اگر من اعدام شم و بیگناه اعلام شم، میگن امیر در فلان بازی وقتی بیگناه بود، با امین که اونم بیگناه بود درگیر شد و تشخیصش درست ممکنه نباشه و اینا. این نوع استدلال ها حتما مغالطه است.

اول بیاین اطلاعاتی که میدم رو صحت سنجی کنیم.

من اگر بیگناه باشم و اعدام بشم، اولا که خاک تو سرتون این فاز 6 تا رای آوردم :دی، ثانیا که به قول محمدحسین با شیوه خاص بازیم و هوشم! حتما روندی رو دنبال کردم تو بازی که به نتایج زیر رسیدم، با توجه به اینکه تعداد بیگناها زیاده، به عنوان یه بیگناه که هر جا که حس کرده طرفش بیگناهه عقب کشیده بهتون میگم میارزه ریسک کنید، حتما اشتباه نیست. شما البته میتونید 10-20 درصد احتمال بدید :دی

من اگر مافیا باشم و اعدام بشم، بهترین استدلال برای درست بودن اطلاعاتی که علیه قاتل یا قاتلان هست. همونه که امین گفت، یعنی یک مافیا رقیبشو بهتر از هرکسی میشناسه :دی

و اگر قاتل باشم، همین موضوع بالا در مورد مافیا صدق می کنه. بعلاوه ابزار دیگه ای که داشتم.

در نتیجه اگر من گناهکار باشم، دستکم اطلاعاتی که در مورد روند بازی تیم روبروم بدم درسته و اگر هم بیگناه باشم، این دور طوری بازی کردم که اشراف خوبی از روند بازی دارم. پس می تونید به داده ها اعتماد کنید. چون فرضا من اگر قاتل باشم و بگم فلانی و بیساری مافیاست، اگر شما بیساری رو اعدام کنید و بیگناه باشه، دیگه سراغ فلانی نمیرید، پس به نفعمه که الان اون چیزی که به بازی اضافه می کنم در مورد تیم روبروم درست باشه. حله ؟ از نظر منطقی صحت اطلاعاتم رو تائید کردم :دی


اما چی می خوام بگم ؟

اول یه سری دید کلی نسبت به بازی بهتون بدم. مخصوصا این یه بخش خطابم به محمد حسینه که معتقده من باهوشم، و بخاطر هوشم و ایده های مختلف ممکن باشه مغز متفکر مافیا باشم. روی این موضوع حتما روند هوشی منو در نظر بگیر :دی اگر براتون سوال شد که چرا اینا رو تو پستام نگفتم، چون امروز صبح رسیدم و البته برام مهمتر بود مهسا رو تارگت کنم، چون آورده داشت از نظر اطلاعات برام. و کمک می کرد فاز بعد راحت تر بتونم دیتا هارو وارد بازی کنم. تنها چیزی که پیش بینی نشده بود رای محمدحسین بود که آورد منو دفاعیه که از نظرم خیر بود :دی مرسی ازش.

ترسا احتمال 70 درصد لباس داشته، نمیگم صد درصد، چون بیگناهم، فقط مافیا و قاتل می تونه قطعی در این مورد صحبت کنه، اما من با ترسا در فاز منجر به مرگش بحث مستقیم داشتیم، و اتفاقا خیلی هم سنگین به من حمله کرد، با این حال اون حمله ها حمله احساسی بود و مطمئنم اگر تیمی پشت اون حمله ها بود جلوشو می گرفتن. مضاف بر اینکه توی بررسی که نسبت به روند رای گیری ها داشتم، یک تیم و یک فرد ندیدم، دو تیم دیدم

چاوش احتمال 80 درصد مافیا بوده و لباس بیگناه داشته، نوع تعامل رضا، روندی که منجر به رای نیوردنش در روز اول شد و منجر به رای آوردنش در روز دوم، کاملا بهم اینو فهموند که چاوش تیم بوده و احتمال زیاد هم میدم که گادفادر تیمش بوده باشه و رای نیوردن روز اولشم برای همین باشه :دی


