برای دیدن محتوای انجمن باید ورود کنید. اگر حساب کاربری ندارید اکنون ثبت‌نام کنید.

بازی دور شانزدهم مافیا | خون‌بَس

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
خب کم‌کم داری قانعم می‌کنی که جلاد هستی و اسم من رو دادی برای این فاز. این حجم از مغلطه و فرافکنی و تغییر دادن حرف‌های من خیلی زور داره برام. دلم می‌خواد سرمو بکوبم تو دیوار!

باز هم می‌گم این‌که دو نفر منطقی بازی کنن و جواب هم‌دیگه رو با استدلال‌های عقلانی و درست‌وحسابی بدن باعث می‌شه که منی که می‌خوام منطقی بازی کنم نتونم گیر الکی بدم به هیچ‌کدوم. این دو تا هم رو نقض نمی‌کنن.

هدفت از این‌ بازی با کلمات چیه؟ جواب من رو بده. من کجا گفتم پست‌ها رو نخوندم؟ اگر جواب این رو ندی دیگه خودم رو موظف نمی‌دونم باهات مکالمه کنم بعد از این پست.

قضاوت با بازیکنان...

منطقی نیست؟!!!!! یعنی من گادفادرم و میام دو فاز از یک نفر دفاع می‌کنم که از قضا فاز دوم لباس هم نداره و دو بار بهش رأی آخر می‌دم که به همین راحتی بعد اعدام شدنش لو برم؟!!!
من حرفی ندارم. اگر من رو این‌قدر احمق فرض کردید ترجیح می‌دم اعدامم کنید برم پی کارم.

یعنی الآن قشنگ آرش رو درک می‌کنم. خیلی زور داره اتهام‌های کشکی و آبکی ببندن بهت و بدیهی‌ترین مفاهیم و مسائل رو مقاومت کنن در برابر فهمیدنش.

چی میگی خداییش
من که اتفاقا گفتم بیشتر هدفم اینه این فاز فرعی بزنیم و گفتم تو احتمالا مافیایی و اولویتم هم که نیست اعدام بشی
بازی با کلمات و اینا هم نمیدونم چیه

دلیل تضادشون رو چند بار گفتم. اما اصلا بهش اشاره نمیکنی و جوابش رو نمیدی و فقط میگی استدلال‌های عقلانی آوردن و دستشون درد نکنه. مهمترین حرفم همونه اما بخشای دیگه رو بیشتر بلد میکنی چون جوابی براش نداری

نگفتی پستا رو نخوندی، گفتی نتونستم بازی رو دنبال کنم. این یعنی چی؟

اون آخرم که فقط فوران خشم بود که البته کلا حس غالب توی این پستت بود. کلش اینه که میگی اگه یار آرش بودم ازش دفاع نمیکردم و هر کی هم خلاف اینو بگه مغلطه و فرافکنی میکنه و مقابل فهمیدن مقاومت میکنه :دی

و جالبه هنوز معتقدی آرش کشکی و با دلایل چرت اعدام شد!

اصراری هم نیست بحث ادامه پیدا کنه. حرفا به اندازه کافی زده شد دیگه.
اتفاقا از بحثای کشدار بدم میاد.

حرف تو دهنم نذار:دی من این فاز پافشاری ای به اعدام کسی نکردم :دی دو فاز قبلی روی آرش بودم، دلایلمم گفتم بار ها از نظر خودم کافی بوده برا اعدامش . چرا میگم خودم ؟ چون کارت خودمو دیدم و به تنها کسی که تو بازی اطمینان 100% دارم خودمم . الانم همین که تارگتت رضاس و دلایل خیلی خوبی هم میاری برای اتهام بهش،نشون میده هم مسیریم . ولی خب هم مسیریم تو مافیا نبودن . جلاد ممکنه باشی :دیو طبق درصد بندی ذهن خودم فعلا بیشترین احتمال رو روی خودت میدم برای جلاد . البته باید به این قضیه که پویا اولویت 1 بهت داد بیشتر فکر کنم تا ببینیم به چه نتیجه ای می رسم .
دوست دارم یه اولویت بندی کنی و درصد بدی کی چند درصد ممکنه جلاد باشه. چون مافیا حداقل 80% بین رضا و محمد حسینه . پیدا کردنه جلاد سخته . برای مافیا ته ذهن مریضم، اون گوشه موشه ها ، یه احتمال کمی به همگروهی محمدامین و آرش میدم :دی خیلی خیلی کم ولی خب احتمالشو نمی خوام تو ذهنم رد کنم :دی
آخه دلیل نمیاری که برا جلاد بودنم فقط میگی درصد بندی ذهنته که خب من کاریش نمیتونم کنم :دی
منم به نظرم تقریبا قطعی مافیا نیستی ولی جلاد ممکنه باشی :دی
نظرم در مورد کل بازیکنا هم توی پست اول فاز دقیق گفتم ولی برای جلادگیری! باید بیشتر بخونم تا بیشتر بدونم :))

اولین سوال اینه که جلاد چجوری بازی میکنه؟
میتونیم خیلی ساده بگیم احتمال داره اصرار زیاد برای اعدام بازیکن‌ها که این یکی به خود هادی میخوره :)) و یکی دیگه رای به افرادی که احتمال اعدامشون با توجه به وقایع فازهای قبلش، بیشتره

دوست دارم همه یه بررسی ای کنن و نظر بدن
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
نمیدونم رضا از اتهامات به خودش انقدر عصبیه یا از اعدام مرحوم آرش :))
راستی این که تقریبا اعدام آرش رو به هادی نسبت میده هم جالبه. بقیه که باهاش اون همه بحث کردن هم کشک

جدی چرا رضا انقدر اصرار داره اعدام آرش شانسی و دلایلش کشکی و آبکی بود؟ :)) از ناخوداگاهش میاد آیا؟ :دی
 
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
راستی در مورد احتمال بودن یقه سفید
یقه سفید هر چند آخرش علیه مافیاس و جلوی بردشون رو میگیره ولی باید به نفع مافیا بازی کنه تا ببره. با توجه به این که گورکن هم احتمالش زیاد بود که مافیا بشه، به نظرم خیلی بالانس نیست که هم گورکن داشته باشیم هم یقه سفید
اما یه جور دیگه هم میشه دید که گورکن به نفع مافیاس و یقه سفید در نهایت به ضرر مافیا میشه پس بودن هر دوشون بالانسه!

ولی خب در کل احتمال بودن جلاد رو بیشتر از یقه سفید میدونم 🤔 مخصوصا با این بند و تبصره های زیادش و این که خب میشه یه جورایی گفت بودن همزمان گورکن و یقه سفید بالانس نیست

