برای دیدن محتوای انجمن باید ورود کنید. اگر حساب کاربری ندارید اکنون ثبت‌نام کنید.

بازی خاندان‌ها:‌ میراث نسل‌ها

آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
شما تصمیم گرفتید که به پیشنهاد گیزماریف عمل کنید و از فرقه‌ی بالاروندگان بخواهید که دست‌نوشته را در اختیار شما قرار دهند. فرقه‌ی بالاروندگان این را پذیرفت و دست‌نوشته را در اختیار شما قرار داد.

شما دست‌نوشته را به متخصصان باستان‌شناسی معتمد دربار سپردید. همان‌طور که انتظار می‌رفت، در این دست‌نوشته‌ خبری از پیشگویی آخر زمان نبود، اما در آن از جنگ بزرگی صحبت شده بود که سرنوشت جهان را تعیین خواهد کرد و در آن پیشوای موعود نقش مهمی ایفا می کند.

همچنین باستان‌شناسان با کمک گیزماریف از این دست‌نوشته به اطلاعات مهمی رسیدند. طبق این دست‌نوشته، پیشوای موعود کسی است که از مرگ حتمی نجات یافته و دیگری را نیز از مرگ حتمی نجات داده است. به‌گفته‌ی گیزماریف که پیشکار سلطنتی است، در خاندان دارنیزیان زاریو نوه‌ی پادشاه سرگذشت مشابهی دارد، او در کودکی به یک بیماری ظاهرا لاعلاج مبتلا شده بود و پزشکان از او قطع امید کرده بودند، اما پزشک حازقی از کوپودیه پیدا شد که علت بیماری او را کشف و او را درمان کرد، و بعدها وقتی سلیا، نوه‌ی دیگر پادشاه نیز به بیماری مشابهی مبتلا شد، از همان روش درمان شد.

طبق تصمیم قبلی، شما این موضوع که پیشگویی آخر زمان از سوی فرقه‌ی بالاروندگان کذب بوده را نزد عموم فاش کردید و رهبران این فرقه را به جرم تشویش اذهان عمومی مجازات کردید که در جریان آن اسقف اعظم فرقه‌ی بالاروندگان طی شکنجه کشته شد (واقعه اعتبار منفی).

با مجازات رهبران فرقه‌ی بالاروندگان و مرگ اسقف اعظم این فرقه، این فرقه فعالیت‌های تبلیغی خود را برای مدتی نامعلوم متوقف کرد و این موضوع باعث شد بسیاری از افرادی که به قصد خدمت به هالیاووش، خدای جنگ به سپاه افرام پیوسته بودند، دلسرد شوند و از خدمت نظامی فرار کنند. همچنین با این کار اعتبار شما نزد برخی حاکمان محلی و همچنین اقشار سنتی و نظامی آسیب دید.

پادشاه کاریون دوم که دیگر مردی پیر و فرتوت شده بود، با شنیدن خبر مرگ اسقف اعظم فرقه‌ی محبوبش، کسی که او را تاج‌گذاری کرده بود و رابطه‌ی نزدیکی با او داشت، سخت افسرده و بیمار شد. بیماری پادشاه زمانی شدت گرفت که یک روز ساکنین کاخ سهاکلاک متوجه شدند هیچ خبری از زاروان، نوه‌‌ی بزرگ پادشاه نیست و انگار آب شده و در زمین فرو رفته است. او آخرین بار حین عیادت بالای بستر پادشاه دیده شد. بعد از گم شدن شاهزاده زاروان، پادشاه کلامی حرف نزد و ذره‌ای غذا نخورد.

تا اینکه یک روز صندوقچه‌ای مهروموم شده به کاخ سهاکلاک رسید که گفته می‌شد از سوی سیلاسیا، شهربانوی دزنیان فرستاده شده است. با باز کردن این صندوقچه، با سر بریده‌ی کارناش، نوه‌ی پادشاه و داماد سیلاسیا روبه‌رو شدید. بعد از پخش شدن این خبر در کاخ، پادشاه درگذشت.