با این دو موضوع روند اینطوریه، مهسا در رای ها همیشه نوعی رای داده که انگار میدونسته داره مافیا رو میزنه، در مورد نوع رایش به چاوش تو پستم توضیح دادم خوب بخونید، اول رای داده (به شکل سازمانی) و دوم پیشینه رای ساخته براش. اما در مورد رضا چون این موضوع وجود نداشته، به نوعی که حتما بتونه رضا رو اعدام کنه فقط رای داده :دی و از طرفی نوع رای دادن مهسا، بحث کردنش با مهدی و بالعکس به شدت همراه و همگام هم بود، یعنی از مهدی همون روز های اول پرسیدم نظرت در مورد مهسا ؟ به شکل حیرت آوری پیچوند و حتی بعد که گفتم منظورم این نبود و منظورم چیز دیگه ای بوده. و دقت کردم هر وقت که صحبت مهسا شد، دقیقا تو همون وضعیت از آستینش چیزی بیرون آورد. یکی از بچه ها هم نون به هم قرض دادن این دوتا رو کاملا نقل قول کرده بود، حتما بهش برگردین :دی من چون مهدی رو بیگناه قلمداد می کردم خیلی با خودم کلنجار رفتم تا بپذیرم. مخصوصا این فاز سراغ مهسا رفتم تا ببینم این موضوع تکرار میشه یا نه ؟ و مهدی دقیقا تو همون موقع چیزی رو در مورد من مطرح کرد و البته بهم رای داد، که در مورد عرفان و آرشم مطرح می تونست باشه اما مطلقا اشاره ای نکرد. چون تارگت ایراد گرفتن نبود، تارگت از اعتبار انداختن بود. در نتیجه من روندم اینه که مهسا و مهدی فرقه اند ( یه احتمالی در مورد آرشم داشتم و چون به رای دادن به مهدی لبیک گفت، یکم شدید تر شد. به نظرم کلید اصلی اما مهساست و اولویتم برای مهدی بیش از آرشه. ) این قاتل و قاتلان.

آهان این توصیه هم می کنم که قاتل ممکنه یه نفر باشه، اما اگر میخواین رکب نخورین، حتما قاتل رو دو نفر بگیرید تو تحلالتون.

اما در مورد مافیا، اول ببینیم مافیا چند نفر مونده ؟ مافیا اگر با 5 شروع کرده باشه با فرض چاوش 3 نفر و اگر با 4 شروع کرده باشه با فرض چاوش دو نفر ازش مونده، من با شناختی که از پویا دارم مافیا رو 4 نفر در نظر میگیرم (اینم بگم تحلیل های بالانس من از پویا معمولا درست بوده) در نتیجه دو نفر از نظر از مافیا تو بازی هست. اما کین ؟ از نظر من از بین این سه نفر، محمدرضا، فری (نماینده مافیا در رای به چاوش که اگر موندم میگم چرا) و محمد امین ( اینکه محمد امین رو از اون فرضیه بیرون کشیدم به خاطر همین بود، من معتقدم که دیشب مافیا دو نفر در رای گیری داشته. ) یا سه تاشون یا دوتاشون.

و نکته آخر، به کی میشه اعتماد کرد ؟ تقریبا به هیچ کس، اما از نظرم با توجه به اکت ها و با توجه میشه با امین و محمدحسین بازی کرد.


و یه چیزیم تو صحبت های محمد حسین بود و اینکه من دنبال بیگناه یابی نبودم. بقیه اش رو میتونستم باهات بحث کنم. ولی این یکی دیگه نامردیه :)) یاسین رو کی سفید کرد ؟ :)) خودت رو کی بهت اعتماد کرد ؟ فری رو کی بیرون کشید ؟ اینا بیگناه یابی نیست پس چیه ؟ :)) تهش می تونستم سیاستمدارانه سکوت کنم.