بقیه به نظر میرسه کلا بودن جلاد و نبودن یقه سفید رو قطعی گرفتن 🤔

خب من خیلی پست دادم
میرم یه کم به زندگی برسم :))
خوب بازی کنین و فرعی رو پیدا کنین :))
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
خب. سلام دوباره.
آراء اولیه فاز 1:
رضا: امین خلفی
امین کی‌پی: پویا، محمدحسین، رامتین
هادی: آرش
آرش: فری، هادی، محمدامین
امین خلفی: رضا، امین کی‌پی
محمدحسین و رامتین رای پرت به امین کی پی دادن.
اولویت های فاز 1:
پویا: کی‌پی، خلفی، آرش
فری: آرش، خلفی، کی‌پی
خلفی: آرش، کی‌پی، خلفی
کی‌پی: خلفی، آرش، کی‌پی
آرش: خلفی، کی‌پی، آرش
هادی: آرش، خلفی، کی‌پی
محمدامین: خلفی، آرش، کی‌پی
محمدحسین: خلفی، آرش، کی‌پی
رضا: خلفی، کی‌پی، آرش
رامتین: آرش، خلفی، کی‌پی
توی این رای گیری نظر من اینه که با اومدن خلفی توی دفاعی و بازی خلفی، مافیا تمام دلایل کافی رو داشت که به خلفی رای بده تلاش برای نجات آرش رو انجام بده. مخصوصا اگه از افرادی نبوده که با خود آرش کانتکت داشته. توی رای گیری های فاز 1 رای های رضا و محمدحسین مشکوکه. محمدحسین مشکوک تر. به دلیل رای پرت رای اولیه اش و همچنین رای نهاییش به خلفی جای آرش.
رامتین به آرش رای داده و فکر نمی کنم یار باشن. مگر اینکه اونحای بازی تصمیم به فدا کردن آرش گرفته باشن که خیلی تصمیم درستی نیست. رای اونجا به آرش، هادی رو سفید می کرد. خیلی هم بعید می دونم آرش لباس داشته برای اعدام. اون لباس رو اگه بر اساس حرف پویا عمل کرده باشن به گادفادر دادن احتمالا. علاوه بر اون آرش در شروع اون فاز در مظن اتهام نبود و فکر نمی کنم قابل حدس بود که قراره انقد مشکوک بشن بیگناها بهش.
رای اولیه فاز 2:
آرش: هادی، رامتین، محمدامین
هادی: رضا
رامتین: محمدحسین، امین‌کی‌پی
محمدامین: فری، آرش
امین کی‌پی: پویا
اولویت های فاز 2:
پویا: رامتین، آرش، محمدامین
فری: محمدامین، رامتین، آرش
کی‌پی: آرش، محمدامین، رامتین
آرش: محمدامین، رامتین، آرش
هادی: آرش، محمدامین، رامتین
محمدامین: آرش، رامتین، محمدامین
محمدحسین: رامتین، آرش، محمدامین
رضا: رامتین، محمدامین، آرش
رامتین: آرش، محمدامین، رامتین
در اینجای بازی مشخصا گادفادر به رامتین رای داده و نه آرش. باز هم بعید می دونم اونجا قصد اعدام آرش رو داشته باشن. وقتی با همون اعدام می تونست بازی تموم شه. که باز محمدحسین و رضا رای هاشون مشکوکه.

رضا
گفته بودی که تو بحث های من و آرش رو منطقی می بینی. می تونم درک کنم که جفت حرف ها برات منطقی اومده و از جفت حس بیگناهی گرفتی. اما یه سری جاها ایراداتی که من به آرش می گرفتم و بازیش جواب داده نشد. اتهام هایی که بهش می زدم. مثل بازی با کلماتش سر پوش کردن. یا از عمد متوجه نشدن هاش. در نتیجه اگه تو برات حرف های جفت اوکی بوده و بیگناهانه، ازت می خوام بهم بگی که چی فکر می کردی راجع به اون اتهام ها؟ یعنی مثلا فکر کردی واقعا آرش معنی کلمه پوش کردن رو نمی دونه؟ یا اینکه من قاتل خلفی ام و بقیه نیستن؟
در نهایت بازی رامتین برات منفیه. می تونی بگی کجا هاش؟ اینکه کلا مثل بیگناهی همیشگیش نیست رو من هم قبول دارم. اما بر اساس رای گیری ها و مسیر هایی که تو بحث با دیگران گرفته یا استدلال هایی که آورده چی؟ نظری داری؟
همچنین اگه بخشی از حرف های آرش به نظرت به حرف های من می چربید که باعث شد آرش رو پایین تر از من بذاری اون هم بگو.

محمدحسین
دلیل رایت رو تو پست 300 گفتی. که چرا در نهایت شکت شد رامتین.
ببین یک بیگناه اصلاً به این فکر نمیکنه که اعدام فرد x محتمل نیست پس بذار بره دفاعیه. اعدام خلفی هم اصلاً محتمل نبود ولی اعدام شد. من حتی حاضر نبودم رای های تو بیش از یکی باشه که رای ام رو از روی تو برداشتم، ولی تو رای سوم به یک نفر میدی بعد میگی اعدامش محتمل نبود؟
این یکی از اتهام هات به رامتینه. سوال من اینه. پیشنهاد اون کار رو من دادم و در وهله اول من کسی بودم که با خودم فکر کردم امین کی پی وقتی دو نفر رای پرت بهش دادن اعدام نمی شه این فاز. چرا این ایراد رو به من وارد نمی کنی. یا اگه می کردی چرا رامتین برات از من بالاتر قرار گرفت. چون جنس اتهامی که وارد کردی شک نبود. "یه بیگناه اصلا به این فکر نمی کنه" یعنی من هم گناهکار بودم که به این فکر کردم. خب، اگه هم من هم رامتین برات گناهکاریم که به این فکر کردیم، چرا ترجیح ندادی در نهایت به من رای بدی گره محمدامین آرش هادی حل شه؟ و حتی من رو اولویت آخر گذاشتی؟

رامتین
به احتمال ۹۸.۵۲۶۳ درصد از بین آرش و محمدامین حداقل یکی گناهکاره.
فعلا نظرم بیشتر به محمد امینه برای اون تناقضش توی رای که هیچ جوره توجیه نشد.
چقدر عالی که امرور لباس نداریم.
قبول داری این یکی از تنبلانه ترین پست هایی بود که تا حالا دادی؟ :))
پست های من و آرش رو که خوندی منتها، نظرت برگشت و به آرش شک کردی و به من اعتماد کردی. چرا؟ تو پست های من چی دیدی؟ می دونی چرا ی گم؟ چون وسط پست من دو تا سوال از تو پرسیدم که اصلا جواب ندادی یا اگه دادی بگو پیداش کنم. چون من ندیدم جوابی بدی.
سوال هام:
رامتین

نتوجه هم نمیشم چطور توضیح عجیب محمدامین رو میپذیری برا منو نمیپذیری؟

ادامه‌ی نقل‌قول
دارم بهت شک می کنم رامتین. چجوری بر اساس حرف من تو رای دادی به امین کی پی ولی الان توضیح من برات عجیبه؟ اگه عجیبه چرا نمی گی کجاش عجیبه؟ بیا بگو کجاش عجیب لطفا
فعلا نظرم بیشتر به محمد امینه برای اون تناقضش توی رای که هیچ جوره توجیه نشد.
رامتین اگه بیگناهی داری واقعا بد بازی می کنی. حکم کسی رو داری که براش واقعا مهم نیست. پست های من رو می خونی؟ هیچ جوره توجیه نشد؟ کجاش توجیه نشد؟ خودت بگو.
اگر جواب ندادی هم بگو. و الان جواب بده.
چقدر احتمال میدین یقه سفید توی بازی باشه و جلاد نباشه؟ فکر کنم نقش جدیدم هست؟ حداقل من یادم نمیاد 🤔
چیه داستان این؟ یه بار دیگه هم حس می کنم گفته بودی این رو.
الان پست آخرت هم دیدم. تعجب کردم. وقتی بقیه قطعی گرفتن، تو هم به این نتیجه رسیدی که احتمال 90 درصد جلاد هست و یقه سفید نیست. دیگه چرا باید بیانش کنی؟ :| می تونم این برداشت رو کنم که از عمده برای اینکه این حس رو بدی که جلاد نیستی و علم نداری. یه جورایی Over correction کار امین کی پی اول فاز که می گفت جلاد حتما هست.

امین کی پی
پس با دلی نامطمئن به آرش رای میدم. از شانس منم بیگناه میشه تهش میدونم.
تو فاز قبل چرا رایت رو از رامتین برداشتی؟ فرقی نمی کرد که آرش به هر حال دفاعیه میومد. اینکارت فقط دفاعیه اومدن رامتین رو کنسل می کرد.