یک روز بعد از مرگ پادشاه، گیزماریف پیشکار سلطنتی نیز غیبش زد. شما هیچ خبری از اینکه او ممکن است کجا رفته باشد نداشتید، اما با جستجو در اتاقش یک برگ کاغذی پیدا کردید که مهر فرقه‌ی فرنگارندگان روی آن به چشم می‌خورد. با این حال وقتی از فرقه‌ی فرنگارندگان درباره‌ی او پرس‌وجو کردید، آن‌ها تکذیب کردند و گفتند اطلاعی در این باره ندارند.

در حالی که دربار درگیر مراسم خاکسپاری و آماده‌سازی مراسم تاج‌گذاری پادشاه جدید بود، خبری از مرز‌های غربی و جنوب غربی افرام رسید، سپاهیان گزوان، دزنیان و لشکر قدرتمند بیطیس در نزدیکی مرز افرام چندین اردوگاه زده بودند و پرچم قرمز برافراشته بودند، پرچمی که نشانه‌ی اعلان جنگ بود.

پایان فصل اول.​

در نتیجه‌ی اتفاقات پایانی، تغییرات زیر رخ داد:
سپاه ۳-
اعتبار ۱-
رفاه ۱+
واقعه اعتبار منفی (مرگ اسقف اعظم)

1700771750761.png
وضعیت خاندان‌ها:

شنارسیان: ۹ قدرت، ۱۲ سکه،
آریوان: ۳ قدرت، ۱۶ سکه،
فراوکیان: ۸ قدرت، ۸ سکه،
زباران: ۵ قدرت، ۱۲ سکه،
وینیان: ۱۱ قدرت، ۱۸ سکه،
 
آخرین ویرایش:
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
محمدامین از خاندان شنارسیان افراطی بود. اختلاف میان بیشترین و کمترین منابع (سپاه و ثروت) ۱۲ هست که به علاوه‌ی ۱ میشه سیزده. از لحاظ سکه سومه، طبق نقش افراطی ۱ امتیاز دریافت می‌کنه. از لحاظ قدرت دومه، ۱ امتیاز دریافت می‌کنه. محمدامین وزیر هم بود، اعتبار دومه و ۲ امتیاز دریافت می‌کنه. مجموع امتیازش میشه ۱۷ امتیاز.

رضا از خاندان آریوان فرصت طلب بود. فقط یک منبع زیر ۱۰ هست و ۴ امتیاز دریافت می‌کنه. از نظر سکه آریوان دومه، طبق نقش فرصت‌طلب ۴ امتیاز دیگه دریافت می‌کنه. رضا حکیم هم بود، دانش دومه و ۲ امتیاز دریافت می‌کنه تا امتیازش به ۱۰ برسه.

سورن از خاندان فراوکیان شورشی بود. سپاه و ثروت در بازه‌ی هدفش قرار دارن و ۱۳ امتیاز دریافت می‌کنه. از نظر سکه یا قدرت رتبه‌ای نداره، اما چون سپهبده و سپاه اوله ۶ امتیاز دریافت می‌کنه تا امتیازش به ۱۹ برسه.

فری از خاندان زباران تجملاتی بود. ۴ منبع از ۵ منبع در بازه‌ی بالای ۱۰ قرار دارن و ۱۴ امتیاز دریافت می‌کنه. از نظر سکه سومه و طبق نقش تجملاتی ۲ امتیاز دریافت می‌کنه. فری مستشار بود و رفاه دومه، پس ۲ امتیاز دریافت می‌کنه و مجموع امتیازش به ۱۸ می‌رسه.

ترسا از خاندان وینیان طمع‌کار بود. ۲ منبع از ۵ منبع در بازه‌ی ۱۵-۲۰ یا ۰-۵ قرار دارن (سپاه و ثروت) و ۱۱ امتیاز دریافت می‌کنه. از نظر سکه اوله، طبق نقش طمعکار ۸ سکه دریافت می‌کنه. از نظر قدرت هم اوله و ۲ امتیاز دریافت می‌کنه. مجموع امتیاز ترسا به ۲۱ می‌رسه.

خاندان وینیان، خاندانی که در ابتدا نظاره‌گر بازی بود و بعد با قدرت وارد شد، برنده‌ی فصل اول خاندان‌ها: میراث نسل‌ها می‌شه. تبریک بهش.