- - - Updated - - -

آهان راستی مهدی هم نیومد دفاعیه، در نتیجه رایم تو این فاز محمدرضاست.

- - - Updated - - -



رای به اعدام: محمدرضا
 

God

Administrator
گاد
نوشته‌ها
1,307
پسندها
899
امتیازها
0
ساکت. فاز تمومه. اولویت‌ها رو به گاد اعلام کنید اگه تا الان نکردید.
 

God

Administrator
گاد
نوشته‌ها
1,307
پسندها
899
امتیازها
0
آرای اولیه فاز هشتم که بعد از آرای جدید به این شکل تغییر کرد:

امیر: محمدحسین + مهدی + فری
محمدرضا: مهسا + یاسین + امیر
یاسین: محمدامین + آرش + محمدرضا + عرفان
عرفان: امین

یاسین به مرحله بعد میره. امین اولویتش امیر بوده و بعدش محمدرضا. بنابراین امیر هم به مرحله بعد میره.

از بین کسانی که به محمدرضا رای دادن، رای یاسین خود به خود میره برای امیر و رای امیر خود به خود برای یاسین. مهسا اولویتش امیر بوده در این حالت.

بنابراین:

آرای نهایی فاز هشتم:
امیر: محمدحسین + مهدی + فری + امین + یاسین + مهسا
یاسین: محمدامین + آرش + محمدرضا + عرفان + امیر

امیر با 6 رای از 11 رای در برابر 5 رای یاسین اعدام می‌شه. و نقشش هم مافیای بی‌نقش بود!

توضیح در مورد لباس: آخرین فاز شب، دیشب بوده. پس بنابراین از این به بعد مافیا امکان لباس دادن به کسی نداره. هرچی بوده تا الان بوده.
بند روان‌پریش ولی تا انتهای بازی فعال هست.
 

God

Administrator
گاد
نوشته‌ها
1,307
پسندها
899
امتیازها
0


فاز روز نهم
افراد حاضر در بازی
10 نفر

آرش (Arsonist)
محمدامین (Mamalgr)
فری (FM90)
مهدی (Mahdi)
یاسین (برلین)
مهسا (Moonsa)
عرفان (Erf_ju)
محمدرضا (Smrs)
ال امین (Amin)
محمدحسین (Atomic Ant)​


زمان پایان فاز: شنبه ساعت 23:59 به مدت حدود دو روز
رای مورد نیاز برای اعدام: 6 رای

بندگانی که زیاد پست می‌دن در حد 12 پست 10 خطی رعایت شود. بندگانی که کم پست می‌دن، حواسشون باشه که گادکش نشن.

از این فاز بازی فقط فاز روز هست. اگر آرا به حد نصاب برسه و فرد اعدامشُ بپذیره یا بقیه بگن عوض نمی‌کنن، فاز درجا به اتمام خواهد رسید و بعد از اعدام، سریع می‌ریم فاز بعدی.

توضیحات تکمیلی در رابطه با بالانس و حالات درست فاز شب هم فردا منتشر می‌شه به امید حق.

فاز روز نهم را شروع بفرمایید.
 
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
دید کلی نسبت به بازی =)) فرقه =))

دفاعیه یاسین برام مثبت بود، یه مقدار شک کردم که شاید اشتباه کرده باشم درموردش
خصوصا چون این رای‌هایی که همراه من به یاسین داده می‌شه مشکوکه :دی سفیدای بازیم بیشتر اونور بودن :))
منم می‌خواستم بیام اونور و لحظه اخر رایم رو می‌خواستم از رو یاسین بردارم اما گاد گفت دیگه رای اصلیتو نمیتونی عوض کنی.
فعلا بیشترین شک رو به محمدامین و محمدرضا و عرفان دارم :دی تا فردا پست‌ها رو کامل بخونم ببینم چی میشه. فعلا از موضعم درباره یاسین پایین می‌آم.