هادی
الالحساب، وسط مستی و راستی، دوتا گناهکار بهمون اول بازی گفت :دی این که محمد امین یا محمدحسینم می تونند گناهکار باشند، خدا ( امین :)) ) داند البته :دی
اصلا شوخی این حرف هم زشته ها. وا بدید من و من خسته شدم دیگه :))
دوست دارم یه اولویت بندی کنی و درصد بدی کی چند درصد ممکنه جلاد باشه. چون مافیا حداقل 80% بین رضا و محمد حسینه . پیدا کردنه جلاد سخته . برای مافیا ته ذهن مریضم، اون گوشه موشه ها ، یه احتمال کمی به همگروهی محمدامین و آرش میدم :دی خیلی خیلی کم ولی خب احتمالشو نمی خوام تو ذهنم رد کنم :دی
:)) جدا اینو بگی می گم اعدامم کنید من حوصله ندارم. ته ذهنت نگه دار ولی بیانش نکن دیگه :))
ضمنا بررسی پست های پویا رو انجام دادی. بررسیت کامل نبوده. به اشکان و محمدحسین هم گفت دوست باشید با هم. در نتیجه دو تا گناهکار دیگه هم معرفی کرد؟
پویا
هر بار که خودتُ تو آینه می‌بینی، خوش‌حال باش از این‌که زنده ای. و تو زنده‌ ای، چون من نکشتمت.
ممنونم دوست خوب و خوشتیپم. >3

________________________________________________________________
یه چیزی توی دفاعیه آرش چشم رو گرفت. آرش دو تا کار داشت می کرد تو دفاعیش. یک قطعا خریدن رای. دو احتمالا ساختن چیزی که بعدا بشه ازش سوء استفاده کرد.
آرش همه رو مثبت کرد. جز دو نفر. من رو که نمی تونست بخره و اگر تلاش می کرد هم تابلو بود. اما حتی برای هادی هم تلاش کرد. به همه عملا گفت مثبت. جز من و محمدحسین. من که مشخصه. اینکه به محمدحسین اتهام زده و گفته الا و بلا تو بیگناه نیستی و تلاشی برای خریدن رایش (بر عکس تلاشی که برای بقیه بازیکنا کرده) نکرده، 2 تا چیز می تونم برداشت کنم. این همون بخشی از دفاعیش هست که گذاشته تا ما بگیم با محمدحسین احتمالا یار نیست. و همچنین، نیازی به خریدن رای محمدحسین نداشته. چون می دونسته چجوری قراره رای بده.
به این فکر کنید و نظرتون رو بگید.

از اونجایی که اعدام سومه این اعدام، باید حواسمون به این هم باشه که جلاد با این اعدام نبره. حدس این که آرش اعدام می شه تو فاز دو اونقدر سخت نبود. اما حدس این که خلفی اعدام بشه تو فاز یک سخت بود و اگه این حدس زده شده به احتمال بالا براش تلاش هم شده. این رو یه بررسی کنید من الان دیگه وقت ندارم باید برم. اگه کسی بررسی نکرد خودم میام نظرم رو می گم
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya

AKP

مافیایی
نوشته‌ها
129
پسندها
133
امتیازها
65
مدال‌ها
8
ببینید الآن قبول دارید که دیتای بازی میگه حلقه اتهام بین رضا و محمدحسین هست دیگه. بین این دوتا گناه های رضا بیشتره و باید رای بیاره احتمالا. ولی من فکر نمیکنم انقدر ساده باشه که بگیم یکیشون مافیاست یکیشون فرعی و دیگه بازی تموم شه بعدش. احتمال اینکه یکشون یه بیگناه هست احتمالا. ولی در هر صورت به نظرم راهی نداریم جز اینکه براساس دیتاها بازی کنیم نهایتش اینه که اشتباه درمیاد دیگه. همونجور که گفتم رضا گناهش بیشتره چون از روز یک که آرش داشت میرفت زیر فشار هی میومد هم میزد از روی آرش. روز دو هم که خودتون گفتید. فقط این وسط من یه چیزی رو متوجه نمیشم. آرش روز یک اومد گفت من از دو نفر حس منفی میگیرم که من و عرفان بودیم. از دو نفر حس مثبت میگیرم که ترسا و رضا بودن. تو طول روز یک تمام زورشو زد منو سیاه کنه، بعد شب عرفان که کس دیگه ای بود که داشت سیاهش میکرد رو زد (حالا کاری به این ندارم که نمیدونست فرعیه)، بعد اگه از اونورم اومده باشه همون اول بازی دوتا یار دیگشو اینجوری سفید کنه، خوب اینجوری میشه که مافیا خوندن یکیشون روی اون دوتا هم شک زیاد میشه دیگه. این چه سناریوییه در کل :)) نمیفهمم. انقد از خودش مطمئن بوده سریع بیگناه بده بیرون و شبم شاتش بشینه؟ :))
بعد از اونورم محمدحسین و رامتین که دیگه قطعا یار نیستن. اون برداشتن رایش از رامتین رو میتونیم روی حساب گیجی هم بزاریم. یه مافیا چرا باید رایش رو از روی کسی که یارش نیست اینجوری برداره که الکلی رایش زیاد میشه. یه سری دیتای متناقض توی بازی هست در کل که نمیدونم باهاشون چیکار کنم. :دی
 
  • Smile
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya

AKP

مافیایی
نوشته‌ها
129
پسندها
133
امتیازها
65
مدال‌ها
8
تو فاز قبل چرا رایت رو از رامتین برداشتی؟ فرقی نمی کرد که آرش به هر حال دفاعیه میومد. اینکارت فقط دفاعیه اومدن رامتین رو کنسل می کرد.
نمیخواستم رای ها پخش شه دیگه، با اینکه خیلی میترسیدم بیگناه باشه ولی گفتم بهتره متمرکز اشتباه کنیم.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
امین کی پی
چی شد چرا یهو انقد گیج شدی؟ رامتین و محمدحسین که نمی تونن یار باشن خب دو مافیا رفته بیرون کلا 1 مافیا مونده.
راجع به رضا و محمدحسین. دو تا استراتژی می تونسته مافیا بگیره. یکی دفاع از آرش تمام و کماله. یکی خراب کردن یکی دیگه. هر کدوم از اینا یه استراتژی رو پیش گرفتن. رضا قشنگ تمام و کمال از فاز 1 از آرش دفاع کرده و محمدحسین هر بار رای پرت داده و یا به یکی دیگه جز آرش رای داده. این چیزیه که از بیرون دیده می شه البته. شاید جفت بیگناه باشن حتی. حلقه ای که می گی خیلی درست نیست. چرا؟ چون حتی ممکنه پدر خوانده و آرش تو فاز 1 ببندن خلاف آرش بازی کنه. حالا بذار بچه ها بیان و بحث های لازم رو کنیم.
نمیخواستم رای ها پخش شه دیگه، با اینکه خیلی میترسیدم بیگناه باشه ولی گفتم بهتره متمرکز اشتباه کنیم.
ببین می دونم می ترسیدی بیگناه باشه. اما یه سوال دارم ازت. از اونجایی که به رامتین رای داده بودی که ببینی رای ها رو اما برات یکم مشکوک بود، از منم که دفاع کرده بودی و حس بیگناهی داشتی. آرش هم خیلی می ترسیدی بیگناه باشه. یعی در اون نقطه از بازی، جز آرش با کلی ترس و لرز، هیچ گناهکار دیگه ای مد نظرت نبود؟

رامتین برات در حد دفاعیه هم نبود*
 

FM

کارنیاموز مافیا
نوشته‌ها
735
پسندها
171
امتیازها
315
مدال‌ها
32
رضا:

گفتی که هنوزم معتقدی دلایل هادی برای آرش منطقی نبوده و.....و نمیتونی هیچ جوره بپذیری، این قابل درکه چون تفاوت ذهنتونه کاریشم نمیشه کرد، به نظرم تا یک ماه دیگم بحث کنید باهم تهش هادی بهت رای میده:دی:))

ولی قبول داری که ایراد من به آرش منطقی بوده دیگه؟؟ میخوام برگردی به قبل اعدام آرش که هنوز هیچکس نقششو نمیدونست و با اون ذهنیتِ اون فازت بیای دلیل مخالفتت رو با من توضیح بدی. نمیخوام الان ذهن بایس شده ات و وارد بحث کنی. البته باید همینو همون فاز اعدامش ادامه میدادیم ولی چون اعصابم خراب بود ترجیح دادم با کسی بحث نکنم.

درباره بحث ممل و آرش هم با خودش بحث کن حتما، چون سوال های خوبی پرسیده.

الان دو تا ذهنیت از تو وجود داره تو بازی یکیش ضعیفه یکیش قوی.