با توجه به اینکه بازی با مرگ پادشاه به پایان رسید، امتیازات پرستیژ و تاج به این شکل می‌شه:
۱- وینیان ۴ پرستیژ
۲- فراوکیان ۳ پرستیژ
۳- زباران ۱ پرستیژ و ۱ تاج
۴- شنارسیان ۱ پرستیژ و ۱ تاج
۵- آریوان ۲ تاج
 
  • Love
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38

فصل دوم - تاج‌گذاری زابیز اول​


تالار شاه‌نشین همچون قبرستان ساکت و خالی بود. تنها صدایی که می‌شد شنید، صدای پچ‌پچ زیرلب اعضای شورای سلطنتی بود و گهگاهی سرفه‌های پادشاه آینده، زابیز اول. شاه زابیز با موهای خاکستری و چشمان گودافتاده، خسته و پریشان به نظر می‌رسید. ردای سفید ساده‌ای پوشیده بود و تاجی طلایی بر سر داشت، اما به او نمی‌آمدند. شبیه به ناخدایی بود که تمام کشتی‌هایش غرق شده‌اند.

چشمان قضاوتگر اعضای شورای سلطنتی او را در آن حال ورانداز می‌کردند. کسانی که قرار بود حامیان او باشند، اما او چیزی جز ترس و تردید در چهره‌شان نمی‌دید. آن‌ها می‌دانستند که افرام در خطر نابودی قرار دارد. می‌دانستند دشمن لب مرز‌های افرام است و می‌دانستند که نه دوست و متحدی در این جنگ دارند، نه امیدی. می‌دانستند پادشاه زابیز، پادشاهی ضعیف و بی‌تجربه خواهد بود، پادشاهی که تاج‌وتختی به ارث برده که نمی‌تواند آن را نگه دارد، و جنگی به ارثش رسیده که نمی‌تواند در آن پیروز شود. زابیز می‌دانست که پادشاهی نیست که آن‌ها می‌خواهند.

با اندوه به فضایی خالی میان جمعیت پراکنده و کم‌شمار حاضر در تالار نگاه کرد. جمعیتی که پسرش زاروان باید در آن حضور می‌داشت، اما دو هفته پیش ناپدید شده بود و هیچ نشانی از او نبود، نه از اینکه کجاست و نه از اینکه زنده هست یا نه. زابیز حتی نمی‌دانست او را دزدیده‌اند، یا او خودش با پای خودش به پدرش پشت کرده و او را تنها گذاشته است.

با خشم به فضای خالی دیگری میان جمعیت نگاه کرد و به شهربانو سیلاسیا لعنت فرستاد. در آن جمعیت، برادرزاده‌اش کارناش نیز باید می‌بود. کارناش جوان و شوخ و سرشار از زندگی. به شهربانو سیلاسیا لعنت فرستاد که آن‌ها را با وعده‌ی بی‌طرفی در جنگ فریب داد و در عوض سر بریده‌ی دامادش را برای آن‌ها فرستاد. حالا نیروهای دزنیان همراه نیروهای گزوان و بیطیس پشت مرزهای افرام اردو زده بودند و هاویک، برادر زابیز بود که داغ اولاد خورده، همچون ویرانه‌ای میان تالار نشسته بود.

نگاهش به فضای خالی دیگری میان جمعیت رفت، این بار با ترس و واهمه، ترس از اینکه با رفتن ناگهانی گیزماریف و نداشتن یک مشاور و پیشکار معتمد چه کند. گیزماریف از نزدیک‌ترین اشخاص به پدرش بود و برای او فردی بسیار قابل‌اعتماد بود،‌ زابیز می‌دانست هیچ‌کس نمی‌تواند جای او را بگیرد و به هیچ‌کس به اندازه‌ی او اعتماد نخواهد کرد، اما ناچار بود کسی را به مقام پیشکار سلطنتی منصوب کند، و هنوز برایش گزینه‌ای نداشت. او می‌دانست دلیل رفتن گیزماریف هر چه باشد به آن فرقه‌ی ملعون و خطاکار فرنگارندگان برمی‌گردد. می‌دانست او هرگز برنخواهد گشت.