- - - Updated - - -

من پستای این فاز رو کامل نخوندم نمی‌دونم بحث فرقه شد یا نه، اما سیریسلی؟ گاد گفت فرقه نداریم دیگه :))
 

FM

کارنیاموز مافیا
نوشته‌ها
735
پسندها
171
امتیازها
315
مدال‌ها
32
دید کلی نسبت به بازی =)) فرقه =))

دفاعیه یاسین برام مثبت بود، یه مقدار شک کردم که شاید اشتباه کرده باشم درموردش
خصوصا چون این رای‌هایی که همراه من به یاسین داده می‌شه مشکوکه :دی سفیدای بازیم بیشتر اونور بودن :))
منم می‌خواستم بیام اونور و لحظه اخر رایم رو می‌خواستم از رو یاسین بردارم اما گاد گفت دیگه رای اصلیتو نمیتونی عوض کنی.
فعلا بیشترین شک رو به محمدامین و محمدرضا و عرفان دارم :دی تا فردا پست‌ها رو کامل بخونم ببینم چی میشه. فعلا از موضعم درباره یاسین پایین می‌آم.

- - - Updated - - -

من پستای این فاز رو کامل نخوندم نمی‌دونم بحث فرقه شد یا نه، اما سیریسلی؟ گاد گفت فرقه نداریم دیگه :))

فکر کنم منظورش همون قاتلا بوده که بجای فرقه اومدن این دور.

دو تا سوال دارم از بازیکنا.

امیر که قطعا مافیا بوده. آیا احتال میدید واقعا به ترسا لباس قاتل داده باشن، و به این دلیل انقدر اصرار داشت؟ دلیلشم این بوده باشه که به هر دلیل خودشون از گشتن عاجز بودند و خواستند به قاتلا کمک کنند؟

یا احتمال اینکه امیر صرفا برای خراب کردن مهسا و مهدی این فرضیه لباس ترسا رو انداخته باشه وسط؟

- - - Updated - - -

ضمنا امیر خان، فری رو تو انداختی تو هچل خودش با چنگ و دندون و بلعیدن غرورش اومد بیرون، اعتبار نده به خودت:))
 
کاربلد مافیا
نوشته‌ها
278
پسندها
0
امتیازها
135
مدال‌ها
16
خب سعی کردم تا اونجا که میتونم دوتا پست و سوال اصلی رو جواب بدم این فاز و الان نمیدونم دلیل شک بقیه چیه که جواب بدم
پس دلیل رای به یاسین رو میگم
من این فاز دیروز پست در مورد محمد حسین رو دادم و امروز هم از حدود 8 وارد سایت شدم و تا اون دوتا پست رو بدم حدود 11 شد
و پست اولیه من تو جواب فری یک ساعت قبل از تک پست یاسین تو این فاز که با بقیه سوال و جواب داشته و اخرش به من رای داده بوده
یعنی اگه همه پستا رو میخوند میدید من اومدم و دارم جواب میدم پس محمدرضا نیومد رای بدم رو متوجه نمیشم
بعد این افرادی که باهاش بحث داشتن و بهش رای دادن به هیچکدوم شک و مشکلی نداشته؟
یعنی با گیر هایی که بهش دادن موافقه؟
الان هیچکدوم از افراد مشکوک نبودن براش و من چون نیستم در صورتی که یک ساعت قبل از اون اومدم و جواب دادم و تو سایم بیشترین درصد گناهکاری رو دارم براش؟
از نظر من رایش سیف ترین رای بود که واکنشی نگیره وگرنه اینکه هیچ کس دیگه ای براش مشکوک نبوده و من نفر اولم بدون یک پست بحث از نظر من منطقی نیس

خب اینو میخواستم تو دفاع بگم که بسته شد :))
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

بالا پایین