قویه اینه که یار آرش بودی و به قول ممل all in کردین که هرچقدرم بگی که مگه اسکلم و فلان نتیجه ای نداره، پس در صورت بیگناهیت بیا اولویت بندی کن بحثات رو و از اونایی که منطقا باهاشون راحتی شروع کن.

یک احتمال ضعیفم درباره ات وجود داره که بی گناهی و اساسا ریدی، منتهی اینو میشه قوی کرد اگر ذهنیتت رو توضیح بدی ببینم این ذهنیتت واقعی بوده یا داری بامبول درمیاری.

پست آخرت درباره اون بحث گفتی که من مغرضانه اومدم رو آرش، یعنی غرضم چی بوده؟ مشکل شخصی یا اینکه از این ذهنیتت میومد که من مفیستوئم و برای آرش بیگناه نقشه دارم؟

چقدر به ناخودآگاه و تاثیرش توی بازی اعتقاد داری؟ چند مثال یادت میاد که کسی چنین سوتی ای داده باشه و مشخص شده باشه که درست بوده حدس بازی و اعدامش؟

اینا رو جواب بده بعد میرم پستای آرش و خودم و خودت و میارم دقیقتر میشیم توش.

اصلا هم به نمره و این صحبتا فکر نکن، کلا جماعت ما دوست دارن یکی سوتی بده بهش صفر بدن که خودشون احساس بهتر بودن کنن:دی :))
 
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
راستی می خواستم دیشب بگم دیگه کلمه نداشتم. همین که آرش وایساد کلمات من تموم شه و حق پست ازم گرفته بشه، بعد آپشن شمارش کلمات رو درست کرد نشون می داد آرش منفیه :))
 
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
پست های من و آرش رو که خوندی منتها، نظرت برگشت و به آرش شک کردی و به من اعتماد کردی. چرا؟ تو پست های من چی دیدی؟
دلیل اصلیش اون قسمت بود که ثابت کردی با اعدام خلفی سود نکردی و حداقل مافیا نیستی و بعدش حس‌کردم آرش داره به زور بهت اتهام میچسبونه. البته پستای AKP و نظر خودم در این مورد که اتهامو هر کی بزنه میتونه وارد باشه به جز آرش

می دونی چرا ی گم؟
نه نمیدونم 🤔

چون وسط پست من دو تا سوال از تو پرسیدم که اصلا جواب ندادی یا اگه دادی بگو پیداش کنم. چون من ندیدم جوابی بدی.
آهان پس برا این میگی :))

سوال اول. کلی راه رفتم دلیلتو دوباره بخونم. چرا نبش قبر میکنی آخه :))

عجیب نیست آرش جان. اگه رهبر ها قابلیت تنهایی بردن رو دارن، ما هم نیاز نیست خیلی به صورت همتیمی بهشون نگاه کنیم. یعنی حتی اگه هلن رو بشه بازوند تا مفیستو و هلن مشخص بشن تا از انتخاب اشتباه تو اون آخر جلوگیری بشه من انجامش می دم. در نتیجه گیر انداختن پویا چند تا سود داره، 1: اگر پویا مفیستو باشه، به 3 بیگناه رای بده، نمی بازه و مطمئن می شیم مفیستوئه. اگر هلن باشه به 3 بیگناه رای بده می بازه و می فهمیم فری مفیستوئه. در کنار اون، اطلاعات کمیه که مطمئن بشیم اگه پویا مفیستوئه امین کی پی گناهکار گردن کلفتی نیست؟ من فکر می کنم امین مثل سری قبل گادفادر و جلاد رو به پویا معرفی کرده باشه چون.

ببین یه کم منطقیه اما نه زیاد. حالت سه رو که نفهمیدم. حالت یک و دو هم خیلی سخته که ما باعث بشیم سه تا رای موثر بدن. قبول کن کمی عجیبه قبول کنم اون موقع همچین تصوری داشتی.

سوال دوم هم در ادامه حل شد و توجیه شد دیگه. در عمل با رای به آرش جوابشو دادم، لازم نیست بیام‌ بگم که. دلیل اصلیشم ‌بالا گفتم. البته جنبه حسی هم داشت و از پستات بیشتر حس صداقت میگرفتم تا آرش و اون تیکه که گفتی اتهام زدی فقط میخوای اثبات کنی هم در این که به آرش بیشتر شک کنم موثر بود.

چیه داستان این؟ یه بار دیگه هم حس می کنم گفته بودی این رو.
الان پست آخرت هم دیدم. تعجب کردم. وقتی بقیه قطعی گرفتن، تو هم به این نتیجه رسیدی که احتمال 90 درصد جلاد هست و یقه سفید نیست. دیگه چرا باید بیانش کنی؟ :| می تونم این برداشت رو کنم که از عمده برای اینکه این حس رو بدی که جلاد نیستی و علم نداری. یه جورایی Over correction کار امین کی پی اول فاز که می گفت جلاد حتما هست.

این حقیقتش یه داستانی از دیشب داره که نمیتونم بگم، فقط یه چیز باعث شد برم دوباره نقشا رو بخونم و یقه سفید رو دیدم و افتاد توی ذهنم که نکنه این باشه و اصلا جلاد توی بازی نباشه و بلند بلند فکر کردم که نظر بقیه هم ببینم و البته تنها کسی که در موردش نظر داد خودتذبودی که اونم نتیجش شد که میخوام خودمو از جلاد بودن مبرا کنم :)) چه عرض کنم والا. هدفم اون نبود، خواستم احتمالشو ببینم صرفا و اصلا این چیزی که گفتی به ذهنم هم نرسیده بود اون موقع.

ممنونم دوست خوب و خوشتیپم. >3
عجب 😐 همین؟
به نظر خودت چرا مفیس تو رو اولویت آخر گذاشت؟
اصلا شوخی این حرف هم زشته ها. وا بدید من و من خسته شدم دیگه :))
چرا شوخی؟ :دی احتمال جلاد بودنت هست 😁

اما حدس این که خلفی اعدام بشه تو فاز یک سخت بود و اگه این حدس زده شده به احتمال بالا براش تلاش هم شده.
خودتم در مظان اتهامی با اون رایت به خلفی 🤔
 
آخرین ویرایش:
  • Smile
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
رامتین
ببین یه کم منطقیه اما نه زیاد. حالت سه رو که نفهمیدم. حالت یک و دو هم خیلی سخته که ما باعث بشیم سه تا رای موثر بدن. قبول کن کمی عجیبه قبول کنم اون موقع همچین تصوری داشتی.
چرا دور از ذهنه؟ همین الان اگه اون ابهام تو صحبت های گاد پیش نیومده بود پویا 3 رای موثر داده بود، که دو تاش به بیگناه بود. رای موثر به کی پی، امین خلفی و دیشب آرش.
سوال دوم هم در ادامه حل شد و توجیه شد دیگه. در عمل با رای به آرش جوابشو دادم، لازم نیست بیام‌ بگم که. دلیل اصلیشم ‌بالا گفتم. البته جنبه حسی هم داشت و از پستات بیشتر حس صداقت میگرفتم تا آرش و اون تیکه که گفتی اتهام زدی فقط میخوای اثبات کنی هم در این که به آرش بیشتر شک کنم موثر بود.
یعنی تو همون پست طولانی ای که فرستادم برات این حل شد؟ اگه اشتباه نکنم گفته بودم اون مسائل رو یه بار ساعت دوازده شب. فقط سعی کردم بهتر بیانش کنم. راجع به اینکه رای دادن به خلفی در صورت مافیا بودن من و بیگناه بودن آرش اصلا منطقی نبود که قطعا توضیح دادم. خودمونیم. خونده بودی؟ گفته بودی حوصله نداشتی بیشتر پست های خودت رو خونده بودی.
عجب 😐 همین؟
به نظر خودت چرا مفیس تو رو اولویت آخر گذاشت؟
عجب :| به نظرت چرا مفیستوفلس می خواست به تو رای بده بعد رایش رو برداشت؟ مرد حسابی همه از تو می پرسن چرا پویا نسبت بهت این روش رو پیش گرفت تو می گی از خودش بپرس :)) بعد میای از من این رو می پرسی؟ نمی دونم. اگه خودت بیگناهی این رو باید در نظر بگیری که احتمال بالا این کار رو کرد تا دیگران فکر کنن اسمم بهش اعلام شده. اگه گناهکار باشی اما احتمالا برات جای تعجبه. چون می گی چرا باید دو تا گناهکار رو بذاره جلوی یه بیگناه؟ پس حتما محمدامین هم گناهکاره. نظرت چیه؟
چرا شوخی؟ :دی احتمال جلاد بودنت هست 😁
چطور؟ یه سناریو بچین که توش بازی ای که من کردم بر اساس جلاد باشه.
 