گیزماریف در آن تالار نبود، اما چیزی که پادشاه آینده‌ی افرام نمی‌دانست این بود که چشم گیزماریف از میان آن جمعیت او را تماشا می‌کرد. شاهزاده زاریو، پسر کوچک پادشاه جدید، هیچ‌چیز در این باره به او یا کس دیگری نگفته بود. او تنها کسی بود که می‌دانست پیشکار پادشاه سابق و البته معلم همیشگی‌اش از زمان کودکی، کجاست. او به هیچ‌کس نگفته بود که شب قبل، زیر پل درب شمالی قلعه‌ی سهاکلاک، او را ملاقات کرد.

آن شب گیزماریف، ردایی بلند بر تن و باشلقی بر سر، در تاریکی‌ای که به زحمت می‌شد چهره‌اش را دید، تقریبا همه‌چیز را به او گفت. گفت که در حقیقت از اعضای ارشد اما مخفی فرقه‌ی فرنگارندگان است، چیزی که زاریو نیز در طول تحصیلش نزد او بارها به آن شک کرده بود. گفت که اطلاعاتی محرمانه بهشان رسیده و نقشه‌هایی دارند تا پیشوای موعود را پیدا کنند. گفت آن‌ها معتقدند پیشوای موعود پرده از راز مهمی برخواهد داشت و حقیقت را شفاف خواهد کرد. گفت در این باره چیزی به کسی نگوید. گفت به زودی برخواهد گشت؛ و رفت و میان تاریکی گم شد.

اما این تنها چیزی نبود که زاریو می‌دانست. زاریو چیزی را می‌دانست که گیزماریف سعی داشت از او پنهان کند. چیزی که قبل از رفتن گیزماریف حین صحبت او با اعضای شورا، با گوش خودش شنیده بود.

زاریو هرگز آن لحظه را فراموش نمی‌کرد، مانند بسیاری از شب‌های دیگر، در دالان تنگ و تاریک بالای تالار شورا چنبره زده بود و حرف‌های اعضای شورا را طریق دودکش تالار می‌شنید. لحظه‌ای که حقیقت را شنید: « پیشوای موعود کسی است که از مرگ حتمی نجات یافته و دیگری را نیز از مرگ حتمی نجات داده است.» لحظه‌ای که گیزماریف گفت پیشوای موعود شاهزاده زاریو است.

اما چیزهایی هم بود که زاریو و حتی گیزماریف هم نمی‌دانستند. چیزهایی مثل اینکه زاروان کجاست و چرا ناگهان ناپدید شده است. چیزهایی مثل اینکه شارلان کیست و چطور لشکری از سربازان جان‌سپار و حلقه‌به‌گوش پشت سر خود جمع کرده و در جنگل‌های شمال افرام پرسه می‌زند. چیزهایی مثل اینکه چرا می‌گویند تیغ‌ تقدیر در افرام پیدا خواهد شد و اصلا این شمشیر افسانه‌ای چیست و کجاست.

چیزهایی که سرنوشت را رقم می‌زدند.
 
آخرین ویرایش:
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38

نقش‌های علنی اعضای شورای سلطنتی در دوران پادشاهی زابیز اول:​


شارویز خان، خاندان آریوان: مستشار و قاضی (بازیکن: رضا)
نارونا خانم، خاندان شنارسیان: وزیر (بازیکنان: محمدامین، پویا، یاسین)
وارلیان خان، خاندان فراوکیان: سپهبد و خزانه‌دار (بازیکن: سورن)
سیندینا خانم، خاندان وینیان: تاجر (بازیکن: ترسا)
گارتیف خان، خاندان زباران: حکیم (بازیکن: فری)

شنارسیان، وینیان و زباران واقعه‌ی منفی جدید رقم نزدن و نقش علنی منفی ندارن. آریوان هم به دلیل واقعه مثبت رفاه، نقش مستشار رو از زباران گرفت و برای این که عدالت برقرار بشه نقش حکیم به زباران داده شد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38

تصمیم اول - فردی برای فرماندهی​


پادشاهی افرام تحت حمله است. نیروهای بیطیس، گزوان و دزنیان وارد مرز‌های غربی افرام شده‌اند و در اولین نبرد که در سوریوند رخ داد، لشکریان بیطیس و دزنیان به فرماندهی شهربانو سیلاسیا، که جنگجوی قابل و رهبری پرآوازه‌ست، موفق شدند نیروهای غافل‌گیرشده‌ی پادشاهی افرام را شکست دهند. نیروهای گروهان خون و نیروهای شهریاری گلدشت هنوز وارد جنگ نشده‌اند و عملیات سربازگیری نیز در بسیاری از بخش‌های کشور به‌خصوص بخش‌های شرقی، با مرگ پادشاه و تاج‌گذاری پادشاه جدید ناتمام مانده است و منتظر دستور جدید هستند.

ضعف نظامی و عدم وجود رویکرد یکپارچه و مدبرانه در سپاه افرام به چشم می‌خورد. خلاء یک رهبر و فرمانده‌ نظامی مجرب و کاربلد حس می‌شود و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، روحیه‌ی سربازان افرام آسیب بزرگی خواهد دید. شما به مشاور جدیدی برای شورا و رابطی میان خود و فرماندهان سپاه افرام نیاز دارید، فردی که زبان شما و زبان آن‌ها را به خوبی بفهمد و بتواند سپاه و منابع جنگی افرام را در این شرایط بحرانی مدیریت کند.

در دربار سهاکلاک همه‌چیز عوض شده است. پادشاه جدید، زابیز اول، گوشه‌گیر و منزوی است و به نظر می‌رسد نمی‌تواند فشار مسئولیت‌ها را به دوش بکشد. با این حال پیشکار جدیدش ساریفار سنجریمی، فردی جوان و جویای نام است که نظرات جدید و جالبی دارد اما شما معتقدید که نمی‌تواند جای خالی گیزماریف را پر کند.

ساریفار سنجریمی با وجود جوان بودن و تازه‌کار بودنش، از گفتن نظرات و پیشنهاد‌هایش ابایی ندارد. او برای فرمانده جنگ، زنی به نام فرزانیا را پیشنهاد می‌کند. به گفته‌ی او فرزانیا یک جادوگر نبرد دانا و باهوش است که می‌تواند هر چهار عنصر آتش، آب، خاک و هوا را جادو کند و از این نظر جزو کمیاب‌ترین جادوگرهای تارفیگون است. او اکنون بیش از ده سال است که در گردان جادوگران سپاه افرام خدمت می‌کند و به مقام فرماندهی رسیده است.

به گفته‌ی پیشکار جدید پادشاه، انتخاب فرزانیا به عنوان فرمانده جنگ باعث خواهد شد امپراطوری بیطیس برتری‌اش را که در جادو است از دست بدهد و از طریق تمهیدات و شگردهای جادویی فرزانیا می‌توان جادوی آتش امپراتوری بیطیس را خنثی کرد. او همچنین می‌گوید اگر از نیروهای فرزانیا در خط مقدم استفاده شود، به دلیل تعداد کمتر و کارایی بیشتر، فشار کمتری روی منابع افرام و در نتیجه مردم عادی وارد خواهد شد.

هاشیاکو، مخبر سلطنتی با او مخالف است. او می‌گوید انتخاب یک جادوگر به عنوان فرمانده جنگ، باعث خواهد شد مقبولیت شما نزد اقشار سنتی مخالف جادو کاهش یابد و این چیزی نیست که در دوران جنگ بتوان آن را تاب آورد. همچنین او معتقد است فرزانیا تجربه‌ی کافی را برای فرماندهی جنگ ندارد و بهتر است از فرد باتجربه‌تری استفاده شود که تجربه‌ی جنگ واقعی را دارد. به گفته‌ی هاشیاکو، جادو در جنگ غیرقابل پیش‌بینی است و نباید روی این کار سرمایه‌گذاری کرد.