  • Dislike
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya

AKP

مافیایی
نوشته‌ها
129
پسندها
133
امتیازها
65
مدال‌ها
8
رامتین و محمدحسین که نمی تونن یار باشن خب دو مافیا رفته بیرون کلا 1 مافیا مونده.

خوب نگفتم که یار هم هستن. گفتم قطعا دیگه یار هم نیستن. پس اون تعویض رای روز اول محمدحسین از رامین به من چه سودی برای مافیا میتونسته داشته باشه؟ شما فرض کن محمدحسین مافیا، رای های اولیه روز یک اومده خلفی (بیگناه) و آرش (مافیا) و رامتین (بیگناه با فرض مافیا بودن محمدحسین) توی رای گیری هستن. یهو محمدحسین اومده رایش رو برداشته از روی رامتین. این چه سودی داره برای مافیا؟ یه بیگناه اضافه تر میرفت رای گیری دیگه.


راجع به رضا و محمدحسین. دو تا استراتژی می تونسته مافیا بگیره. یکی دفاع از آرش تمام و کماله. یکی خراب کردن یکی دیگه. هر کدوم از اینا یه استراتژی رو پیش گرفتن. رضا قشنگ تمام و کمال از فاز 1 از آرش دفاع کرده و محمدحسین هر بار رای پرت داده و یا به یکی دیگه جز آرش رای داده. این چیزیه که از بیرون دیده می شه البته.

خوب دیگه منم همینو میگم دیگه. اینا جفتشون اکت مافیایی داشتن، ولی حداقل یکیشون مافیا نیست. تو الآن میدونی قطعی کدومشون مافیاست که به من میگی چرا گیج شدی؟ :دی

حلقه ای که می گی خیلی درست نیست. چرا؟ چون حتی ممکنه پدر خوانده و آرش تو فاز 1 ببندن خلاف آرش بازی کنه.

من خودم که گفتم بازی اینجوری ساده نیست که یکیشون مافیا باشه یکیشون فرعی. احتمالا بینشون بیگناه هم هست. ولی چرا میگم حلقه اتهام امروز این دو نفر هستن؟ چون 6 نفر تو بازی هستن، تو، هادی، رامتین و من رای دادیم آرش رفته بیرون. اگه شما دوتا اونجوری روش پافشاری نمیکردید شاید من و رامتین هم بهش رای نمیدادیم. در کل هرکدوم از این 4 نفر رایش رو نمیداد آرش نمیرفت. تو الآن روت میشه بین این 4 تا به کسی بگی مافیا امروز؟ :)) من که روم نمیشه :دی ببین وقتی خودم دارم میگم بین رضا و محمدحسین ممکنه یکیشون بیگناه باشه یعنی دارم این شانس رو میزارم که بین اون 4 تای دیگه ممکنه مافیا/جلاد باشه دیگه. ولی رای دادن بهشون امروز استاندارد نیست :دی برای همین میگم حلقه اتهام امروز این دوتا هستن. حالا تو اگه میتونی مافیایی به حلقه 4 تایی دیگه بچسبونی بزن حرفات رو بازم ما گوش میدیم.

ببین می دونم می ترسیدی بیگناه باشه. اما یه سوال دارم ازت. از اونجایی که به رامتین رای داده بودی که ببینی رای ها رو اما برات یکم مشکوک بود، از منم که دفاع کرده بودی و حس بیگناهی داشتی. آرش هم خیلی می ترسیدی بیگناه باشه. یعی در اون نقطه از بازی، جز آرش با کلی ترس و لرز، هیچ گناهکار دیگه ای مد نظرت نبود؟

نه:دی گفتم که من روز 1 آرش رو مافیا داشتم حتی با وجود رایی که خلفی دادم. یعنی رایم به خلفی به خاطر این نبود که آرش رو مافیا نداشتم. ولی روز دوم انقد خوب دفاع کرد (جز باگ اتهام زدنش به تو از روی مافیایی خودش) که احتمال هرچیزی رو میدادم.:))
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya

FM

کارنیاموز مافیا
نوشته‌ها
735
پسندها
171
امتیازها
315
مدال‌ها
32
پویا یک جمله درباره رضا گفته بود، که این و کاری نداشته باشین میخوام بیاد آخر اونجا کاری میکنم تر بزنه و بیگناهه و از این حرفا، پویا نه جادوگره نه پیشگو، چیزی هم که بازیش ثابت کرده اینه که میخواد به هر قیمتی از یاراش حمایت و حفاظت کنه حالا با هر روش مستقیم و غیر مستقیم، باید برم ببینم که آیا رضا تا قبل از اون جمله پویا تو بازی چیکار کرده بود که پویا تر زدنش رو میخواست به عنوان بیگناه قالب کنه به ما، قاعدتا اسم رضا باید تو دستش بوده باشه دیگه و یک نظریه اثبات نشده میگه که پویا فهمیده اینا میخوان آل این کنن و از همون پست بالانس آرش فهمیده عمرش به دنیا نیست، خواسته یک جوری دفاع واضح از آرش رو برای رضا توجیه کرده باشه، نظر بدید درباره این. (رضا تو اینو نخون:)) ) بعد توی پست رضا درباره رهبر ها هم یه جمله هست که خیلی حس بدی بهم داد برید بخونید اونو که ببینم حسمون چقد مشترکه:دی

و اینکه با توجه به رو بازی کردن مفیستو، اینکه مافیا هم به تبعیت از رهبرشون این کار و انجام بدن دور از ذهن نیست و این هم بر علیه رضاست.
 
آخرین ویرایش:
  • Haha
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
کدوم پست؟ کلی گشتم لعنتی.
 
  • Smile
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya

FM

کارنیاموز مافیا
نوشته‌ها
735
پسندها
171
امتیازها
315
مدال‌ها
32
خب من یکم بیش‌تر فکر کردم و شرایط برد بی‌گناه‌ها و مافیا و هلن و مفیست و ... رو خوندم و برگشتم. :دی

اول از همه باید بگم بسیار خوش‌حالم که جای فری نیستم. تصور این‌که چطوری باید جلوی این پویا وایساد و بازی کرد برام ترسناکه. :))

بیاید با یک دید کلی نگاه کنیم به رویه‌ای که پویا در پیش گرفته. این حالت رو در نظر می‌گیرم که پویا در واقع هلن هست و داره این بازی رو سر در ما درمیاره. :دی در این صورت اولین چیزی که به ذهن آدم میاد اینه که می‌خواد اون آخر کار، گناه‌کارها رو به اشتباه بندازه. خب این کار فقط سود فردی داره براش. چون آخر بازی ممکنه کار به جایی برسه که بی‌گناه‌ها هم باید انتخاب کنن و با انتخاب غلط هلن می‌بازن، نه خود هلنی که اومده کل بازی ادای مفیست رو درآورده برنده می‌شه نه بی‌گناه‌ها. :دی و به عنوان رهبر یک تیم شش-هفت نفری باید فکر کنیم ببینیم آیا پویا آدمی هست که بیاد شانس اندک برد تکیِ خودش رو در نظر بگیره و بازی همه‌ی بی‌گناه‌ها رو فدای بردِ تکیِ خودش بکنه. :دی از طرفی ممکنه با خودتون فکر کنید که شاید پویا الآن داره این کارها رو می‌کنه که گناه‌کارها رو با خودش هم‌سو کنه و بیاد در واقع در جهت بی‌گناه‌ها بازی کنه و یه درصد ضربه‌ای بزنه به مافیا و بعد این موضوع رو مطرح کنه که آقا من در واقع هلن بودم و برای منافع و صلاح‌دید بی‌گناه‌ها این کارها رو کردم. :دی اگر نتایج کارهاش تا اون زمان به سود بی‌گناه‌ها باشه، من قطعاً این توانایی رو در پویا می‌بینم که بتونه بقیه رو مجاب کنه به بی‌گناه بودنش. ولی اگر برآیند فعالیتش به ضرر بی‌گناه‌ها باشه کلاً همه‌چی می‌ره رو هوا. :دی و من فکر نمی‌کنم که پویا بیاد نتیجه‌ی فعالیتِ شیش نفر آدم دیگه رو روی احتمالاتی که ممکنه رخ بدن یا نه ببنده و بر اون اساس بازی کنه. جدای از همه‌ی این‌ها، بازی هرطوری که پیش بره و هر اتفاقی که بیفته، در هر مقطع از بازی هر کدوم از ماها ممکنه بگیم که خب از کجا معلوم پویا واقعاً مفیست نبوده و برای این‌که همین برنامه‌ها رو پیاده کنه از قصد اومده این‌طوری بازی کرده که ما شک کنیم به هلن بودنش؛ و نتیجه اینه که باز هم همواره شک خواهیم داشت به پویا. :دی