هاشیاکو شهسواری به نام آواریان را پیشنهاد می‌کند. آواریان شهسواری باتجربه و پرآوازه‌ است که در جنگ داخلی دو برادر با وجود جوان بودنش بسیار زود به درجات بالای نظامی رسید و دلاوری و رزم‌آرایی‌اش در آن جنگ زبانزد بود. هاشیاکو می‌گوید آواریان با توجه به اینکه اشراف‌زاده است اعتبار بالایی میان اشرافیان و حاکمان محلی دارد و با انتخاب او، دستورات شما نزد حاکمان محلی اعتبار بیشتری خواهد داشت.

همچنین به گفته‌ی هاشیاکو، انتخاب یک شهسوار پرآوازه به عنوان فرمانده ارشد جنگ، روحیه‌ی سربازان را افزایش خواهد داد و به قدرت سپاه خواهد افزود. با این حال ساریفار با او مخالف است و می‌گوید آواریان به سخت‌گیری‌ها و تمرینات سخت معروف است و همچنین گفته می‌شود که آواریان به اهمیت تعداد در ارتش اعتقاد دارد. ساریفار پیش‌بینی می‌کند آواریان بخواهد سربازگیری را چندبرابر کند و این موضوع باعث خواهد شد زندگی بسیاری از خانواده‌ها در افرام مختل شود.

تصمیم شما چیست؟ آیا به پیشنهاد ساریفار عمل می‌کنید و فرزانیا، جادوگر نبرد را به عنوان فرمانده ارشد جنگ انتخاب می‌کنید، یا طبق پیشنهاد هاشیاکو، شهسوار پرآوازه آواریان را به این مقام می‌رسانید؟ توجه کنید که فرد انتخابی شما به عنوان مشاور سوم به شورا اضافه خواهد شد.

تا ساعت ۱۱ امشب فرصت دارید که به این پیشنهاد پاسخ دهید. همچنین در این بین می‌توانید از پیشکار و مخبر سلطنتی هر سوالی بپرسید و آن‌ها در حیطه‌ی آگاهی خود به آن پاسخ خواهند داد.
 
  • Love
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
1700991671662.png

قدرت‌ها:
قدرت‌ها بر اساس وقایع مثبت و منفی تغییر کردند.

رضا از خاندان آریوان: ۸ قدرت
محمدامین از خاندان شنارسیان: ۷ قدرت
سورن از خاندان فراوکیان: ۸ قدرت
فری از خاندان زباران: ۷ قدرت
ترسا از خاندان وینیان: ۷ قدرت

سکه‌ی همه‌ی بازیکنان ۱۰ هست.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
یاروی اصلی خاندان یاقوت
نوشته‌ها
46
پسندها
16
امتیازها
10
مدال‌ها
2
افرام با شعار سبزی پلو با سنگ‌جوهر، بیطیس برو به قبر مادرت گوهر، نبرد را آغاز می‌کند.
رأی من به جادوگر رزمنده است، چرا که در جنگ رویکرد پوتینی به دردمان نمی‌خورد. رأی با 1 قدرت!
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
رای نه با ۱ قدرت با تشکر.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
منظورم اینه که نه به جادو. جادو اهریمنیه. اون از حکیم سالیکان. اینم از بیطیس. جادو خر است.
 

FM

کارنیاموز مافیا
نوشته‌ها
735
پسندها
171
امتیازها
315
مدال‌ها
32
yay+2
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
نه ۳
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya

FM

کارنیاموز مافیا
نوشته‌ها
735
پسندها
171
امتیازها
315
مدال‌ها
32
منظورم اینه که نه به جادو. جادو اهریمنیه. اون از حکیم سالیکان. اینم از بیطیس. جادو خر است.
حکیم سالیکان یه نابغه قدرنادیده بود و هیچوقت درک نشد، روحش شاد ویادش گرامی: (
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Arsonist
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
شما خودت مسئول کشتنش نبودی؟ :))
نه ۴
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya

FM

کارنیاموز مافیا
نوشته‌ها
735
پسندها
171
امتیازها
315
مدال‌ها
32
شما خودت مسئول کشتنش نبودی؟ :))
نه ۴

بخاطر مردم مجبور شدم جام زهر و بدم بخوره : ))
 
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
رضا گفت بیرونه و رای تقویتی میده
سورن هم رایش رو کرد ۲
 

FM

کارنیاموز مافیا
نوشته‌ها
735
پسندها
171
امتیازها
315
مدال‌ها
32
3+
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
اصلا فری yay معنا نداره. سوال آره یا نه نیست اصلا. از نظر من فری باید disqualify شه رای هاش.
خا +۶
 
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
خب ۶ رای از فری و ۲ رای از سورن در مقابل ۶ رای محمدامین، تصمیم به انتخاب فرزانیا شد. نتیجه رو ارسال خواهم کرد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: FM
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38
شما تصمیم گرفتید که به پیشنهاد ساریفار گوش کنید و فرزانیا، جادوگر نبرد را به عنوان فرمانده‌ ارشد جنگ انتخاب کردید. رسیدن یک جادوگر به این مقام اتفاق بزرگی برای جامعه‌ی دانشمندان و جادوگران افرام محسوب می‌شود (واقعه دانش مثبت)

فرزانیا، که سال‌ها به مطالعه‌ی جادوافزار بیطیس پرداخته، بلافاصله بعد از ورودش به شورا اطلاعات جنگی و جادویی مهمی درباره‌ی نیروهای امپراتوری بیطیس در اختیار شما و فرماندهان سپاه افرام قرار داد (دانش ۲+) همچنین روش‌های جادویی با استفاده از معجون‌های نیروبخش به کار گرفت که با آن میزان منابع غذایی مصرفی توسط سپاهیان کم و بهینه شد و فشار جنگ از دوش مردم عادی افرام کاسته شد (رفاه ۱+)

با این حال عده‌ای از حاکمان محلی و اقشار سنتی ضدجادو در طبقه‌ی اشراف افرام از این موضوع خشمگین شدند و معتقد بودند که یک فرد نظامی کاربلد و جنگ‌دیده باید به این مقام منصوب می‌شد. با این انتخاب مقبولیت شما نزد آن‌ها که قشر تاثیرگذاری محسوب می‌شوند کاهش یافت. (اعتبار ۲-)

فرزانیا از فردا به شورا می‌پیوندد و برای تصمیمات مختلف به شما مشاوره خواهد داد.

1701031845234.png
 
آرش
نوشته‌ها
850
پسندها
260
امتیازها
460
مدال‌ها
38

تصمیم دوم - جنگی نابرابر​


کالیفولیار سرخ، فرمانده گروهان خون، به تالار شورا آمده تا بر سر جزییات قرارداد با این ارتش مزدوران مذاکره کند.

او معتقد است شرایط کنونی جنگ با آن‌چه در قرارداد ذکر شده متفاوت است. به گفته‌ی او، ابتدا افرام فقط قرار بود با امپراتوری بیطیس بجنگد و با اینکه قابل پیش‌بینی بود که شهریاری گزوان در این جنگ به امپراتوری بیطیس خواهد پیوست، چرخش شهربانی دزنیان و پیوستنش به امپراتوری بیطیس معادلات را به هم زده است.

او می‌گوید نیروهای شهربانی دزنیان در روش‌های جنگاوری و مبارزه زبانزد هستند و به رهبری شهربانو سیلاسیا می‌توانند تفاوت بزرگی در جنگ رقم بزنند. به باور او، افرام در شرایط کنونی در این جنگ شکست خواهد خورد و ارتش گروهان خون نیز نخواهد توانست تفاوت چشم‌گیری در نتیجه‌ی جنگ ایجاد کند.

کالیفولیار از شما درخواست می‌کند که قرارداد جدیدی به او پیشنهاد دهید. او ادعا می‌کند که می‌تواند کاری کند گروهان عقرب، دومین ارتش مزدوران بزرگ و سرشناس تارفیگون، که تا کنون در این جنگ بی‌طرف مانده، به جبهه‌ی شما ملحق شود اما این کار هزینه خواهد داشت.

کالیفولیار همچنین برای ادامه‌ی جنگیدن در سمت شما، از شما درخواست می‌کند که به اطلاعات محرمانه‌ای دسترسی داشته باشد. این اطلاعات شامل نقشه‌ی تمام قلعه‌های نیمه‌ی غربی افرام می‌شود. او همچنین می‌خواهد از روش‌های مخفی جادوگران رزمنده‌ی افرام مطلع شود تا جادوگران ارتش خود را با آن‌ها هماهنگ کند.