حالت دیگه اینه که پویا مفیست هست و ما با یک گناه‌کار خبیث طرفیم که هدف وسیله رو براش توجیه می‌کنه کاملاً. :)) با این روندی که در پیش گرفته، در صورتی که با یک مافیای کاربلد، باهوش و زرنگ طرف باشیم که دوزاریش زود میفته. :دی با هم‌کاری پویا خیلی شیک و مجلسی می‌تونن نسخه‌ی بقیه رو بپیچن بذارن کف دستشون. :دی اگر ببخشید ولی با یک مافیای نه‌چندان باهوش و کاربلد طرف باشیم که درست رو دست پویا بازی نکنن و لو برن، هم خودشون میبازن و هم پویا سرش بی‌کلاه می‌مونه. حالا این‌جا باید از خودمون بپرسیم که آیا پویا میاد تا این حد به اعضای مافیایی که نمی‌شناسه اعتماد کنه و شانس برد تکیِ خودش رو هم صفر کنه به‌خاطر بردن با مافیا؟

بین دو بند بالا، از حیث پویا بودنش، من اصلاً بند اول رو ندیده نخواهم گرفت. چون اگر پویا هلن باشه با این روند بازی می‌تونه یک chaos به تمام معنی ایجاد کنه توی بازی و از طرفی شانس بردِ تکیِ خودش رو هم حفظ می‌کنه. اگر مفیست باشه و بخواد با هم‌کاری مافیا بازی رو ببره، (در واقع مجبوره، خواستنی در کار نیست. :) ) به قول خارجی‌ها خیلی کمستری عجیب و غریبی بین پویا و مافیا باید ایجاد بشه که بدون لو رفتن، بتونن با پویا هم‌سو بازی کنن؛ که این واقعاً سخته، حتی اگر یک مافیای زرنگ و کاربلد باشی. :دی

اینه ممل
 
  • Smile
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
محمدامین

چون مودب شدی، باهات گفت‌وگو می‌کنم. پاسخ کوتاه هم بدی بهتره.
کاری هم باهات ندارم تا ته بازی احتمالا. از بازی ته فاز و رای‌ـم باید فهمیده باشی. می‌خواستم اعدامت بکنم اعدام بودی.

هدف هم بیشتر بحث منطقی هست. بقیه نخوندن هم نخوندن.

در پست ۳۴۴ گفتی در فاز یک آرای رضا و محمدحسین مشکوک هست. چرا آرای تو و امین کی‌پی مشکوک نیست؟ فقط در همون فاز. جلوترُ کار ندارم.

در فاز دوم، رای جلاد به‌نظرت چه‌جوری هست؟ به آرا هم نگاه نکنی بهتره.

تو اگه یار آرش بودی، جای رضا یا محمدحسین یا هرکی که فکر می‌کنی یارش هست، چگونه رای می‌دادی؟


یه چیزی هم در مورد رای‌های موثر گفتی. من ترجیحم این بود توضیحی ندم کلا. ولی بعد حرف تو مجبورم بگم.
پویا تحت هیچ شرایطی تا به این فاز، ۳ رای موثر نمی‌داد.
و اگر ابهامی از ابتدا نبود و می‌دونست رای موثر مد نظر گاد چیه، نه تنها جور دیگری رای می‌داد بلکه کلا جور دیگری بازی می‌کرد.

یک سوال هم از فری عزیز دارم.

تو که هلن هستی و هیچ علمی نداری. فرض کن آرش بی‌گناه اعلام می‌شد (لباس هم که نداشت) و شب هم یک بی‌گناه دیگه کشته می‌شد؛ این فاز هم باز میومدی و می‌گفتی هلن هستم و در جهت برد بی‌گناه‌ها بازی می‌کردی؟:دی
 
  • Love
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mamalgr
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
چرا دور از ذهنه؟ همین الان اگه اون ابهام تو صحبت های گاد پیش نیومده بود پویا 3 رای موثر داده بود، که دو تاش به بیگناه بود. رای موثر به کی پی، امین خلفی و دیشب آرش.
چی بگم. نمیتونم قبول کنم اون موقع قصدت این بوده، یه جور شبیه کار یهویی بود.

یعنی تو همون پست طولانی ای که فرستادم برات این حل شد؟ اگه اشتباه نکنم گفته بودم اون مسائل رو یه بار ساعت دوازده شب. فقط سعی کردم بهتر بیانش کنم. راجع به اینکه رای دادن به خلفی در صورت مافیا بودن من و بیگناه بودن آرش اصلا منطقی نبود که قطعا توضیح دادم. خودمونیم. خونده بودی؟ گفته بودی حوصله نداشتی بیشتر پست های خودت رو خونده بودی.
گفتم دیگه، درست حسابی و با فکر و دقت نخونده بودم پستا رو تا عصر اون روز. وقتی خوندم و بیشتر فکر کردم به نتیجه رسیدم البته مثل AKP ترس و لرز رو داشتم تا آخر چون آرش لعنتی خیلی محکم بود حتی توی دفاعیه هاش



عجب :| به نظرت چرا مفیستوفلس می خواست به تو رای بده بعد رایش رو برداشت؟ مرد حسابی همه از تو می پرسن چرا پویا نسبت بهت این روش رو پیش گرفت تو می گی از خودش بپرس :)) بعد میای از من این رو می پرسی؟ نمی دونم. اگه خودت بیگناهی این رو باید در نظر بگیری که احتمال بالا این کار رو کرد تا دیگران فکر کنن اسمم بهش اعلام شده.
اینم حرفیه. کلا پویا رو نمیشه زیاد تحلیل کرد.

اگه گناهکار باشی اما احتمالا برات جای تعجبه. چون می گی چرا باید دو تا گناهکار رو بذاره جلوی یه بیگناه؟ پس حتما محمدامین هم گناهکاره. نظرت چیه؟
اینو اصلا متوجه نشدم چی میگی.


چطور؟ یه سناریو بچین که توش بازی ای که من کردم بر اساس جلاد باشه.
بدبختی اینه خیلی سناریو نمیخواد. احتمال داره جلاد مثل یه شهروند مسئولیت پذیر بازی کنه که بیاد توی سه نفر. کلا احتمال جلاد بودن هیچکیو صفر نمیدونم‌.

محمد امین
یه کم از بعضی حرفا و بحثات حس مرض گرفتم. این که یهو یاد بحثای قبلیمون افتادی. مثلا این که میگی چرا زودتر متوجه نشدم آرش داره اتهام میزنه و اینا. هیچ هدفت رو نمیفهمم.