با این حال کالیفولیار به شما می‌گوید که می‌توانید پیشنهاد او را نپذیرید و بدین ترتیب با شما قطع همکاری خواهد کرد. او به شما اطمینان می‌دهد که در صورت قطع همکاری، به نشانه‌ی حسن نیت بخش زیادی از طلای پرداخت شده را پس خواهد داد و در جنگ بی‌طرف خواهد ماند.

ساریفار سنجریمی، پیشکار سلطنتی با این درخواست کالیفولیار موافق نیست. او به تمام مزدوران بدبین است و می‌گوید نمی‌داند چرا شما پیش از این سراغ ارتش مزدوران رفته‌اید تا در جنگ برای شما بجنگند. به گفته‌ی او حتی بهترین ارتش مزدوران نیز در صورتی که اوضاع وفق مراد پیش نرود، جنگ را ترک خواهند کرد. او همچنین تاکید می‌کند که خزانه‌ی سلطنتی توان پرداخت هزینه‌ی یک گروهان مزدور دیگر را ندارد. ساریفار به شما پیشنهاد می‌دهد که درخواست کالیفولیار سرخ را نپذیرید و با گروهان خون قطع همکاری کنید. او می‌گوید هزینه‌ای که برای استخدام این گروهان پرداخت شده را می‌توان صرف مسائل مهم‌تر و مطمئن‌تری کرد، و همچنین با قطع همکاری با مزدوران، قدرت و اعتماد به نفس خود را نشان خواهید داد و دیگران از شما حساب بیشتری خواهند برد.

فرزانیا، فرمانده ارشد جنگ به ساریفار می‌گوید او هیچ‌چیز از جنگ نمی‌داند. فرزانیا به کالیفولیار حق می‌دهد و معتقد است باید گروهان خون را در جبهه‌ی خودی نگه داشت. او می‌گوید با پذیرفتن درخواست کالیفولیار، می‌تواند با او همکاری نزدیکی داشته باشد و با هماهنگی جادوگران سپاه افرام و ارتش گروهان خون، به قدرت هر دو گروه افزوده خواهد شد، در حالی که اگر گروهان خون جنگ را ترک کند نه تنها از قدرت سپاه کم خواهد شد بلکه روحیه افراد باقی‌مانده نیز دچار مشکل می‌شود. او همچنین از گروهان عقرب تعریف می‌کند و معتقد است با پیوستن گروهان عقرب به سپاهیان افرام، افرام در جنگ پیروز خواهد شد.

هاشیاکو با هیچ‌کدام موافق نیست. او می‌گوید قراردادی که با گروهان خون بسته‌اید معتبر است و گروهان خون وظیفه دارد به آن قرارداد عمل کند. او تهدید کالیفولیار را تهدیدی پوچ می‌داند و می‌گوید گروهان خون به نفعش نیست که جنگ را ترک کند، زیرا در آن صورت از این پس به عنوان فراری شناخته خواهد شد و هیچ کسی آن‌ها استخدام نخواهد کرد. هاشیاکو معتقد است نباید به گروهان خون باج داد و این اطلاعات محرمانه باید محرمانه باقی بمانند زیرا معلوم نیست گروهان خون در جنگ‌های آینده در کدام جبهه خواهد جنگید. او پیشنهاد می‌کند که به گروهان خون دستور بدهید به همان قرارداد پایبند بماند.

تصمیم شما چیست؟ در پاسخ به درخواست کالیفولیار سرخ، به پیشنهاد کدام یک از مشاوران عمل خواهید کرد، ساریفار پیشکار، فرزانیای فرمانده یا هاشیاکوی مخبر؟


تا ساعت ۱۱ امشب فرصت دارید که به این درخواست پاسخ دهید. همچنین در این بین می‌توانید از فرمانده ارشد جنگ، پیشکار سلطنتی و مخبر سلطنتی هر سوالی بپرسید و آن‌ها در حیطه‌ی آگاهی خود به آن پاسخ خواهند داد.
 
اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

بالا پایین