ممکنه داری سناریو میچینی برای این که بگی من جلادم که چند جا هم اشاره کردی

مثلا این گیری که به امین کی پی دادی که چرا رایتو از رامتین پس گرفتی هم برام مبهمه‌.
آیا داری پرونده سازی میکنی 🤔
 
آخرین ویرایش:
Thomas Shelby
نوشته‌ها
775
پسندها
622
امتیازها
835
مدال‌ها
47
حداقلش اینه که الان دیگه شک ندارید هلن کیه مفیستو کیه عزیزم:دی
آها فری، اینم یادم رفت بپرسم ازت.

جمله‌ای که نوشتی مفهومش اینه که احتمالا قبلا شک‌هایی داشتید؛ اتفاقاتی در ادامه بازی افتاده که دیگه شکی ندارید.
این اتفاقات را مختصرا توضیح بده.

سوال جهت به چالش کشیدن منطقت هست؛ وگرنه من مفیستوفلس هستم و تو هم هلنی.
چون ادعا کردی با دلیل و منطق بازی می‌کنی و عده‌ای از بازیکنا فلان.:دی

بدی ویرایش اینه که یه واکنشی به یه پستی دادی، بعد اضافه می‌شه بهش و می‌بینی اون واکنش مناسب نیست دیگه.
مثلا من با پست قبلی رامتین قبل از واکنش موافقم، بعد از واکنش موافق نیستم خیلی.

یه تقلب هم بهتون برسونم. آرایی که من دادم، نسبت به بقیه تفسیر نکنید. گیج می‌شید.
نسبت به خودتون تفسیر خواستید بکنید، چون به نقش‌تون علم دارید.

توضیحی هم اگه ندادم، یعنی نخواستم بدم. وگرنه همه پست‌ها رو می‌خونم و اون‌جاهایی که در مورد خودم هست، دقیق‌تر می‌خونم.:دی

و نهایتا اگه براتون مهمه، رای اولیه این فازم که طبق معمول قبلی‌ها هست. رای نهایی هم این فاز این‌جوریه که از بازی هرکسی خوشم نیاد رای می‌دم بهش. فاز بعدی ممکنه کار دیگه‌ای بکنم.:دی
 
آخرین ویرایش:
کارکشته مافیا
نوشته‌ها
838
پسندها
265
امتیازها
300
مدال‌ها
45
پویا
دوست عزیزم. ممنون که گفت و گو رو پذیرفتی.
در پست ۳۴۴ گفتی در فاز یک آرای رضا و محمدحسین مشکوک هست. چرا آرای تو و امین کی‌پی مشکوک نیست؟ فقط در همون فاز. جلوترُ کار ندارم.
به عنوان مافیا داشتم می گفتم. و تو تحلیل اون فاز اتفاقات فاز دو رو هم لحاظ کرده بودم. و الا بله اگه فاز دو اتفاق نمی افتاد آرای امین کی پی و برای بقیه من مشکوک بودن. و همچنین بله. امین کی پی می تونست جلاد باشه.
در فاز دوم، رای جلاد به‌نظرت چه‌جوری هست؟ به آرا هم نگاه نکنی بهتره.
به آرش رای می ده از نظر من. آرش رو هم انتخاب می کنه از نظر من. نگاه هم نکردم.
تو اگه یار آرش بودی، جای رضا یا محمدحسین یا هرکی که فکر می‌کنی یارش هست، چگونه رای می‌دادی؟
من حقیقتا all in می کردم و سعی می کردم نجاتش بدم. اما کلا رای دادن به یار مسئله ایه که توسط من به شخصه سخت اتفاق میوفته. در نتیجه نمی تونم بگم دیگران چیکار ممکن بود بکنن.
یه چیزی هم در مورد رای‌های موثر گفتی. من ترجیحم این بود توضیحی ندم کلا. ولی بعد حرف تو مجبورم بگم.
پویا تحت هیچ شرایطی تا به این فاز، ۳ رای موثر نمی‌داد.
و اگر ابهامی از ابتدا نبود و می‌دونست رای موثر مد نظر گاد چیه، نه تنها جور دیگری رای می‌داد بلکه کلا جور دیگری بازی می‌کرد.
آره خب. اما اونجای بازی که من نمی دونستم ابهام داشته حرف گاد و تو متوجه نشدی دقیقا. فکر می کردم حواست بوده.

رامتین
خودتم در مظان اتهامی با اون رایت به خلفی 🤔
من به عنوان جلادی که اسم خلفی رو دادم خیلی نباید در نظر گرفته بشم. چون بازی ای که کردم بهش نمی خوره. متوجه ام که به هر حال اولویتم خلفی بوده. اما حتی رای اولیه به خلفی ندادم و کاملا شانسی خلفی اومد دفاعیه. رای امین کی پی به خلفی و تغییر رای آرش به خلفی قابل پیشبینی بود به نظرت؟
چی بگم. نمیتونم قبول کنم اون موقع قصدت این بوده، یه جور شبیه کار یهویی بود.
نمی تونی یا سخته؟ :دی خلاصه کنم، موقعیت پیش اومده یکی از رهبرا رای موثر بده به یه بازیکن که احتمال اعدامش عملا صفره، از این موقعیت استفاده می کنی یا نه؟
گفتم دیگه، درست حسابی و با فکر و دقت نخونده بودم پستا رو تا عصر اون روز. وقتی خوندم و بیشتر فکر کردم به نتیجه رسیدم البته مثل AKP ترس و لرز رو داشتم تا آخر چون آرش لعنتی خیلی محکم بود حتی توی دفاعیه هاش
دلیلی که این سوال رو پرسیدم اینه که من بازیت رو نمی شناسم. و وقتی این پست رو می دی:
فعلا نظرم بیشتر به محمد امینه برای اون تناقضش توی رای که هیچ جوره توجیه نشد.
به من این حس رو می ده که می خواستی پست بدی که فقط پست داده باشی و رایی که در نهایت قراره بدی رو توجیه کنی. حالا بازیت رو نمی شناسم. اما می تونی قبول کنی که با توجه به اینکه می گی با دقت نخونده بودی، این حس من تقویت شه؟
اینو اصلا متوجه نشدم چی میگی.
خودت رو جلاد یا پدرخوانده متصور شو. پویا رو هم مفیستو.تو می دونی که اسمت به احتمال بالا به پویا گفته شده. همچنین از اونجایی که آرش با پویا هم مسیر بودن، می دونی که پویا می دونست آرش گناهکاره.
پس وقتی اولویت نهایی پویا رو به این صورت می بینی که خودت و آرش اولویتتون از من بیشتره، تعجب می کنی. و شک می کنی که شاید من اون یکی اسمیم که به پویا داده شده.
بدبختی اینه خیلی سناریو نمیخواد. احتمال داره جلاد مثل یه شهروند مسئولیت پذیر بازی کنه که بیاد توی سه نفر. کلا احتمال جلاد بودن هیچکیو صفر نمیدونم‌.
آره از این لحاظ که همه شک جلادی روشونه. اما همچنان می گم رایم به خلفی شبیه رای یه جلاد نیست. قبول داری؟
محمد امین
یه کم از بعضی حرفا و بحثات حس مرض گرفتم. این که یهو یاد بحثای قبلیمون افتادی. مثلا این که میگی چرا زودتر متوجه نشدم آرش داره اتهام میزنه و اینا. هیچ هدفت رو نمیفهمم.

ممکنه داری سناریو میچینی برای این که بگی من جلادم که چند جا هم اشاره کردی
ببین من به تو شک که دارم. اما دارم سناریو نمی چینم. دیتای رای های تو و امین کی پی وجود نداره. در نتیجه دیتای دیالوگیتون باید بالا بره. من چیز هایی که برام بر اساس رایتون و بازیتون جای سوال داره رو دارم میپرسم صرفا.
مثلا این گیری که به امین کی پی دادی که چرا رایتو از رامتین پس گرفتی هم برام مبهمه‌.
آیا داری پرونده سازی میکنی
مثل بالا.
امین کی پی
خوب نگفتم که یار هم هستن. گفتم قطعا دیگه یار هم نیستن. پس اون تعویض رای روز اول محمدحسین از رامین به من چه سودی برای مافیا میتونسته داشته باشه؟ شما فرض کن محمدحسین مافیا، رای های اولیه روز یک اومده خلفی (بیگناه) و آرش (مافیا) و رامتین (بیگناه با فرض مافیا بودن محمدحسین) توی رای گیری هستن. یهو محمدحسین اومده رایش رو برداشته از روی رامتین. این چه سودی داره برای مافیا؟ یه بیگناه اضافه تر میرفت رای گیری دیگه.
سودش شخصیه امین. برای تیم مافیا سودی نداره. اما این که یکی رایش رو بر داره از یک نفر برای این که نمی خواد ناخواسته بیارتش دفاعیه اکت بیگناهانه ایه. که خوب هر مافیایی باید اگه موقعیتش رو داره از این اکت ها پیاده کنه.
خوب دیگه منم همینو میگم دیگه. اینا جفتشون اکت مافیایی داشتن، ولی حداقل یکیشون مافیا نیست. تو الآن میدونی قطعی کدومشون مافیاست که به من میگی چرا گیج شدی؟ :دی
نه گیج شدی رو بخاطر این گفتم که فکر کردم داری فکت میاری که رامتین و محمدحسین یار نیستن. در حالی که داشتی از این استفاده می کردی که رای اولیه محمدحسین تو فاز یک رو تحلیل کنی.
من خودم که گفتم بازی اینجوری ساده نیست که یکیشون مافیا باشه یکیشون فرعی. احتمالا بینشون بیگناه هم هست. ولی چرا میگم حلقه اتهام امروز این دو نفر هستن؟ چون 6 نفر تو بازی هستن، تو، هادی، رامتین و من رای دادیم آرش رفته بیرون. اگه شما دوتا اونجوری روش پافشاری نمیکردید شاید من و رامتین هم بهش رای نمیدادیم. در کل هرکدوم از این 4 نفر رایش رو نمیداد آرش نمیرفت. تو الآن روت میشه بین این 4 تا به کسی بگی مافیا امروز؟ :)) من که روم نمیشه :دی ببین وقتی خودم دارم میگم بین رضا و محمدحسین ممکنه یکیشون بیگناه باشه یعنی دارم این شانس رو میزارم که بین اون 4 تای دیگه ممکنه مافیا/جلاد باشه دیگه. ولی رای دادن بهشون امروز استاندارد نیست :دی برای همین میگم حلقه اتهام امروز این دوتا هستن. حالا تو اگه میتونی مافیایی به حلقه 4 تایی دیگه بچسبونی بزن حرفات رو بازم ما گوش میدیم.
نمی دونستم حلقه اتهام معنیش این می شه. فکر کردم یعنی بین این دو نفره حتما. ممکنه از نظرت جفتشون بیگناه باشن؟
نه:دی گفتم که من روز 1 آرش رو مافیا داشتم حتی با وجود رایی که خلفی دادم. یعنی رایم به خلفی به خاطر این نبود که آرش رو مافیا نداشتم. ولی روز دوم انقد خوب دفاع کرد (جز باگ اتهام زدنش به تو از روی مافیایی خودش) که احتمال هرچیزی رو میدادم.
خب. آره دیگه شکت به آرش درست. می گم جز آرش کس دیگه ای رو گناهکار مد نظرت داشتی یا نه. و الا که قبول دارم منی که این همه باهاش کنتاکت داشتم باز تو دفاعیه ترسیدم. جمله ای که راجع به من گفت فقط خیلی خنده دار بود. بقیه اش خیلی خوب بود. سوال من راجع به دیگرانه.

فری
یه سوال دارم از هلن عزیز. می تونم ازت بپرسم زمانی که داشتم می گفتم وقتی جفت رهبرا می گن یکی گناهکاره چرا هلن نباید در نظر بگیره طرف احتمالا بیگناهه مخصوصا وقتی از 7 نفر باقی مونده 3 نفر گناهکارن، چی تو ذهنت می گذشت که هم رضا رو ترغیب کردی به من رای بده هم اولویت مرگت من بودم؟

پست رضا رو که خوندم. جز اینکه چندبار به مافیای کاربلد و باهوش و زرنگ اشاره کرده باشه، که اولین حدس من حداقل برای یه همچین شخصی آرشه، چیزی به چشمم نخورد. اگه منظورت اینه می تونه کد باشه که آرش رو به پویا برسونه. اما بعید می دونم اینکار لازم باشه. من مافیا بودم هیشکی رو کد نمی دادم. پویا خودش می فهمید از نظر من. بقیه که نظرشون رو دادن بگو لطفا منظورت کجا بوده.
 
  • Love
واکنش‌ها[ی پسندها]: Pouya
رئیس جماهیر
نوشته‌ها
569
پسندها
271
امتیازها
155
مدال‌ها
11
من به عنوان جلادی که اسم خلفی رو دادم خیلی نباید در نظر گرفته بشم. چون بازی ای که کردم بهش نمی خوره. متوجه ام که به هر حال اولویتم خلفی بوده. اما حتی رای اولیه به خلفی ندادم و کاملا شانسی خلفی اومد دفاعیه. رای امین کی پی به خلفی و تغییر رای آرش به خلفی قابل پیشبینی بود به نظرت؟
احتمالی که هست، هر چند کم هست، ولی اگه جلاد باشی مثلا خلفی رو معرفی کردی، توی رای اولیه دیدی احتمالا رای نمیاره، ولی توی اولویت که رفته بهش رای دادی.
میدونم احتمالش کمه. ولی هست به هر حال.

نمی تونی یا سخته؟ :دی خلاصه کنم، موقعیت پیش اومده یکی از رهبرا رای موثر بده به یه بازیکن که احتمال اعدامش عملا صفره، از این موقعیت استفاده می کنی یا نه؟
کم کم دارم دوباره به نتیجه میرسم که منطقی بود =))


به من این حس رو می ده که می خواستی پست بدی که فقط پست داده باشی و رایی که در نهایت قراره بدی رو توجیه کنی. حالا بازیت رو نمی شناسم. اما می تونی قبول کنی که با توجه به اینکه می گی با دقت نخونده بودی، این حس من تقویت شه؟
این اتهامت در صورتی وارد بود که من بر اساس همون حرف به صورت دگم سر موضع میموندم. نه این که بعدش برم پستا رو بررسی کنم و نظرم عوض بشه. یه پست تک رو نباید ببینی که. مجموع بازیم توی اون فاز رو ببین. مجموع پستام توی اون فاز و کل بازی بهت این حسو میده که فقط میخوام یه چیزی بگم و رایم رو توجیه کنم؟

خودت رو جلاد یا پدرخوانده متصور شو. پویا رو هم مفیستو.تو می دونی که اسمت به احتمال بالا به پویا گفته شده. همچنین از اونجایی که آرش با پویا هم مسیر بودن، می دونی که پویا می دونست آرش گناهکاره.
پس وقتی اولویت نهایی پویا رو به این صورت می بینی که خودت و آرش اولویتتون از من بیشتره، تعجب می کنی. و شک می کنی که شاید من اون یکی اسمیم که به پویا داده شده.
چی بگم الان در جواب این مثلا؟ گادفادر که فکر کنم بدیهیه نباشم، جلادم خودم میدونم نیستم دیگه پس همچین چیزی نبوده :)) دیگه چی بگم والا :دی
البته تعجبم بیشتر این بود که کل اون فاز تلاش کرد اعدامت کنه ولی اولویت اینطوری داد. اما خب کلا پویا رو نمیشه خوب تحلیل کرد و دلایلشو فهمید تا آخر بازی پس بهتره خودمونو خسته نکنیم.
آره از این لحاظ که همه شک جلادی روشونه. اما همچنان می گم رایم به خلفی شبیه رای یه جلاد نیست. قبول داری؟
خیلی شبیه نیست ولی میتونه باشه.


ببین من به تو شک که دارم. اما دارم سناریو نمی چینم. دیتای رای های تو و امین کی پی وجود نداره. در نتیجه دیتای دیالوگیتون باید بالا بره. من چیز هایی که برام بر اساس رایتون و بازیتون جای سوال داره رو دارم میپرسم صرفا.
باشه بریم جلو ببینیم به کجا میرسیم :))
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

اتصال به گوگل

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست.

یافتن کاربر

بالا پایین